Ik spreek namens 'het volk'.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:16 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Waarom spreek jij voor anderen?
De organisatie deed datquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:18 schreef onduidelijkk het volgende:
Er zijn momenteel duizenden mensen op de been in Amsterdam tegen de corona maatregelen. Ondanks dat de media riep dat het niet door zou gaan.
Thousands turn up at canceled anti-coronavirus policy demonstration in Amsterdam
https://nltimes.nl/2021/1(...)onstration-amsterdam
Klets er maar weer omheen; als je de conclusie kunt trekken dat hij geen direct gevaar was, maar niet gezien hebt dat hij beroofd wordt dan moet je je serieus afvragen of je wel in staat bent de conclusie te trekken dat hij geen gevaar was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blabla, compleet onschadelijk.. Nooit gezegd. En dat stuk van die beroving heb ik inderdaad niet gezien op dat filmpje daarin zie ik iemand op de straathoek neergeschoten worden zonder dat daar een directe aanleiding voor te zien is.
Als iemand met zijn rug naar de andere kant van de straat staat waar vanaf geschoten wordt is het geen direct gevaar, onmogelijk.
Jij spreekt voor niemand en zegt ook eigenlijk niet veel..quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:18 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ik spreek namens 'het volk'.
Net als de verzetshelden die gisteravond even onder de rok van hun moeder vandaan zijn gekropen.
Laat ik het anders vragen:quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee prima joh. goed gezien, er was geen enkel dreigend gevaar volgens jou. dat heb jij duidelijk in het filmpje kunnen zien van 30 seconde.
de politie zal het wel weer fout gedaan hebben, kan dat?
Nee, maar daar ging het wel over, als je mij dan gaat quoten en vergelijkbare BS gaat roepen is het snel klaar.quote:
Weet ik. Daarom zei ik hetquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:19 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Klein detailtje dat niet in het straatje past en dus genegeerd wordt, inderdaad.
Wanneer mag je lunchpauze van Putin?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:18 schreef onduidelijkk het volgende:
Er zijn momenteel duizenden mensen op de been in Amsterdam tegen de corona maatregelen. Ondanks dat de media riep dat het niet door zou gaan.
Thousands turn up at canceled anti-coronavirus policy demonstration in Amsterdam
https://nltimes.nl/2021/1(...)onstration-amsterdam
Tegen wie heb je het nou? De denkbeeldige vijand is al diep geworteld in je bewustzijn. Ik wens je veel sterkte.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:19 schreef Document1 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe al die goedpraters zelf zouden reageren als ze tegenover een zooitje ongeregeld staan die vuurwerk, stoeptegels en nog meer naar je gooien terwijl je je collega probeert te beschermen.
O wacht jullie hebben natuurlijk helemaal geen collega's.
bron? Facebook, telegram en twitter gelden nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:19 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ja onder dwang van de politie. Daar trapt het volk niet in.
Opnieuw de vraag, hoe weet jij dat nou? Op basis van een kort bibberend filmpje?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als hij nou met zijn gezicht richting die agenten stond en zwaar vuurwerk in zijn hand had had ik je punt best valide kunnen vinden. Maar hij lijkt ergens anders mee bezig te zijn wat op dat moment niks met geweld te maken heeft.
Jij bent hier aan het vijand denken met je door propaganda gebrainwashde uitbraksels.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:20 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nou? De denkbeeldige vijand is al diep geworteld in je bewustzijn. Ik wens je veel sterkte.
Dan bellen ze de politie en eisen dan dat ze door hen beschermd worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:19 schreef Document1 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe al die goedpraters zelf zouden reageren als ze tegenover een zooitje ongeregeld staan die vuurwerk, stoeptegels en nog meer naar je gooien terwijl je je collega probeert te beschermen.
O wacht jullie hebben natuurlijk helemaal geen collega's.
Ik vind het toch bijzonder dat je dan zelf ook nu al een keuze maakt in je positie. De pot en ketel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:21 schreef DW457 het volgende:
[..]
Opnieuw de vraag, hoe weet jij dat nou? Op basis van een kort bibberend filmpje?
Zolang dat van jou afkomstig is hecht ik daar niet zo gek veel waarde aan. En dat is dan nog zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:19 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Jij spreekt voor niemand en zegt ook eigenlijk niet veel..
Je weet niet of er geen directe dreiging is als iemand praktisch met zijn rug naar de agent staat zich bezig te houden met andere dingen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat daarvoor gebeurde en of er een directe dreiging was.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:21 schreef Elvi het volgende:
Als dit het volk is dan heb ik liever de elite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |