Kan me niet herinneren dat er vorig jaar geschoten was . Call me crazy maar ik denk dat er veel meer achter de schermen speelt. Om die matrial law te kunnen rechtvaardigen zal het echt compleet uit de hand moeten lopen. Niet alleen in Rdam en Den haag maar in heel Nederlandquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Is dit niet gewoon weer hetzelfde als vorig jaar? Bewust onrust stoken, de menigte doet mee, weer een reden voor strengere maatregels.
nee klopt niet geschoten, gewoon relletjes. dit kan wel overslaan naar de rest van europa, een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat er vorig jaar geschoten was . Call me crazy maar ik denk dat er veel meer achter de schermen speelt. Om die matrial law te kunnen rechtvaardigen zal het echt compleet uit de hand moeten lopen. Niet alleen in Rdam en Den haag maar in heel Nederland
Gaat nog een lange avond worden op deze manierquote:
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat er vorig jaar geschoten was . Call me crazy maar ik denk dat er veel meer achter de schermen speelt. Om die matrial law te kunnen rechtvaardigen zal het echt compleet uit de hand moeten lopen. Niet alleen in Rdam en Den haag maar in heel Nederland
De avond is nog jongquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
De media zou er anders van smullen.
Hier gaan mijn wenkbrauwen wel een beetje hoger door staan…quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef Ali_boo het volgende:
Grappenhaus wil demonstratie recht ontnemen
[ twitter ]
Ja, lekker wazig verwoord maar tis wel duidelijk wat die bedoelt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef Ali_boo het volgende:
Grappenhaus wil demonstratie recht ontnemen
[ twitter ]
Media... Je bedoelt het propaganda kanaal van de staat?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
De media zou er anders van smullen.
Mja in dat opzicht.. Nee maar laten we gewoon ff een normaal land blijven en ver weg blijven van al die half gelegaliseerde (bij gratie slechte rechter) segregatie extremisme.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:41 schreef Tyr80 het volgende:
Aan de andere kant lijkt het feit dat je niet mag rellen nu ook niet echt te werken.
Wat heeft u een mooie ogen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
politie wilt meer mandaat. verrassend.
quote:
quote:
Dit heeft potentie. Of ze nu Rotterdam gaan overtreffen is iets anders , maar het zou best wel een spannende avond kunnen wordenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Die willen ook in het nieuws komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit heeft potentie. Of ze nu Rotterdam gaan overtreffen is iets anders , maar het zou best wel een spannende avond kunnen worden
We konden hier natuurlijk op wachten. Op zeker moment loopt het emmertje over, krijg je vlam in de pan en pikken sommige mensen het niet meer dus gaat het escaleren. We gaan een heel ellendige tijd tegemoet.quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef theguyver het volgende:
Ik snap de frustraties maar niet de manier waarop dit geuit word.
En het helpt ook geen fuck je maakt het alleen maar erger, niet alleen voor jezelf ook voor anderen.
Wie weet, als nog meer mensen gevaccineerd zijn, en de boosters erbij, dat het dan wel de goede kant op gaat.quote:Op zondag 21 november 2021 00:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We konden hier natuurlijk op wachten. Op zeker moment loopt het emmertje over, krijg je vlam in de pan en pikken sommige mensen het niet meer dus gaat het escaleren. We gaan een heel ellendige tijd tegemoet.
Nou, precies dat.quote:Op zondag 21 november 2021 00:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wie weet, als nog meer mensen gevaccineerd zijn, en de boosters erbij, dat het dan wel de goede kant op gaat.
Ik hoop het echt, anders gaan we echt een moeilijke tijd tegen moet.
Hoe komt precies die vlam in de pan als het emmertje overloopt?quote:Op zondag 21 november 2021 00:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We konden hier natuurlijk op wachten. Op zeker moment loopt het emmertje over, krijg je vlam in de pan en pikken sommige mensen het niet meer dus gaat het escaleren. We gaan een heel ellendige tijd tegemoet.
In Gibraltar werkt t vooralsnog niet.quote:Op zondag 21 november 2021 00:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wie weet, als nog meer mensen gevaccineerd zijn, en de boosters erbij, dat het dan wel de goede kant op gaat.
Ik hoop het echt, anders gaan we echt een moeilijke tijd tegen moet.
Het emmertje en de pan staan los van elkaarquote:Op zondag 21 november 2021 00:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hoe komt precies die vlam in de pan als het emmertje overloopt?
Ja, dat lijkt mij ook niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zondag 21 november 2021 00:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het beste lijkt mij om alles vrij te geven en te accepteren dat er dan een zeker aantal mensen aan covid zullen overlijden.
Idd nog een paar avonden zoals in rdam en ze kunnen de avondklok of martial law invoeren. De bevolking wilt t dan zelfs.quote:Op zondag 21 november 2021 01:00 schreef Mytho het volgende:
precies wat de overheid wil, chaos zodat ze kunnen ingrijpen, overal spy cameras, overal toegangs pasjes. overal
controle.
truukje doen ze ook in Israel, China etc, nationale vijand creeren, false flags etc..
Ordo ab Chao
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |