Heb je weer zin makker?quote:
Hier maat. Lege batterij dus tellie moet in de lader of en toequote:Op zaterdag 20 november 2021 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
Waar is @:de_boswachter ?
[ afbeelding ]
Je tv stuk?quote:
Ik zit voetjebal te kijken (wat ik ook meteen gebruik voor een proefartikel wat ik maandag voor school moet maken).quote:
Thuisblijven aub er heerst een killervirus!quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit voetjebal te kijken (wat ik ook meteen gebruik voor een proefartikel wat ik maandag voor school moet maken).
dalek is het 7-3 en wordt het slaapmutsje alweer tevoorschijn gehaald hoorquote:
Voor mij niet. Sherrock haar partijen zijn vaak prima vermaak.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dankjewel. Die plek moet ze verdienen zoals ieder ander.
Femdom genotquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dankjewel. Die plek moet ze verdienen zoals ieder ander.
Dat kan. De regels zijn helder.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij niet. Sherrock haar partijen zijn vaak prima vermaak.
Eigen bakje nootjes hequote:Op zaterdag 20 november 2021 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit voetjebal te kijken (wat ik ook meteen gebruik voor een proefartikel wat ik maandag voor school moet maken).
Ja wellicht. Wil het haar wel zien proberen hoor. Ze heeft echt wel kans...niet om te winnen maar wel om beetje mee te doen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan een Buntinkje doen zeker
Een wildcard is een wildcardquote:
Je kan het niet verkopen haar uit te nodigen terwijl er darters al jaren rond plek 12 vertoeven. Ze is zowat de nummer 100 van de wereld johquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wellicht. Wil het haar wel zien proberen hoor. Ze heeft echt wel kans...niet om te winnen maar wel om beetje mee te doen.
Lays Thai Sweet Chiliquote:
Als Sherrock uitnodigen meer oplevert denk ik niet dat de PDC daar moeite mee heeft. Je hebt wel gelijk verder.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kan het niet verkopen haar uit te nodigen terwijl er darters al jaren rond plek 12 vertoeven. Ze is zowat de nummer 100 van de wereld johDaarnaast ook te wisselvallig nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |