SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oud collega van me zwoor erbij om gepijpt te worden door dames zonder gebit.quote:Op zondag 21 november 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Orale seks lijkt me dan wel weer een belevenis zonder tanden.
Passion-gap is een ding in zuid afrikaquote:Op zondag 21 november 2021 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oud collega van me zwoor erbij om gepijpt te worden door dames zonder gebit.
Ik heb vanmiddag een kinderverjaardagquote:Op zondag 21 november 2021 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Heb eigenlijk geen zin om de deur uit te gaan en sociaal te doen, wil lekker blijven smurfen in m'n pyjama
quote:Op zondag 21 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een kinderverjaardag
wat?quote:Op zondag 21 november 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Passion-gap is een ding in zuid afrikaMisschien moet ie daar gaan wonen
quote:Op zondag 21 november 2021 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vrouwen hun voortanden laten verwijderen om een betere pijpbeurt te kunnen geven
Sterktequote:Op zondag 21 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou, ik gun het je van harte hoorquote:Op zondag 21 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hoe weet jij zulke dingen?quote:Op zondag 21 november 2021 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vrouwen hun voortanden laten verwijderen om een betere pijpbeurt te kunnen geven
Is het de kroonprins van de familie UitStraling?quote:Op zondag 21 november 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kindje is nog eens extra irritant met zijn blij gezichtje.
Nee dat gaat hem niet worden, zijn moeder heeft een kutkarakter en zijn vader is niet het scherpste mes uit de lade.quote:Op zondag 21 november 2021 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het de kroonprins van de familie UitStraling?
* wijst en lachtquote:Op zondag 21 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Is niet aardig voor dat kiendjequote:
Misschien ga ik wel vies hoesten, er schijnt zoiets als een pandemie te zijn, heb ik wel eens iets over gelezenquote:Op zondag 21 november 2021 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is niet aardig voor dat kiendje
Gewoon niezen over de taart.quote:Op zondag 21 november 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel vies hoesten, er schijnt zoiets als een pandemie te zijn, heb ik wel eens iets over gelezen
Schorpioen inpakken, gefeliciteerd ermee irritant jankjochie.quote:Op zondag 21 november 2021 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon niezen over de taart.
Of Nina Poekie meenemen en in de chipsbak gooien.
Of een gedrogeerde chimpansee cadeau geven.quote:Op zondag 21 november 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schorpioen inpakken, gefeliciteerd ermee irritant jankjochie.
wilde iets zeggen.. maar doe 't maar niet :pquote:Op zondag 21 november 2021 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n ex was zuid-afrikaans, zo hoorde ik nog wel eens wat
Kijk, een LTVDKeutelquote:Op zondag 21 november 2021 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wilde iets zeggen.. maar doe 't maar niet :p
Ik las eerst gedroogde maar gedrogeerde kan natuurlijk ook prima.quote:Op zondag 21 november 2021 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een gedrogeerde chimpansee cadeau geven.
Je loopt wat achter.quote:
Ja dat ie nu een beetje suf lijkt en dat ie morgen totally ballistic gaatquote:Op zondag 21 november 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las eerst gedroogde maar gedrogeerde kan natuurlijk ook prima.
"kek es wan mooi epke ik voor oe heb"
Nee pik. Klik er maar op. Vorige keer ging het niet door. Vandaag nieuwe poging.quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las eerst gedroogde maar gedrogeerde kan natuurlijk ook prima.
"kek es wan mooi epke ik voor oe heb"
Het is flink polupair "873 nu aan het kijken"quote:Op zondag 21 november 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee pik. Klik er maar op. Vorige keer ging het niet door. Vandaag nieuwe poging.
Nog meer te zeiken?quote:Op zondag 21 november 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is flink polupair "873 nu aan het kijken"
Met hoeveel mensen moet je het delen?quote:Op zondag 21 november 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
We vinden hier net 50 euro op de grond
Lekker hippe naam.quote:Op zondag 21 november 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
Dat kiendje heeft ook nog een enorme kutnaam, Vickers.
Zal ik twee van die Vicks stiften in zijn mopsneusje frotten
Is gisterenavond uit je decolleté gevallen natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
We vinden hier net 50 euro op de grond
We delen het met 2 :pquote:Op zondag 21 november 2021 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen moet je het delen?
Oh, dat valt meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |