SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee te erudiet doordeluchtvliegvolk denk ikquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
mensen gaan daar ook met hun scooters tussen rijden. Dat is zo fucking gevaarlijk
Mooi. Nu nog een muur eromheen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
treinen zijn dus gestopt naar rotterdam vanwege dit
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi. Nu nog een muur eromheen.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi. Nu nog een muur eromheen.
Darwin heeft extra awards laten drukkenquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
mensen gaan daar ook met hun scooters tussen rijden. Dat is zo fucking gevaarlijk
ze achtervolgen jequote:Op vrijdag 19 november 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo erg heb ik het in den haag niet gezien
sla dat rubber gewoon over okee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat ze met rubberen kogels gaan schieten denken jullie?
ik zit braaf thuis in mijn smurftruiquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ze achtervolgen je
of jij weet er meer van
De boel op afstand aan het aansturen zekerquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit braaf thuis in mijn smurftrui
dat zeg je....quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook. Straks even elektrieke dekentje aan zettenquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wilde het nog enigszins geciviliceerd houden...quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sla dat rubber gewoon over okee.
Welnee joh die is veel te lief daarvoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De boel op afstand aan het aansturen zeker
Ja, snap ik. Maar eerlijk: Met welk doel?quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde het nog enigszins geciviliceerd houden...
Die worden echt wel eerst geholpen als jij met een acute schoudertumor aan de deur staat te bellen hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Er is helemaal geen plek in het ziekenhuis voor deze mensen. Gewoon laten liggen als er iets gebeurt.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De boel op afstand aan het aansturen zeker
ja dat snap ik dus echt nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die worden echt wel eerst geholpen als jij met een acute schoudertumor aan de deur staat te bellen hoor.
Ja weet ik tegenwoordig eigenlijk ook niet meer. We glijden 'met z'n allen' vrij hard af de laatste tijd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar eerlijk: Met welk doel?
Het eerste ook hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
Tweede seizoen van Tiger King is wel echt matig hoor
Je moet geen tokkies kijken joh, verlies je een stukje van je mens zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
Tweede seizoen van Tiger King is wel echt matig hoor
Morgen ook demonstratie in Helmond.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
wappies in actie...
wat een volk
lelijker kan het niet wordenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen ook demonstratie in Helmond.
Lastig wel hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja weet ik tegenwoordig eigenlijk ook niet meer. We glijden 'met z'n allen' vrij hard af de laatste tijd.
Dat zou het in therorie moeten zijn.....quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen is voor medische eerste hulp gelijk.
zowat de enige plek waar iedereen gelijk is
Thuiswedstrijdje.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen ook demonstratie in Helmond.
ja en waar eindigt het?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja weet ik tegenwoordig eigenlijk ook niet meer. We glijden 'met z'n allen' vrij hard af de laatste tijd.
Rellen in NL zijn van alle tijden, jaren 70 wat helsquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
kan de werkende nederlander weer voor opdraaienquote:
krakersrellen toch?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rellen in NL zijn van alle tijden, jaren 70 wat hels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |