abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202267973
Het ging er gisteren best wel hard aan toe in Rotterdam , we hebben zelfs het internationale nieuws gehaald

twitter

Maar is er meer op komst ?

twitter

Is het de bedoeling dat de demonstraties helemaal uit de hand lopen ?

twitter

Deze laatste theorie vind ik eerlijk gezegd niet eens zo ver gezocht

twitter

Kortom,een topic waar je er heerlijk ( feitenvrij) op los kunt speculeren :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 20-11-2021 22:49:36 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202268180
twitter

twitter

twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202268226
nvm flattenthecurve was me al voor

Ik ga kijken of ik in nws wat live streams kan vinden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202268261
Is dit niet gewoon weer hetzelfde als vorig jaar? Bewust onrust stoken, de menigte doet mee, weer een reden voor strengere maatregels.
pi_202268286
pi_202268324
twitter
pi_202268380
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Is dit niet gewoon weer hetzelfde als vorig jaar? Bewust onrust stoken, de menigte doet mee, weer een reden voor strengere maatregels.
Kan me niet herinneren dat er vorig jaar geschoten was . Call me crazy maar ik denk dat er veel meer achter de schermen speelt. Om die matrial law te kunnen rechtvaardigen zal het echt compleet uit de hand moeten lopen. Niet alleen in Rdam en Den haag maar in heel Nederland
pi_202268412
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kan me niet herinneren dat er vorig jaar geschoten was . Call me crazy maar ik denk dat er veel meer achter de schermen speelt. Om die matrial law te kunnen rechtvaardigen zal het echt compleet uit de hand moeten lopen. Niet alleen in Rdam en Den haag maar in heel Nederland
nee klopt niet geschoten, gewoon relletjes. dit kan wel overslaan naar de rest van europa, een kat in het nauw maakt rare sprongen.
pi_202268436
twitter

(in de comments staat dat het oude beelden zijn)
pi_202268552
Live stream uit URK :https://www.facebook.com/msmleugens/videos/618753532886552

Gebeurt nog niets maar de sfeer is wel grimmig
pi_202268612
twitter
pi_202268632
quote:
Gaat nog een lange avond worden op deze manier _O-
pi_202268642
kunnen die 5000 BOA's ingezet worden als romeo's? (8>
pi_202268696
twitter
pi_202268737
Hoor ik schoten daar in die tweede tweet ?
pi_202268787
of vuurwerk
pi_202269313
Klinkt als een shot in mijn oren

Anyways, vergeleken met gisteren stelt dit tot nu toe , heel weinig voor
pi_202269340
Grappenhaus wil demonstratie recht ontnemen

twitter
  zaterdag 20 november 2021 @ 21:55:58 #19
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_202269364
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat denk ik niet.
De media zou er anders van smullen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_202269472
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat denk ik niet.
De avond is nog jong
pi_202269808
twitter
  zaterdag 20 november 2021 @ 22:39:11 #22
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202270222
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Hier gaan mijn wenkbrauwen wel een beetje hoger door staan…
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202270228
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Ja, lekker wazig verwoord maar tis wel duidelijk wat die bedoelt.

Maar kan nu nog terugkrabbelen jaaa alleen voor zij die rellen.

Prima joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202270258
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat denk ik niet.
Media... Je bedoelt het propaganda kanaal van de staat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 november 2021 @ 22:41:41 #25
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202270279
Aan de andere kant lijkt het feit dat je niet mag rellen nu ook niet echt te werken.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202270581
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 22:41 schreef Tyr80 het volgende:
Aan de andere kant lijkt het feit dat je niet mag rellen nu ook niet echt te werken.
Mja in dat opzicht.. Nee maar laten we gewoon ff een normaal land blijven en ver weg blijven van al die half gelegaliseerde (bij gratie slechte rechter) segregatie extremisme.
pi_202270690
twitter

politie wilt meer mandaat. verrassend.
pi_202270715
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 22:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

politie wilt meer mandaat. verrassend.
Wat heeft u een mooie ogen.
pi_202270755
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 22:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat heeft u een mooie ogen.
sorry?
pi_202270757
twitter

twitter

twitter
pi_202270773
pi_202270807
pi_202270853
edit: geen DH.
pi_202270894
quote:
Dit heeft potentie. Of ze nu Rotterdam gaan overtreffen is iets anders , maar het zou best wel een spannende avond kunnen worden
pi_202270912
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2021 23:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dit heeft potentie. Of ze nu Rotterdam gaan overtreffen is iets anders , maar het zou best wel een spannende avond kunnen worden
Die willen ook in het nieuws komen natuurlijk.
pi_202270925
twitter
pi_202271054
twitter
  zondag 21 november 2021 @ 00:15:38 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202272551
Ik snap de frustraties maar niet de manier waarop dit geuit word.
En het helpt ook geen fuck je maakt het alleen maar erger, niet alleen voor jezelf ook voor anderen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202273008
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef theguyver het volgende:
Ik snap de frustraties maar niet de manier waarop dit geuit word.
En het helpt ook geen fuck je maakt het alleen maar erger, niet alleen voor jezelf ook voor anderen.
We konden hier natuurlijk op wachten. Op zeker moment loopt het emmertje over, krijg je vlam in de pan en pikken sommige mensen het niet meer dus gaat het escaleren. We gaan een heel ellendige tijd tegemoet.
  zondag 21 november 2021 @ 00:47:35 #41
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_202273061
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 00:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
We konden hier natuurlijk op wachten. Op zeker moment loopt het emmertje over, krijg je vlam in de pan en pikken sommige mensen het niet meer dus gaat het escaleren. We gaan een heel ellendige tijd tegemoet.
Wie weet, als nog meer mensen gevaccineerd zijn, en de boosters erbij, dat het dan wel de goede kant op gaat.
Ik hoop het echt, anders gaan we echt een moeilijke tijd tegen moet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_202273076
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 00:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wie weet, als nog meer mensen gevaccineerd zijn, en de boosters erbij, dat het dan wel de goede kant op gaat.
Nou, precies dat. ;(
pi_202273095
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 00:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Hoe komt precies die vlam in de pan als het emmertje overloopt?
pi_202273112
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 00:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
In Gibraltar werkt t vooralsnog niet.
pi_202273115
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 00:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Hoe komt precies die vlam in de pan als het emmertje overloopt?
Het emmertje en de pan staan los van elkaar :P
pi_202273116
Het beste lijkt mij om alles vrij te geven en te accepteren dat er dan een zeker aantal mensen aan covid zullen overlijden.
pi_202273141
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 00:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het beste lijkt mij om alles vrij te geven en te accepteren dat er dan een zeker aantal mensen aan covid zullen overlijden.
Ja, dat lijkt mij ook niet eens zo'n slecht idee.
pi_202273242
precies wat de overheid wil, chaos zodat ze kunnen ingrijpen, overal spy cameras, overal toegangs pasjes. overal
controle. 8-)

truukje doen ze ook in Israel, China etc, nationale vijand creeren, false flags etc..

Ordo ab Chao

pi_202273308
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 01:00 schreef Mytho het volgende:
precies wat de overheid wil, chaos zodat ze kunnen ingrijpen, overal spy cameras, overal toegangs pasjes. overal
controle. 8-)

truukje doen ze ook in Israel, China etc, nationale vijand creeren, false flags etc..

Ordo ab Chao

[ afbeelding ]
Idd nog een paar avonden zoals in rdam en ze kunnen de avondklok of martial law invoeren. De bevolking wilt t dan zelfs.
  zondag 21 november 2021 @ 02:10:39 #50
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202273504
Hier word je niet echt warm van.

Rotterdam - een stad dat per definitie al een zooitje is.
Den Haag, daar waar dit gebeurt is altijd iets aan de hand. De laatste jaren al een flink aantal keer. Heeft niets met Corona te maken, maar het zal ongetwijfeld gebruikt worden voor beperkingen die samengaan met Corona, iets dat nu al direct ingevoerd is zoals demonstratierecht en datgene wat nog komen gaat...

Je hoeft maar een scheet te laten daar en de gebruikelijke groep staat klaar om er een zooitje van te maken, Dit is ook bekend bij de overheid e.d., dus als ze een aanloopje naar nieuwe beperkingen willen via de weg van relletjes en opstootjes moet je precies hier zijn. Valt mee dat Utrecht - Kanaleneiland nog niet voorbij gekomen is - wellicht later,....
Mai pben rai~!
pi_202273531
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 02:10 schreef KNAK het volgende:
Hier word je niet echt warm van.

Rotterdam - een stad dat per definitie al een zooitje is.
Den Haag, daar waar dit gebeurt is altijd iets aan de hand. De laatste jaren al een flink aantal keer. Heeft niets met Corona te maken, maar het zal ongetwijfeld gebruikt worden voor beperkingen die samengaan met Corona, iets dat nu al direct ingevoerd is zoals demonstratierecht en datgene wat nog komen gaat...

Je hoeft maar een scheet te laten daar en de gebruikelijke groep staat klaar om er een zooitje van te maken, Dit is ook bekend bij de overheid e.d., dus als ze een aanloopje naar nieuwe beperkingen willen via de weg van relletjes en opstootjes moet je precies hier zijn. Valt mee dat Utrecht - Kanaleneiland nog niet voorbij gekomen is - wellicht later,....
Vaak van de tijd dit soort acties (niet alleen in NL) gebeuren in volatile wijken met onderliggende problemen.
De corona shitshow heeft het nog erger gemaakt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 21 november 2021 @ 09:55:32 #52
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_202274515
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 02:10 schreef KNAK het volgende:… Valt mee dat Utrecht - Kanaleneiland nog niet voorbij gekomen is - wellicht later,....
We hebben in Utrecht nog geen grote rellen gehad dit jaar. De avondklokrellen in januari zijn ook aan ons voorbij gegaan, op een enkel incident na.
Bij Waku Waku was het een paar dagen onrustig maar dat viel uiteindelijk ook wel mee.
pi_202280287
twitter

twitter

Romeo's in het zwart?
pi_202280401
twitter
pi_202281040
Ach ja, dit gaat helemaal uit de hand lopen.

Als er straks overal vaccinatieplichten komen en de vakbonden in opstand komen, wordt het complete chaos overal. Dat kan ik wel voorspellen.

Het beste wat je nu kan doen is de steden verlaten en ergens in een dorp of afgelegen gaan wonen.
pi_202281081
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 17:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Als er straks overal vaccinatieplichten komen en de vakbonden in opstand komen, wordt het complete chaos overal. Dat kan ik wel voorspellen.

Het beste wat je nu kan doen is de steden verlaten en ergens in een dorp of afgelegen gaan wonen.
Buiten Europa is het nog rustig vooralsnog.
pi_202281121
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 17:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Buiten Europa is het nog rustig vooralsnog.
In wezen heb je maar een paar groepen nodig die veel problemen kunnen veroorzaken: vrachtwagenchauffeurs, boeren, vuilsnisdiensten. Die kunnen een heel land platleggen.
pi_202284165
  zondag 21 november 2021 @ 22:00:21 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202285550
https://www.tubantia.nl/e(...)nhoudingen~a4d08b32/

Waaronder een zogenaamde journalist die net een knuppel in zijn bakkes kreeg.

Gelukkig woon ik nu uit centrum vorige keer werd mijn fiets gesloopt :(
  FOK!fotograaf zondag 21 november 2021 @ 22:03:50 #63
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_202285609
Ik lees steeds 2 verschillende dingen. Eerst was het tegen het vuurwerkverbod en soms tegen de corona maatregelen daarna werd het tegen 2G beleid en tussendoor toch het vuurwerkverbod.

Waar waren deze "demonstraties" (Rellen) nou tegen/voor?
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_202285667
Sommige mensen in het buitenland denken dat er overal rellen zijn in Nederland.
pi_202285698
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:03 schreef fraubitch het volgende:
Ik lees steeds 2 verschillende dingen. Eerst was het tegen het vuurwerkverbod en soms tegen de corona maatregelen daarna werd het tegen 2G beleid en tussendoor toch het vuurwerkverbod.

er waren mensen tegen 2G en mensen tegen vuurwerkverbod.
pi_202285709
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:07 schreef Atak het volgende:
Sommige mensen in het buitenland denken dat er overal rellen zijn in Nederland.
staat jouw stad niet in brand dan?
pi_202285836
Brussel was aardig chaotisch vandaag https://www.bitchute.com/video/gvuyre9CQGkz/
pi_202285864
quote:

Wat ik heb gelezen is dat er een kleine groep protesteerde tegen 2G en later kwam daar een groep bij die tegen het vuurwerkverbod protesteerde en daarna voetbalhooligans.

Toen de politie op mensen in begon te rijden en er mensen werden neergeschoten, liep het pas echt uit de hand.

Terwijl het in de media andersom wordt weergeven.

Wat hier allemaal van klopt weet ik ook niet. Maar het enige beeld dat ik heb gezien van een man die op straat werd neergeschoten, leek nou niet op een direct gevaar voor de politie te wijzen.
pi_202285875
quote:

Volgens sommige mensen hier, omdat ze niet begrepen worden en een slechte jeugd hebben gehad.... :')
pi_202285916
Laatste dagen Kralingen West iedere avond zwaar vuurwerk.. Vlinders oid.. Ook nu.
pi_202285973
twitter

twitter

twitter

twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_202286174
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:23 schreef ludovico het volgende:
Laatste dagen Kralingen West iedere avond zwaar vuurwerk.. Vlinders oid.. Ook nu.
Laat mij lekker mijn vuurwerk afsteken :6
pi_202286198
Overduidelijk sprake van noodweer

twitter
pi_202286230
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2021 22:40 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
het nieuwe normaal.
pi_202286232
twitter
pi_202286249
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2021 22:40 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Ik vind dat je als je zo op beeld staat als agent je gewoon 5 jaar geen wapen mag dragen.

Zal wel een tekort aan agenten zijn... Maar sjonge jonge man...
pi_202286290
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:42 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
het nieuwe normaal.
Hij moet wel, de arme agent is in levensgevaar .
  zondag 21 november 2021 @ 22:51:11 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202286366
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Wat ik heb gelezen is dat er een kleine groep protesteerde tegen 2G en later kwam daar een groep bij die tegen het vuurwerkverbod protesteerde en daarna voetbalhooligans.

Toen de politie op mensen in begon te rijden en er mensen werden neergeschoten, liep het pas echt uit de hand.

Terwijl het in de media andersom wordt weergeven.

Wat hier allemaal van klopt weet ik ook niet. Maar het enige beeld dat ik heb gezien van een man die op straat werd neergeschoten, leek nou niet op een direct gevaar voor de politie te wijzen.
Ow? Ik kon alleen weer vinden dat er geschoten is en een aantal mensen gewond.
Mensen omver rijden heb ik nergens kunnen vinden zelfs niet op alternatieve media.
  zondag 21 november 2021 @ 22:52:48 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202286387
quote:
Zal me niks verbazen als dat zelfde groepje tuig is van 3/4 jaar geleden.
pi_202286427
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind dat je als je zo op beeld staat als agent je gewoon 5 jaar geen wapen mag dragen.

Zal wel een tekort aan agenten zijn... Maar sjonge jonge man...
Misschien is de agent een beetje overspannen weet jij veel,maar als ik een ding heb geleerd is dat we niet overhaaste conclusies moeten trekken

Wie weet is er een logische verklaring voor het hele gebeuren
  zondag 21 november 2021 @ 22:57:28 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202286444
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Misschien is de agent een beetje overspannen,maar als ik een ding heb geleerd is dat we niet overhaaste conclusies moeten trekken

Heeft die geschoten dan?
https://www.politie.nl/in(...)olitie-schieten.html

[ Bericht 12% gewijzigd door theguyver op 21-11-2021 23:06:14 ]
pi_202286663
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Misschien is de agent een beetje overspannen weet jij veel,maar als ik een ding heb geleerd is dat we niet overhaaste conclusies moeten trekken

Lol.
pi_202286879
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Heeft die geschoten dan?
Mijn punt van kritiek is niet dat die een wapen heeft getrokken . Maar dat die het niet gebruikt heeft

De snotaapjes vroegen erom O+ .
  zondag 21 november 2021 @ 23:36:17 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202286898
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 23:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Mijn punt van kritiek is niet dat die een wapen heeft getrokken . Maar dat die het niet gebruikt heeft

De snotaapjes vroegen erom O+ .
Oki laat eens zien op de video wie waar een wapen trekt want enige wat ik hoor is een blaag gillen schiet dan!
De agenten zijn ver weg en je ziet contouren.
En je ziet het tuig amper wat hebben hun?
Knuppels bakstenen?
pi_202287112
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 17:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Vluchten kan niet meer.
pi_202287129
twitter

Grunn.
pi_202287131
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 00:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Vluchten kan niet meer.
niet? is de grens al dicht?
pi_202287140
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 00:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
niet? is de grens al dicht?
Nog niet :N
pi_202287157
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 23:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oki laat eens zien op de video wie waar een wapen trekt want enige wat ik hoor is een blaag gillen schiet dan!
De agenten zijn ver weg en je ziet contouren.
En je ziet het tuig amper wat hebben hun?
Knuppels bakstenen?
Het gaat om de agent links bovenin in beeld

- 4 sec in zie je de agent een waarschuwingsschot afvuren
- rond de 6 sec zie je hem gericht richten op , ja wie nou eigenlijk _O-

Maar als ze echt steentjes bij zich hadden dan ben je wel genoodzaakt om drastische maatregelen te nemen :Y
pi_202287164
twitter
pi_202287169
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door koosbasterd op 22-11-2021 00:38:53 ]
pi_202287251
We are living it right now

pi_202287268
Het framen is alweer begonnen . Het is de schuld van Engels, Baudet en niet te vergeten, Sinterklaas ^O^

' Gevaar voor de samenleving'

twitter
pi_202287275
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 00:51 schreef Ali_boo het volgende:
We are living it right now

[ afbeelding ]

ik heb deze ook voorbij zien komen, van welk boek weet je dat toevallig?
pi_202287316
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 00:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
ik heb deze ook voorbij zien komen, van welk boek weet je dat toevallig?
Deze site hieronder heeft het er (ook?) over
https://commonsensetv.nl
site doet het even niet denk
achja

[ Bericht 1% gewijzigd door koosbasterd op 22-11-2021 01:23:35 ]
pi_202287336
hoe weten we dat het geen false flag was om een militaire priktatuur te installeren?
:?
  maandag 22 november 2021 @ 01:42:26 #97
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_202287359
Hey makkers

Kunnen jullie geen complot bedenken met als resultaat dat we die tering hooligans in elkaar kunnen laten rossen of zo :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_202287388
quote:
16s.gif Op maandag 22 november 2021 01:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Hey makkers

Kunnen jullie geen complot bedenken met als resultaat dat we die tering hooligans in elkaar kunnen laten rossen of zo :?
Bedoel je Rutte en z’n vrienden?
  maandag 22 november 2021 @ 07:01:09 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202287848
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 00:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het gaat om de agent links bovenin in beeld

- 4 sec in zie je de agent een waarschuwingsschot afvuren
- rond de 6 sec zie je hem gericht richten op , ja wie nou eigenlijk _O-

Maar als ze echt steentjes bij zich hadden dan ben je wel genoodzaakt om drastische maatregelen te nemen :Y
Ah thx ik kijk op telefoon en ik zie/zag het niet goed.

Nogmaals ik zie verder geen reden, tot vervolging.
Je bent wel triest als je gaat roepen schiet dan...
  maandag 22 november 2021 @ 07:04:13 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202287859
quote:
16s.gif Op maandag 22 november 2021 01:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Hey makkers

Ja hoor pleur ze in een stadion en laat ze elkaar afrossen.
Geen wapens geen recht op verpleging alleen elkaar helpen.

Beetje gladiator idee.

Wel natuurlijk via betaalde stream dat de opbrengst gaat naar een goed doel, en daadwerkelijk naar een goed doel niet na directie leden en zo.
  maandag 22 november 2021 @ 07:08:12 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202287874
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 01:29 schreef Mytho het volgende:
hoe weten we dat het geen false flag was om een militaire priktatuur te installeren?
:?
[ afbeelding ]
Ooit in buitenland geweest?
In Nederland zie je dit amper.
In buitenland wel meer, enne hebben ze mooi gedaan beetje jong volk op jutten zoals wat jij dus laatst al deed op de fp door iets te posten wat hier op bnw al duidelijk ontkracht was..
Werk jij niet voor de overheid?
Hoeveel krijg je?
  maandag 22 november 2021 @ 07:16:44 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202287899
https://m.facebook.com/st(...)1&id=100006530925044

Deze droeftoeter ging gisteren het centrum in om te filmen, in begin van filmpje hoor je m zeggen dat hij geen idee heeft wat er in centrum loos is, bladieblah.
Hij weet dit wel degelijk want wie gaat er centrum inlopen en livestream aanzetten op een site waar het juist met anti corona maatregelen te maken heeft dat niet alleen zijn profielfoto geeft duidelijk een Guy fawkes masker op.
En zijn hele Facebook profiel staat vol met anti politie meuk en andere protesten en meuk.
Hij kreeg een klap van een wapenstok.

Ik kan daar geen medelijden mee hebben.
pi_202290082
twitter
pi_202999626
Jaaaaaaaaaa we mogen weer
Ben benieuwd of Amsterdam , Rotterdam kan overtreffen kwa impact
Vooralsnog blijft Rotterdam nr 1

twitter
pi_202999653
Zag nog dat er keurig bakstenen werden geplaatst in het centrum van Amsterdam
Maar de demonstranten moesten er niets van hebben _O_
pi_202999686
quote:
10s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:58 schreef Ali_boo het volgende:
Zag nog dat er keurig bakstenen werden geplaatst in het centrum van Amsterdam
Maar de demonstranten moesten er niets van hebben _O_
Bakstenen waren niet goed genoeg, de demonstranten willen Wassenaarse huize kwaliteit met de hand gebakken.
pi_202999876
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bakstenen waren niet goed genoeg, de demonstranten willen Wassenaarse huize kwaliteit met de hand gebakken.
Bakstenen waren niet duurzaam
pi_203000051
quote:
6s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Bakstenen waren niet duurzaam
Moet je niet promoten idd, alleen duurzaam gebakken klei is gooiwaardig.

Wat is het nou joh, demonstratie verbieden? Fuck Halsema.
  zondag 2 januari 2022 @ 21:33:35 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203000464
quote:
10s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:57 schreef Ali_boo het volgende:
Jaaaaaaaaaa we mogen weer
Ben benieuwd of Amsterdam , Rotterdam kan overtreffen kwa impact
Vooralsnog blijft Rotterdam nr 1

[ twitter ]
De oproerpolitie van deze middag is gesignaleerd met een embleem uit Rotjeknor wordt gezegd.

Wat een melkmuil zeg, die snotjongens voelen zich heel wat met een knuppel :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203539315
We hebben een demonstratie in Rotterdam :D

pi_203539337
Semi gerelateerd

twitter
pi_203539362
Mogelijke rellen ?

twitter
pi_203539387
Best wel veel mensen

twitter
pi_203539400
twitter
pi_203539433
Rotterdam Meent

twitter

Lekker sfeerjte hoor

twitter
pi_203539465
Heerlijke foute muziek uit de jaren 90

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')