Denk het niet, bij vrijwel iedere darter valt aan het bij het ingooibord allesquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:35 schreef svann het volgende:
Van Gerwen dacht dat hij nog aan het ingooien was?
Jemig, wat een start.
Het ging nogal beroerd van start bedoelde ik feitelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:37 schreef Tagliano het volgende:
Denk het niet, bij vrijwel iedere darter valt aan het bij het ingooibord alles
Aldus vrijwel iedere darter
Zeker. Michael Smith en iets winnen is een nietbestaande combinatiequote:Op zaterdag 20 november 2021 20:50 schreef engine het volgende:
Toch ga ik er nog vanuit dat het goed komt
Nou dat valt ook wel mee. MvG zit er maar net achter maar die laat het vooral gewoon zelf liggen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:59 schreef wdn het volgende:
Smith moet compleet instorten om dit nog weg te geven
3 breaks achter want hij mag de 31ste niet beginnen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee. MvG zit er maar net achter maar die laat het vooral gewoon zelf liggen.
Pff inderdaad zeg. Denk dat Jelle 'm al heeft opgegeven. Hij gaat er niet volle bak voor iig. Mentaal niet best. Als je het op TV vertelt en er ook nog eens een challenge (geldbedrag) op zet, dan heb je toch wel genoeg stokken achter de deur zou je zeggen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat Devon nu voor in die afval-challenge?
Inderdaad. Jelle is geen volhouder. Behalve bij zwakzinnige meisjes.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pff inderdaad zeg. Denk dat Jelle 'm al heeft opgegeven. Hij gaat er niet volle bak voor iig. Mentaal niet best. Als je het op TV vertelt en er ook nog eens een challenge (geldbedrag) op zet, dan heb je toch wel genoeg stokken achter de deur zou je zeggen.
Heel mooiquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:09 schreef De_Kraam het volgende:
Het lelijke Vlijmen heeft een GROOT probleem.
Je kan niet zeggen dat die Feyenoorders erg selectief zijn in wat ze slopenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:13 schreef AllesKaputt het volgende:
Staat de Brienenoordbrug nog overeind na gisterenavond?
Nou daar zou ik geen nee tegen zeggenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil jij een kusje van Sherrock? #dtv
Stukje hum.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou daar zou ik geen nee tegen zeggen
Ik wel. Een volle recht op die ogen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou daar zou ik geen nee tegen zeggen
Weg is nog lang.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Sherlock staat heerlijk te keilen
Nou da's lolligquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ze een shemale is dan is de naam Fallus Sherrock passender
Ik moest beetje lachenquote:
Heb je weer zin makker?quote:
Hier maat. Lege batterij dus tellie moet in de lader of en toequote:Op zaterdag 20 november 2021 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
Waar is @:de_boswachter ?
[ afbeelding ]
Je tv stuk?quote:
Ik zit voetjebal te kijken (wat ik ook meteen gebruik voor een proefartikel wat ik maandag voor school moet maken).quote:
Thuisblijven aub er heerst een killervirus!quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit voetjebal te kijken (wat ik ook meteen gebruik voor een proefartikel wat ik maandag voor school moet maken).
dalek is het 7-3 en wordt het slaapmutsje alweer tevoorschijn gehaald hoorquote:
Voor mij niet. Sherrock haar partijen zijn vaak prima vermaak.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dankjewel. Die plek moet ze verdienen zoals ieder ander.
Femdom genotquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan. De regels zijn helder.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij niet. Sherrock haar partijen zijn vaak prima vermaak.
Eigen bakje nootjes hequote:Op zaterdag 20 november 2021 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit voetjebal te kijken (wat ik ook meteen gebruik voor een proefartikel wat ik maandag voor school moet maken).
Ja wellicht. Wil het haar wel zien proberen hoor. Ze heeft echt wel kans...niet om te winnen maar wel om beetje mee te doen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan een Buntinkje doen zeker
Een wildcard is een wildcardquote:
Je kan het niet verkopen haar uit te nodigen terwijl er darters al jaren rond plek 12 vertoeven. Ze is zowat de nummer 100 van de wereld johquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wellicht. Wil het haar wel zien proberen hoor. Ze heeft echt wel kans...niet om te winnen maar wel om beetje mee te doen.
Lays Thai Sweet Chiliquote:
Als Sherrock uitnodigen meer oplevert denk ik niet dat de PDC daar moeite mee heeft. Je hebt wel gelijk verder.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kan het niet verkopen haar uit te nodigen terwijl er darters al jaren rond plek 12 vertoeven. Ze is zowat de nummer 100 van de wereld johDaarnaast ook te wisselvallig nog.
Ah dat heb ik gemist danquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Dat heeft de PDC al lang en breed uitgelegd.
Smiths > Lays . Rip Smiths in Nederlandquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lays Thai Sweet Chili
Hertog Jan Grand Prestige
Dan moet ze juist in de PL. En Sky heeft gewoon inspraak in de wildcards.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Exact.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet ze juist in de PL. En Sky heeft gewoon inspraak in de wildcards.
Nu is ze dicht bij een toerkaart dankzij toernooien waar ze aan meedoet puur omdat er vrouw-only plekken zijn gecreëerd, dat zou ik minder terecht vinden.
wtf die combinatie heb ik deze avond ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lays Thai Sweet Chili
Hertog Jan Grand Prestige
Croky is toch die keiharde chips?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smiths > Lays . Rip Smiths in Nederland
Crokygoden
Is gewoon hetzelfde manquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smiths > Lays . Rip Smiths in Nederland
Die groene zijn bestrooid met zand.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Croky is toch die keiharde chips?
Stukje fietsenrekquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[ instagram ]
Koekoek. Even iemand in de reet fietsen.
@:poepz0r @:zipportal @:wereldgozer
Barcelona - espanyol?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
"Outside is free."quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[ instagram ]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[ instagram ]
Nope zeer zeker niet. De Naturel van nu is veel zouter dan voorheen bijvoorbeeld en vroeger hadden ze smaakjes die je nu niet meer kan kopen.quote:
Alleen jammer dat ze geen koers kan uitrijdenquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[ instagram ]
Geen herhalingsgevaar?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze geen koers kan uitrijden
Lays is gewoon de merknaam geworden van wat Smiths vroeger was. Net als Twix hetzelfde is als Raider. Dat ze nu andere dingen op de markt brengen dan 20-30 jaar geleden, dat zal.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nope zeer zeker niet. De Naturel van nu is veel zouter dan voorheen bijvoorbeeld en vroeger hadden ze smaakjes die je nu niet meer kan kopen.
We waar. Vorige week 8ste bij NK gravel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt maar ook Twix is qua smaak heel anders dan wat Raider ooit was. Helaaschhh.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lays is gewoon de merknaam geworden van wat Smiths vroeger was. Net als Twix hetzelfde is als Raider. Dat ze nu andere dingen op de markt brengen dan 20-30 jaar geleden, dat zal.
Moet zij weten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We waar. Vorige week 8ste bij NK gravel.
Waarom fietst ze uberhaupt nog? Ze is duidelijk niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vroeger hadden we van Smiths: Cheetos Chipito pindaknabbels. Nergens meer te krijgen, alleen een variant erop bij de importwinkel. Idem dito voor de Cheetos Paprika Frites Sticksquote:
Ze krijgt om begrijpelijke redenen steeds weer een contract aangeboden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom fietst ze uberhaupt nog? Ze is duidelijk niet goed genoeg.
Chipito Pindaknabbels…. Zat je in die trein bij de Punt ofzo?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vroeger hadden we van Smiths: Cheetos Chipito pindaknabbels. Nergens meer te krijgen, alleen een variant erop bij de importwinkel. Idem dito voor de Cheetos Paprika Frites Sticks
Insta reclame levert haal veel meer op. 10K per post is redelijk normaal met die aantallen volgers. En OnlyFans aubquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze krijgt om begrijpelijke redenen steeds weer een contract aangeboden.
Eerst twitch beta cuck volgers binnenharken en dan snel over naar OnlyFans.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Insta reclame levert haal veel meer op. 10K per post is redelijk normaal met die aantallen volgers. En OnlyFans aub
Die waren zo lekker ouwe reus boh en deze:quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Chipito Pindaknabbels…. Zat je in die trein bij de Punt ofzo?
Die waren goed ja. Flippo er in enzo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die waren zo lekker ouwe reus boh en deze:
[ afbeelding ]
Er zijn naaktfoto's, maar die mogen vast niet gepost worden hier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Insta reclame levert haal veel meer op. 10K per post is redelijk normaal met die aantallen volgers. En OnlyFans aub
Was ook hun best verkopende product en toch nergens meer te krijgen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die waren goed ja. Flippo er in enzo.
Er zijn geen mods hier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn naaktfoto's, maar die mogen vast niet gepost worden hier.
Serieus? Mag per dm koekoek!quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Flippo Genot..ik heb nog mappen vol liggenquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb nog die star wars remaster trilogy plaatjes.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stelen van de buurjongens genot. Of het buurjongetje van 6 bedreigen om zijn map af te gevenquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Flippo Genot..ik heb nog mappen vol liggen
Rutjens act. Toen hij bij MVV begon was hij dus echt niet zo. Totdat hij een interview mocht geven en als een blij ei voor de camera stond, aandacht kreeg en zich zo is gaan profileren. Waardeloos.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:17 schreef Zipportal het volgende:
Die Rutjes mag ook wel Corona krijgen.
Ratje.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stelen van de buurjongens genot. Of het buurjongetje van 6 bedreigen om zijn map af te geven
Zijn dat geen Mama Mia's?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die waren zo lekker ouwe reus boh en deze:
[ afbeelding ]
Zo ontstaan acts op fok.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rutjens act. Toen hij bij MVV begon was hij dus echt niet zo. Totdat hij een interview mocht geven en als een blij ei voor de camera stond, aandacht kreeg en zich zo is gaan profileren. Waardeloos.
Ik heb een pittige mening over Star Wars en Star Trek liefhebbers.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog die star wars remaster trilogy plaatjes.
Hele schappen onder de chips want al die zakken werden in de winkel al opengescheurd voor de flippo'squote:Op zaterdag 20 november 2021 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooie tijd manquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hele schappen onder de chips want al die zakken werden in de winkel al opengescheurd voor de flippo'sKansloos
Mijn broertje altijd schreeuwen in die winkels omdat hij geen chips kreegquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hele schappen onder de chips want al die zakken werden in de winkel al opengescheurd voor de flippo'sKansloos
Lief meisje is mentaal zwakquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:23 schreef Zorro het volgende:
Sherrocj raakt alles, maar laat het op tot nu toe 3 belangrijke momenten ineens afweten. De kans op 4-1 en 2 kansen op de gelijkmakende break. DOE EENS NIET!
Tegen Clemens viel dat nog wel meequote:
Van mij wel hoorquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja dat. Ze gooit niet eens slecht maar dit gaat niet meer lukken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde, dit lijkt te zijn gespeeld
Die is dan ook nooit WK geworden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen Clemens viel dat nog wel mee
DM graagquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb 6 fototjes gezien. Geen een van dr kut. SCHANDE.
In Vlaanderen hebben ze de flippo's afgevoerd omdat er een oud vrouwtje was in gestiktquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn broertje altijd schreeuwen in die winkels omdat hij geen chips kreegActeerde alsof hij tegen de muur werd gezet
Oh als er geen fotos zijn van de vagijn mag het ook gewoon legitiem binnen een aantal fora geplaatst worden waaronder DRTquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb 6 fototjes gezien. Geen een van dr kut. SCHANDE.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
In Vlaanderen hebben ze de flippo's afgevoerd omdat er een oud vrouwtje was in gestikt
0 naaktquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Puck Moonen naakt Google genot of nudes.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
In Vlaanderen hebben ze de flippo's afgevoerd omdat er een oud vrouwtje was in gestikt
Post die rommel dan ook niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[ instagram ]
Ik heb een gepeperde mening over de ‘Snollebollekes’.
Moet je tegen @Zipportal zeggenquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
'Der Rommel'. Niet 'Die Rommel'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |