SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen moeite met het afspoelen van bospaddestoelen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:54 schreef UitStraling het volgende:
Dat Fles filmpje, ik moet gewoon huilen van binnen om die schrapende vork in de pan.
ok ok... zit alle make-up nog recht en zijn alle kleren nog schoon?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:54 schreef FranticDJ het volgende:
Tot nu toe dig ik die eerste aflevering wel
nopequote:Op zaterdag 20 november 2021 23:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ok ok... zit alle make-up nog recht en zijn alle kleren nog schoon?
Yups makes no sense, doet me ook denken aan een fikse echtelijke ruzie omdat ik uien aan het afspoelen wasquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen moeite met het afspoelen van bospaddestoelen?
Dat makes wel sense want minder last van je ogen danquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups makes no sense, doet me ook denken aan een fikse echtelijke ruzie omdat ik uien af aan het afspoelen was
Ik weet van niks.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg eh... deze TT is fake news
Volgens mijn ex had ik daarmee haar Kersdiner totaal verprutst en moest ik een zeer pijnlijk dood stervenquote:Op zondag 21 november 2021 00:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat makes wel sense want minder last van je ogen dan
Zeg mijn waarde Etto, wat heb je allemaal voor boeiende spullen weg te geven, heb je een pentekening van de Sint-Jan toevallig?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg eh... deze TT is fake news
Zeikwijf zeg... had der een ui in haar oog gegooidquote:Op zondag 21 november 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mijn ex had ik daarmee haar Kersdiner totaal verprutst en moest ik een zeer pijnlijk dood sterven
nee, wel een oude gravure uit 1724quote:Op zondag 21 november 2021 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg mijn waarde Etto, wat heb je allemaal voor boeiende spullen weg te geven, heb je een pentekening van de Sint-Jan toevallig?
ruilen voor galeriedraad?quote:Op zondag 21 november 2021 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
DIE NIET WEGGEVEN WORDT.
Fake news... fake news.
WEGWEZEN ALLEMAAL...quote:Op zondag 21 november 2021 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik ben nog op zoek naar een interessant boek over kunst
Een vork.quote:Op zondag 21 november 2021 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeikwijf zeg... had der een ui in haar oog gegooid
Ja maar Etto, laten we met z'n allen eten van dat ene brood!quote:Op zondag 21 november 2021 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WEGWEZEN ALLEMAAL...
Van MIJ!!!!
DAT DOE JE THUIS MAARquote:Op zondag 21 november 2021 00:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar Etto, laten we met z'n allen eten van dat ene brood!
Ik loop dadelijk ook even door de straat heen, bel ik vreemde mensen uit bed en zeg welterusten tegen zequote:
sacha is niet vreemd maar dacht even 'waar komt die ineens vandaan fladderen'quote:Op zondag 21 november 2021 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loop dadelijk ook even door de straat heen, bel ik vreemde mensen uit bed en zeg welterusten tegen ze
Dat ligt écht aan jou, je moet gewoon even wat beter coördineren wie wat kan krijgen en waar we ons zoal op kunnen inschrijven!quote:Op zondag 21 november 2021 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
dit escaleert geheel uit de hand...
quote:Op zondag 21 november 2021 00:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ligt écht aan jou, je moet gewoon even wat beter coördineren wie wat kan krijgen en waar we ons zoal op kunnen inschrijven!
Mag ik je vriendin hebben?quote:Op zondag 21 november 2021 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
dit escaleert geheel uit de hand...
Ohhhh op Urk is het dan nu vast afgelopen. T'is nu namelijk de dag des Heeren en dan wordt er niet gerelt!quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ook demonstraties rellen in Roermond en Urk en Den Haag vanavond.
In Den Haag was wel vermakelijk net.quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen allemaal weer braaf om tien uur in de kerkquote:Op zondag 21 november 2021 00:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh op Urk is het dan nu vast afgelopen. T'is nu namelijk de dag des Heeren en dan wordt er niet gerelt!
dan wordt er geneukt iddquote:Op zondag 21 november 2021 00:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh op Urk is het dan nu vast afgelopen. T'is nu namelijk de dag des Heeren en dan wordt er niet gerelt!
Misschien wil ze wel niet meer weg daarnaquote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die overleeft jou niet, dat is zielig
Zou dat niet te laat zijn?quote:Op zondag 21 november 2021 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen allemaal weer braaf om tien uur in de kerk
ze leest mee en ligt nu dubbel...quote:Op zondag 21 november 2021 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel niet meer weg daarna
Of wil ze alleen poezelewoezelewoepsiekoediekoediequote:Op zondag 21 november 2021 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel niet meer weg daarna
quote:Op zondag 21 november 2021 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jouw schuld
en die van US met z'n copulatiegaljoen
ja, dank, nu is ze helemaal jolig...quote:Op zondag 21 november 2021 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of wil ze alleen poezelewoezelewoepsiekoediekoedie
Vlug, zeg snel dat ik op Brad Pitt lijk.quote:Op zondag 21 november 2021 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze leest mee en ligt nu dubbel...
Weet niet of dat goed teken is
10 uur geloof ik, maar da's allemaal lokaalquote:Op zondag 21 november 2021 00:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet niet.
@:etto hoe laat gaan mensen naar de kerk 's ochtends?
Heeft ze een wijntje op?quote:Op zondag 21 november 2021 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, dank, nu is ze helemaal jolig...
Dit vond ik ook leuk toen ik 16 was.quote:Op zondag 21 november 2021 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of wil ze alleen poezelewoezelewoepsiekoediekoedie
Den Haag zijn de rellen vrij tam, het waterkanon is niet eens gebruiktquote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef datismijnmening het volgende:
Gelukkig heeft ze humorquote:Op zondag 21 november 2021 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, dank, nu is ze helemaal jolig...
Dus niet alleen komen jullie m'n huis jatten, jullie zitten gewoon te KIJKENquote:
De rest is ook niet echt spannend geloof ik. Beetje vuurwerk en schreeuwen.quote:Op zondag 21 november 2021 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag zijn de rellen vrij tam, het waterkanon is niet eens gebruikt![]()
Frappant hoe nauwkeurig de horoscoop in de Linda isquote:Op zondag 21 november 2021 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto heeft morgen geen spullen meer en een stukke voorhuid.
Daarom probeer ik net als jullie ook VIESDIK te worden. Dat het past.quote:Op zondag 21 november 2021 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Poezelewoezelewoepsiekoediekoedie is best wel lang en ruk om als tatoeage te hebben onder je navel
zeg eh.....quote:Op zondag 21 november 2021 00:23 schreef Ygritte het volgende:
Ohhh god... zijn vriendin denkt 'eindelijk die troep hier eens de deur uit'
nou heb ik hem...
Schaafwonden?quote:Op zondag 21 november 2021 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto heeft morgen geen spullen meer en een stukke voorhuid.
Als gewei zou het misschien kunnenquote:Op zondag 21 november 2021 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Poezelewoezelewoepsiekoediekoedie is best wel lang en ruk om als tatoeage te hebben onder je navel
Nee, ze zitten er bovenop. Geen herhaling van Rotterdamquote:Op zondag 21 november 2021 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De rest is ook niet echt spannend geloof ik. Beetje vuurwerk en schreeuwen.
Als ze dan flink aankomt zie je doggy oepsiekoe staan.quote:Op zondag 21 november 2021 00:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als gewei zou het misschien kunnen
Ik heb een keer een hele reep vel van mijn scrotum afgeschoren, paniekerig bloeden als een rund in de badkamer en mijn vriendin maar roepen vanuit de slaapkamer "joehoe, ik ben er helemaal klaar voor hoor"quote:
Dan zou ik voor het gewei voor het gedeelte 'schetepoep' gaan en dan frivool met een pijl eronder naar beneden.quote:Op zondag 21 november 2021 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh en trouwens...
TROUWENS...
Het is poezewoezeloezeschetepoepelebeessie...
Cultuurbarbaren.
quote:Op zondag 21 november 2021 00:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan zou ik voor het gewei voor het gedeelte 'schetepoep' gaan en dan frivool met een pijl eronder naar beneden.
Ah ja... dat bloed... als een rund....quote:Op zondag 21 november 2021 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele reep vel van mijn scrotum afgeschoren, paniekerig bloeden als een rund in de badkamer en mijn vriendin maar roepen vanuit de slaapkamer "joehoe, ik ben er helemaal klaar voor hoor"
Even wat aluin erop en weer doorgaan.quote:Op zondag 21 november 2021 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele reep vel van mijn scrotum afgeschoren, paniekerig bloeden als een rund in de badkamer en mijn vriendin maar roepen vanuit de slaapkamer "joehoe, ik ben er helemaal klaar voor hoor"
Ik durfde niet te kijken.quote:Op zondag 21 november 2021 00:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ja... dat bloed... als een rund....
quote:Op zondag 21 november 2021 00:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor de voorkant kun je dan 'poezewoes' wel nemen. Misschien wat snorhaartjes erbij ofzo
Nee de 'na inspectie' wordt dan ineens aan een ander over gelatenquote:
Zo nuchter als ik weet niet watquote:Op zondag 21 november 2021 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
zijn er een hoop hier die een wijntje op hebben geloof ik
Ja ik denk ik laat de kenner er maar naar kijken.quote:Op zondag 21 november 2021 00:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee de 'na inspectie' wordt dan ineens aan een ander over gelaten![]()
Spreek niet uit ervaring overigens. Zulke dingen zou ik hier namelijk nooit vertellen.
quote:Op zondag 21 november 2021 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo nuchter als ik weet niet wat![]()
Dit is eigenlijk erger he... of niet....
IJsblokjes helpenquote:Op zondag 21 november 2021 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik denk ik laat de kenner er maar naar kijken.
😿quote:Op zondag 21 november 2021 00:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik raak opgewonden van al die poezenpraat hier.
@LTVDK iemand wil een kattenplaatjequote:Op zondag 21 november 2021 00:34 schreef UitStraling het volgende:
Misschien kun je nina even aaienquote:Op zondag 21 november 2021 00:34 schreef UitStraling het volgende:
Dit is eigenlijk best prettigquote:Op zondag 21 november 2021 00:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
IJsblokjes helpen![]()
Geen grap overigens
Die zit boos naar me te kijken, vriend was er daarstraks even met zijn hond, Nina haat de hele wereld nu hardgrondig.quote:
Nina is een moodquote:Op zondag 21 november 2021 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zit boos naar me te kijken, vriend was er daarstraks even met zijn hond, Nina haat de hele wereld nu hardgrondig.
Zelfs zo erg dat ik de haldeur dicht moet houden anders gaat ze tegen de deur aan staan pissen om die hond weg te jagen voortaan.quote:
Poekie tochquote:Op zondag 21 november 2021 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zit boos naar me te kijken, vriend was er daarstraks even met zijn hond, Nina haat de hele wereld nu hardgrondig.
Echt he...quote:Op zondag 21 november 2021 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs zo erg dat ik de haldeur dicht moet houden anders gaat ze tegen de deur aan staan pissen om die hond weg te jagen voortaan.
Klinkt haast chiquequote:
Van Nina weet ik zeker dat ze zelf denkt dat ze een twee meter hoge sabeltandtijger is, ik heb toch aardig wat huisdieren gehad maar dit is echt de meest felle en wildstequote:Op zondag 21 november 2021 00:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt he...Katten
Why tehhh fuck zijn ze zo eigenzinnig.
Hier zit er een boven mijn hoofd te mokken omdat hij niet op schoot kan/mag
Das nie!quote:Op zondag 21 november 2021 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zijn wij erudiete ende beschaafde Brabo's nu eenmaal
Hoeneer?quote:Op zondag 21 november 2021 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zijn wij erudiete ende beschaafde Brabo's nu eenmaal
Maar even he.... hoezo 'ik zit langs jou' 'ik ben afgewerkt' en 'ik ben aangereden'quote:Op zondag 21 november 2021 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een geniale, hoe en wanneer in een
Gaaf meisjequote:Op zondag 21 november 2021 00:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat klinkt wel veel erger dan dat het is
Ok schuldigquote:Op zondag 21 november 2021 00:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar even he.... hoezo 'ik zit langs jou' 'ik ben afgewerkt' en 'ik ben aangereden'
Neeee jij zegt wel vaker iets waarvan ik denk 'dat is geen Nederlands'quote:Op zondag 21 november 2021 00:56 schreef UitStraling het volgende:
Enige waar je bij mij aan merkt is dat ik appelemoes zeg in plaats van appelmoes.
Bekske koffie wil ik nog wel eens zeggen, of sjeklade bol en een aapje is een epke uiteraardquote:Op zondag 21 november 2021 00:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neeee jij zegt wel vaker iets waarvan ik denk 'dat is geen Nederlands'
Vergeet je kuukske nietquote:Op zondag 21 november 2021 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bekske koffie wil ik nog wel eens zeggen, of sjeklade bol en een aapje is een epke uiteraard
Zeg je toevallig ook kiendjes i.p.v. kinderen ?quote:Op zondag 21 november 2021 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bekske koffie wil ik nog wel eens zeggen, of sjeklade bol en een aapje is een epke uiteraard
quote:Op zondag 21 november 2021 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je toevallig ook kiendjes i.p.v. kinderen ?
Zal schoonloe eens wat laten insprekenquote:Op zondag 21 november 2021 01:11 schreef UitStraling het volgende:
Amsterdamse vriendin moest ik altijd wat dialectzooi inspreken, gebruikte ze als wekkergeluid
quote:Op zondag 21 november 2021 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal schoonloe eens wat laten inspreken
1 letter is genoeg om mij uit bed te laten springen
"Goeiesmerreges"quote:Op zondag 21 november 2021 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal schoonloe eens wat laten inspreken
1 letter is genoeg om mij uit bed te laten springen
Dat zijn 13 letters teveelquote:
het is zeker treurig maar denk zelf ook dat het komt door de enorme hoeveelheid vrijheid die we al tijden hebben. het is volgens mij sinds WO2 niet echt voorgekomen dat vrijheden zolang en (relatief) best zwaar werden ingeperkt in NL, men is het dus niet gewend en gaat daar op reageren?quote:Op zondag 21 november 2021 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het allemaal zo surrealistisch. In wat voor tijden leven we toch. Eerlijk is eerlijk ik ging het demonstratietopic even bijlezen in de hoop op wat oproer maar dan lees je hoeveel agenten gewond zijn geraakt en dan wil je toch gewoon janken? Ik hoorde laatst Gommers over code zwart en de agressie die dat zou meegeven en het klonk realistisch.
Dit is geen nadenk pi maar gewoon een sippe
Het was 0430 ofzo toen ik weer in slaap viel. Gelukkig is het weekendquote:Op zondag 21 november 2021 05:06 schreef mschol het volgende:
[..]
steeds wat eerder, steeds meer kans meer te slapen
Veel plezierquote:Op zondag 21 november 2021 06:23 schreef kwiwi het volgende:
Morgen. Gelijk maar weer naar de sauna.
quote:Op zondag 21 november 2021 06:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was 0430 ofzo toen ik weer in slaap viel. Gelukkig is het weekend
quote:Op zondag 21 november 2021 06:48 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik probeet beetje hoofdleeg te houden en weer ga liggen slaap ik ook nog beetje
Goed voor de zwembandjesquote:Op zondag 21 november 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nein mag weer openen tot sluit
gisteren 11 uur gewerkt geen pauze
Jullie hebben toch altijd die pauze zodat het personeel kan eten? Of wordt die nu overgeslagen?quote:Op zondag 21 november 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat is nu vanwege de vervroegde sluitingstijd niet meer neequote:Op zondag 21 november 2021 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie hebben toch altijd die pauze zodat het personeel kan eten? Of wordt die nu overgeslagen?
Net een strafkamp daarquote:Op zondag 21 november 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat is nu vanwege de vervroegde sluitingstijd niet meer nee
Eet je dan gewoon de hele dag niet?quote:Op zondag 21 november 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat is nu vanwege de vervroegde sluitingstijd niet meer nee
nou ja dat valt ook wel mee maar dit soort diensten zijn mij eigenlijk sowieso al te langquote:
ja eet wel maar staand elke keer een hap tussendoor.quote:Op zondag 21 november 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eet je dan gewoon de hele dag niet?
Hmm. Klinkt niet heel erg arbo-verantwoordquote:Op zondag 21 november 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eet wel maar staand elke keer een hap tussendoor.
Klinkt als werken in de horeca.quote:Op zondag 21 november 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2021 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@:LTVDK iemand wil een kattenplaatje
je moet dan gewoon je wettelijk verplichte pauze nemen, dat weet je hopelijk?quote:Op zondag 21 november 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar geen minuren gemaaktquote:Op zondag 21 november 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan nietquote:Op zondag 21 november 2021 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet dan gewoon je wettelijk verplichte pauze nemen, dat weet je hopelijk?
Hoef je daarna niet meer terug te komen, in de horeca kan dat vaak niet schijnbaar.quote:Op zondag 21 november 2021 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet dan gewoon je wettelijk verplichte pauze nemen, dat weet je hopelijk?
arbo inschakelen, kan de zaak gelijk dichtquote:Op zondag 21 november 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoef je daarna niet meer terug te komen, in de horeca kan dat vaak niet schijnbaar.
ja en de gasten dan ?quote:Op zondag 21 november 2021 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
alles kan, kwestie van roepen ik neem pauze.
quote:Op zondag 21 november 2021 08:40 schreef LTVDK het volgende:
Wilde net op de bank gaan zitten en het was wat schemerig, zag ik een groot donker ding op de rand liggen, dacht dat is of een pluisje van mijn smurfvest of vrij grote spin. Ging er van uit dat het een pluis was dus wil het wegvegen en blijkt het toch een spin te zijn, maar even dat beestje in een bakje gevangen en buiten gezet.
Beter een spin dan een grote, blazende ratquote:Op zondag 21 november 2021 08:40 schreef LTVDK het volgende:
Wilde net op de bank gaan zitten en het was wat schemerig, zag ik een groot donker ding op de rand liggen, dacht dat is of een pluisje van mijn smurfvest of vrij grote spin. Ging er van uit dat het een pluis was dus wil het wegvegen en blijkt het toch een spin te zijn, maar even dat beestje in een bakje gevangen en buiten gezet.
Ik heb ze nu aan de telefoon.quote:Op zondag 21 november 2021 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
arbo inschakelen, kan de zaak gelijk dicht
Tafeltje voor 20 vanmiddag?quote:Op zondag 21 november 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ze nu aan de telefoon.
quote:Op zondag 21 november 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ze nu aan de telefoon.
Ja ik woon niet in Rotterdam ofzo hequote:Op zondag 21 november 2021 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter een spin dan een grote, blazende rat
je hebt collega's die nemen het dan maar even overquote:
Buiten op het balkon bij bitterbal?quote:Op zondag 21 november 2021 08:40 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij heb ik wel een pootje gebroken, want toen ik hem buiten neerzette was die wat aan het rondspartelenquote:
Die heb je daar ook hoorquote:Op zondag 21 november 2021 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik woon niet in Rotterdam ofzo he
Ik ben niet levensmoe ofzo hequote:Op zondag 21 november 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buiten op het balkon bij bitterbal?
O, heb je zo’n chef’s table?quote:Op zondag 21 november 2021 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb vanmiddag al een tafeltje voor 2.
Maar we zitten in de keuken dus niet echt een tafeltje.
Ja weet ik, zie ze soms wel eens bij de slootjes in de polderquote:
ja en die roosteren ze dus niet in.quote:Op zondag 21 november 2021 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt collega's die nemen het dan maar even over
sorry maar ik heb ook jaren non stop lange dagen gedraaid en ben daar ook beetje klaar mee, dus ik neem gewoon mn pauze..
quote:Op zondag 21 november 2021 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel een pootje gebroken, want toen ik hem buiten neerzette was die wat aan het rondspartelen
Vroeger als kind weleens een grote huehue op mijn vlotje gehad in zo’n duiker onder de weg. Die heb ik een mep verkocht met mijn peddelquote:Op zondag 21 november 2021 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik, zie ze soms wel eens bij de slootjes in de polderSowieso heb je hier stiekem nog best veel beestjes, ze hebben niet voor niets De Nieuwe Wildernis 2.0 hier deels opgenomen
https://www.bndestem.nl/r(...)e-bioscoop~af4c6578/
quote:Op zondag 21 november 2021 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, heb je zo’n chef’s table?
Ik ben niet zo'n psychopaat als jijquote:Op zondag 21 november 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
had je hem beter gewoon kunnen vermoorden
O, dat zou niks voor mij zijn. Ik wil gewoon van de kaart kiezen en anoniem aan een tafeltje zittenquote:
Ik zag ze vroeger voornamelijk als ze al dood langs de sloot lagen, maar dat waren in mijn herinnering meer het formaat veldmuis dan ratquote:Op zondag 21 november 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger als kind weleens een grote huehue op mijn vlotje gehad in zo’n duiker onder de weg. Die heb ik een mep verkocht met mijn peddel
Ga je me nu een schuldgevoel aanpratenquote:
NOu ja het is toch zoquote:Op zondag 21 november 2021 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je me nu een schuldgevoel aanpraten
Normaal zitten we daar ook aan een tafeltje. Maar wilde dit een keertje doen, dus ben benieuwdquote:Op zondag 21 november 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat zou niks voor mij zijn. Ik wil gewoon van de kaart kiezen en anoniem aan een tafeltje zitten
Dus als ik dat beest nu niet uit zijn lijden verlos ben ik hier de slechterikquote:
jaquote:Op zondag 21 november 2021 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als ik dat beest nu niet uit zijn lijden verlos ben ik hier de slechterik
En dan gaat de kok iets maken op basis van jullie wensen?quote:Op zondag 21 november 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal zitten we daar ook aan een tafeltje. Maar wilde dit een keertje doen, dus ben benieuwd
ik denk iets metvis en rijstquote:Op zondag 21 november 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gaat de kok iets maken op basis van jullie wensen?
Hij zou bij mij uitkomen bij een tosti, denk ik.
Ballie wil gewoon alle spinnen uit haar lijden verlossenquote:Op zondag 21 november 2021 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als ik dat beest nu niet uit zijn lijden verlos ben ik hier de slechterik
Een tosti met vis en rijstquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Kun je iets met vis en rijst. En dat dan een beetje oprollen?”
Ja die zit gewoon te broeden op een endlossung voor spinnetjesquote:Op zondag 21 november 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie wil gewoon alle spinnen uit haar lijden verlossen
vertel meerquote:Op zondag 21 november 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Sushi was trouwen lekker gisteren, ballie
we moeten ze voor zijn!!quote:Op zondag 21 november 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zit gewoon te broeden op een endlossung voor spinnetjes
Ok bittergoebbalsquote:
En daarna zeuren over een stormvloed aan insectenquote:Op zondag 21 november 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zit gewoon te broeden op een endlossung voor spinnetjes
Het is een high-end lunch; daar hebben ze zelf iets bedacht. Ze houden natuurlijk wel rekening met dingen die je niet zou willen.quote:Op zondag 21 november 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gaat de kok iets maken op basis van jullie wensen?
Hij zou bij mij uitkomen bij een tosti, denk ik.
We hadden maki met zalm, tonijn en avocado, california met verschillende vullingen en iets dat warm was en heel knapperig. En potjes thee.quote:
Ze hebben wel lef bij de NOS, IN Urk zeggen ipv OPquote:In Urk is de politie bekogeld met zwaar vuurwerk.
https://nos.nl/artikel/24(...)rschillende-plaatsen
quote:Op zondag 21 november 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden maki met zalm, tonijn en avocado, california met verschillende vullingen en iets dat warm was en heel knapperig. En potjes thee.En lekker gepriegel met stokjes
quote:Op zondag 21 november 2021 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt per definitie al verloren,ze zijn met meer [ afbeelding ]
Gewoon stug vol blijven houden.quote:Op zondag 21 november 2021 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben wel lef bij de NOS, IN Urk zeggen ipv OP
Leuk hoor.quote:Op zondag 21 november 2021 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een high-end lunch; daar hebben ze zelf iets bedacht. Ze houden natuurlijk wel rekening met dingen die je niet zou willen.
Is sushi van sushi time een beetje lekker?quote:
Komen die reliwappies straks nog even verhaal halen bij de NOS vanwege het verspreiden van fake news. Wel morgen pas natuurlijk, vandaag is de dag des heeren.quote:Op zondag 21 november 2021 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon stug vol blijven houden.
heb ik nog niet gegetenquote:Op zondag 21 november 2021 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is sushi van sushi time een beetje lekker?
Op zich wel, alleen is het er niet zoveel van gekomen door COVID + wat klachten die ze nog steeds heeft qua eten. De lunch vandaag is niet iets dat we ieder weekend doen natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2021 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk hoor.Is Cali ook van het fine dining?
Hoe weet ik dan of ik die aanbieding moet proberen van 24 stuks voor 11 euroquote:
Dat is wel erg goedkoopquote:Op zondag 21 november 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe weet ik dan of ik die aanbieding moet proberen van 24 stuks voor 11 euro
Is ook geen goedkoop grapje natuurlijk om het elke week te doenquote:Op zondag 21 november 2021 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen is het er niet zoveel van gekomen door COVID + wat klachten die ze nog steeds heeft qua eten. De lunch vandaag is niet iets dat we ieder weekend doen natuurlijk
Gewoon proberen, ballie heeft vrijdag nog sushi op dus die moet weer eventjes wachtenquote:Op zondag 21 november 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
De high-end variant zeker niet; eigenlijk te duur maar het is mijn verjaardagscadeau.quote:Op zondag 21 november 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook geen goedkoop grapje natuurlijk om het elke week te doen
quote:Op zondag 21 november 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sprak gisteravond een eigenaar van restaurant/cafe en die vertelde me dat er na 19:00 allerlei bussen naar Duitsland/Belgie gingen met mensen om daar op stap te gaan. Zo hou je COVID wel buiten de deur.quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon proberen, ballie heeft vrijdag nog sushi op dus die moet weer eventjes wachten
Ik begrijp echt niet wat er door het hoofd van die mensen gaat. Zouden zij het ok vinden om met vuurwerk bekogeld te worden? Of dat hun auto in de fik wordt gestoken? Nee. Maar het dan toch richting anderen doenquote:
Nou ja, als het de relschoppers zijn is het primaquote:Op zondag 21 november 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sprak gisteravond een eigenaar van restaurant/cafe en die vertelde me dat er na 19:00 allerlei bussen naar Duitsland/Belgie gingen met mensen om daar op stap te gaan. Zo hou je COVID wel buiten de deur.
Denk dat er een bepaalde categorie amoebebreinen is dat elk excuus aangrijpt om lekker te kunnen matten. Treurig hoorquote:Op zondag 21 november 2021 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet wat er door het hoofd van die mensen gaat. Zouden zij het ok vinden om met vuurwerk bekogeld te worden? Of dat hun auto in de fik wordt gestoken? Nee. Maar het dan toch richting anderen doen![]()
![]()
En niemand neemt je toch serieus zo, mocht je er al een boodschap mee willen overbrengen?
quote:
quote:Ja want daar zit achter eigenlijk de duivel, die wil zo de jongeren proberen te indoctrineren dat ze alles in onze maatschappij kapot maken en dat komt ook al in het liedje tot uiting "alles naar de klote", nou alles kapot.
quote:
https://www.trouw.nl/nieuws/dominee-dimitri-mag-niet~beda0864/quote:
Scheelt de helft van normale prijsmquote:
Aar ik eet nooit sushi dus moet wel weten of het een lekkere kan zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon proberen, ballie heeft vrijdag nog sushi op dus die moet weer eventjes wachten
Nutteloos weerquote:
rollen gaat sneller?quote:Op zondag 21 november 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mezelf maar naar de douche slepen.
Als je het toch nooit eet heb je ook geen vergelijkingsmateriaalquote:Op zondag 21 november 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
Aar ik eet nooit sushi dus moet wel weten of het een lekkere kan zijn.
als het niet lekker is ben je er gelijk van genezen en kan je echt voedsel gaan etenquote:Op zondag 21 november 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Scheelt de helft van normale prijsm
[..]
Aar ik eet nooit sushi dus moet wel weten of het een lekkere kan zijn.
Dit ja, rauwe vis met koude rijstquote:Op zondag 21 november 2021 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
als het niet lekker is ben je er gelijk van genezen en kan je echt voedsel gaan eten
Een kruidenvreter.quote:Op zondag 21 november 2021 09:50 schreef bitterbal het volgende:
doe vochtvreter van de kruidvreet echt helemaal niks
quote:
Al klopt kruidvreet wel aardig, meeste wat ik daar haal zijn snacks en chocoladequote:
ja zat met sushi in mijn hoofd geloof ikquote:Op zondag 21 november 2021 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al klopt kruidvreet wel aardig, meeste wat ik daar haal zijn snacks en chocolade
Verbaast me niks, stelletje sadisten dat het zijnquote:Op zondag 21 november 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallon allenHeerlijk wandelweer, helaas weer 2:51 minder dag dan gisteren.
De elektrische stoel is uitgevonden door een tandarts.
Dus, LT, leuk vooruitzicht misschien
Gohquote:Op zondag 21 november 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zat met sushi in mijn hoofd geloof ik
Ik moet ook weer eens een afspraak maken. Als ze dan met een haak in mijn tandvlees aan het porren zijn dan zijn ze altijd heel verbaasd dat het gaat bloeden.quote:Op zondag 21 november 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verbaast me niks, stelletje sadisten dat het zijn
Gewoon zelf een beetje bijhouden die hap.quote:Op zondag 21 november 2021 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens een afspraak maken. Als ze dan met een haak in mijn tandvlees aan het porren zijn dan zijn ze altijd heel verbaasd dat het gaat bloeden.
Ja van de week ook, met de achterkant van dat spiegeltje zo loeihard op de bovenkant van je kiezen rammen en dan vragen 'voel je dit?' terwijl je al half tegen het plafond aanvliegtquote:Op zondag 21 november 2021 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens een afspraak maken. Als ze dan met een haak in mijn tandvlees aan het porren zijn dan zijn ze altijd heel verbaasd dat het gaat bloeden.
k ben onderwegquote:Op zondag 21 november 2021 10:19 schreef Karzai het volgende:
I can see clearly now the rain has gone!
Lekker tot tien uur in bed gelegen, toen begonnen de kerkklokken te beieren en ben ik onder de douche gesprongen
zo eerst een eitje bakken met spek
Het zonnetje schijnt, rondje park lopen straks
Maar het is zondagquote:
Mijn tandarts was een of andere Griek die de haak even fijn in mijn lip sloegquote:Op zondag 21 november 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van de week ook, met de achterkant van dat spiegeltje zo loeihard op de bovenkant van je kiezen rammen en dan vragen 'voel je dit?' terwijl je al half tegen het plafond aanvliegt
Omnomnomnomquote:Op zondag 21 november 2021 10:35 schreef Karzai het volgende:
@:bitterbal, alstublieft, beetje goed eten voor je weer aan het werk gaat.
[ afbeelding ]
Veel plezier, Kwiwiquote:Op zondag 21 november 2021 11:07 schreef kwiwi het volgende:
Dagje smurfen en vanmiddag lunchen met een vriendin
quote:Op zondag 21 november 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Alweer 3,5 km gelopen. Aangekomen bij de appeltaarterij
Appeltaart is een van de dingen die je zonder tanden ook nog kunt eten.quote:Op zondag 21 november 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Alweer 3,5 km gelopen. Aangekomen bij de appeltaarterij
En een wit bolletje met geprakte banaanquote:Op zondag 21 november 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Appeltaart is een van de dingen die je zonder tanden ook nog kunt eten.
quote:Op zondag 21 november 2021 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een wit bolletje met geprakte banaan![]()
Dat en appeltaart is alles wat ik nodig heb als bejaarde straks
Ik hoop dat ik nog wel wat tandjes over blijf houden om in een koe te happen.quote:Op zondag 21 november 2021 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En anders gewoon in een snelkookpan gooien, dan valt het uit elkaar.quote:Op zondag 21 november 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog wel wat tandjes over blijf houden om in een koe te happen.
met bruine basterdsuikerquote:Op zondag 21 november 2021 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of de koe in de blenderquote:Op zondag 21 november 2021 11:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En anders gewoon in een snelkookpan gooien, dan valt het uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |