Bruls last hardloopwedstrijden af.quote:Op zondag 21 november 2021 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bruls be like:
[ afbeelding ]
Hi hi, dat scheelde nie veel mien jong!
Ligt meer aan de testcapaciteit wat dat betreft. Op veel plekken kun je niet binnen 2 dagen testen.quote:
Be like Bruls.quote:Op zondag 21 november 2021 15:22 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Bruls last hardloopwedstrijden af.
Bruls houdt niet van hardlopen.
Bruls heeft een broertje dood aan hardlopen.
[ afbeelding ]
Waarom vind je dat natuurlijk? Alles wijst er toch op?quote:Op zondag 21 november 2021 14:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Natuurlijk willen ze geen code zwart. Dat past net zo goed in het hokje BNW als dat Bill Gates microchips in de vaccins stopt.
Ja eventjes wat anders dan de hele middag de cijfertjes besprekenquote:Op zondag 21 november 2021 15:18 schreef asco het volgende:
Beetje voetbal en F1 en die hele cijferpandemie boeit niemand meer hier. 🤣
Dat ze de cijfers anders lezen dan wij. Dat ze op basis van indirecte indicatoren zien dat de maatregelen effect hebben. Dat er een plan klaarligt om zorg op te schalen in Duitsland oid. Vergeet ook niet dat wij maar de beschikking hebben over het tipje van de ijsberg qua cijfers. Ik noem maar iets. Het kan ook zijn dat ze het ook niet meer weten en hopen op een afvlakking.quote:Op zondag 21 november 2021 15:23 schreef Galvez het volgende:
[..]
Waarom vind je dat natuurlijk? Alles wijst er toch op?
Welke verklaring heb jij anders voor het aflatende ingrijpen de afgelopen week?
Als de testcapaciteit niet wordt uitgebreid, moet het percentage positief wel heel erg oplopen om aan de 30k te komen.quote:Op zondag 21 november 2021 15:20 schreef Spablauw214 het volgende:
Woensdag 30k? Of gaan we afvlakken?
Daar hebben we het al eens over gehad.quote:Op zondag 21 november 2021 15:23 schreef Galvez het volgende:
[..]
wellicht onkunde, dat is heel wat anders dan onwil.quote:Op zondag 21 november 2021 15:23 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor daar niet van, maar de hele bups opnames die voortkomen uit een week 20k+ besmettingen, moet nog in het ziekenhuis komen. En het kraakt nu al aan alle kanten daar. Ik maak me daar oprecht zorgen over.quote:Op zondag 21 november 2021 15:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat ze de cijfers anders lezen dan wij. Dat ze op basis van indirecte indicatoren zien dat de maatregelen effect hebben. Dat er een plan klaarligt om zorg op te schalen in Duitsland oid. Vergeet ook niet dat wij maar de beschikking hebben over het tipje van de ijsberg qua cijfers.
Ik weet het niet, ik ben het er niet persé eens met de maatregelen (of het gebrek daaraan), maar om nu te zeggen dat het kabinet moedwillig afstuurt op een code zwart situatie met alle gevolgen van dien vind ik een nogal forse uitspraak.
Het is wel wat moeilijker om het op onkunde te gooien, gezien hoe lang dit nu al speelt. Het is niet bepaald de eerste golf waarbij er te laat wordt ingegrepen.quote:Op zondag 21 november 2021 15:26 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
wellicht onkunde, dat is heel wat anders dan onwil.
Ja eens, dat is zeker zo. Ik zeg ook niet dat dat het antwoord is ofzo, de seinen lijken mij ook niet op groen te staan. Maar zeggen dat ze afsturen op code zwart, dus dat het bewust is gaat me te ver.quote:Op zondag 21 november 2021 15:28 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor daar niet van, maar de hele bups opnames die voortkomen uit een week 20k+ besmettingen, moet nog in het ziekenhuis komen. En het kraakt nu al aan alle kanten daar. Ik maak me daar oprecht zorgen over.
het is iig geen onwil wat er dus wel gesuggereerd wordt. Ook een Rutte of de Jonge fucken het niet express op, zitten niet savonds lekker samen te geinen op alle lockdowns, de mensen in het ziekenhuis, de zorgmedewerkers de onrust etc. Wat het wel is, geen idee ik hou het op onkunde, slechte inschatting van zaken maar die suggestie van onwil kan wat mij betreft de prullenbak isquote:Op zondag 21 november 2021 15:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is wel wat moeilijker om het op onkunde te gooien, gezien hoe lang dit nu al speelt. Het is niet bepaald de eerste golf waarbij er te laat wordt ingegrepen.
Er is weinig gelijkwaardigs aan een lockdown kan ik vertellen.quote:Op zondag 21 november 2021 14:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laat maar komen die lockdownGelijkwaardigheid voor iedereen. Beter dan dat dwaze 2G
Een optie is natuurlijk ook dat wij het verkeerd zien en niet het RIVMquote:Op zondag 21 november 2021 15:33 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
het is iig geen onwil wat er dus wel gesuggereerd wordt. Ook een Rutte of de Jonge fucken het niet express op, zitten niet savonds lekker samen te geinen op alle lockdowns, de mensen in het ziekenhuis, de zorgmedewerkers de onrust etc. Wat het wel is, geen idee ik hou het op onkunde, slechte inschatting van zaken maar die suggestie van onwil kan wat mij betreft de prullenbak is
Nou je praat toch al snel over 40kg.quote:Op zondag 21 november 2021 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bruls be like:
[ afbeelding ]
Hi hi, dat scheelde nie veel mien jong!
Die optie hou ik ook nog wel open.quote:Op zondag 21 november 2021 15:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een optie is natuurlijk ook dat wij het verkeerd zien en niet het RIVM
haha die optie is er altijd wel idsquote:Op zondag 21 november 2021 15:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een optie is natuurlijk ook dat wij het verkeerd zien en niet het RIVM
Fietsen door het centrum is gevaarlijker.quote:Op zondag 21 november 2021 15:45 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Na coronavaccinatie: kans op hartspierontsteking hoger dan aanvankelijk aangenomen
Het risico op myocarditis na een mRNA-vaccinatie lijkt hoger dan eerder werd aangenomen, vooral bij adolescenten en jonge mannen.
Frankfurt - Het mRNA-vaccin van de Amerikaanse fabrikant Moderna * wordt sinds vrijdag (5 november 2021) in IJsland helemaal niet meer gebruikt, zo maakte de gezondheidsdienst van het land bekend op haar website Covid.is. In Zweden en Finland mag het coronavaccin * voorlopig niet meer worden toegediend aan mannen onder de 30 en in Noorwegen en Denemarken niet meer aan mannelijke adolescenten onder de 18 jaar. In Groot-Brittannië, Hong Kong en Noorwegen zijn er volgens een bericht in de "New York Times" ook overwegingen om het mRNA-vaccin van Biontech / Pfizer * slechts in beperkte mate aan adolescenten toe te dienen - namelijk: om slechts een enkele dosis en geen dubbele vaccinatie .
Hoe verschillend deze stappen in detail ook zijn, er is een gemeenschappelijke achtergrond: Het risico op myocarditis *, een ontsteking van de hartspier, na een mRNA-vaccinatie tegen Corona * lijkt hoger te zijn dan eerder werd gedacht, vooral bij mannelijke adolescenten en jonge mannen - zelfs als deze complicatie nog steeds zeldzaam is.
https://www.merkur.de/leb(...)tet-tn-91122543.html
Is fietsen ook verboten in IJsland? En het vaccin blijkt steeds gevaarlijker te worden naarmate er meer bekend wordt.quote:Op zondag 21 november 2021 15:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Fietsen door het centrum is gevaarlijker.
20.7k.........juichend Bruls gelijk geven?quote:Op zondag 21 november 2021 15:14 schreef Oliver23 het volgende:
Onder de 21k vandaag, massaal juichen.
Onder de 20k toeterend door de straten.
Boven de 21k, meneer Bruls gelijk geven
Nee. Maar met al die geisers in de grond die je uit het niets van je fietsje kunnen blazen zou ik het er niet op wagen.quote:Op zondag 21 november 2021 15:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Is fietsen ook verboten in IJsland?
Zoveel onkunde is niet voor de hand liggend.quote:Op zondag 21 november 2021 15:26 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
wellicht onkunde, dat is heel wat anders dan onwil.
Als je ziet hoeveel ic opnames er volgen op basis van besmettingcijfers van enkele weken terug, dan kan je toch vrij makkelijk nagaan waartoe dagen van meer dan 20k besmettingen over enkele weken toe leiden? Hoe wil je die cijfers anders lezen?quote:Op zondag 21 november 2021 15:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat ze de cijfers anders lezen dan wij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |