en nu zitten we in het zelfde beschuitjequote:Op donderdag 18 november 2021 16:12 schreef Crohnjurist het volgende:
Haha maar even he: Deborah en Koen, wat een grap is dat dan: kom we zetten een tattoo met "Infinity and beyond"... Deborah: "Ik weet eigenlijk niet echt wat het betekent wat ik op mijn lijf laat vereeuwigen, maar hé kan altijd nog weg gelaserd worden"![]()
Scene later: "Koen is vreemd gegaan en we zijn uit elkaar"![]()
Ik voel een afspraak voor het laseren van die tattoo aankomen
Soms is het niet te begrijpen hoe zulke domme mensen zelfstandig kunnen functionerenquote:Op maandag 22 november 2021 09:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en nu zitten we in het zelfde beschuitje
haha weer beschuitje hoorde je
Volgens mij was die opmerking wel met een dikke knipoog hoor, dat zag je ook aan die gozer.quote:Op maandag 22 november 2021 09:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Soms is het niet te begrijpen hoe zulke domme mensen zelfstandig kunnen functioneren
Aylin maakt vooral zichzelf helemaal gek.quote:
Ze kunnen ademen.quote:Op maandag 22 november 2021 09:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Soms is het niet te begrijpen hoe zulke domme mensen zelfstandig kunnen functioneren
Bohh, nieuw seizoen is begonnen zie ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:34 schreef roos94 het volgende:
De usa versie is nu te zien op videoland.
Bedankt voor de tip! Vorige seizoenen waren goedquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:34 schreef roos94 het volgende:
Die maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:34 schreef roos94 het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)ni-van-der-b-methlabquote:Het blijkt dat Gianni van der B. (29) meer dan alleen telefoons gesmokkeld heeft. De voormalig 'Temptation Island'-deelnemer is één van de hoofdverdachten in het onderzoek naar een crystalmethlab in Nederweert, volgens L1. Het is het grootste lab dat ooit in Nederland is aangetroffen.
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)ni-van-der-b-methlab
Vind echt dat kinderen zoveel gebruiken op sociale media verboden zou moeten worden.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:19 schreef roos94 het volgende:
Ze exploiteren dat kind ook al vanaf de geboorte met allerlei reclame deals, vlogs, eigen kledingmerk enzo
Als je je kind Donder noemt ben je sowieso niet helemaal lekker
Ze heeft zelfs op youtube staan hoe ze het kind eruit perstquote:Op maandag 21 maart 2022 19:31 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vind echt dat kinderen zoveel gebruiken op sociale media verboden zou moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |