Ik was ook in shock, die Cleo die zegt "Nou eerst samenwonen en dan een kindje, je weet wel het standaard gedoe" WTF kut een kind is geen standaard gedoe dat is je leven. Wat een mutsquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:32 schreef ThijsTH het volgende:
Wat een dom stel die nieuwen zeg!
Antonio: "Ik val op blond haar en dikke tieten"
Date: "en qua ambities en zo, of kijk je daar niet naar"?
Antionio "eh.....eigenlijk niet.....dus eh....ja dat een beetje"
![]()
![]()
Ach ja weer een lippie.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:09 schreef freaky40 het volgende:
Die nieuwe, Antonio gaat vieze dingen doen daar...Ik krijg toch wel Temptation Island vibes van voor de veranderingen, ook wel weer eens leuk.
Ik kreeg ook zo'n gevoel ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:07 schreef roos94 het volgende:
Ik heb antonio 100% ergens eerder gezien maar ik kan niet plaatsen waar
Ik dacht al gelijk dat ze fake waren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:25 schreef Pinuts het volgende:
Bij dat nieuwe koppel kreeg ik meteen een fake relatie vibe. Van we doen net alsof en doen ff gekke dingen voor de fame.
Was echt een topshow hèquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Een huilende Ivo genot, dus het wordt hoe dan ook al een top show volgende week
Slecht geacteerdquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er was geen traan te zien, goed verstopt geacteerd om het een beetje spannend te maken want er gebeurd geen fuck
Miste deze gisteren, maar vandaag inderdaad online.....en wat je zegt: topshow dit! Hoe Mark er echt op ingaat en het uitlegt, vond het eigenlijk ook best leerzaam!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:34 schreef freaky40 het volgende:
De reunion aflevering van Tempa USA staat nu op Videoland. Voor een ieder die dit seizoen ook gevolgd hebben, is dit zeker een aanrader. Een hoog 'Jerry Springer' gehalte en behoorlijk wat plottwists aangevuld met nog niet eerder getoonde beelden. Met daar bij Mark Walburg die dit weer geweldig presenteerde waarbij de Nederlandse presentatoren alleen zijn veters nog niet eens van mogen strikken.
Overigens zijn deze reunion afleveringen van zo'n seizoen misschien nog wel belangrijker dan een heel seizoen want dan weet je pas hoe het na het eiland is vergaan en ze gewoon weer in hun normale habitat zitten.
Ik geloof dit niet. Ze krijgen gewoon extra alcohol mee om eventueel er nog wat extra’s van te maken.quote:
Standaard oh oh cherso jochie.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:07 schreef roos94 het volgende:
Ik heb antonio 100% ergens eerder gezien maar ik kan niet plaatsen waar
Juicechannels zijn echt de tumoren van de media.quote:
Ik snap er geen zak vanquote:
Aylin was toch die hysterische deelnemer van vorig seizoen? Die al heel snel om helemaal niets al in tranen uitbarste? Nou moet ik eigenlijk niet slachtoffer shamen natuurlijk, en laat ze it idd maar ff lekker juridisch uitzoeken......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |