Zo snel toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:18 schreef wimderon het volgende:
Toch weer te snel gestart en onnodig diep gegaan, leuke rubriek.
Nouja, zo snel was het begin nu ook nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:18 schreef wimderon het volgende:
Toch weer te snel gestart en onnodig diep gegaan, leuke rubriek.
Als je het niet vlak kunt houden, of hoogstens in de laatste paar rondjes wat verval hebt ben je te snel gestart.quote:
Voor zijn doen was het niet snel in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je het niet vlak kunt houden, of hoogstens in de laatste paar rondjes wat verval hebt ben je te snel gestart.
Terwijl hij voor het zoveelste jaar op rij aangekondigd heeft verstandiger te gaan rijden tot aan de kampioenschappen.
Carl Verheijen wel maar veel succes heeft dat 'm niet gebracht.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Patrick Roest gewoon niet zo heel intelligent.
Ze gaan ernstig traag.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:32 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk valt het allemaal niet echt mee qua tijden.
Fenomeen hoor deze ultra-atleet!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met die verhalen over die o zo bijzondere van der Poel
Ik vnd dat ie verdraaid goed fietst anders.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met die verhalen over die o zo bijzondere van der Poel
En vroeger deed hij aan karten in Nederland waardoor hij nu Nederlands kan praten. En zijn vader is spoorloos verdwenen na een boottocht.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:38 schreef -XOR- het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat HET ENIGMA NvdP aan parachutespringen en basejumpen doet?
Ook aan ultramarathons!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:38 schreef -XOR- het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat HET ENIGMA NvdP aan parachutespringen en basejumpen doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |