Kan me niet herinneren dat er vorig jaar geschoten was . Call me crazy maar ik denk dat er veel meer achter de schermen speelt. Om die matrial law te kunnen rechtvaardigen zal het echt compleet uit de hand moeten lopen. Niet alleen in Rdam en Den haag maar in heel Nederlandquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Is dit niet gewoon weer hetzelfde als vorig jaar? Bewust onrust stoken, de menigte doet mee, weer een reden voor strengere maatregels.
nee klopt niet geschoten, gewoon relletjes. dit kan wel overslaan naar de rest van europa, een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat er vorig jaar geschoten was . Call me crazy maar ik denk dat er veel meer achter de schermen speelt. Om die matrial law te kunnen rechtvaardigen zal het echt compleet uit de hand moeten lopen. Niet alleen in Rdam en Den haag maar in heel Nederland
Gaat nog een lange avond worden op deze manierquote:
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat er vorig jaar geschoten was . Call me crazy maar ik denk dat er veel meer achter de schermen speelt. Om die matrial law te kunnen rechtvaardigen zal het echt compleet uit de hand moeten lopen. Niet alleen in Rdam en Den haag maar in heel Nederland
De avond is nog jongquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
De media zou er anders van smullen.
Hier gaan mijn wenkbrauwen wel een beetje hoger door staan…quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef Ali_boo het volgende:
Grappenhaus wil demonstratie recht ontnemen
[ twitter ]
Ja, lekker wazig verwoord maar tis wel duidelijk wat die bedoelt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef Ali_boo het volgende:
Grappenhaus wil demonstratie recht ontnemen
[ twitter ]
Media... Je bedoelt het propaganda kanaal van de staat?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
De media zou er anders van smullen.
Mja in dat opzicht.. Nee maar laten we gewoon ff een normaal land blijven en ver weg blijven van al die half gelegaliseerde (bij gratie slechte rechter) segregatie extremisme.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:41 schreef Tyr80 het volgende:
Aan de andere kant lijkt het feit dat je niet mag rellen nu ook niet echt te werken.
Wat heeft u een mooie ogen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
politie wilt meer mandaat. verrassend.
quote:
quote:
Dit heeft potentie. Of ze nu Rotterdam gaan overtreffen is iets anders , maar het zou best wel een spannende avond kunnen wordenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Die willen ook in het nieuws komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit heeft potentie. Of ze nu Rotterdam gaan overtreffen is iets anders , maar het zou best wel een spannende avond kunnen worden
We konden hier natuurlijk op wachten. Op zeker moment loopt het emmertje over, krijg je vlam in de pan en pikken sommige mensen het niet meer dus gaat het escaleren. We gaan een heel ellendige tijd tegemoet.quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef theguyver het volgende:
Ik snap de frustraties maar niet de manier waarop dit geuit word.
En het helpt ook geen fuck je maakt het alleen maar erger, niet alleen voor jezelf ook voor anderen.
Wie weet, als nog meer mensen gevaccineerd zijn, en de boosters erbij, dat het dan wel de goede kant op gaat.quote:Op zondag 21 november 2021 00:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We konden hier natuurlijk op wachten. Op zeker moment loopt het emmertje over, krijg je vlam in de pan en pikken sommige mensen het niet meer dus gaat het escaleren. We gaan een heel ellendige tijd tegemoet.
Nou, precies dat.quote:Op zondag 21 november 2021 00:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wie weet, als nog meer mensen gevaccineerd zijn, en de boosters erbij, dat het dan wel de goede kant op gaat.
Ik hoop het echt, anders gaan we echt een moeilijke tijd tegen moet.
Hoe komt precies die vlam in de pan als het emmertje overloopt?quote:Op zondag 21 november 2021 00:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We konden hier natuurlijk op wachten. Op zeker moment loopt het emmertje over, krijg je vlam in de pan en pikken sommige mensen het niet meer dus gaat het escaleren. We gaan een heel ellendige tijd tegemoet.
In Gibraltar werkt t vooralsnog niet.quote:Op zondag 21 november 2021 00:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wie weet, als nog meer mensen gevaccineerd zijn, en de boosters erbij, dat het dan wel de goede kant op gaat.
Ik hoop het echt, anders gaan we echt een moeilijke tijd tegen moet.
Het emmertje en de pan staan los van elkaarquote:Op zondag 21 november 2021 00:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hoe komt precies die vlam in de pan als het emmertje overloopt?
Ja, dat lijkt mij ook niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zondag 21 november 2021 00:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het beste lijkt mij om alles vrij te geven en te accepteren dat er dan een zeker aantal mensen aan covid zullen overlijden.
Idd nog een paar avonden zoals in rdam en ze kunnen de avondklok of martial law invoeren. De bevolking wilt t dan zelfs.quote:Op zondag 21 november 2021 01:00 schreef Mytho het volgende:
precies wat de overheid wil, chaos zodat ze kunnen ingrijpen, overal spy cameras, overal toegangs pasjes. overal
controle.
truukje doen ze ook in Israel, China etc, nationale vijand creeren, false flags etc..
Ordo ab Chao
[ afbeelding ]
Vaak van de tijd dit soort acties (niet alleen in NL) gebeuren in volatile wijken met onderliggende problemen.quote:Op zondag 21 november 2021 02:10 schreef KNAK het volgende:
Hier word je niet echt warm van.
Rotterdam - een stad dat per definitie al een zooitje is.
Den Haag, daar waar dit gebeurt is altijd iets aan de hand. De laatste jaren al een flink aantal keer. Heeft niets met Corona te maken, maar het zal ongetwijfeld gebruikt worden voor beperkingen die samengaan met Corona, iets dat nu al direct ingevoerd is zoals demonstratierecht en datgene wat nog komen gaat...
Je hoeft maar een scheet te laten daar en de gebruikelijke groep staat klaar om er een zooitje van te maken, Dit is ook bekend bij de overheid e.d., dus als ze een aanloopje naar nieuwe beperkingen willen via de weg van relletjes en opstootjes moet je precies hier zijn. Valt mee dat Utrecht - Kanaleneiland nog niet voorbij gekomen is - wellicht later,....
We hebben in Utrecht nog geen grote rellen gehad dit jaar. De avondklokrellen in januari zijn ook aan ons voorbij gegaan, op een enkel incident na.quote:Op zondag 21 november 2021 02:10 schreef KNAK het volgende:… Valt mee dat Utrecht - Kanaleneiland nog niet voorbij gekomen is - wellicht later,....
Buiten Europa is het nog rustig vooralsnog.quote:Op zondag 21 november 2021 17:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ach ja, dit gaat helemaal uit de hand lopen.
Als er straks overal vaccinatieplichten komen en de vakbonden in opstand komen, wordt het complete chaos overal. Dat kan ik wel voorspellen.
Het beste wat je nu kan doen is de steden verlaten en ergens in een dorp of afgelegen gaan wonen.
In wezen heb je maar een paar groepen nodig die veel problemen kunnen veroorzaken: vrachtwagenchauffeurs, boeren, vuilsnisdiensten. Die kunnen een heel land platleggen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Buiten Europa is het nog rustig vooralsnog.
er waren mensen tegen 2G en mensen tegen vuurwerkverbod.quote:Op zondag 21 november 2021 22:03 schreef fraubitch het volgende:
Ik lees steeds 2 verschillende dingen. Eerst was het tegen het vuurwerkverbod en soms tegen de corona maatregelen daarna werd het tegen 2G beleid en tussendoor toch het vuurwerkverbod.
Waar waren deze "demonstraties" (Rellen) nou tegen/voor?
staat jouw stad niet in brand dan?quote:Op zondag 21 november 2021 22:07 schreef Atak het volgende:
Sommige mensen in het buitenland denken dat er overal rellen zijn in Nederland.
Wat ik heb gelezen is dat er een kleine groep protesteerde tegen 2G en later kwam daar een groep bij die tegen het vuurwerkverbod protesteerde en daarna voetbalhooligans.quote:Op zondag 21 november 2021 22:03 schreef fraubitch het volgende:
Ik lees steeds 2 verschillende dingen. Eerst was het tegen het vuurwerkverbod en soms tegen de corona maatregelen daarna werd het tegen 2G beleid en tussendoor toch het vuurwerkverbod.
Volgens sommige mensen hier, omdat ze niet begrepen worden en een slechte jeugd hebben gehad....quote:Op zondag 21 november 2021 22:03 schreef fraubitch het volgende:
Laat mij lekker mijn vuurwerk afstekenquote:Op zondag 21 november 2021 22:23 schreef ludovico het volgende:
Laatste dagen Kralingen West iedere avond zwaar vuurwerk.. Vlinders oid.. Ook nu.
het nieuwe normaal.quote:Op zondag 21 november 2021 22:40 schreef Ali_boo het volgende:
Overduidelijk sprake van noodweer
[ twitter ]
Ik vind dat je als je zo op beeld staat als agent je gewoon 5 jaar geen wapen mag dragen.quote:Op zondag 21 november 2021 22:40 schreef Ali_boo het volgende:
Overduidelijk sprake van noodweer
[ twitter ]
Hij moet wel, de arme agent is in levensgevaar .quote:
Ow? Ik kon alleen weer vinden dat er geschoten is en een aantal mensen gewond.quote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen is dat er een kleine groep protesteerde tegen 2G en later kwam daar een groep bij die tegen het vuurwerkverbod protesteerde en daarna voetbalhooligans.
Toen de politie op mensen in begon te rijden en er mensen werden neergeschoten, liep het pas echt uit de hand.
Terwijl het in de media andersom wordt weergeven.
Wat hier allemaal van klopt weet ik ook niet. Maar het enige beeld dat ik heb gezien van een man die op straat werd neergeschoten, leek nou niet op een direct gevaar voor de politie te wijzen.
Zal me niks verbazen als dat zelfde groepje tuig is van 3/4 jaar geleden.quote:Op zondag 21 november 2021 22:26 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Misschien is de agent een beetje overspannen weet jij veel,maar als ik een ding heb geleerd is dat we niet overhaaste conclusies moeten trekkenquote:Op zondag 21 november 2021 22:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind dat je als je zo op beeld staat als agent je gewoon 5 jaar geen wapen mag dragen.
Zal wel een tekort aan agenten zijn... Maar sjonge jonge man...
Heeft die geschoten dan?quote:Op zondag 21 november 2021 22:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Misschien is de agent een beetje overspannen,maar als ik een ding heb geleerd is dat we niet overhaaste conclusies moeten trekken
Wie weet is er een logische verklaring voor het hele gebeuren
Lol.quote:Op zondag 21 november 2021 22:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Misschien is de agent een beetje overspannen weet jij veel,maar als ik een ding heb geleerd is dat we niet overhaaste conclusies moeten trekken
Wie weet is er een logische verklaring voor het hele gebeuren
Mijn punt van kritiek is niet dat die een wapen heeft getrokken . Maar dat die het niet gebruikt heeftquote:
Oki laat eens zien op de video wie waar een wapen trekt want enige wat ik hoor is een blaag gillen schiet dan!quote:Op zondag 21 november 2021 23:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mijn punt van kritiek is niet dat die een wapen heeft getrokken . Maar dat die het niet gebruikt heeft
De snotaapjes vroegen erom.
Vluchten kan niet meer.quote:Op zondag 21 november 2021 17:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ach ja, dit gaat helemaal uit de hand lopen.
Als er straks overal vaccinatieplichten komen en de vakbonden in opstand komen, wordt het complete chaos overal. Dat kan ik wel voorspellen.
Het beste wat je nu kan doen is de steden verlaten en ergens in een dorp of afgelegen gaan wonen.
Nog nietquote:Op maandag 22 november 2021 00:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
niet? is de grens al dicht?
Het gaat om de agent links bovenin in beeldquote:Op zondag 21 november 2021 23:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oki laat eens zien op de video wie waar een wapen trekt want enige wat ik hoor is een blaag gillen schiet dan!
De agenten zijn ver weg en je ziet contouren.
En je ziet het tuig amper wat hebben hun?
Knuppels bakstenen?
ik heb deze ook voorbij zien komen, van welk boek weet je dat toevallig?quote:Op maandag 22 november 2021 00:51 schreef Ali_boo het volgende:
We are living it right now
[ afbeelding ]
Deze site hieronder heeft het er (ook?) overquote:Op maandag 22 november 2021 00:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ik heb deze ook voorbij zien komen, van welk boek weet je dat toevallig?
Bedoel je Rutte en z’n vrienden?quote:Op maandag 22 november 2021 01:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Hey makkers
Kunnen jullie geen complot bedenken met als resultaat dat we die tering hooligans in elkaar kunnen laten rossen of zo
Ah thx ik kijk op telefoon en ik zie/zag het niet goed.quote:Op maandag 22 november 2021 00:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het gaat om de agent links bovenin in beeld
- 4 sec in zie je de agent een waarschuwingsschot afvuren
- rond de 6 sec zie je hem gericht richten op , ja wie nou eigenlijk![]()
Maar als ze echt steentjes bij zich hadden dan ben je wel genoodzaakt om drastische maatregelen te nemen
Ja hoor pleur ze in een stadion en laat ze elkaar afrossen.quote:Op maandag 22 november 2021 01:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Hey makkers
Kunnen jullie geen complot bedenken met als resultaat dat we die tering hooligans in elkaar kunnen laten rossen of zo
Ooit in buitenland geweest?quote:Op maandag 22 november 2021 01:29 schreef Mytho het volgende:
hoe weten we dat het geen false flag was om een militaire priktatuur te installeren?
![]()
[ afbeelding ]
Bakstenen waren niet goed genoeg, de demonstranten willen Wassenaarse huize kwaliteit met de hand gebakken.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:58 schreef Ali_boo het volgende:
Zag nog dat er keurig bakstenen werden geplaatst in het centrum van Amsterdam
Maar de demonstranten moesten er niets van hebben
Bakstenen waren niet duurzaamquote:Op zondag 2 januari 2022 21:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bakstenen waren niet goed genoeg, de demonstranten willen Wassenaarse huize kwaliteit met de hand gebakken.
Moet je niet promoten idd, alleen duurzaam gebakken klei is gooiwaardig.quote:
De oproerpolitie van deze middag is gesignaleerd met een embleem uit Rotjeknor wordt gezegd.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:57 schreef Ali_boo het volgende:
Jaaaaaaaaaa we mogen weer
Ben benieuwd of Amsterdam , Rotterdam kan overtreffen kwa impact
Vooralsnog blijft Rotterdam nr 1
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |