Die kans is bijzonder klein, maar bij sommigen duurt het wel maanden.quote:Op zondag 21 november 2021 16:54 schreef Sfancta het volgende:
Ik ruik mijn koffie niet meer
Nee ik kan niet kalmeren, straks komt het nooit terug
Sowieso, als iedereen vegetariër was geweest, was heel die pandemie niet gebeurd, just sayingquote:Op zondag 21 november 2021 16:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kan je net zo goed vegetariër worden...
Doe eens normaal. Jouw doodvonnis is nog niet getekend. Komt wel goed, schatje.quote:Op zondag 21 november 2021 16:54 schreef Sfancta het volgende:
Voordeel: dan ruik je geen poepluiers, slechte adem van collega’s, parfumwalmen en afval meerquote:Op zondag 21 november 2021 16:54 schreef Sfancta het volgende:
Als je dat kan ruiken, heeft je collega wel een hele slechte adem of gaat er 1,5 meter technisch iets mis.quote:Op zondag 21 november 2021 16:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voordeel: dan ruik je geen poepluiers, slechte adem van collega’s, parfumwalmen en afval meer
Komt wel goed
Sorry maar dit is gewoon onzin. Want een virus kan ook gewoon overspringen van dieren op mensen zonder dat je een dier eet.quote:Op zondag 21 november 2021 16:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso, als iedereen vegetariër was geweest, was heel die pandemie niet gebeurd, just saying
Klopt, vanwege de massa suicide zou er niemand over zijn om besmet te raken.quote:Op zondag 21 november 2021 16:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso, als iedereen vegetariër was geweest, was heel die pandemie niet gebeurd, just saying
Moeten er nog wel mensen over zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 16:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Sorry maar dit is gewoon onzin. Want een virus kan ook gewoon overspringen van dieren op mensen zonder dat je een dier eet.
quote:Op zondag 21 november 2021 16:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik heb alle gaspitten vol aangezet, maar ruik nog steeds niets. Halp!
https://hetccv.nl/onderwerpen/zintuigbeinvloeding/zintuigen/reuk/quote:Het reukzintuig wordt ook wel de 'poortwachter' van het brein genoemd. Geur zegt ons bijvoorbeeld of iets prettig/veilig of onprettig/onveilig is. Het roept een directe reactie op in het emotionele gedeelte van het brein en brengt ons onmiddellijk in beweging om iets te benaderen of juist te ontlopen.
Of je kan het omdraaien dan moeten er wel dieren zijn om het virus te laten overspringen. Ik denk niet dat @Tijn het hele dierenrijk wilt uitmoorden.quote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moeten er nog wel mensen over zijn.
Onderschat Tijn niet.quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Of je kan het omdraaien dan moeten er wel dieren zijn om het virus te laten overspringen. Ik denk niet dat @:Tijn het hele dierenrijk wilt uitmoorden.
Stel je niet zo aan, dat komt echt wel terug. Het is vervelend maar niet uit einde van de wereld.quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef Sfancta het volgende:
Lekker makkelijk praten, het is verdomd eng dat ik niks ruik en proef.
Kwa eten en drinken lijkt het me zeker wel klote ja.quote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Toch is het niet zo gek dat verlies van reuk angstgevoelens geeft.
[..]
https://hetccv.nl/onderwerpen/zintuigbeinvloeding/zintuigen/reuk/
Ik vond het vooral erg onhandig en irritant bij het eten. Maar eng, nee johquote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef Sfancta het volgende:
Ja ok vooruit, hoe heb je het opgelopen denk je?quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef Sfancta het volgende:
Ik gok andermans scheermesje niet ontsmet voor gebruik.quote:Op zondag 21 november 2021 17:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja ok vooruit, hoe heb je het opgelopen denk je?
Het lijkt me echt heel erg rot en onprettig. Ik hoop dat het snel weer terugkomt voor je.quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef Sfancta het volgende:
Van mijn zwagerquote:Op zondag 21 november 2021 17:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja ok vooruit, hoe heb je het opgelopen denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |