Klopt idd, misantropischer, suïcidaler en veel korter lontje dan precorona.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:36 schreef Noek het volgende:
https://www.psypost.org/2(...)t&utm_medium=twitter
New psychology research indicates hatred toward collective entities inspires meaning in life
Mijn leven heeft idd wat meer glans. Sinds corona haat ik echt de gehele mensheid.
Vakantie of werk?quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar Zwitserland, ben benieuwd![]()
Klappen worden hier gegeven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar Zwitserland, ben benieuwd![]()
Stukje thuiswerken vanaf vrienden maar vooral hardcore kerstmarkt bezoeken en me bezattenquote:
Oeh dat klinkt tof!quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Stukje thuiswerken vanaf vrienden maar vooral hardcore kerstmarkt bezoeken en me bezatten
En alleen toekijken vanuit de kantine en niet langs de lijnquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Ze hadden natuurlijk ook kunnen zeggen alleen vuurwerk met een QR code en om 20:00 ipv 24:00, dan kan het prima.
Aanraderquote:
En al die mensen maar dvdtjes van kankeroperaties opzettenquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
En alleen toekijken vanuit de kantine en niet langs de lijn
Tofquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Stukje thuiswerken vanaf vrienden maar vooral hardcore kerstmarkt bezoeken en me bezatten
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik knijp hem wel weer voor de kerstmarkten hoor. In Beieren zijn ze allemaal al weer afgelast.
Wij hopen dit jaar weer naar Münster te gaan, maar ik vrees dat die ook wel weer niet door zal gaan.
Eens, het is echt rampzalig momenteelquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
En al die mensen maar dvdtjes van kankeroperaties opzetten
Nee maar serieus... Ik ben benieuwd hoe dit gaat want het is echt shit de hele zooi
Daar wil ik ook heen gaan. Ik denk dat ze wel doorgaan nu het 2G is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik knijp hem wel weer voor de kerstmarkten hoor. In Beieren zijn ze allemaal al weer afgelast.
Wij hopen dit jaar weer naar Münster te gaan, maar ik vrees dat die ook wel weer niet door zal gaan.
Ik heb mijn twijfels... Maar hopelijk heb ik het misquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar wil ik ook heen gaan. Ik denk dat ze wel doorgaan nu het 2G is.
Hmm, dat eerste klinkt best lekker, dat laatste klinkt niet heel speciaalquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels... Maar hopelijk heb ik het misen sta ik daar over een paar weken met warme chocolademelk en aardappelpannenkoekjes met appelmoes
Sowieso leuke stad Zürich!quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Aanrader![]()
https://www.zuerich.com/e(...)ch/christmas-markets
Veel jongeren daar ook, echt een bij elkaar kom uitgaansding. Hoofdzakelijk buiten.
En kaasfondue
Sprak van de week wat prominente GGD artsen. Die staan het huilen nader bij dan het lachen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eens, het is echt rampzalig momenteel![]()
Kan nog wel een beetje cynisch doen over sommige rare kronkels in de huidige maatregelen, maar niet zo heel erg hard meer
Ik begrijp hieruit dat we eerder maatregelen hadden moeten nemen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Sprak van de week wat prominente GGD artsen. Die staan het huilen nader bij dan het lachen.
Worden enorm gehinderd in hun werk, kunnen de kwetsbare groepen niet bereiken (mag niet, mag geen capaciteit naartoe voor individuele of kleinschalige groepsgesprekken terwijl dat het enige is wat helpt) en zien het keihard mis gaan...
Het is echt treurig dat we dit aan alle kanten zo mis laten gaan in Nederland
Dat had niet gehoeven
Definieer maatregelen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat we eerder maatregelen hadden moeten nemen?
Omdat jij de vraag stelde of er eerder maatregelen genomen hadden moeten worden en ik wil weten wat je daarmee bedoeltquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom is mijn definitie daarvan relevant?
Jij stelde dat het uit de hand gelopen was. Dan neem ik aan dat je weet waarom dat zo is en aan de hand daarvan zou je zeggen dat je weet welke maatregelen dat tegengegaan waren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat jij de vraag stelde of er eerder maatregelen genomen hadden moeten worden en ik wil weten wat je daarmee bedoelt
Er wordt al geboosterd in nederlandje; 80- en 90-jarigen die sowieso geen druk op de zorg veroorzaken omdat ze niet op de IC opgenomen worden wanneer ze zich met corona aansteken. Daarnaast wordt alles op alles gezet om te forceren dat tienertjes en twintigers, die ook al geen druk op de zorg veroorzaken omdat ze amper op de IC terecht komen na besmetting, zich laten vaccineren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:04 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nd-voor-nederlanders
Laat Hugo verdomme eens opschieten met die booster, heel Nederland straks weer gevangene in eigen land omdat die rukminister van ons nooit eens tempo kan maken en altijd achter de feiten aanloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |