SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan op mijn leeftijd echt niet meer.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker Adidasjes of Pumaatjes met een kek kleurtje
Nee gewoon ariër?quote:
Je bent toch nog geen 65+quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan op mijn leeftijd echt niet meer.
Ben je zo bejaard?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan op mijn leeftijd echt niet meer.
quote:'Pop die niet stopte met praten' houdt vier politie-eenheden bezig
Een dag nadat de politie met vier eenheden uitgebreid onderzoek instelde naar een geheimzinnige stem op een recyclingstation in Almere-Haven, is er meer duidelijkheid over wat er precies is gebeurd.
De politie kwam gisternacht in actie nadat een nachtwaker een stem had gehoord die riep: "Joehoe. Hier ben ik!". Een van de politieagenten stuitte uiteindelijk op een pratende Nijntje-pop.
"Ik heb die irritante pop nog geen dag daarvoor in de plastic-container gegooid", bevestigt Rick uit Almere bij Omroep Flevoland. "We hadden de pop nog geen week in huis en hij hield maar niet op met geluid maken."
Ik moet mijn positie niet verraden
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om dezelfde pop waarover de nachtwaker eerder vertelde bij Omroep Flevoland. "Ik sta met allemaal grote containers om me heen en plotseling hoor ik een vrouwenstem zachtjes roepen: "Joehoe. Hier ben ik" Ik deed mijn zaklantaarn uit om niet verder mijn positie te verraden en liep zachtjes en op mijn hoede naar waar het geluid vandaan kwam. Ik stopte en nogmaals hoorde ik de vrouw gedempt roepen: "Ik ben hier, ik heb me verstopt"."
Uiteindelijk durfde de nachtwaker het niet aan om de herkomst van de stem zelf te onderzoeken. Pas toen hij de politie had ingeschakeld, bleek dat het om een sprekend stuk speelgoed ging.
https://nos.nl/artikel/24(...)litie-eenheden-bezig
Als je boven de 55 bent dan mag het weer als je 2e jeugd hebt. ik zit nu in de middenleeftijd.quote:
Of gewon schijt hebben aan zulks stigmatiserende 'leeftijdsgebonden' onzin?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je boven de 55 bent dan mag het weer als je 2e jeugd hebt. ik zit nu in de middenleeftijd.
Nonsensquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je boven de 55 bent dan mag het weer als je 2e jeugd hebt. ik zit nu in de middenleeftijd.
Middenleeftijd...quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
tsjek even bij de gemeente, vaak kun je daar subsidie voor krijgen.quote:
Ik heb vanalles voor allerlei gelegenheden. Voor de rest trek ik mij niet zo veel aan of het age appropriate is. Als het maar appropriate voor mij en de situatie is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewon schijt hebben aan zulks stigmatiserende 'leeftijdsgebonden' onzin?
Had dat vorig jaar dat je via de gemeente bij zo'n site kon bestellen. Heeft vervolgens wel 5 maanden geduurd voordat het er wasquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsjek even bij de gemeente, vaak kun je daar subsidie voor krijgen.
Ik kijk toch niet heel graag naar vrouwen van boven de zeventig in een catsuit of een luier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewon schijt hebben aan zulks stigmatiserende 'leeftijdsgebonden' onzin?
Dat is heel wat anders dan een paar schoenen hequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk toch niet heel graag naar vrouwen van boven de zeventig in een catsuit of een luier.
Schijt aan hebben en die luier komt nog vrij in de buurtquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk toch niet heel graag naar vrouwen van boven de zeventig in een catsuit of een luier.
ja dan is het half april, dan hoeft het niet meerquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had dat vorig jaar dat je via de gemeente bij zo'n site kon bestellen. Heeft vervolgens wel 5 maanden geduurd voordat het er was
Maar schoenen en jassen maken of breken een outfitquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan een paar schoenen he
Ja als je nog niet op een luier in een catsuit afgeknapt bent tenminstequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar schoenen en jassen maken of breken een outfit
Ze hebben het waarschijnlijk ook niet voor jou aan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarom zit bij mij dus die radiatorfolie en alles er nog niet op, en weet ik ook niet meer waar die ligtquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan is het half april, dan hoeft het niet meer![]()
Tenminste, hopen we
Loop je daar in je luiercatsuit op je roze crocs en is het 'die schoenen kunt écht nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar schoenen en jassen maken of breken een outfit
Ik pas mijn schoenen altijd wel aan de outfit en de setting aan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan een paar schoenen he
Hey nice meteen aan gevraagd. Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsjek even bij de gemeente, vaak kun je daar subsidie voor krijgen.
"Is dat een volle luier of ben je gewoon erg blij me te zien?"quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben het waarschijnlijk ook niet voor jou aan.
Precies ditquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop je daar in je luiercatsuit op je roze crocs en is het 'die schoenen kunt écht niet'
"Wat kijk je"quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Is dat een volle luier of ben je gewoon erg blij me te zien?"
jij........................................quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey nice meteen aan gevraagd. Thanks voor de tip
Ik heb nu dus net hele vette laarzen gekocht. Nu heb ik dus het volgende dilemma want ik moet meer leuke rokjes anders zie je geen fuck van die laarzenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pas mijn schoenen altijd wel aan de outfit en de setting aan.
Zo blijf je bezig natuurlijk. Ik kom ook nog kledingkasten bij aan het kopen hier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nu dus net hele vette laarzen gekocht. Nu heb ik dus het volgende dilemma want ik moet meer leuke rokjes anders zie je geen fuck van die laarzen
Ik?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij........................................
Als het niet meer past moet ik daar weer eens flink aan het Marie Kondo-enquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo blijf je bezig natuurlijk. Ik kom ook nog kledingkasten bij aan het kopen hier.
op jouw leetijd?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik Belgie zijn clubs en discotheken gewoon open. Krijg een uitnodiging om maandagavond op stap te gaan.
Zo heb ik geen schoenen die bij mijn geruite overal passenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nu dus net hele vette laarzen gekocht. Nu heb ik dus het volgende dilemma want ik moet meer leuke rokjes anders zie je geen fuck van die laarzen
ok bitterbalquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
Meteen alle lampen vervangen voor led lampen.
Hier geen last van. In mijn vriend zijn huis is het altijd wel lekker. ❤️quote:
Ik krijg morgen wat lampen binnen van de subsidie vanuit de gemeente daarvoor. Kun je voor 70 euro lampen en ander spul uitzoeken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
ka-ching....quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja normale hoor. Alleen in de woonkamer heb ik een kleuren ledlamp dat vind ik wel voldoende hoor.quote:
Zie je daar Buda en Godelieve innig verstrengeld dansen op ABBA.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik Belgie zijn clubs en discotheken gewoon open. Krijg een uitnodiging om maandagavond op stap te gaan.
Dat zijn wel de beste dingen om met dat energiebudget te kopen jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook roze/paarse laarsjes met studs, daar heb ik dus ook echt kleding voor gekocht zodat het er leuk bij pastquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik geen schoenen die bij mijn geruite overal passen
mazzelaar... ik ben te gierig om de verwarming aan te zettenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier geen last van. In mijn vriend zijn huis is het altijd wel lekker. ❤️
Ik wil alleen folie en lampen. Verder valt er weinig te doen nog behalve paar ramen vervangen en alles goed isoleren. 😅quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg morgen wat lampen binnen van de subsidie vanuit de gemeente daarvoor. Kun je voor 70 euro lampen en ander spul uitzoeken.
Dat scheelde hier ook wel het een en ander...quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
Ik ga niet in de kou zitten hoor thuis.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mazzelaar... ik ben te gierig om de verwarming aan te zetten
jemig... da's een gepeperde rekening zo qua klerenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook roze/paarse laarsjes met studs, daar heb ik dus ook echt kleding voor gekocht zodat het er leuk bij past
Het is wel in de home-town van Godelieve.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je daar Buda en Godelieve innig verstrengeld dansen op ABBA.
Ik heb vooral woonkamer aan en daar hangt al een ledlamp dus het zal niet veel schelen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat scheelde hier ook wel het een en ander...
Gaat heerlijk vloeken met je nieuwe jas.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook roze/paarse laarsjes met studs, daar heb ik dus ook echt kleding voor gekocht zodat het er leuk bij past
Kan het toch niet meenemen in de kist en aan kinderen hoef ik ook niets na te laten. Gewoon leven nuquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
blijf dat lastig vinden.. geld uitgeven..
nu nog een star wars discobalquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vooral woonkamer aan en daar hangt al een ledlamp dus het zal niet veel schelen.
insert 'meerdere jassen'quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat heerlijk vloeken met je nieuwe jas.
Versuz, kappersavond op maandagnacht, dan ruikt het daar gewoon naar loksporen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel in de home-town van Godelieve.
je hebt gelijk, ga zo vies vet shoppenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan het toch niet meenemen in de kist en aan kinderen hoef ik ook niets na te laten. Gewoon leven nu
ordinairquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar ja, hoe kom ik anders aan goud... GOUD... blinkende fonkelende heerlijkheid der heerlijkheden
goed zoquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ga zo vies vet shoppen
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Versuz, kappersavond op maandagnacht, dan ruikt het daar gewoon naar loksporen.
zat te denken aan oude boeken, prenten en sieraden eigenlijkquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
goed zo![]()
Paar mooie jasjes, pochetjes, strakke laarsjes...
Alsjeblieft niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nu nog een star wars discobal
Ik denk dat ik geen enkele halogeen of gloeilamp meer heb...quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:16 schreef LTVDK het volgende:
Enige niet LED-lamp in mijn huis is denk ik die in mijn slaapkamer. Sowieso kon in dat formaat niet in LED vinden (grote bol van 15 cm doorsnee of iets), plus het is een spaarlamp, dus die begint vrij zacht qua licht dat je niet gelijk volle bak licht hebt
Discobal?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:16 schreef LTVDK het volgende:
Enige niet LED-lamp in mijn huis is denk ik die in mijn slaapkamer. Sowieso kon in dat formaat niet in LED vinden (grote bol van 15 cm doorsnee of iets), plus het is een spaarlamp, dus die begint vrij zacht qua licht dat je niet gelijk volle bak licht hebt
Dat mag ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zat te denken aan oude boeken, prenten en sieraden eigenlijk
Oh daar vind ik geld voor uitgeven geen probleemquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:18 schreef Ygritte het volgende:
Oh en iets voor je allergrootste liefst poekie woekie woezie teerste poppetje vrouw dinnetje
But you're worth it too!quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh daar vind ik geld voor uitgeven geen probleem
Hij is met de trein toch?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je daar Buda en Godelieve innig verstrengeld dansen op ABBA.
alright... er staat nog een knappe oude wereldbol in de antiekzaak met mijn name on itquote:
Buda-bootquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is met de trein toch?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:18 schreef Ygritte het volgende:
Oh en iets voor je allergrootste liefste poekie woekie woezie teerste poppetje vrouw dinnetje
quote:De naam komt van een nabije 17de-eeuwse afspanning Buda die naar Boeda, het westelijke deel van Boedapest in Hongarije, verwijst.
Vroeger toen we nog zomaar spontaan ergens heen gingen...quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb wel weer zin om op stap te gaan zeg; had het vanmorgen nog met een vriendin over een keer dat we in Berlijn waren. Kan ik me nu niet meer voorstellen.
Nooit eens zin om je allergrootste liefste poekie woekie woezie teerste poppetje vrouw dinnetje dierlijk te bestijgen?quote:
Die pedo?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zet de trotse traditie van Boudewijn Buch voort
Nee want het is geen dier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit eens zin om je allergrootste liefste poekie woekie woezie teerste poppetje vrouw dinnetje dierlijk te bestijgen?
Gewoon uit elkaar trekken, rochel ertussen en proppen jatoggquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit eens zin om je allergrootste liefste poekie woekie woezie teerste poppetje vrouw dinnetje dierlijk te bestijgen?
Of ze haalt ineens de speeltjes tevoorschijnquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarna een Buda-boswandeling [ afbeelding ]
Ik dacht het maar dat was weer een van zijn verzinselsquote:
Zelfs vooruit plannen is nu niet te doenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger toen we nog zomaar spontaan ergens heen gingen...
Arme buda helemaal van de legquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze haalt ineens de speeltjes tevoorschijn [ afbeelding ]
Ja waarom zijn die zo ellendig grootquote:
Die foto heb ik gezien op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja waarom zijn die zo ellendig groot
In het hotel waar ik van de zomer was hadden zo ook allemaal (opblaas) flamingo's in de tuin
Dat klopt want die had ik toen gepleptquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die foto heb ik gezien op de een of andere manier.
moeten we horecapersoneel bewapenen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Had net een wappie in de zaak. Ze vroeg of we mee deden aan het corona app scannen dus k zei natuurlijk doen we mee. Zegt ze ja dat vind k niet zo natuurlijk. Ze zocht gewoon discussie dus k zei niks. Is ze weg gegaan :p
Hoeveel van die heb je nou dagelijks voor je neus staan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Had net een wappie in de zaak. Ze vroeg of we mee deden aan het corona app scannen dus k zei natuurlijk doen we mee. Zegt ze ja dat vind k niet zo natuurlijk. Ze zocht gewoon discussie dus k zei niks. Is ze weg gegaan :p
altijd goedquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:40 schreef Karzai het volgende:
rellen in Rotterdam hadden ook het bbc journaal gehaald zag ik
We zijn weer eens het afvoerputje van de wereldquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:40 schreef Karzai het volgende:
Inspiratiebron voor de wereldquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:40 schreef Karzai het volgende:
Oh is het al licht dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Even klein stukje buiten lopen voordat het weer donker wordt
nou ja lichter wordt het niet. Schuld van @Haagsquote:
Laat ik eens gaan douchenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Even klein stukje buiten lopen voordat het weer donker wordt
Bedlegerige stinkaardappel dat je bentquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laat ik eens gaan douchengoed plan.
Niet verder vertellen a.u.b.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedlegerige stinkaardappel dat je bent
Shit ja, totale zitzakdag dit inmiddelsquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laat ik eens gaan douchengoed plan.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedlegerige stinkaardappel dat je bent
Nou zat nog te denken of ik voor mijn rokjes probleem nog ff snel de stad in ga... echt een stinkende zitzak vandaagquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit ja, totale zitzakdag dit inmiddels
Ietsjes, het scherpste randje is er nu vanaf maar nog steeds continu aanwezig. En vooral 's nachts kut dat ik lig te baden in het zweet dat heel mijn bed drijfnat isquote:
'verkerende in vegatatieve zaterdag zitzak staat' '(flamingo) badjas optioneel, smurfkleding vereist'.quote:
Ik moet er eigenlijk ook nog uitquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou zat nog te denken of ik voor mijn rokjes probleem nog ff snel de stad in ga... echt een stinkende zitzak vandaag
Kom we gaan! Ontzitzakken en hop hop!quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk ook nog uit
Meer dan perfecte omschrijving.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'verkerende in vegatatieve zaterdag zitzak staat' '(flamingo) badjas optioneel, smurfkleding vereist'.
Heb je wel pijnstillers?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ietsjes, het scherpste randje is er nu vanaf maar nog steeds continu aanwezig. En vooral 's nachts kut dat ik lig te baden in het zweet dat heel mijn bed drijfnat is
Ja ik ga zoquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kom we gaan! Ontzitzakken en hop hop!
Ja wissel de ibuprofen en paracetamol af en de penicilline lijkt nu ook een beetje te gaan werken (viezige smaak in mijn mond rondom de ontsteking)quote:
Ik heb zin in een vette Philly cheese steak maar geen zin om het klaar te maken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:58 schreef Karzai het volgende:
ik ga echt een loeihete curry maken straks
Dit is de eerste keer :pquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel van die heb je nou dagelijks voor je neus staan?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe... k'verwarm de douche wel voor je.
joe joe doe doe
Ha mooi, spoelen met iets van blanke alcohol?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wissel de ibuprofen en paracetamol af en de penicilline lijkt nu ook een beetje te gaan werken (viezige smaak in mijn mond rondom de ontsteking)
nooit gegeten, schijnt lekker te zijn maar ik ben het nergens tegengekomen in Nederlandquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zin in een vette Philly cheese steak maar geen zin om het klaar te maken.
Alcohol en penicilline gaan geloof ik niet zo goed samenquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mooi, spoelen met iets van blanke alcohol?
Zelf maken, supermakkelijk, rib-eye overdreven inzouten, op hoog vuur grillen of liefst op de BBQ, portobello, witte en groene paprika snijden en aanmaken met een flinke eetlepel Worcestersaus en Balsamicoazijn en zwarte peper en kort en hoog aanbakken, kaassausje maken met provolone en witte cheddar, rib-eye op de draad kort snijden, alles op een vers stokbroodje plempen en klaarquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
nooit gegeten, schijnt lekker te zijn maar ik ben het nergens tegengekomen in Nederland
Witte paprikaquote:
Top, ik ben benieuwd wat je ervan vind, dat is echt mijn culinaire guilty pleasure.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:06 schreef Karzai het volgende:
Nom nom, nou even douchen en de ingredienten halen @:uitstraling![]()
https://bbqproof.nl/bbqrecepten/klassiekers/philly-cheese-steak/
Waar koop je witte paprika's?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf maken, supermakkelijk, rib-eye overdreven inzouten, op hoog vuur grillen of liefst op de BBQ, portobello, witte en groene paprika snijden en aanmaken met een flinke eetlepel Worcestersaus en Balsamicoazijn en zwarte peper en kort en hoog aanbakken, kaassausje maken met provolone en witte cheddar, rib-eye op de draad kort snijden, alles op een vers stokbroodje plempen en klaar
Aaaarghhh.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar koop je witte paprika's?
ik heb hem opgeslagen , misschien volgende week een keer makenquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Top, ik ben benieuwd wat je ervan vind, dat is echt mijn culinaire guilty pleasure.
Echt? shit nu wil ik die proeven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja het bestaat kennelijk. Net als paarse.
https://www.hermie.com/nl/201722621/paprika-5-kleurenmengselquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja het bestaat kennelijk. Net als paarse.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ben er uit geweest hoor. Even een lege fles naar de glasbak gebracht, 940 meter. De groeten ermee
ojee dat is niet genoeg hequote:Op zaterdag 20 november 2021 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ben er uit geweest hoor. Even een lege fles naar de glasbak gebracht, 940 meter. De groeten ermee
Je kunt beter spoelen met waterstof peroxide. Is goed voor je ontstekingquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alcohol en penicilline gaan geloof ik niet zo goed samen
Is dat niet van dat spul waardoor je een week niet meer proeft wat je eet?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt beter spoelen met waterstof peroxide. Is goed voor je ontsteking
Geen idee. Maar het is alsof je nu van je eten aan het genieten bent tochquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet van dat spul waardoor je een week niet meer proeft wat je eet?
Broodje kroket was vanmiddag best prima hoorquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is alsof je nu van je eten aan het genieten bent toch
meteen de duurste champagne nemenquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
Er komt een voetbal team borrelen![]()
Ze bieden mij al een drankje aan
Een heuse balbangquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
Er komt een voetbal team borrelen![]()
Ze bieden mij al een drankje aan
quote:Enkele deelnemers van de coronademonstratie in Amsterdam dragen rouwbanden en kaarsen, meldt onze verslaggever ter plaatse. De demonstranten zijn ervan overtuigd dat er doden zijn gevallen tijdens het protest in Rotterdam gisteravond.
Ik zat de quali te kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja als er iets dood is is het wel dit topic ineens
Ja, HAM in bloedvorm en een hoop (Max ook) kon hun laatste rondje niet goed afmaken dankzij geel in de laatste sector/bocht. Gasly had z'n vleugel en daardoor band gesloopt op een kerb.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja dat was ook. Max op P2 zag ik
Ik kan dat niet, dus maar een beetje opruimen en zulks leuke activiteitenquote:
Sad.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, dus maar een beetje opruimen en zulks leuke activiteiten
joe ik moest er voor zorgen dat ik geen bedlegerige stinkaardappel meer was en toen hop hop nog ff de stad in en alles in de stad was kud dus nu weer zitzakken op de bankquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja als er iets dood is is het wel dit topic ineens
Qua rokjes ook. Mensen ook overigens.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de stad viel het ook tegen qua schoenen
BBQ ❤️quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow de BBQ staat aan en bijna biertjes tijd
Kijk je graag naar rokjes?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Qua rokjes ook. Mensen ook overigens.
Goede voetballer, zonde dat hij bijna nooit speelt, maja, Het boeit mij verder ook niet. weg is wegquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en net alweer 2 goede passes
Wat flauw joh van die kabouterquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Vroeg net in de supermarkt aan een oude man met een lange witte baard en een kabouterachtig hoofd of hij de Kerstman was, werd hij boos
HOE WAS DE DATE!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb me ingehouden
[ afbeelding ]
Die zoutruimtes snap ik nooitquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:23 schreef kwiwi het volgende:
3u in de sauna geweestSaunaatje hier, dampfbadje daar, beetje chillen in de zoutruimte met bedden
Ik ook niet (schijnt gezond te zijn maar zou niet weten hoe het dan werkt), maar is wel leuk want er zitten lampen in verschillende kleuren achter, dus soms is het paars, dan roze, dan blauw. Kleurtjesquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zoutruimtes snap ik nooit
Nou nog niet aan het wippen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb me ingehouden
[ afbeelding ]
Bitterbal, is it you?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet (schijnt gezond te zijn maar zou niet weten hoe het dan werkt), maar is wel leuk want er zitten lampen in verschillende kleuren achter, dus soms is het paars, dan roze, dan blauw. Kleurtjes
Nee, denk dat het fysieke aspect een poosje op zich laat wachtenquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nog niet aan het wippen?
Zelfs een kusje?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, denk dat het fysieke aspect een poosje op zich laat wachten
Je laat je toch niet friendzonen hé?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, denk dat het fysieke aspect een poosje op zich laat wachten
Nee, daar is volgens mij geen sprake van. Ze was ook aardig aan het spiegelen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je laat je toch niet friendzonen hé?
Heb je je bril niet op?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef dud0r het volgende:
Zijn er al date updates van @:budapestenaar
Lees even een paar posts terug luiwammesquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef dud0r het volgende:
Ik lees niet terug. Ik zie een boel nieuwe topics, ram op gelezen en ga dan bij de laatste post gewoon dingen vragen.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar is volgens mij geen sprake van. Ze was ook aardig aan het spiegelen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lees even een paar posts terug luiwammes
quote:
Nee. Jij leest toch niet terug.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef dud0r het volgende:
Spiegelen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar is volgens mij geen sprake van. Ze was ook aardig aan het spiegelen.
Ik heb nog nooit zo lang gewacht, Gergi ook aan het einde van de eerste date gezoendquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:55 schreef UitStraling het volgende:
Laatste keer dat ik zo lang moest wachten was ik 16 of zo.
date in de supermarkt, stiekem date buda een supermarktmeisjequote:Op zaterdag 20 november 2021 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Spiegelen doe je toch in de supermarkt?
Zo is dat, even duidelijkheid scheppen met lichamelijke zaken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo lang gewacht, Gergi ook aan het einde van de eerste date gezoendDacht gewoon even duidelijk maken dat ik 'm leuk vind voordat een ander ermee vandoor gaat
Vandaar ook dat schap mer chips. Goed gespiegeldquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
date in de supermarkt, stiekem date buda een supermarktmeisje
Ooh ja, ik ga dan meestal rare bewegingen maken als ik dat door heb.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.psychologiema(...)amstaal-1-spiegelen/
quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo lang gewacht, Gergi ook aan het einde van de eerste date gezoendDacht gewoon even duidelijk maken dat ik 'm leuk vind voordat een ander ermee vandoor gaat
Even met je geurklieren eroverheen ook. Even schuren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is dat, even duidelijkheid scheppen met lichamelijke zaken.
IK HEB GEEN INSTAGRAM EN KAN HET NIET BEKIJKENquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
KIJK NOU HOE LEUK
https://www.instagram.com/p/CWGjS7hjAZO/?utm_medium=copy_link
Zijn dit beelden van je laatste date?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh ja, ik ga dan meestal rare bewegingen maken als ik dat door heb.
HET IS GEWELDIGquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
IK HEB GEEN INSTAGRAM EN KAN HET NIET BEKIJKEN
ook geen instagram, maar zie het welquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
IK HEB GEEN INSTAGRAM EN KAN HET NIET BEKIJKEN
Ja tochquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is normaal toch als je elkaar leuk vind.
Ja ik was altijd zo afwachtend en daar werd ik uiteindelijk niks beter van, op geen enkel vlak ik m'n leven. Dus als ik nu iets wil grijp ik het gewoonquote:
Heb ik vaak met een bepaalde collega dat we in een gesprek op hetzelfde moment exact hetzelfde zeggen, een bepaalde zin of een bepaald stopwoordje. Echt awkward is dat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh ja, ik ga dan meestal rare bewegingen maken als ik dat door heb.
Bahquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:03 schreef UitStraling het volgende:
Zoenen is trouwens de meest doodnormale manier om een geslaagde date af te sluiten, mensen zoenen om bacteriën en virussen uit te wisselen zodat het vrouwenlichaam alvast kan wennen voor het geval er binnenkort een kindje gaat groeien in haar buik
Het leven is toch ook veel te kort en vluchtig om er al te lang mee te wachten, leuk als je zestien bent om zo lang te wielewalen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik was altijd zo afwachtend en daar werd ik uiteindelijk niks beter van, op geen enkel vlak ik m'n leven. Dus als ik nu iets wil grijp ik het gewoon
Alcohol heeft me ook wel eens geholpen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik was altijd zo afwachtend en daar werd ik uiteindelijk niks beter van, op geen enkel vlak ik m'n leven. Dus als ik nu iets wil grijp ik het gewoon
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn dit beelden van je laatste date?
[ afbeelding ]
Autistische collega probeert me ook altijd te spiegelen, ben ik steeds schijnbewegingen aan het maken, dat ziet er echt debiel uit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb ik vaak met een bepaalde collega dat we in een gesprek op hetzelfde moment exact hetzelfde zeggen, een bepaalde zin of een bepaald stopwoordje. Echt awkward is dat.
* maakt notitiesquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
disaster waiting to happenquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende keer een oortje in en dan laten we UitStraling real-time tips geven.
Hoor ik de hele dag in mijn oor: “pak haar vol op haar bek. PAK HAAR VOL OP HAAR BEK.”quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Me wants thisquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ehm.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Het volgende zinnetje kan ik wel dromen inmiddels; "normaal ben ik niet zo snel maar het voelt zoooo goed en fijn"
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Het volgende zinnetje kan ik wel dromen inmiddels; "normaal ben ik niet zo snel maar het voelt zoooo goed en fijn"
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoor ik de hele dag in mijn oor: “pak haar vol op haar bek. PAK HAAR VOL OP HAAR BEK.”
Lijkt me een goed plan. Volgende date even aankijken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Me wants this![]()
Ik zet hem wel op tijd uit
ik zou hem lekker zn gang laten gaan.. niks mis met eigen tempo bepalenquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij mag het ook doen als je meer ervaring hebt?
Middenin een gesprek over Duitse bloembollen "steek die vuist erin, jetzt"quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Volgende date even aankijken.
Misschien moeten we duo-commentaar geven om dit soort dingen beetje te remmen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Middenin een gesprek over Duitse bloembollen "steek die vuist erin, jetzt"
Strak plan, fout duiveltje en braaf engeltje spelen, dan kan Buda zelf kiezen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moeten we duo-commentaar geven om dit soort dingen beetje te remmen.
Sta ik daar met mijn broek op mijn enkels over designlampen te orerenquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan, fout duiveltje en braaf engeltje spelen, dan kan Buda zelf kiezen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta ik daar met mijn broek op mijn enkels over designlampen te oreren
This could actually workquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta ik daar met mijn broek op mijn enkels over designlampen te oreren
Water is nat, gras is groen, bal houdt van sushi.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:03 schreef UitStraling het volgende:
Zoenen is trouwens de meest doodnormale manier om een geslaagde date af te sluiten, mensen zoenen om bacteriën en virussen uit te wisselen zodat het vrouwenlichaam alvast kan wennen voor het geval er binnenkort een kindje gaat groeien in haar buik
verwend lijf is verwendquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n warmtedeken doet z'n werk goed. Krijg het wel meteen gruwelijk koud als ik opsta.
Het wordt geen topshow, ik zeg het maar vastquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ff koeksen wat je nou weer hebt staan joeksen!
ja schiet op, je kookt het water er toch weer uitquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:13 schreef Ygritte het volgende:
neeeee niet onder de kraan! borstelen fles, borstelen!
Gras?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Mond verbrand.
Gras.
Water.
Sushi.
Het lampje van je koelkast is stuk!quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi @:franticDJ en andere fans allemaal kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |