SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee te erudiet doordeluchtvliegvolk denk ikquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
mensen gaan daar ook met hun scooters tussen rijden. Dat is zo fucking gevaarlijk
Mooi. Nu nog een muur eromheen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
treinen zijn dus gestopt naar rotterdam vanwege dit
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi. Nu nog een muur eromheen.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi. Nu nog een muur eromheen.
Darwin heeft extra awards laten drukkenquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
mensen gaan daar ook met hun scooters tussen rijden. Dat is zo fucking gevaarlijk
ze achtervolgen jequote:Op vrijdag 19 november 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo erg heb ik het in den haag niet gezien
sla dat rubber gewoon over okee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat ze met rubberen kogels gaan schieten denken jullie?
ik zit braaf thuis in mijn smurftruiquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ze achtervolgen je
of jij weet er meer van
De boel op afstand aan het aansturen zekerquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit braaf thuis in mijn smurftrui
dat zeg je....quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook. Straks even elektrieke dekentje aan zettenquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wilde het nog enigszins geciviliceerd houden...quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sla dat rubber gewoon over okee.
Welnee joh die is veel te lief daarvoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De boel op afstand aan het aansturen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |