Bij wie kan je aankloppen voor vaccinatieschade overigens?quote:Op zondag 21 november 2021 16:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
voornamelijk spul wat zn effectiviteit bewezen heeft. niet een spuit dat nog maar net op de markt is, en als je dat wel accepteert moet je daarvoor tekenen en krijg je een zak(je) geld.
Fok! BNW.quote:Op zondag 21 november 2021 16:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bij wie kan je aankloppen voor vaccinatieschade overigens?
Was toch min of meer het oorspronkelijke plan? Meest kwetsbaren aan de Pfizer of Moderna, de middelbare groep aan de AZ, en voor de grote massa AZ of J&J. Lekker makkelijk, één prik, snel thuis.quote:Op zondag 21 november 2021 15:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze mannen onder bijvoorbeeld de 40 geen Janssen voorschrijven. Die hebben daar vrijwel geen bijwerkingen van.
Ik dacht even dat ik fout had geklikt en in het F1 forum zat.quote:Op zondag 21 november 2021 16:30 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik vind dit podium zo ontzettend gaaf met Alonso er op.
ik ook lolquote:Op zondag 21 november 2021 16:31 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik fout had geklikt en in het F1 forum zat.
Nou ja, dan weet je in elk geval zeker dat je deze winter niet op skivakantie kunt (al zit dat nu sowieso wel dicht).quote:Op zondag 21 november 2021 15:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze mannen onder bijvoorbeeld de 40 geen Janssen voorschrijven. Die hebben daar vrijwel geen bijwerkingen van.
Hoe werkt dat sowieso met het buitenland,quote:Op zondag 21 november 2021 16:31 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Was toch min of meer het oorspronkelijke plan? Meest kwetsbaren aan de Pfizer of Moderna, de middelbare groep aan de AZ, en voor de grote massa AZ of J&J. Lekker makkelijk, één prik, snel thuis.
En toen ontstond er ineens een merkgeilheid en de Dansen met Janssen-piek (wat op zich niks afdoet aan het vaccin zelf) en iedereen vindt het troep en niemand wil het meer. Zelfs mensen die het wel willen, twijfelen omdat je dan na een paar maanden misschien alsnog een booster moet met een ander vaccin om je groene vinkje te mogen houden.
Verschilt per land en kan per dag verschillen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe werkt dat sowieso met het buitenland,
Eerder besmet + 1 vaccinatie geldt hier in dit land, maar kan je daarmee ook op vakantie?
Straks in januari: "Als je de onbeschaamdheid hebt om nú voor je plezier naar het buitenland af te reizen, dan ben je wel een enorme aso!"quote:Op zondag 21 november 2021 16:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe werkt dat sowieso met het buitenland,
Eerder besmet + 1 vaccinatie geldt hier in dit land, maar kan je daarmee ook op vakantie?
Pfoe, enig idee waar ik info kan vinden voor Canada en USA? Vooral eerstgenoemde is nogal extreem...quote:Op zondag 21 november 2021 16:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Verschilt per land en kan per dag verschillen.
USA is nog een prikje halen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Pfoe, enig idee waar ik info kan vinden voor Canada en USA? Vooral eerstgenoemde is nogal extreem...
Mijn gok is MinBuZa. US heeft volgens mij beleid voor dubbele vaccinatie om binnen te mogen komen, 1 vaccinatie + herstel is uit mn hoofd niet genoegquote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Pfoe, enig idee waar ik info kan vinden voor Canada en USA? Vooral eerstgenoemde is nogal extreem...
quote:
https://www.cdc.gov/coron(...)l-air-travelers.htmlquote:Are You Fully Vaccinated for Air Travel to the United States?
You are considered fully vaccinated:
2 weeks (14 days) after your dose of an accepted single-dose vaccine
Kan je net zo goed vegetariër worden...quote:Op zondag 21 november 2021 16:44 schreef Sfancta het volgende:
Geur en smaak is geheel weggevallen bij mij en mijn vrouw.
Ik walg van pindakaas, kan nu snuiven wat ik wil erboven.....
Proef eten niet meer, en het is ook nog pittig.
Uitjes, sambal, ik ruik totaal niks.... Wtf zeg
Met afvlakken komen we er niet, moet toch echt richting de 3000 besmettingen per dag , dus nogquote:Op zondag 21 november 2021 15:20 schreef Spablauw214 het volgende:
Woensdag 30k? Of gaan we afvlakken?
Dude, chill the fuck outquote:Op zondag 21 november 2021 16:49 schreef Sfancta het volgende:
Ik word gek ...
Heb een lucifer aangemaakt, uitgeblazen en die damp ingeademd, ik ruik het niet
Ben bang
Ik heb alle gaspitten vol aangezet, maar ruik nog steeds niets. Halp!quote:Op zondag 21 november 2021 16:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dude, chill the fuck out
Ten eerste, waarom ga je zwaveldamp inademen?!
Ten 2e reuk en smaak verliezem kan ook gebeuren bij gewone verkoudheid. Heb ik in het verleden ook wel eens meegemaakt.
En ook bij covid, het komt in veruit de meeste gevallen gewoon weer terug.
Erno, ben jij het?quote:Op zondag 21 november 2021 16:50 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Met afvlakken komen we er niet, moet toch echt richting de 3000 besmettingen per dag , dus nog
een lange weg te gaan tot midden 2022.
Bij de meeste mensen is na 2 weken hun reuk en smaak vermogen weer herstelt. In het VK hebben ze nu een app om je reukvermogen weer te trainen om het terug te krijgen mocht het niet gebeuren. Misschien heb je er wat aan.quote:Op zondag 21 november 2021 16:49 schreef Sfancta het volgende:
Ik word gek ...
Heb een lucifer aangemaakt, uitgeblazen en die damp ingeademd, ik ruik het niet
Ben bang
Die kans is bijzonder klein, maar bij sommigen duurt het wel maanden.quote:Op zondag 21 november 2021 16:54 schreef Sfancta het volgende:
Ik ruik mijn koffie niet meer
Nee ik kan niet kalmeren, straks komt het nooit terug
Sowieso, als iedereen vegetariër was geweest, was heel die pandemie niet gebeurd, just sayingquote:Op zondag 21 november 2021 16:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kan je net zo goed vegetariër worden...
Doe eens normaal. Jouw doodvonnis is nog niet getekend. Komt wel goed, schatje.quote:Op zondag 21 november 2021 16:54 schreef Sfancta het volgende:
Voordeel: dan ruik je geen poepluiers, slechte adem van collega’s, parfumwalmen en afval meerquote:Op zondag 21 november 2021 16:54 schreef Sfancta het volgende:
Als je dat kan ruiken, heeft je collega wel een hele slechte adem of gaat er 1,5 meter technisch iets mis.quote:Op zondag 21 november 2021 16:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voordeel: dan ruik je geen poepluiers, slechte adem van collega’s, parfumwalmen en afval meer
Komt wel goed
Sorry maar dit is gewoon onzin. Want een virus kan ook gewoon overspringen van dieren op mensen zonder dat je een dier eet.quote:Op zondag 21 november 2021 16:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso, als iedereen vegetariër was geweest, was heel die pandemie niet gebeurd, just saying
Klopt, vanwege de massa suicide zou er niemand over zijn om besmet te raken.quote:Op zondag 21 november 2021 16:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso, als iedereen vegetariër was geweest, was heel die pandemie niet gebeurd, just saying
Moeten er nog wel mensen over zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 16:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Sorry maar dit is gewoon onzin. Want een virus kan ook gewoon overspringen van dieren op mensen zonder dat je een dier eet.
quote:Op zondag 21 november 2021 16:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik heb alle gaspitten vol aangezet, maar ruik nog steeds niets. Halp!
https://hetccv.nl/onderwerpen/zintuigbeinvloeding/zintuigen/reuk/quote:Het reukzintuig wordt ook wel de 'poortwachter' van het brein genoemd. Geur zegt ons bijvoorbeeld of iets prettig/veilig of onprettig/onveilig is. Het roept een directe reactie op in het emotionele gedeelte van het brein en brengt ons onmiddellijk in beweging om iets te benaderen of juist te ontlopen.
Of je kan het omdraaien dan moeten er wel dieren zijn om het virus te laten overspringen. Ik denk niet dat @Tijn het hele dierenrijk wilt uitmoorden.quote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moeten er nog wel mensen over zijn.
Onderschat Tijn niet.quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Of je kan het omdraaien dan moeten er wel dieren zijn om het virus te laten overspringen. Ik denk niet dat @:Tijn het hele dierenrijk wilt uitmoorden.
Stel je niet zo aan, dat komt echt wel terug. Het is vervelend maar niet uit einde van de wereld.quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef Sfancta het volgende:
Lekker makkelijk praten, het is verdomd eng dat ik niks ruik en proef.
Kwa eten en drinken lijkt het me zeker wel klote ja.quote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Toch is het niet zo gek dat verlies van reuk angstgevoelens geeft.
[..]
https://hetccv.nl/onderwerpen/zintuigbeinvloeding/zintuigen/reuk/
Ik vond het vooral erg onhandig en irritant bij het eten. Maar eng, nee johquote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef Sfancta het volgende:
Ja ok vooruit, hoe heb je het opgelopen denk je?quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef Sfancta het volgende:
Ik gok andermans scheermesje niet ontsmet voor gebruik.quote:Op zondag 21 november 2021 17:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja ok vooruit, hoe heb je het opgelopen denk je?
Het lijkt me echt heel erg rot en onprettig. Ik hoop dat het snel weer terugkomt voor je.quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef Sfancta het volgende:
Van mijn zwagerquote:Op zondag 21 november 2021 17:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja ok vooruit, hoe heb je het opgelopen denk je?
Lachen hoor. Dat is een subforum bedoeld voor onzin.quote:Op zondag 21 november 2021 17:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik gok andermans scheermesje niet ontsmet voor gebruik.![]()
KLB / Balzak verwond met scheren
Tjah, gelukkig bouw je nu superieure antistoffen aan nu je nog jong bent, als je 80 was geweest was je misschien wel meer kwijt geraakt dan je smaakpupillen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |