SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen moeite met het afspoelen van bospaddestoelen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:54 schreef UitStraling het volgende:
Dat Fles filmpje, ik moet gewoon huilen van binnen om die schrapende vork in de pan.
ok ok... zit alle make-up nog recht en zijn alle kleren nog schoon?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:54 schreef FranticDJ het volgende:
Tot nu toe dig ik die eerste aflevering wel
nopequote:Op zaterdag 20 november 2021 23:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ok ok... zit alle make-up nog recht en zijn alle kleren nog schoon?
Yups makes no sense, doet me ook denken aan een fikse echtelijke ruzie omdat ik uien aan het afspoelen wasquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen moeite met het afspoelen van bospaddestoelen?
Dat makes wel sense want minder last van je ogen danquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups makes no sense, doet me ook denken aan een fikse echtelijke ruzie omdat ik uien af aan het afspoelen was
Ik weet van niks.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg eh... deze TT is fake news
Volgens mijn ex had ik daarmee haar Kersdiner totaal verprutst en moest ik een zeer pijnlijk dood stervenquote:Op zondag 21 november 2021 00:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat makes wel sense want minder last van je ogen dan
Zeg mijn waarde Etto, wat heb je allemaal voor boeiende spullen weg te geven, heb je een pentekening van de Sint-Jan toevallig?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg eh... deze TT is fake news
Zeikwijf zeg... had der een ui in haar oog gegooidquote:Op zondag 21 november 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mijn ex had ik daarmee haar Kersdiner totaal verprutst en moest ik een zeer pijnlijk dood sterven
nee, wel een oude gravure uit 1724quote:Op zondag 21 november 2021 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg mijn waarde Etto, wat heb je allemaal voor boeiende spullen weg te geven, heb je een pentekening van de Sint-Jan toevallig?
ruilen voor galeriedraad?quote:Op zondag 21 november 2021 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
DIE NIET WEGGEVEN WORDT.
Fake news... fake news.
WEGWEZEN ALLEMAAL...quote:Op zondag 21 november 2021 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik ben nog op zoek naar een interessant boek over kunst
Een vork.quote:Op zondag 21 november 2021 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeikwijf zeg... had der een ui in haar oog gegooid
Ja maar Etto, laten we met z'n allen eten van dat ene brood!quote:Op zondag 21 november 2021 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WEGWEZEN ALLEMAAL...
Van MIJ!!!!
DAT DOE JE THUIS MAARquote:Op zondag 21 november 2021 00:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar Etto, laten we met z'n allen eten van dat ene brood!
Ik loop dadelijk ook even door de straat heen, bel ik vreemde mensen uit bed en zeg welterusten tegen zequote:
sacha is niet vreemd maar dacht even 'waar komt die ineens vandaan fladderen'quote:Op zondag 21 november 2021 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loop dadelijk ook even door de straat heen, bel ik vreemde mensen uit bed en zeg welterusten tegen ze
Dat ligt écht aan jou, je moet gewoon even wat beter coördineren wie wat kan krijgen en waar we ons zoal op kunnen inschrijven!quote:Op zondag 21 november 2021 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
dit escaleert geheel uit de hand...
quote:Op zondag 21 november 2021 00:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ligt écht aan jou, je moet gewoon even wat beter coördineren wie wat kan krijgen en waar we ons zoal op kunnen inschrijven!
Mag ik je vriendin hebben?quote:Op zondag 21 november 2021 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
dit escaleert geheel uit de hand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |