Ach, dat is in ons land weinig anders.quote:Op maandag 29 november 2021 09:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze leven volgens mij nog behoorlijk gescheiden. Het duurt wel meerdere generaties voordat er behoorlijk wat gekleurden ook rijk zijn en dat ze meer als gelijken worden gezien.
Je bent zelf nog nooit in Zuid-Afrika geweest neem ik aan? De Apartheid is alleen afgeschaft op papier, maar in de praktijk is deze nog volop aanwezig.quote:Op maandag 29 november 2021 08:05 schreef Pippi het volgende:
[..]
B&B eigenaren in Zuid Afrika... zelf leken ze vooral toeristen, veilig tussen andere blanken...
Conclusie: misschien wel geëmigreerd maar (nog) niet geïntegreerd.
Had ook al eerder gezegd hier dat deze mensen in Nederland waarschijnlijk ook geen gekleurde vrienden hebben.quote:Op maandag 29 november 2021 11:04 schreef riazop het volgende:
[..]
Ach, dat is in ons land weinig anders.
Je ziet op die afscheidsfeestjes van ikvertek dan ook 99% blanken rondhuppelen.
soort zoekt soort?
Hebben ze het schema omgegooid ? Of heeft hij de verkeerde informatie.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer!
Steven en Miranda hebben het goed voor elkaar in Nederland. Toch kriebelt het al een lange tijd om iets anders te gaan doen. En dat komt tot uitvoer in Ik vertrek. In het Franse Lavercantière hebben ze hun oog laten vallen op een chateau met twaalf hectare grond. Hier willen ze vier appartementen en een glamping realiseren.
Puberzoon Roan gaat ook mee, maar dochter Isa blijft in Nederland om haar studie af te maken. Na een emotioneel afscheid vertrekt het drietal naar Frankrijk. Maar voordat ze überhaupt van start kunnen met klussen, lopen ze tegen een vervelende verkopende partij aan. De huidige eigenaar liegt en bedriegt en daar zijn Steven en Miranda niet van gediend.
Nee hoor. Gewoon volgens de planning en ook volgens de website:quote:Op donderdag 9 december 2021 18:09 schreef usagi414 het volgende:
Hebben ze het schema omgegooid ? Of heeft hij de verkeerde informatie.
Dat zie je anders nooit.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:45 schreef potjecreme het volgende:
Verkopers die niet eerlijk zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |