Ik hoop dat je het zelf blijft geloven. Sterkte de komende jaren, je kunt nog vaker politiegeweld gaan toejuichen helaas.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:00 schreef DW457 het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal hoe bedreigend die situatie gister was. Dáárom werd er geschoten.
Dat staat dan ook nergens. Daar gaat het niet om, het is niet van toepassing waar agenten 30 tellen tot 2 uur daarvoor voor vreesden, het gaat erom of degene die gericht schoot in direct gevaar was op dat moment, was dat niet zo was het zinloos geweld (en levensbedreigend ook nog)quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:58 schreef mazaru het volgende:
Zeggen dat agenten niet voor hun leven hoefden te vrezen terwijl de politiewagens in brand staan en in paniek zo achter zijn gelaten![]()
Daar valt dan toch geen discussie meer mee te voeren?
[ afbeelding ]
Ik sta niet met een steen in mijn handen de politie te belagen...quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:01 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het zelf blijft geloven. Sterkte de komende jaren, je kunt nog vaker politiegeweld gaan toejuichen helaas.
Precies. Mensen als @Ireth lijken dat niet te snappen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:00 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk in dat filmpje dat die drie gastjes vuurwerk staan te gooien naar de politie. En dat is alleen nog maar op dat filmpje, ik heb filmpjes vanuit andere hoeken gezien waarop je nog veel duidelijker de chaos ziet.
Het is veel te voorbarig om wat dan ook te concluderen zonder onderzoek.
Toch fijn dat we mensen als jou als martelaars hebben dan hoor. Veer in je reet en zo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:01 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het zelf blijft geloven. Sterkte de komende jaren, je kunt nog vaker politiegeweld gaan toejuichen helaas.
Dit is er eentje voor op een tegeltje, zo denk jij dus.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:59 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Als je rond die tijd op straat bent moet je maar gewoon accepteren dat de politie op je mag schieten.
Wat doet dat figuur daar überhaupt? Dat figuur is al diverse malen gemaand om te vertrekken en begeeft zich achter een groep die een bedreiging vormt voor de politie. Dan kun je inderdaad gewond raken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het figuur staat wat om zich heen te kijken naar de andere kant op de stoep. Kom nou toch.
Die debiel had daar niet moeten staat, zoals elke vrijdagavond had die met een bakje borrelnootjes Masked Singer moeten kijken, dat wordt speciaal voor dat niveau gemaakt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het figuur staat wat om zich heen te kijken naar de andere kant op de stoep. Kom nou toch.
Bekogeld worden met stenen en zwaar vuurwerk door een enorme groep is niet levensbedreigend? Oh, ok...quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat staat dan ook nergens. Daar gaat het niet om, het is niet van toepassing waar agenten 30 tellen tot 2 uur daarvoor voor vreesden, het gaat erom of degene die gericht schoot in direct gevaar was op dat moment, was dat niet zo was het zinloos geweld (en levensbedreigend ook nog)
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je tegen die agent zeggen die in het ziekenhuis ligt.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik sta niet met een steen in mijn handen de politie te belagen...
Wat nu als die flat in de fik was gevlogen? Echt nadenken kun je niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit is er eentje voor op een tegeltje, zo denk jij dus.
Zit jij bij de eenheid emotie niet onder controle van de politie?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En hoe weet je dat wijsneus? De agent staat er recht voor en wat er hiervoor gebeurt is zien we niet.
Mijn held!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:02 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Precies. Mensen als @:ireth lijken dat niet te snappen.
Alleen zijn die agenten niet fout, die relachoppers wel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:03 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Slachtoffers aan beide kanten vallen te betreuren. Ze vechten tegen elkaar terwijl dat niet nodig is.
Ik was sarcastisch.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit is er eentje voor op een tegeltje, zo denk jij dus.
En dat is een causaal verband met op de hoek van de straat hangen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat nu als die flat in de fik was gevlogen? Echt nadenken kun je niet.
Jij bent niet goed joh.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:03 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Slachtoffers aan beide kanten vallen te betreuren. Ze vechten tegen elkaar terwijl dat niet nodig is.
Sorry lol, my bad.quote:
Kennelijk was het wel nodig, want al die bavianen zaten nog trots op hun tijdelijke apenrots te springen en vormden een bedreiging voor de agenten. Als ze gewoon naar huis waren gegaan en netjes hadden geluisterd naar de politie en ME was er weinig aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:03 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Dat betekent nog steeds niet dat willekeurige mensen op straat neergeschoten mogen worden. Degene die dat op zijn of haar geweten zou hebben moet daarvoor worden gestraft, niet iedereen die daar in de buurt is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat nu als die flat in de fik was gevlogen? Echt nadenken kun je niet.
He!!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die debiel had daar niet moeten staat, zoals elke vrijdagavond had die met een bakje borrelnootjes Masked Singer moeten kijken, dat wordt speciaal voor dat niveau gemaakt.
Nee prima joh. goed gezien, er was geen enkel dreigend gevaar volgens jou. dat heb jij duidelijk in het filmpje kunnen zien van 30 seconde.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Direct dreigend gevaar van dat persoon was er inderdaad niet nee. Of loopt die met een geweer rond ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |