SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee te erudiet doordeluchtvliegvolk denk ikquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
mensen gaan daar ook met hun scooters tussen rijden. Dat is zo fucking gevaarlijk
Mooi. Nu nog een muur eromheen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
treinen zijn dus gestopt naar rotterdam vanwege dit
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi. Nu nog een muur eromheen.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi. Nu nog een muur eromheen.
Darwin heeft extra awards laten drukkenquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
mensen gaan daar ook met hun scooters tussen rijden. Dat is zo fucking gevaarlijk
ze achtervolgen jequote:Op vrijdag 19 november 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo erg heb ik het in den haag niet gezien
sla dat rubber gewoon over okee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat ze met rubberen kogels gaan schieten denken jullie?
ik zit braaf thuis in mijn smurftruiquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ze achtervolgen je
of jij weet er meer van
De boel op afstand aan het aansturen zekerquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit braaf thuis in mijn smurftrui
dat zeg je....quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook. Straks even elektrieke dekentje aan zettenquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wilde het nog enigszins geciviliceerd houden...quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sla dat rubber gewoon over okee.
Welnee joh die is veel te lief daarvoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De boel op afstand aan het aansturen zeker
Ja, snap ik. Maar eerlijk: Met welk doel?quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde het nog enigszins geciviliceerd houden...
Die worden echt wel eerst geholpen als jij met een acute schoudertumor aan de deur staat te bellen hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Er is helemaal geen plek in het ziekenhuis voor deze mensen. Gewoon laten liggen als er iets gebeurt.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De boel op afstand aan het aansturen zeker
ja dat snap ik dus echt nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die worden echt wel eerst geholpen als jij met een acute schoudertumor aan de deur staat te bellen hoor.
Ja weet ik tegenwoordig eigenlijk ook niet meer. We glijden 'met z'n allen' vrij hard af de laatste tijd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar eerlijk: Met welk doel?
Het eerste ook hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
Tweede seizoen van Tiger King is wel echt matig hoor
Je moet geen tokkies kijken joh, verlies je een stukje van je mens zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
Tweede seizoen van Tiger King is wel echt matig hoor
Morgen ook demonstratie in Helmond.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
wappies in actie...
wat een volk
lelijker kan het niet wordenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen ook demonstratie in Helmond.
Lastig wel hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja weet ik tegenwoordig eigenlijk ook niet meer. We glijden 'met z'n allen' vrij hard af de laatste tijd.
Dat zou het in therorie moeten zijn.....quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen is voor medische eerste hulp gelijk.
zowat de enige plek waar iedereen gelijk is
Thuiswedstrijdje.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen ook demonstratie in Helmond.
ja en waar eindigt het?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja weet ik tegenwoordig eigenlijk ook niet meer. We glijden 'met z'n allen' vrij hard af de laatste tijd.
Rellen in NL zijn van alle tijden, jaren 70 wat helsquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
kan de werkende nederlander weer voor opdraaienquote:
krakersrellen toch?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rellen in NL zijn van alle tijden, jaren 70 wat hels
Rond de vorige vorige eeuwwisseling schoten de wappies monarchen of troonopvolgers af dus het is nog vrij rustig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb het idee dat het tegenwoordig wel wat harder aan toe gaat. Maar goed, ik was er in de jaren 70 ook niet echt bij zeg maarquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of hoe heet die linkse wappie die zo’n beetje de 2e Wereldoorlog is begonnen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rond de vorige vorige eeuwwisseling schoten de wappies monarchen of troonopvolgers af dus het is nog vrij rustig.
Toen waren er ook wat minder mobieltjes dat scheelt ook.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb het idee dat het tegenwoordig wel wat harder aan toe gaat. Maar goed, ik was er in de jaren 70 ook niet echt bij zeg maar
geloof dat de krakersrellen veel erger waren in amsterdamquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb het idee dat het tegenwoordig wel wat harder aan toe gaat. Maar goed, ik was er in de jaren 70 ook niet echt bij zeg maar
Marinus van der Lubbe maar het is meer te vergelijken met de moord op Sissy en wat later op Franz Ferdinand deze vibe.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of hoe heet die linkse wappie die zo’n beetje de 2e Wereldoorlog is begonnen?
Bedankt Klaas.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het morgen avond weer verder gaat
is er een avondklok afgekondigd of zo? Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het morgen avond weer verder gaat
verbaasd mij eerlijk gezegd dat in de USA de rechters van het hooggerechtshof niet fors bedreigd worden eigenlijkquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rond de vorige vorige eeuwwisseling schoten de wappies monarchen of troonopvolgers af dus het is nog vrij rustig.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nee ik dacht vuurwerkverbod maar ze riepen vannochtend al op social media blijkbaar om dit te gaan doenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is er een avondklok afgekondigd of zo? Waar komt dit ineens vandaan?
Dom gewauwel trouwensquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent af en toe net zo'n oud omaatje als je verslag doetquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
er ligt veel bloed op straat bij die autos... maar die jongen wil het verder niet filmen
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed idee wel omdat daar over de speakers te draaien. Worden de rellers ook rustigquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:14 schreef klaasweetalles het volgende:
deze tweet dus vanmiddag al in verschillende #
[ link | afbeelding ]
Daarom, wat echt belangrijk is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed idee wel omdat daar over de speakers te draaien. Worden de rellers ook rustig
Dit gaat gewoon over mensen die willen kutten, rellen en hun agressie ergens kwijt willen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:14 schreef klaasweetalles het volgende:
deze tweet dus vanmiddag al in verschillende #
[ link | afbeelding ]
Precies, maakt niet uit waar en waaroverquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon over mensen die willen kutten, rellen en hun agressie ergens kwijt willen.
Maar ja ben maar eens 18 en niet zo heel erg slim en zit maar eens twee jaar zowat opgesloten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Precies, maakt niet uit waar en waarover
Misschien iets erger nu maar dergelijke types rellen altijdquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja ben maar eens 18 en niet zo heel erg slim en zit maar eens twee jaar zowat opgesloten.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal door de Maastunnel sturen.
kunnen ze niet elkaars eigendom slopen dan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Kun je dom gelul vinden maar je moet mensen niet alle uitlaatkleppen afnemen, laat ze wat vingers afknallen, lekker toch.
Mogen jij en ik dat vingertje aannaaien weer betalen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Kun je dom gelul vinden maar je moet mensen niet alle uitlaatkleppen afnemen, laat ze wat vingers afknallen, lekker toch.
Jij geniet hiervan hè?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
6 deelscooters op 1 hoop. Alsof het niets is
Tja, tuig gonna tuigquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:21 schreef riazop het volgende:
Dt vuurwerkverbod is voor vandaag alvast een totaal fiasco
Omdat veel mensen G2, G3 en lockdpowns complete onzin vinden?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zag in de reacties in de live stream van die faceboek pagina dat er wel heel veel mensen het eens waren met deze relschoppers
vooral veel vrouwen viel me op...
Laten we dan maar andermans spullen gaan slopenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef riazop het volgende:
[..]
Omdat veel mensen G2, G3 en lockdpowns complete onzin vinden?
Het werkt niet , schijnt het
Als je vuurwerk ook maar enige importantie toedicht in het leven ben je wel een vrij sneu frikadellen iemand of niet?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:21 schreef riazop het volgende:
Dt vuurwerkverbod is voor vandaag alvast een totaal fiasco
Want je moet een zinloos huisarrest van 17 miljoen mensen maar gelaten ondergaan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laten we dan maar andermans spullen gaan slopen
lockdpownsquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef riazop het volgende:
[..]
Omdat veel mensen G2, G3 en lockdpowns complete onzin vinden?
Het werkt niet , schijnt het
Hollandse traditiequote:Op vrijdag 19 november 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vuurwerk ook maar enige importantie toedicht in het leven ben je wel een vrij sneu frikadellen iemand of niet?
Als het fikkie straks uit is is het inderdaad niets meerquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
6 deelscooters op 1 hoop. Alsof het niets is
Is goed, wanneer kan ik langskomen om jouw bezittingen te slopen "om mijn frustraties te uiten"?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:24 schreef riazop het volgende:
[..]
Want je moet een zinloos huisarrest van 17 miljoen mensen maar gelaten ondergaan?
Huisarrest ja?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:24 schreef riazop het volgende:
[..]
Want je moet een zinloos huisarrest van 17 miljoen mensen maar gelaten ondergaan?
Dit dusquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen ze niet elkaars eigendom slopen dan?
ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op vrijdag 19 november 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat is joesoe geknald bitterbal? Ik spreek geen Rotterdams.
is niet ergquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah das dat bloed wat ik zag
was dat politie?
Maar dan mag je niks in de fik stekenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind bitterballen en stroopwafels eten een gezelligere Hollandse traditie eigenlijk.
Je bent nog niet echt ingeburgerd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee
Andermans spullen slopen zinvol vinden, man man manquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:24 schreef riazop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan mag je niks in de fik steken
Een geurkaarsje en een vuurkorf.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan mag je niks in de fik steken
nee toch? het is een vorm van vermaak, net als mensen die het leuk vinden zwetend, stinkend, rokend als sardientjes in een cafe te gaan staanquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vuurwerk ook maar enige importantie toedicht in het leven ben je wel een vrij sneu frikadellen iemand of niet?
Als je een doel wil bereiken moeten er dingen in de fik vliegenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Andermans spullen slopen zinvol vinden, man man man
mijn collegas hebben het ook altijd over barkie en zoquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nog niet echt ingeburgerd.
Generatiekloofquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn collegas hebben het ook altijd over barkie en zo
moet een cursus gaa volgen
Ja vooral de spullen waar je zelf niet krom voor hebt hoeven liggen te kunnen kopenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je een doel wil bereiken moeten er dingen in de fik vliegen
Doe maar niet, lig je dadelijk met je benen achter je oren achter het station.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die bedrijfsscooters zijn allang terug verdiendquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja vooral de spullen waar je zelf niet krom voor hebt hoeven liggen te kunnen kopen
Over dat soort dingen kan ik je alles vertellen. Ik werk aan een artikel voor in de biljetgazet over die zaken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'Het is Youssouf' maak ik er van.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee
Hoho wat is er mis met een gezellige kroeg?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
nee toch? het is een vorm van vermaak, net als mensen die het leuk vinden zwetend, stinkend, rokend als sardientjes in een cafe te gaan staan
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over dat soort dingen kan ik je alles vertellen. Ik werk aan een artikel voor in de biljetgazet over die zaken.
Hoho daar zijn de Duitsers mee begonnen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Misschien kunnen we Rotterdam slopen ook wel een Hollandse traditie noemen ondertussen.
Surpise surprise.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Het is Youssouf' maak ik er van.
echt he, misselijkmakend.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja vooral de spullen waar je zelf niet krom voor hebt hoeven liggen te kunnen kopen
Bejaardebalquote:
Wacht, maar al die bejaarden die dat lezen boeit dat toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over dat soort dingen kan ik je alles vertellen. Ik werk aan een artikel voor in de biljetgazet over die zaken.
100 ekkies bal... en ik woon niet eens in Roffaquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Die weet ik!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
100 ekkies bal... en ik woon niet eens in Roffa![]()
Of wil je nou ook nog weten wat ekkies zijn
Is gewoon rubber stopkogeltje. Youssef is een jankbal.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Het is Youssouf' maak ik er van.
Die agenten willen ook weer eens ouderwets schieten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Al;s ze mensen dood gaan schieten zullen ze wel een prima reden hebben.
net zoveel als met vuurwerk afsteken met een paar vriendenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho wat is er mis met een gezellige kroeg?
Die verdomde BOA's weer zekerquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
nee ik weet wat het is maar bedoel dat ik een cursus moet volgen om dus een gesprek te kunnen voerenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lag best veel bloedquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is gewoon rubber stopkogeltje. Youssef is een jankbal.
Ehm, nee. EIgenlijk niet. Maar het maakt ook geen tiefes uit, ik krijg nooit enige reactie. Kan er ook eens een review van een fleshlight tussen zetten en dan kijken hoeveel mensen het überhaupt in de gaten hebben. Misschien tien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Wacht, maar al die bejaarden die dat lezen boeit dat toch helemaal niet?
Lekker opruimenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, nee. EIgenlijk niet. Maar het maakt ook geen tiefes uit, ik krijg nooit enige reactie. Kan er ook eens een review van een fleshlight tussen zetten en dan kijken hoeveel mensen het überhaupt in de gaten hebben. Misschien tien.
Waarvan er 8 meteen een hartaanval hebben dan. Dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, nee. EIgenlijk niet. Maar het maakt ook geen tiefes uit, ik krijg nooit enige reactie. Kan er ook eens een review van een fleshlight tussen zetten en dan kijken hoeveel mensen het überhaupt in de gaten hebben. Misschien tien.
Dat doen sommige ROtterdammers toch al in het buitenland, In ROme kunnen ze er over mee praten...quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Misschien kunnen we Rotterdam slopen ook wel een Hollandse traditie noemen ondertussen.
Nah jij bent echt te incel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
net zoveel als met vuurwerk afsteken met een paar vrienden
een barkie is twee affoe, vier tjawa, tien donnies of 20 lotto's. Een doezoe is tien barkies.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die blijft briljantquote:
Ik ben van de week nog door de tunnel of Silly Walks gefietst, Misschien binnenkort even daar gaan hardlopen. Dat loopje is een prima warm-up...quote:
quote:Tien Euro blijft een joetje, honderd piek dat is een meier
Vijfentwintig is een geeltje en je partner is je vrijer
Alle meissies noem ik wijven en voor jongens zeg ik gozers
Geile wijven dat zijn moppies, tortelduifjes noem ik vozers
Een kut is een doos, een korte tijd is een poos
en als ik zeg 'Ik raak het stierenoog' bedoel ik de roos
Regen heet ook wel majem, en jenever is jajem
Heb je mokkel nou een scheur in d1r broek? Kom maar ik naai 'm!
Dus neem nog een jajem en daarna een gele rakker
en dan heb je een kopstoot. Een gabber is geen hakker
maar je makker! Dus geintjesflikker draai me geen loer!
Een provinciaal dat is een boer en een temeier een hoer
Een drugsdealer is een nachtaphoteker of een handelaar
Ik wandel naar de whiskeybar en neem een Jan de Wandelaar
en maak 'm soldaat zoals huisbazen huissies melken
Ik stuur je tulpen uit Amsterdam als ze verwelken!
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een barkie is twee affoe, vier tjawa, tien donnies of 20 lotto's. Een doezoe is tien barkies.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
Let's go outtt for a driveee neeeed a little sunshine
Er kwamen duidelijkere zinnen uit mijn mond toen ik aan een ketamine-infuus op de IC lagquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een barkie is twee affoe, vier tjawa, tien donnies of 20 lotto's. Een doezoe is tien barkies.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nah jij bent echt te incel.
Gezellig kroegje vind iedereen leuk.
Als je met vrienden bent en genoeg vrouwen zijn. Maar dat ken je zeker niet.
Tuurlijk, rechtzaken dit dat, had het wel gemogen, wat is er mis met een goed gesprek etc etcquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Schieten ze een keer een relturkwappie door zijn kop gaat het zeker weer 10 jaar in het nieuws zijn.
Dannyquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
de biljtjesmaster
[ afbeelding ]
laat gaan laat gaan... het is losquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]ik ben incel omdat ik kroegen niet leuk vind? wauw..
behoorlijk trieste reactie los
Het was zo’n goede jongen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Schieten ze een keer een relturkwappie door zijn kop gaat het zeker weer 10 jaar in het nieuws zijn.
Nee meen ik.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:38 schreef mschol het volgende:
Ik vind kroegen en vuurwerk leuk, zal ook wel in een bepaalde categorie geframed wordenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:38 schreef mschol het volgende:
doe niet zo flauw manquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee meen ik.
Ga er gewoon eens heen.
talen spreken jongemanquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er kwamen duidelijkere zinnen uit mijn mond toen ik aan een ketamine-infuus op de IC lag
Hehe een normaal iemand.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind kroegen en vuurwerk leuk, zal ook wel in een bepaalde categorie geframed worden
slechte opvoeding, moeilijke jeugd, politie is publieksvijand nummer 1 bladieblaquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was zo’n goede jongen.
Walk it off. Gaat vanzelf over.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:40 schreef riazop het volgende:
wordt iemand gemeld die door politie door zijn been is geschoten
Dat gaat een beetje moeilijk als je mank bent..quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Walk it off. Gaat vanzelf over.
Ja wij wonen in een dorp en er is hier alleen veel en duur siervuurwerk, meestal paar buurmannen bij elkaar, meisjes zoenen paar bier en paar dozen de lucht in.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond grote vuurwerkshows leuk. Die bommen vind ik niet zo.
Kan prima. Niet aanstellen. Lopen rellen en kloten en dan huilie huilie als er wordt ingegrepen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk als je mank bent..
de bommen heb ik ook niks mee, vroeger was dat (knallen, niet bommen) leuk, nu hou ik er van gewoon een paar mooie grote zware sierpotten af te steken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond grote vuurwerkshows leuk. Die bommen vind ik niet zo.
je brengt het alsof daar wat mis mee is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:40 schreef riazop het volgende:
wordt iemand gemeld die door politie door zijn been is geschoten
Die zullen ivm corona toch ook wel niet mogenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
de bommen heb ik ook niks mee, vroeger was dat leuk, nu hou ik er van gewoon een paar mooie grote zware sierpotten af te steken.
die georganiseerde shows vind ik dan weer helemaal niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik ben nu bij dezequote:
Oh dus je vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
de bommen heb ik ook niks mee, vroeger was dat leuk, nu hou ik er van gewoon een paar mooie grote zware sierpotten af te steken.
die georganiseerde shows vind ik dan weer helemaal niks
Ja hier ook. En elkaar een fijn nieuwjaar wensen ook al ken je mekaar niet eens. Maar er zit hier ook zo'n wijk waar altijd gezeik is en die blazen halve huizen op. En dan die autobranden van de laatste paar jaar. Maar de shows die ze de laatste jaren hadden waren echt mooi gedaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wij wonen in een dorp en er is hier alleen veel en duur siervuurwerk, meestal paar buurmannen bij elkaar, meisjes zoenen paar bier en paar dozen de lucht in.
Dat is toch gewoon leuk man.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
Iemand een vinger kwijt.Moest jij niet meedoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Iemand een vinger kwijt.dude wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand een vinger kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smerig
Tap tap tap
nee vrees dat ze dat weer als excuus blijven aanvoeren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die zullen ivm corona toch ook wel niet mogen
Waarom is dat een mannending??quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dus je vind het wel leuk.
Dacht net dat je vuurwerk en kroegen en andere mannendingen zat af te kraken.
Iemand een vinger kwijt.die ligt er zeker niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me ergens aan denken waar ik in geen 370 jaar op kom.quote:
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom is dat een mannending??
Zat vrouwen die dat ook tof vinden??
En met dat vuurwerkverbod worden ze alleen maar schaarser.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor de collectie.
zo makkelijk kom ik niet aan een vinger
Deze is vast niet netjes verwijderdquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor de collectie.
zo makkelijk kom ik niet aan een vinger
Iemand een vinger kwijt.Ja als je als zwakzinnige met vuurwerk gaat stunten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is er wel bijna helemaal van afquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze is vast niet netjes verwijderd
Het is maar een fractie van een seconde.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef niet te klikken zie ik wel
je moet niet denken maar lezen losquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dus je vind het wel leuk.
Dacht net dat je vuurwerk en kroegen en andere mannendingen zat af te kraken.
Ja niet tot het kootje ofzo. Wel knap gedaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is er wel bijna helemaal van af
Ik geloof jequote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is maar een fractie van een seconde.
iemand is wat verloren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef niet te klikken zie ik wel
Dan moet je een formulier invullen maar dat kan niet want je kunt de pen niet meer vasthouden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iemand is wat verloren.
Hoop dat iemand het naar de gevonden voorwerpen heeft gebracht
Ik heb thuis zowel een mooie vrouw als galeriedraad, dus die keuze lijkt me vrij simpel...quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Avondje kroeg met drank en mooie vrouwen of avondje galeriedraad uitrollen.
NU KIEZEN
Iemand een vinger kwijt.Als het goed is kom je daar niet mee op de IC, scheelt weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat een echte blanke vinger?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iemand is wat verloren.
Alsje hem komt ophalen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je een formulier invullen maar dat kan niet want je kunt de pen niet meer vasthouden.
Denk het niet, Want volgens mij zit er ene b.itterbal met een breiwekje en een schoteltje vol kwartjes te wachten op inbreng,quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iemand is wat verloren.
jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat een echte blanke vinger?
Maar het subject steun je wel vermoedelijkquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je gek.![]()
Ik ben nog nooit op een protest geweest. Loopt altijd uit de hand.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het niet, Want volgens mij zit er ene b.itterbal met een breiwekje en een schoteltje vol kwartjes te wachten op inbreng,
werd hoog tijdquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:49 schreef riazop het volgende:
volgens telegram en twitter 1 dode nu
https://twitter.com/ZihniOzdil/status/1461812286004371467
Niet op deze manier.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar het subject steun je wel vermoedelijk
NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #104 Rotterdam 40/45quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:49 schreef riazop het volgende:
volgens telegram en twitter 1 dode nu
https://twitter.com/ZihniOzdil/status/1461812286004371467
Ik zing dit altijd hard mee in de auto.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ergens aan denken waar ik in geen 370 jaar op kom.
net als je vriendje Rittenhouse bedoel je?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet op deze manier.
Gewoon met bordjes door de stad lopen om je punt te maken
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net als je vriendje Rittenhouse bedoel je?
hoezo lukt het volgende week wel dan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Stuurt Chananya met haar dikke reet vanavond "heeeeyyy Quincy vanavond vingeren of wah?"
"ja da ga nie me schatjuh, volgende week?"
Jij bent politie-agent?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is goed, wanneer kan ik langskomen om jouw bezittingen te slopen "om mijn frustraties te uiten"?
Nou, wat een geweldige patriot hequote:Op vrijdag 19 november 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Die was daar om de boel op te ruimen. Zijn een hoop beelden van hoe hij graffiti verwijderd, brand blust en medische hulp geeft.
Nee, gefrustreerde wappie die vindt dat hij dingen mag slopen want Rutte is een homofiel.quote:
ja you had. one jobquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
We moeten het met Koen toch eens hebben over 'functie elders'
Wat moeten we hem dan laten doen in ons mooie lieflijke dorpje?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
Ik was me indrinken voor 0:00quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moeten we hem dan laten doen in ons mooie lieflijke dorpje?
Dorps alcoholist.quote:
Wat gebeurt er dan? Behalve dat de wereld al veel eerder naar de godverdomme isquote:
een politie auto is de "knuppel" van Rutte en De Jonge. Dat heeft een hoge symbolische waarde jaquote:
Bepaalde jaarlijkse gebeurtenisquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Behalve dat de wereld al veel eerder naar de godverdomme is
Weet ik wel zeker op een vreemde manierquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kom anders even mediteren bij mijn casa op de veranda![]()
Wordt je ook zen
wat?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef riazop het volgende:
[..]
een politie auto is de "knuppel" van Rutte en De Jonge. Dat heeft een hoge symbolische waarde ja
gtfoquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef riazop het volgende:
[..]
een politie auto is de "knuppel" van Rutte en De Jonge. Dat heeft een hoge symbolische waarde ja
zozo, symbolische waarde. Ik ben blij dat de Rechten van Alle Nederlanders hier te vuur en te zwaard verdedigd worden door organismen die geen idee hebben hoe je "symbolische waarde" spelt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef riazop het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ama de pamalamadramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ok ok vooruit... jij mag ook dorpsalcoholist zijn.... kan je samen met koen op een bankje liggen in het parkquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker op een vreemde manier
quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ok ok vooruit... jij mag ook dorpsalcoholist zijn.... kan je samen met koen op een bankje liggen in het park
Dit beeld staat me dan weer niet helemaal aan, kunnen we niet gewoon dronken dansen tot de vogeltjes beginnen te fluiten?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ok ok vooruit... jij mag ook dorpsalcoholist zijn.... kan je samen met koen op een bankje liggen in het park
Met opgaande zon op het strand?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit beeld staat me dan weer niet helemaal aan, kunnen we niet gewoon dronken dansen tot de vogeltjes beginnen te fluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |