Die had helemaal een lange aanloop nodig, wel zo’n 9 maandenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gelukkig was Carola toen nog niet geboren.
Ik denk toch dat als ik dit straks uit het raam loop te galmen dat ik eerder boze buurvrouwen voor mijn deur krijgquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:51 schreef Meridiaan het volgende:
De lokroep van de liefde volgens wiki jongens
Voor 11 uur gaan we net niet redden, maar we zijn nog altijd ruim eerder dan in sommige andere wekenquote:
Maar ik denk dat we er wel betere gaan krijgenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:53 schreef sportfreak het volgende:
Ah, de eerste Franse chanson van de avond, en ik gok niet de laatste...
Ieder land geeft 3, 2 en 1 punt aan hun top 3quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:54 schreef NailQueen het volgende:
Hoe werkt de puntentelling deze keer?
5 van 10, 6 van 13. Dit jaar zat niet mee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Fud had er ook meerdere keren zin inAlleen volgens mij nooit echt hoog geeindigd
Mag ik vragen waarom ze de optredens opnieuw uploaden?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:29 schreef koffieleuk het volgende:
Om nog bij de vorige editie te blijven, kijk eens wat het officiële kanaal recentelijk heeft geüpload![]()
Die zijn een essentieel onderdeel van communicatie, samen met het gezicht.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef koffieleuk het volgende:
Heerlijk om naar de handen te kijken bij deze.
Ik vermoed in dit geval betere audio-kwaliteit. Maar denk ook omdat de editie bij EurovisionAgain was, dus waarschijnlijk omdat het nu een beetje aandacht heeft?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom ze de optredens opnieuw uploaden?
Misschien kan @Strani wat uitleg geven over de tekst.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef koffieleuk het volgende:
Heerlijk om naar de handen te kijken bij deze.
Haha ja, mooie stem maar dit is wel erg forgettablequote:
Wat een gedoe weer. Ik doe de 12 punten-systeem deze keerquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:55 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ieder land geeft 3, 2 en 1 punt aan hun top 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |