SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oud collega van me zwoor erbij om gepijpt te worden door dames zonder gebit.quote:Op zondag 21 november 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Orale seks lijkt me dan wel weer een belevenis zonder tanden.
Passion-gap is een ding in zuid afrikaquote:Op zondag 21 november 2021 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oud collega van me zwoor erbij om gepijpt te worden door dames zonder gebit.
Ik heb vanmiddag een kinderverjaardagquote:Op zondag 21 november 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Heb eigenlijk geen zin om de deur uit te gaan en sociaal te doen, wil lekker blijven smurfen in m'n pyjama
quote:Op zondag 21 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een kinderverjaardag
wat?quote:Op zondag 21 november 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Passion-gap is een ding in zuid afrikaMisschien moet ie daar gaan wonen
quote:Op zondag 21 november 2021 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vrouwen hun voortanden laten verwijderen om een betere pijpbeurt te kunnen geven
Sterktequote:Op zondag 21 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou, ik gun het je van harte hoorquote:Op zondag 21 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hoe weet jij zulke dingen?quote:Op zondag 21 november 2021 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vrouwen hun voortanden laten verwijderen om een betere pijpbeurt te kunnen geven
Is het de kroonprins van de familie UitStraling?quote:Op zondag 21 november 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kindje is nog eens extra irritant met zijn blij gezichtje.
Nee dat gaat hem niet worden, zijn moeder heeft een kutkarakter en zijn vader is niet het scherpste mes uit de lade.quote:Op zondag 21 november 2021 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het de kroonprins van de familie UitStraling?
* wijst en lachtquote:Op zondag 21 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Is niet aardig voor dat kiendjequote:
Misschien ga ik wel vies hoesten, er schijnt zoiets als een pandemie te zijn, heb ik wel eens iets over gelezenquote:Op zondag 21 november 2021 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is niet aardig voor dat kiendje
Gewoon niezen over de taart.quote:Op zondag 21 november 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel vies hoesten, er schijnt zoiets als een pandemie te zijn, heb ik wel eens iets over gelezen
Schorpioen inpakken, gefeliciteerd ermee irritant jankjochie.quote:Op zondag 21 november 2021 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon niezen over de taart.
Of Nina Poekie meenemen en in de chipsbak gooien.
Of een gedrogeerde chimpansee cadeau geven.quote:Op zondag 21 november 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schorpioen inpakken, gefeliciteerd ermee irritant jankjochie.
wilde iets zeggen.. maar doe 't maar niet :pquote:Op zondag 21 november 2021 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n ex was zuid-afrikaans, zo hoorde ik nog wel eens wat
Kijk, een LTVDKeutelquote:Op zondag 21 november 2021 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wilde iets zeggen.. maar doe 't maar niet :p
Ik las eerst gedroogde maar gedrogeerde kan natuurlijk ook prima.quote:Op zondag 21 november 2021 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een gedrogeerde chimpansee cadeau geven.
Je loopt wat achter.quote:
Ja dat ie nu een beetje suf lijkt en dat ie morgen totally ballistic gaatquote:Op zondag 21 november 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las eerst gedroogde maar gedrogeerde kan natuurlijk ook prima.
"kek es wan mooi epke ik voor oe heb"
Nee pik. Klik er maar op. Vorige keer ging het niet door. Vandaag nieuwe poging.quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las eerst gedroogde maar gedrogeerde kan natuurlijk ook prima.
"kek es wan mooi epke ik voor oe heb"
Het is flink polupair "873 nu aan het kijken"quote:Op zondag 21 november 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee pik. Klik er maar op. Vorige keer ging het niet door. Vandaag nieuwe poging.
Nog meer te zeiken?quote:Op zondag 21 november 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is flink polupair "873 nu aan het kijken"
Met hoeveel mensen moet je het delen?quote:Op zondag 21 november 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
We vinden hier net 50 euro op de grond
Lekker hippe naam.quote:Op zondag 21 november 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
Dat kiendje heeft ook nog een enorme kutnaam, Vickers.
Zal ik twee van die Vicks stiften in zijn mopsneusje frotten
Is gisterenavond uit je decolleté gevallen natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
We vinden hier net 50 euro op de grond
We delen het met 2 :pquote:Op zondag 21 november 2021 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen moet je het delen?
Oh, dat valt meequote:
gewoon niet gaanquote:Op zondag 21 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, jij kan daar wel makkelijk bijquote:Op zondag 21 november 2021 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Bovenkant van de keukenkastjes gesopt. [ afbeelding ]
Brrrquote:
Ik ben helaas een graag geziene gast op menig feestje en een warm sociaal en bovenal prettig iemand waar je een goed gesprek mee kunt hebben over talloze onderwerpen waar je als mens rijker en beter van kunt worden.quote:
niemand die je mist dusquote:Op zondag 21 november 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben helaas een graag geziene gast op menig feestje en een warm sociaal en bovenal prettig iemand waar je een goed gesprek mee kunt hebben over talloze onderwerpen waar je als mens rijker en beter van kunt worden.
Ik lees dit op de een of andere manier super sarcastisch.quote:Op zondag 21 november 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben helaas een graag geziene gast op menig feestje en een warm sociaal en bovenal prettig iemand waar je een goed gesprek mee kunt hebben over talloze onderwerpen waar je als mens rijker en beter van kunt worden.
Geniet er nog maar even van, voordat je zometeen een vrouw hebt die dat doetquote:Op zondag 21 november 2021 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb er gisteren uren over gedaan om mijn besteklades te herindelen, ik werd er helemaal zen van.quote:Op zondag 21 november 2021 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Normaal én Vlaams.quote:Op zondag 21 november 2021 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vibeke is wel een vrij normale vlaamse naam
Ja maar hij meent hetquote:Op zondag 21 november 2021 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees dit op de een of andere manier super sarcastisch.
I.c.m. PI
HMMMM HMMMMMquote:
Oke, mr. Xenofoob.quote:
Lesbisch nichtje van me noemt haar hondje Fiepke.quote:Op zondag 21 november 2021 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vibeke is wel een vrij normale vlaamse naam
Okquote:Op zondag 21 november 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lesbisch nichtje van me noemt haar hondje Fiepke.
Nee. De "Gewone" "die iedereen lekker vindt" vind ik matig. Nou ja qua smaak wel okee op zich, maar hij is te grof. Allemaal grote stukken erin. Dus ook grote stukken vet en grote stukken kraakbeen. Geen fan van. Maar goed, dat hebben ze dus allemaalquote:Op zondag 21 november 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HMMMM HMMMMM
Heb je de worsten al op eigenlijk?
Hups in de blender en opdrinken die worsten dan maar.quote:Op zondag 21 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. De "Gewone" "die iedereen lekker vindt" vind ik matig. Nou ja qua smaak wel okee op zich, maar hij is te grof. Allemaal grote stukken erin. Dus ook grote stukken vet en grote stukken kraakbeen. Geen fan van. Maar goed, dat hebben ze dus allemaal
Vind normaal gesproken grove rookworst wel lekker, maar ik weet nog niet of ik het koud ook lekker vind.quote:Op zondag 21 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. De "Gewone" "die iedereen lekker vindt" vind ik matig. Nou ja qua smaak wel okee op zich, maar hij is te grof. Allemaal grote stukken erin. Dus ook grote stukken vet en grote stukken kraakbeen. Geen fan van. Maar goed, dat hebben ze dus allemaal
Ik word onpasselijk.quote:Op zondag 21 november 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups in de blender en opdrinken die worsten dan maar.
Dat velletje is ook best dik en hard. Misschien moet ik dunnere plakjes snijden of zo.quote:Op zondag 21 november 2021 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind normaal gesproken grove rookworst wel lekker, maar ik weet nog niet of ik het koud ook lekker vind.
Is wel goed dat ik dit weet, kan ik er even rekening mee houden.
kraakbeen zit er niet in hoorquote:Op zondag 21 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh, knapperig velquote:Op zondag 21 november 2021 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat velletje is ook best dik en hard. Misschien moet ik dunnere plakjes snijden of zo.
nee man, dit is precies goedquote:Op zondag 21 november 2021 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat velletje is ook best dik en hard. Misschien moet ik dunnere plakjes snijden of zo.
quote:Op zondag 21 november 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje volle melk erbij, heb je een roze worstenmilkshake.
Nou geef je adres maar dan stuur ik het hele zwikkie zo door.quote:Op zondag 21 november 2021 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee man, dit is precies goed
Van mij mogen ze nog een stuk droger
Anders is het net smeerworst.
farce heet datquote:Op zondag 21 november 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje volle melk erbij, heb je een roze worstenmilkshake.
Stond wel op de bovenste trede van mijn keukentrapje. Altijd bang dat dat ding me ineens niet houdtquote:Op zondag 21 november 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij kan daar wel makkelijk bij
Nee, dat heet smerig.quote:
Schiet niet op!quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond wel op de bovenste trede van mijn keukentrapje. Altijd bang dat dat ding me ineens niet houdt
Nee er gebeurt vooralsnog bijzonder weinig.quote:
Ik heb één besteklade dus dat is een klusje van niksquote:Op zondag 21 november 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren uren over gedaan om mijn besteklades te herindelen, ik werd er helemaal zen van.
Goed zoquote:
Er rijden ook gewoon nog vrachtwagens overheen. Denk niet dat die het leuk vinden als de demontage wel opschiet opeens.quote:Op zondag 21 november 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er gebeurt vooralsnog bijzonder weinig.
Even een turijntje doen.quote:Op zondag 21 november 2021 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Er rijden ook gewoon nog vrachtwagens overheen. Denk niet dat die het leuk vinden als de demontage wel opschiet opeens.
dat denk ik eerder ja. Op de oude brug lopen hoogstens nog wat mannetjes met bouwhelmen op.quote:
Daar zijn er gelukkig genoeg van, dus als er daar een paar van in het water vallen, is dat niet zo erg.quote:Op zondag 21 november 2021 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat denk ik eerder ja. Op de oude brug lopen hoogstens nog wat mannetjes met bouwhelmen op.
Dat ding stond ook echt op spinnepootjes zegquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Nina Poekie probeerde net een enorme kraai te besluipen maar toen ze dichterbij kwam zag ze dat dat beest drie keer zo groot was als zijzelf dus nu zit ze onder het bed.
en toch kan dat best sterk zijnquote:Op zondag 21 november 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ding stond ook echt op spinnepootjes zeg
Waarschijnlijk werkte het in Bridge Builder of een ander spelletje. Gewoon bouwen!quote:Op zondag 21 november 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ding stond ook echt op spinnepootjes zeg
Ja, maar in dit geval even net niet sterk genoeg dus.quote:
Ik wil eigenlijk ook wel wandelen maar er is straks ook Formule 1.quote:Op zondag 21 november 2021 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb dus al een mooie wandeling achter de rug maar ik heb eigenlijk wel zin om nog meer te doen. Gelukkig mag ik nog mijn bed verschonen
Zeg gewoon dat je met Nina Poekie naar de dierenarts moetquote:Op zondag 21 november 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Sint zat te denken wat hij Vickers zou schenken,
Misschien een slagersmes zodat je jezelf kunt krenken,
Je moeder is een zemelpreut, je vader niet zo slim,
Misschien anders toch wat sjeklade van de Jamin,
Of gewoon een hele lieve knuffelbare gifslang,
Hieperdepiep hoera, jij leve nog lang.
Wat nou weer dan?quote:Op zondag 21 november 2021 13:28 schreef Recce het volgende:
Verstappen heeft een straf van 5 gridplaatsen. Een paar anderen krijgen ook een straf, maar dit is wel weer zuur.
Ik ga zo meteen eerst maar, vijf minuutjes aanwezig zijn is genoeg toch?quote:Op zondag 21 november 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je met Nina Poekie naar de dierenarts moet
Kom je uit Haren ?quote:Op zondag 21 november 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen eerst maar, vijf minuutjes aanwezig zijn is genoeg toch?
Spinnen zijn goed. Die eten allemaal muggen en wespenlarven op voor jequote:Op zondag 21 november 2021 13:40 schreef Ama het volgende:
Ben zo bang dat er spinnen te voorschijn komen.
Mensen uit Haren komen als ze blijven eten vlak voor het eten en na het eerste kopje koffie rotten ze weer opquote:
Bij de kwalificatie is-ie niet van het gas gegaan toen Gasly stilstond op het rechte stuk en er een marshall met een dubbele gele vlag zwaaide. Het was allemaal een beetje verwarrend, omdat de borden en het dashboard niet geel aangaven.quote:
Na pak wel een stofzuiger erbij als ik die spullen eruit haal.quote:Op zondag 21 november 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spinnen zijn goed. Die eten allemaal muggen en wespenlarven op voor je
Ja die hoeremarshalls doen ook maar wat. Zou me niet verbazen als ze door mercedes betaald worden.quote:Op zondag 21 november 2021 13:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de kwalificatie is-ie niet van het gas gegaan toen Gasly stilstond op het rechte stuk en er een marshall met een dubbele gele vlag zwaaide. Het was allemaal een beetje verwarrend, omdat de borden en het dashboard niet geel aangaven.
Kun je je niet laten bellen na een kwartiertje en zeggen dat er een spoedgeval is? Dat zonder jouw hulp anders heel Europa zonder stroom zit of zo?quote:Op zondag 21 november 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen eerst maar, vijf minuutjes aanwezig zijn is genoeg toch?
Nee want dat werkt alleen hierquote:Op zondag 21 november 2021 13:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je je niet laten bellen na een kwartiertje en zeggen dat er een spoedgeval is? Dat zonder jouw hulp anders heel Europa zonder stroom zit of zo?
Bottas kreeg ook drie plekken straf. Net genoeg om voor Verstappen te staan.quote:Op zondag 21 november 2021 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die hoeremarshalls doen ook maar wat. Zou me niet verbazen als ze door mercedes betaald worden.
Heel erg gezellige mensen uit het haastige Haren dus.quote:Op zondag 21 november 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen uit Haren komen als ze blijven eten vlak voor het eten en na het eerste kopje koffie rotten ze weer op
Ik sta dit weekend wel op een bellijstje maar die mogen alleen bellen als er in Den Haag een atoombom ontploft of zo.quote:Op zondag 21 november 2021 13:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je je niet laten bellen na een kwartiertje en zeggen dat er een spoedgeval is? Dat zonder jouw hulp anders heel Europa zonder stroom zit of zo?
Ja, heel toevallig. Bijna geloofwaardigquote:Op zondag 21 november 2021 13:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Bottas kreeg ook drie plekken straf. Net genoeg om voor Verstappen te staan.
Misschien ligt het er aan bij wie ze op bezoek gaan?quote:Op zondag 21 november 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen uit Haren komen als ze blijven eten vlak voor het eten en na het eerste kopje koffie rotten ze weer op
Is dit een toespeling op de facebookrellen uit 2010 of moet ik het NOG verder zoeken?quote:Op zondag 21 november 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm, de relschoppers beschikken nog niet over dat kaliber vuurwerk, al scheelt het niet veel.quote:Op zondag 21 november 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sta dit weekend wel op een bellijstje maar die mogen alleen bellen als er in Den Haag een atoombom ontploft of zo.
Nee joh, is gewoon onzin.quote:Op zondag 21 november 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een toespeling op de facebookrellen uit 2010 of moet ik het NOG verder zoeken?
Zouden wel mensen naar mijn hart zijnquote:Op zondag 21 november 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel erg gezellige mensen uit het haastige Haren dus.
Nee hoor.quote:Op zondag 21 november 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een toespeling op de facebookrellen uit 2010 of moet ik het NOG verder zoeken?
Maak je niet zo druk “Dr_Flash”quote:Op zondag 21 november 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe er zit op een Amerikaans papiergeldforum iemand die zo'n moeite heeft met het onderscheiden van IRL vs Online dat hij alle nicks van mede-users tussen aanhalingstekens zet.
Veel sterkte met die verjaardag, "UitStraling"! Heb je nog veel last van je kaak, "LTVDK"? Ik denk dat "mschol" binnenkort wel weer wat Lego gaat kopen. Hoe was het op Cyprus, "kwiwi"? Daar was je toch naartoe geweest?
Zal wel aan mij liggen maar ik vind het echt mokerirritant
Ik vind Los wel een "Herbert" inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Echte voornamen zijn wel heel raar om ineens te gebruiken.
Dan heet 4EverBlackEyed ineens Anja en Lospedrosa Herbert.
Hai, ik ben Gerrie.quote:Op zondag 21 november 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Zou Wattenschijfje ook een nick zijn? Dat ze eigenlijk Annabel heet?quote:Op zondag 21 november 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2021 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk “Dr_Flash”
Ik ken er meerquote:Op zondag 21 november 2021 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken hier maar een paar namenDrie ofzo?
Ahwwwquote:Op zondag 21 november 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou Wattenschijfje ook een nick zijn? Dat ze eigenlijk Annabel heet?
En moeten we jou aanspreken als Berryquote:Op zondag 21 november 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom tot 7quote:Op zondag 21 november 2021 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken hier maar een paar namenDrie ofzo?
quote:Op zondag 21 november 2021 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww![]()
Wattenschijfje heette eerst Barracuda.
Maar dat paste niet goed bij haar.
quote:
Berry van den Bebberquote:Op zondag 21 november 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En moeten we jou aanspreken als Berry
Ik ook zoiets, ballie, ama, fles en liesje denk ikquote:
Ik kan dit lezenquote:Op zondag 21 november 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Berry van den Bebber
Is zunne naom
Ut de buurt van de Veestraot
daar komtem vandaon
Gif hum ze frikkedellen
en ze grote friet pesjaol
van Broodje Jantje
war die ze frčte haolt!
Ja? Verschrikkelijke naam.quote:Op zondag 21 november 2021 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Los wel een "Herbert" inderdaad.
Oh ja voor jou hadden we er ook nog eentjequote:Op zondag 21 november 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dan is Wattenschijfje veel beter, al wordt het nu wel een wat donker Wattenschijfje
En ze is ook geen 'je' meer, maar een schijf
Kweet niet, heeft wel wat high class.quote:
Haha, jij komt stiekem gewoon uit Tilburgquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja voor jou hadden we er ook nog eentje![]()
[ afbeelding ]
Dit klopt niet.quote:Op zondag 21 november 2021 14:11 schreef LTVDK het volgende:
En ik ga er voor het gemak vanuit dat Koens gewoon Koen heet in het echt en Tamieke Mieke
Etto heet in het echt Eugčne-Alphonse denk ik.quote:Op zondag 21 november 2021 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, ballie, ama, fles en liesje denk ik
Ik ken een Berry, die is nogal drugs en depressie gevoelig, en ging op een slecht moment naar Frankrijk om aardbijen te plukken als een soort rehab.quote:Op zondag 21 november 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En moeten we jou aanspreken als Berry
Had ie goede handschoenen aan?quote:Op zondag 21 november 2021 14:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ken een Berry, die is nogal drugs en depressie gevoelig, en ging op een slecht moment naar Frankrijk om aardbijen te plukken als een soort rehab.
Nou die heette daar gelijk Strawberry natuurlijk.
Klinkt wel als een soort USquote:Op zondag 21 november 2021 14:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ken een Berry, die is nogal drugs en depressie gevoelig, en ging op een slecht moment naar Frankrijk om aardbijen te plukken als een soort rehab.
Gevaarlijk werk, aardbijen plukken.quote:Op zondag 21 november 2021 14:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach, een angel of een naald. Wat maakt hem het uit.quote:Op zondag 21 november 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gevaarlijk werk, aardbijen plukken.
Ik schrijf dat altijd voutquote:Op zondag 21 november 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gevaarlijk werk, aardbijen plukken.
Irritante kutmuis?quote:Op zondag 21 november 2021 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik geef een hint voor mijn echte naam[ afbeelding ]
Ah nu hebben we hier dus een Jerry en een Berryquote:Op zondag 21 november 2021 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Tom?quote:Op zondag 21 november 2021 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Blaadjesquote:Op zondag 21 november 2021 14:41 schreef Ama het volgende:
Nu al een omroep in de trein dat sporen glad zijn en dat er vertraging kan zijn.
Het is nog geen eens winter. 😔
Maar wel herfst.quote:Op zondag 21 november 2021 14:41 schreef Ama het volgende:
Nu al een omroep in de trein dat sporen glad zijn en dat er vertraging kan zijn.
Het is nog geen eens winter. 😔
Ik hoop dat hij nu aan de leverworst-kaasblokjes-gember-augurken-borrelnootjessmoothie zit.quote:Op zondag 21 november 2021 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Heb straks nog lekker appeltaart, volgens US het ideale voer als je moeite hebt met kauwen dus ik heb dat advies maar ter harte genomen
Dat klinkt meer als een smoothie voor al je last hebt van constipatiequote:Op zondag 21 november 2021 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij nu aan de leverworst-kaasblokjes-gember-augurken-borrelnootjessmoothie zit.
Hij vindt het vast lekker.quote:Op zondag 21 november 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een smoothie voor al je last hebt van constipatie
Ik heb een Nescafé Gold hazelnut lattequote:Op zondag 21 november 2021 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen pak ik nog een speciaalbiertje. Dat voorpretpakket moet wel op voor december
Hipsterquote:Op zondag 21 november 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een Nescafé Gold hazelnut latte
Kwam ik toevallig nog in de kast tegen, vorig jaar een keer uit de opruimbak bij de AH meegepaktquote:
En nou downplayen hequote:Op zondag 21 november 2021 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam ik toevallig nog in de kast tegen, vorig jaar een keer uit de opruimbak bij de AH meegepakt
Mja heel bijzonder is het ook niet eigenlijkquote:
En suiker.quote:Op zondag 21 november 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Dus je dinkt een bak koffie met melk. Nou ja kan gebeuren
Oke, Herbert.quote:Op zondag 21 november 2021 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Gelukkig het gaat weer over voederen.
quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Oude laptop met de wifihotspot verbonden, hdmi kabel in de tv en gewoon F1 op groot scherm zo
En het smaakt niet naar koffie of lekker romige melk, meer een soort slappe warme chocolademelkquote:Op zondag 21 november 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Dus je dinkt een bak koffie met melk. Nou ja kan gebeuren
Ik heb net het laatste zakje opgemaakt en ik koop dat nooit meerquote:Op zondag 21 november 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een Nescafé Gold hazelnut latte
Nee ik ook niet, slappe smaakloze meukquote:Op zondag 21 november 2021 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste zakje opgemaakt en ik koop dat nooit meer
Je maakt het alleen maar erger. Ik stel voor dat we het hier niet meer over hebben.quote:Op zondag 21 november 2021 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het smaakt niet naar koffie of lekker romige melk, meer een soort slappe warme chocolademelk
Mag ik Wattenschijfje meenemen?quote:Op zondag 21 november 2021 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je kwam logeren?
Nou dan blijft dat bedje niet zo lang schoon en fris ben ik bangquote:Op zondag 21 november 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik Wattenschijfje meenemen?
Ze heeft een plasdekentjequote:Op zondag 21 november 2021 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan blijft dat bedje niet zo lang schoon en fris ben ik bang![]()
Doe dat maar niet![]()
Vriendin op de basisschool sliep vroeger met haar cavia in bed.quote:Op zondag 21 november 2021 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze heeft een plasdekentje![]()
Nee, maar ik vind huisdieren in bed niet zo fris.
Is die cavia nooit geplet ?quote:Op zondag 21 november 2021 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin op de basisschool sliep vroeger met haar cavia in bed.
Mijn kat sliep vroeger altijd lepeltje lepeltje bij mij onder de dekenquote:Op zondag 21 november 2021 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze heeft een plasdekentje![]()
Nee, maar ik vind huisdieren in bed niet zo fris.
Ben je dan nooit bang dat je je huisdier onbedoeld plet?quote:Op zondag 21 november 2021 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn kat sliep vroeger altijd lepeltje lepeltje bij mij onder de deken
Ben geen 100 kilo ofzoquote:Op zondag 21 november 2021 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan nooit bang dat je je huisdier onbedoeld plet?
Je kunt toch ook de cv in alle andere ruimtes uitzetten, of bij vloerverwarming die kranen op de slangen van die ruimtes dichtdraaien.quote:Op zondag 21 november 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vroeg mij dus af.. als ik nou een klein elektrisch kacheltje koop, ben ik dan goedkoper uit om slechts 1 kamer te verwarmen, dan een heel huis? Ik had deze vraag ook gesteld aan iemand die er verstand van had, maar die adviseerde om gewoon de kachel aan te zetten. Ook omdat ik vloerverwarming heb.
Iemand een idee wat voordeliger zou zijn?
40 kilo op een gemiddelde cavia is ook wel genoeg denk ik hoorquote:
Gaat niet om gewicht, maar als je net even ongelukkig ligt kan dat al voldoende zijn.quote:
Ja, dat heb ik al grotendeels.. de verwarmingen in de kamers waar ik niet kom staan uit.quote:Op zondag 21 november 2021 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt toch ook de cv in alle andere ruimtes uitzetten, of bij vloerverwarming die kranen op de slangen van die ruimtes dichtdraaien.
Per energie-eenheid is gas nog goedkoper dan elektriciteit.
Lekkere start van Max welquote:
Was ik niet bang voor.quote:Op zondag 21 november 2021 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat niet om gewicht, maar als je net even ongelukkig ligt kan dat al voldoende zijn.
Een kilowattuur elektriciteit kost gemiddeld genomen ¤ 0,25 (dit getal is afgerond om makkelijk te kunnen onthouden). Dus kost 8 kilowattuur elektriciteit (dit is het equivalent van 1 m3 aardgas): 8 x ¤ 0,25 = ¤ 2,-quote:Op zondag 21 november 2021 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al grotendeels.. de verwarmingen in de kamers waar ik niet kom staan uit.
Maar dan zou dat per saldo nog voordeliger zijn dan een elektrisch kacheltje.. Hm, interessant
Ja, een kat denkt: oke doei, als ie het zat is. Een cavia blijft gewoon dat bed onderpissen.quote:Op zondag 21 november 2021 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was ik niet bang voor.
Maar een kat is wel anders dan een cavia natuurlijk
wat een klotebeest dan zegquote:Op zondag 21 november 2021 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een kat denkt: oke doei, als ie het zat is. Een cavia blijft gewoon dat bed onderpissen.
Ja vanavond weer van de bezorgbrommer denk ik.quote:
heb nog 26 euro op een voucher staanquote:Op zondag 21 november 2021 15:33 schreef Karzai het volgende:
ben je wel weer gelijk bijna twee tientjes kwijt
Ja niet nu he, gewoon rond etenstijd bedoel ikquote:Op zondag 21 november 2021 15:35 schreef Karzai het volgende:
En de tijd, beetje belachelijk om iets te gaan bestellen
ja vanavond bedoel ik ook, maar ik denk de hele dag aan etenquote:Op zondag 21 november 2021 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet nu he, gewoon rond etenstijd bedoel ik
Eten is leven.quote:Op zondag 21 november 2021 15:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja vanavond bedoel ik ook, maar ik denk de hele dag aan eten
Ha 4EverCaptainObviousquote:Op zondag 21 november 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het voordeel van zelf maken is ook zelf bepalen welke ingrediënten je gebruikt en de hoeveelheid daarvan.
Groetjes de open deur van 4E
Railroads Online, is dat niet wat voor jou?quote:Op zondag 21 november 2021 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet nu he, gewoon rond etenstijd bedoel ik
Wat is datquote:Op zondag 21 november 2021 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Railroads Online, is dat niet wat voor jou?
Ik zat gisteren te kijken, maar het eerstvolgende bezorgmoment was hier 30 novemberquote:Op zondag 21 november 2021 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb voor dinsdag een hele berg houdbare meuk besteld bij appie
en zware zooi enzo. scheelt mij weer sleepwerk op de fiets
quote:Op zondag 21 november 2021 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ha 4EverCaptainObvious
klopt, maarja.. niet altijd tijd voor. Ik doe er zelf altijd nog wat sinaasappel of citroen/limoen door.
Hmmm Bavettequote:Op zondag 21 november 2021 15:42 schreef Karzai het volgende:
ik moet weer even iets opmaken want ik heb voor dinsag ook weer een bestelling gedaan bij picnic
hamburgers, shoarma en bavette
oh ik heb nu genoeg houdbaar om tot half januari vooruit te kunnenquote:Op zondag 21 november 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat gisteren te kijken, maar het eerstvolgende bezorgmoment was hier 30 november
eierkoeken stellen geen reet voorquote:Op zondag 21 november 2021 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ain't nobody got time for that.
Ik vind simpele dingen zoals kruidenboter wel te doen, maar ik ga niet wekelijks mijn eigen brood bakken
ga ik denk ik die philly cheese steak mee maken waar us het over hadquote:Op zondag 21 november 2021 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm Bavette![]()
Ik moet de vriezer ook even leegeten, maar dat gaat deze week wel lukken
Nee, eerder andersom.quote:Op zondag 21 november 2021 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is die cavia nooit geplet ?
quote:Op zondag 21 november 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze vond het niet vies dat alles onder de zeik en keutels zat. En haar moeder ook niet.
quote:Op zondag 21 november 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, eerder andersom.
Maar ze vond het niet vies dat alles onder de zeik en keutels zat. En haar moeder ook niet.
laat die lockdown maar komen!quote:Op zondag 21 november 2021 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik heb nu genoeg houdbaar om tot half januari vooruit te kunnen
Oh, neuh. Ben niet zo'n gamert.quote:Op zondag 21 november 2021 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://store.steampowered.com/app/1696810/RAILROADS_Online/
Hm, ik heb nog nooit eierkoeken gemaakt, zal eens kijken of ik dat zelf eens ga maken.quote:Op zondag 21 november 2021 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eierkoeken stellen geen reet voor
en voorheen bakte ik 85% van mn brood zelfmaar nu geen tijd voor.
Hij gaat geen kampioen worden dit jaar tenzij hij er HAM nog ff aftikt.quote:Op zondag 21 november 2021 15:56 schreef Karzai het volgende:
meer dan een tweede plaats zit er niet in voor max
Nee dat is wel erg middeleeuwen.quote:Op zondag 21 november 2021 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
maar ik ga niet wekelijks mijn eigen brood bakken
Ik heb twee goede bakkers in mijn straatquote:
Ik ben wel een beetje lui dus broodbakmachine.quote:Op zondag 21 november 2021 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bakten jullie brood met een speciale broodbakmachine of gewoon in de oven?
So it begins....quote:Op zondag 21 november 2021 15:58 schreef Ygritte het volgende:
Ik had een kinderverjaardag, zat een rare gast joh! Kind had ook een beetje een vreemde naam, zal vast een oom geweest zijn ofzo....
Ik denk dat ik net als bijv. een ijsmachine er te weinig gebruik van maak, alhoewel de geur van zelfgemaakt brood episch isquote:Op zondag 21 november 2021 15:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje lui dus broodbakmachine.
Hoezo raar dan?quote:Op zondag 21 november 2021 15:58 schreef Ygritte het volgende:
Ik had een kinderverjaardag, zat een rare gast joh! Kind had ook een beetje een vreemde naam, zal vast een oom geweest zijn ofzo....
Ik eet heel weinig brood de laatste tijd. Maar vers nog beetje warm brood met een laagje roomboter en een snufje zout..... dohhhhhhhhh zo lekker!quote:Op zondag 21 november 2021 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net als bijv. een ijsmachine er te weinig gebruik van maak, alhoewel de geur van zelfgemaakt brood episch is
Geruite broek, zat de hele tijd te wiebelen, kwaak de hele tijd los en wilde de hele tijd dansjes doen....quote:
Ik eet ook niet echt veel brood meer de laatste tijd, maar bohhhh lekker roomboter op brood.quote:Op zondag 21 november 2021 16:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik eet heel weinig brood de laatste tijd. Maar vers nog beetje warm brood met een laagje roomboter en een snufje zout..... dohhhhhhhhh zo lekker!
https://rutgerbakt.nl/koek-recepten/eierkoeken-recept/quote:Op zondag 21 november 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ik heb nog nooit eierkoeken gemaakt, zal eens kijken of ik dat zelf eens ga maken.
Kan ook een bult minder suiker in dan
in de ovenquote:Op zondag 21 november 2021 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2021 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga eens kijken of ik vanavond kan bakkenquote:Op zondag 21 november 2021 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://rutgerbakt.nl/koek-recepten/eierkoeken-recept/
quote:Op zondag 21 november 2021 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een greep uit eigen werk
Ziet er uiterst profi uit maatjequote:Op zondag 21 november 2021 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een greep uit eigen werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |