quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
Oh sorry, ik wist niet dat ik die macht had
Dit is wel een heel vredige en makkelijke coupquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als het goed is heb je hem nu niet meer
Haal gelijk even voor mijquote:
In gala gestokenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Sableheart het volgende:
De zaal is helemaal gevuld! Wel 300 mensen!
De tune mistte ik wel heel erg, ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef NailQueen het volgende:
Wacht? Geen intro?
Geen Intro, Geen ESF!
Mijn oren zijn niet zo geweldig, ik hoor alleen een vaag gebonk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
Heerlijk dat oude sfeertje weer![]()
Maar wat is die valse zaag op de achtergrond, of ben ik de enige die dat hoort?
Was nog een schoolvriend van mijn opa. Willem Duys was ook een keer in zo'n klasgenoten programma en mijn opa was daar toen ook bijquote:
Natuurlijk, het is de vroege jaren 60, je denkt toch niet dat we tijd verspillen aan lange intro's?quote:
Je moet wat als niemand je taal verstaatquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
Finland heeft heel vaak inzendingen met dit soort vage titels
Zeker!quote:
Gelukkig was Carola toen nog niet geboren.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:50 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is de vroege jaren 60, je denkt toch niet dat we tijd verspillen aan lange intro's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |