ja, inclusief stenen/ stoeptegels gooien naar de brandweer en de politie die die brand probeerden te blussen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
En dat is een causaal verband met op de hoek van de straat hangen?
Wat lost dat op denk je?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:06 schreef tralalala het volgende:
Het wordt tijd dat ook de ouders van die minderjarigen keihard aangepakt gaan worden.
Stopzetten kindertoeslag, opdraaien voor de schade.
Dat ze niet weten wat hun kinderen uitspoken mag geen excuus zijn.
Want dat is hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:59 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel heel raar natuurlijk dat je risico loopt om gewond te raken als de ME wordt ingezet en je zo eigenwijs bent om te blijven staan. Met je sensatiezucht.
Willekeurig...ze schoten gericht op daders...prima beslissing.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:05 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Dat betekent nog steeds niet dat willekeurige mensen op straat neergeschoten mogen worden. Degene die dat op zijn of haar geweten zou hebben moet daarvoor worden gestraft, niet iedereen die daar in de buurt is.
Dus als iemand vernielingen aanricht heb je het recht om als agent je vuurwapen te trekken en de trekker over te halen . Dit is wat je met je post impliceertquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:58 schreef mazaru het volgende:
Zeggen dat agenten niet voor hun leven hoefden te vrezen terwijl de politiewagens in brand staan en in paniek zo achter zijn gelaten![]()
Daar valt dan toch geen discussie meer mee te voeren?
[ afbeelding ]
Laten we dat maar niet doen. Dat zijn weer van die maatregelen waarbij je bewust nog meer schade en vijandigheid gaat creëeren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:06 schreef tralalala het volgende:
Het wordt tijd dat ook de ouders van die minderjarigen keihard aangepakt gaan worden.
Daar worden het inderdaad brave nette fatsoenlijke burgers van!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:06 schreef tralalala het volgende:
Motivatie om je kroost op te voeden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:06 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Wat lost dat op denk je?
Je weet helemaal niet wat daarvoor gebeurde en of er een directe dreiging was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vergelding van de agent kunnen we ook niet goedkeuren toch, het gaat er niet om wat ervoor gebeurde het gaat erom of het persoon een directe dreiging vormt.
Nee, er werd daarvoor al opgeroepen om de hulpdiensten erdoor te laten, die kregen vervolgens de volle laag en die hangjongeren kwamen steeds dichterbij.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:05 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Dat betekent nog steeds niet dat willekeurige mensen op straat neergeschoten mogen worden. Degene die dat op zijn of haar geweten zou hebben moet daarvoor worden gestraft, niet iedereen die daar in de buurt is.
Er is een flat in de fik gestoken door de mensen die beschoten werden?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Willekeurig...ze schoten gericht op daders...prima beslissing.
Jawel, ik heb die hele stream van Elaine gezien, die stond met d’r grote muil vooraan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat daarvoor gebeurde en of er een directe dreiging was.
Precies, dat betekent dat je niet gelijk politiegeweld moet goed praten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat daarvoor gebeurde en of er een directe dreiging was.
Daders van het belagen van de agenten, slimmerik. Pff...wat n niveauquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:08 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Er is een flat in de fik gestoken door de mensen die beschoten werden?Of heb jij ander bewijs dat die mensen 'terecht' zijn aangevallen?
Ik hoor dat graag van je.
Wat een donkere ziel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, er werd daarvoor al opgeroepen om de hulpdiensten erdoor te laten, die kregen vervolgens de volle laag en die hangjongeren kwamen steeds dichterbij.
Genoeg is dan genoeg, afschieten en de volgende keer nog beter mikken.
Wie zegt dat? Postnummer graag.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:08 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Er is een flat in de fik gestoken door de mensen die beschoten werden?Of heb jij ander bewijs dat die mensen 'terecht' zijn aangevallen?
Ik hoor dat graag van je.
Je doet net alsof de politie ineens, uit het niets, begint met schieten. Er is een lange aanloop geweest. Politie vordert je om te vertrekken, doet dat herhaaldelijk, ME wordt ingezet, die roepen ook op om te vertrekken. En dan blijf je met je sensatiebeluste kutkop staan achter een groep die een bedreiging vormt voor de politie. Ja, dan kun je inderdaad een verdwaalde kogel in je been krijgen. Zal vast ook niet de bedoeling zijn geweest, maar ik kan er ook weinig medelijden mee hebben.quote:
Dat wat we hebben gezien rechtvaardigt volgens jou het beschieten van de eigen Nederlandse bevolking?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:09 schreef DW457 het volgende:
[..]
Daders van het belagen van de agenten, slimmerik. Pff...wat n niveau
Blabla, compleet onschadelijk.. Nooit gezegd. En dat stuk van die beroving heb ik inderdaad niet gezien op dat filmpje daarin zie ik iemand op de straathoek neergeschoten worden zonder dat daar een directe aanleiding voor te zien is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt wel de conclusie trekken dat hij compleet onschadelijk was voor de politie en toch neergeschoten is maar je hebt met die beelden niet door dat hij beroofd wordt door zijn eigen "medestanders"?
Rellen verheerlijken en lachen wanneer politieagenten zwaargewond raken wel?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:09 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Wat een donkere ziel.
Mag dit gewoon op dit forum?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Postnummer graag.
En voor jou dus dat je het niet gelijk zou moeten veroordelen. Daarbij, als ik moet kiezen krijgt de politie het voordeel van de twijfel en niet dat losgeslagen tuig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:09 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Precies, dat betekent dat je niet gelijk politiegeweld moet goed praten.
Ik verheerlijk rellen en geweld niet. Ik lach ook niet om de kapotte auto's. Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Rellen verheerlijken en lachen wanneer politieagenten zwaargewond raken wel?
Leuren om een ban is ook strafbaar.
Normale mensen gaan daar niet staan kijken, zelfs Sven kan op tijd de harde kern verlaten. Had die Macro ook moeten doen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blabla, compleet onschadelijk.. Nooit gezegd. En dat stuk van die beroving heb ik inderdaad niet gezien op dat filmpje daarin zie ik iemand op de straathoek neergeschoten worden zonder dat daar een directe aanleiding voor te zien is.
Als iemand met zijn rug naar de andere kant van de straat staat waar vanaf geschoten wordt is het geen direct gevaar, onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |