hahahah gek wijfquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier leerden we haar kennen, interview met Ramona voor de deur van WakuWaku met Pieter:
(op 56:30)
De oplossing zit in ieder geval niet bij een stad slopen, bezittingen van ondernemers en omwonenden slopen kapot maken en de samenleving miljoenen aan schade bezorgen. Dat heeft niets meer met een proteststem te maken, hoewel die klapjosti's zichzelf heel graag voor houden dat het nobele verzetsstrijders zijn die 'het volk' beschermen. In werkelijkheid zijn het doorgesnoven mongolen die even hun opgekropte frustratie er uit willen gooien op een nogal destructieve manier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je de kant kiest van politiegeweld. Erg jammer dat steeds meer mensen denken dat daar de oplossing zit.
Waar lees je dit?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:01 schreef onduidelijkk het volgende:
Er is nu een demonstratie gaande in Amsterdam. 20:00 gaat het hard worden. Zwaar illegaal vuurwerk gaan er afgestoken worden als protest tegen die QR dictatuur en vuurwerkverbod etc. Mensen willen hun vrijheid terug.
Fijn dat je het even meld, kan ik mn wekker op half acht zetten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:01 schreef onduidelijkk het volgende:
Er is nu een demonstratie gaande in Amsterdam. 20:00 gaat het hard worden. Zwaar illegaal vuurwerk gaan er afgestoken worden als protest tegen die QR dictatuur en vuurwerkverbod etc. Mensen willen hun vrijheid terug.
Nee hehe maar wat heb ik aan aanname's.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dit is niet meer uit te sluiten vanavond na alles.
Er lopen nu live video's via facebook.quote:
De mensen in de zorg willen minder patiëntenquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:01 schreef onduidelijkk het volgende:
Wel lastig als je de basisschool niet succesvol hebt afgerond en nog denkt dat als je iets wil je dat gewoon jezelf toe kunt eigenen en met niemand rekening hoeft te houden. Om vervolgens in een cel te eindigen en na afloop huilend naar moederlief te rennen om te klagen over het grote onrecht wat je is aangedaan. Treurig maar ergens ook wel weer vermakelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:01 schreef onduidelijkk het volgende:
Mensen willen hun vrijheid terug.
Wat zal hij vannacht lekker op de pot zitten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:05 schreef Sfancta het volgende:
Albert krijgt even het gezondste wat hij in de afgelopen 7 jaar binnen heeft gehad
Politie heeft met scherp geschoten. Nu is het volk nog veel meer agressief geworden. Uitkijken met dat. Assad dacht ook dat die de held kon uithangen door met scherp te schieten tegen protesterende mensen in Syrië. Resultaat= 10 jaar burgeroorlog en land in meerdere stukken verdeeld.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:06 schreef Olga het volgende:
Het is toch van de gekke dat de politie door de wappies wederom moeten melden dat er geen doden zijn gevallen
[ twitter ]
Je zou bijna denken dat niet de IC's maar de GGZ prioriteit moet krijgen de komende tijd. Geen vaccins maar antipsychotica enzo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:06 schreef Olga het volgende:
Het is toch van de gekke dat de politie door de wappies wederom moeten melden dat er geen doden zijn gevallen
[ twitter ]
Ik zou ook met scherp schieten als een persoon mij verwonden wilt met bakstenen of vuurwerk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:07 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Politie heeft met scherp geschoten. Nu is het volk nog veel meer agressief geworden. Uitkijken met dat. Assad dacht ook dat die de held kon uithangen door met scherp te schieten tegen protesterende mensen in Syrië. Resultaat= 10 jaar burgeroorlog en land in meerdere stukken verdeeld.
En waarom hebben ze met scherp geschoten?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:07 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Politie heeft met scherp geschoten. Nu is het volk nog veel meer agressief geworden. Uitkijken met dat. Assad dacht ook dat die de held kon uithangen door met scherp te schieten tegen protesterende mensen in Syrië. Resultaat= 10 jaar burgeroorlog en land in meerdere stukken verdeeld.
Ja maar dat mag blijkbaar want het is 'maar' politiequote:Op zaterdag 20 november 2021 16:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou ook met scherp schieten als een persoon mij verwonden wilt met bakstenen of vuurwerk.
Ondanks alles is rustig blijven een betere optie. En anders vraag je om een burgeroorlog. De anti vaccine groep is een zeer grote groep. Vergis je niet. Als je met scherp begint te schieten kan het gebeuren dat ze terug gaan schieten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:09 schreef Olga het volgende:
[..]
En waarom hebben ze met scherp geschoten?
Omdat dat tuig andermans spullen vernielt en illegaal zwaar vuurwerk afsteekt en niet luistert als de politie zegt dat ze moeten oplazeren.
En vergelijken met Assad is weer eens wat nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |