SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan op mijn leeftijd echt niet meer.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker Adidasjes of Pumaatjes met een kek kleurtje
Nee gewoon ariër?quote:
Je bent toch nog geen 65+quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan op mijn leeftijd echt niet meer.
Ben je zo bejaard?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan op mijn leeftijd echt niet meer.
quote:'Pop die niet stopte met praten' houdt vier politie-eenheden bezig
Een dag nadat de politie met vier eenheden uitgebreid onderzoek instelde naar een geheimzinnige stem op een recyclingstation in Almere-Haven, is er meer duidelijkheid over wat er precies is gebeurd.
De politie kwam gisternacht in actie nadat een nachtwaker een stem had gehoord die riep: "Joehoe. Hier ben ik!". Een van de politieagenten stuitte uiteindelijk op een pratende Nijntje-pop.
"Ik heb die irritante pop nog geen dag daarvoor in de plastic-container gegooid", bevestigt Rick uit Almere bij Omroep Flevoland. "We hadden de pop nog geen week in huis en hij hield maar niet op met geluid maken."
Ik moet mijn positie niet verraden
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om dezelfde pop waarover de nachtwaker eerder vertelde bij Omroep Flevoland. "Ik sta met allemaal grote containers om me heen en plotseling hoor ik een vrouwenstem zachtjes roepen: "Joehoe. Hier ben ik" Ik deed mijn zaklantaarn uit om niet verder mijn positie te verraden en liep zachtjes en op mijn hoede naar waar het geluid vandaan kwam. Ik stopte en nogmaals hoorde ik de vrouw gedempt roepen: "Ik ben hier, ik heb me verstopt"."
Uiteindelijk durfde de nachtwaker het niet aan om de herkomst van de stem zelf te onderzoeken. Pas toen hij de politie had ingeschakeld, bleek dat het om een sprekend stuk speelgoed ging.
https://nos.nl/artikel/24(...)litie-eenheden-bezig
Als je boven de 55 bent dan mag het weer als je 2e jeugd hebt. ik zit nu in de middenleeftijd.quote:
Of gewon schijt hebben aan zulks stigmatiserende 'leeftijdsgebonden' onzin?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je boven de 55 bent dan mag het weer als je 2e jeugd hebt. ik zit nu in de middenleeftijd.
Nonsensquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je boven de 55 bent dan mag het weer als je 2e jeugd hebt. ik zit nu in de middenleeftijd.
Middenleeftijd...quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
tsjek even bij de gemeente, vaak kun je daar subsidie voor krijgen.quote:
Ik heb vanalles voor allerlei gelegenheden. Voor de rest trek ik mij niet zo veel aan of het age appropriate is. Als het maar appropriate voor mij en de situatie is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewon schijt hebben aan zulks stigmatiserende 'leeftijdsgebonden' onzin?
Had dat vorig jaar dat je via de gemeente bij zo'n site kon bestellen. Heeft vervolgens wel 5 maanden geduurd voordat het er wasquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsjek even bij de gemeente, vaak kun je daar subsidie voor krijgen.
Ik kijk toch niet heel graag naar vrouwen van boven de zeventig in een catsuit of een luier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewon schijt hebben aan zulks stigmatiserende 'leeftijdsgebonden' onzin?
Dat is heel wat anders dan een paar schoenen hequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk toch niet heel graag naar vrouwen van boven de zeventig in een catsuit of een luier.
Schijt aan hebben en die luier komt nog vrij in de buurtquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk toch niet heel graag naar vrouwen van boven de zeventig in een catsuit of een luier.
ja dan is het half april, dan hoeft het niet meerquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had dat vorig jaar dat je via de gemeente bij zo'n site kon bestellen. Heeft vervolgens wel 5 maanden geduurd voordat het er was
Maar schoenen en jassen maken of breken een outfitquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan een paar schoenen he
Ja als je nog niet op een luier in een catsuit afgeknapt bent tenminstequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar schoenen en jassen maken of breken een outfit
Ze hebben het waarschijnlijk ook niet voor jou aan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarom zit bij mij dus die radiatorfolie en alles er nog niet op, en weet ik ook niet meer waar die ligtquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan is het half april, dan hoeft het niet meer![]()
Tenminste, hopen we
Loop je daar in je luiercatsuit op je roze crocs en is het 'die schoenen kunt écht nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar schoenen en jassen maken of breken een outfit
Ik pas mijn schoenen altijd wel aan de outfit en de setting aan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan een paar schoenen he
Hey nice meteen aan gevraagd. Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsjek even bij de gemeente, vaak kun je daar subsidie voor krijgen.
"Is dat een volle luier of ben je gewoon erg blij me te zien?"quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben het waarschijnlijk ook niet voor jou aan.
Precies ditquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop je daar in je luiercatsuit op je roze crocs en is het 'die schoenen kunt écht niet'
"Wat kijk je"quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Is dat een volle luier of ben je gewoon erg blij me te zien?"
jij........................................quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey nice meteen aan gevraagd. Thanks voor de tip
Ik heb nu dus net hele vette laarzen gekocht. Nu heb ik dus het volgende dilemma want ik moet meer leuke rokjes anders zie je geen fuck van die laarzenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pas mijn schoenen altijd wel aan de outfit en de setting aan.
Zo blijf je bezig natuurlijk. Ik kom ook nog kledingkasten bij aan het kopen hier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nu dus net hele vette laarzen gekocht. Nu heb ik dus het volgende dilemma want ik moet meer leuke rokjes anders zie je geen fuck van die laarzen
Ik?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij........................................
Als het niet meer past moet ik daar weer eens flink aan het Marie Kondo-enquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo blijf je bezig natuurlijk. Ik kom ook nog kledingkasten bij aan het kopen hier.
op jouw leetijd?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik Belgie zijn clubs en discotheken gewoon open. Krijg een uitnodiging om maandagavond op stap te gaan.
Zo heb ik geen schoenen die bij mijn geruite overal passenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nu dus net hele vette laarzen gekocht. Nu heb ik dus het volgende dilemma want ik moet meer leuke rokjes anders zie je geen fuck van die laarzen
ok bitterbalquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
Meteen alle lampen vervangen voor led lampen.
Hier geen last van. In mijn vriend zijn huis is het altijd wel lekker. ❤️quote:
Ik krijg morgen wat lampen binnen van de subsidie vanuit de gemeente daarvoor. Kun je voor 70 euro lampen en ander spul uitzoeken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
ka-ching....quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja normale hoor. Alleen in de woonkamer heb ik een kleuren ledlamp dat vind ik wel voldoende hoor.quote:
Zie je daar Buda en Godelieve innig verstrengeld dansen op ABBA.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik Belgie zijn clubs en discotheken gewoon open. Krijg een uitnodiging om maandagavond op stap te gaan.
Dat zijn wel de beste dingen om met dat energiebudget te kopen jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook roze/paarse laarsjes met studs, daar heb ik dus ook echt kleding voor gekocht zodat het er leuk bij pastquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik geen schoenen die bij mijn geruite overal passen
mazzelaar... ik ben te gierig om de verwarming aan te zettenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier geen last van. In mijn vriend zijn huis is het altijd wel lekker. ❤️
Ik wil alleen folie en lampen. Verder valt er weinig te doen nog behalve paar ramen vervangen en alles goed isoleren. 😅quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg morgen wat lampen binnen van de subsidie vanuit de gemeente daarvoor. Kun je voor 70 euro lampen en ander spul uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |