SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* De bingo van 2020/2021:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Magwoonniebeure. Kanniklleenmzlfkwaluknemu. Of mezelf verwijten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Mag gewoon niet gebeuren klaar is ook wel een gratis streep
"Het is voornamelijk een mind game"quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk...die mannen moeten wel avond na avond en op het WK ook nog eens middag na middag over niets praten. Kan op zich wel begrijpen dat ze vaak in herhaling vallen. Wat kan je nou eigenlijk zeggen over het spelletje darts? Het is toch heel straight forward. Denk niet dat wij er minder verstand van hebben dan zij, alleen krijgen zij de kans om een hoop geld te verdienen met een beetje slap lullen.
Dit is dan ook geen aanklacht maar een ode.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk...die mannen moeten wel avond na avond en op het WK ook nog eens middag na middag over niets praten. Kan op zich wel begrijpen dat ze vaak in herhaling vallen. Wat kan je nou eigenlijk zeggen over het spelletje darts? Het is toch heel straight forward. Denk niet dat wij er minder verstand van hebben dan zij, alleen krijgen zij de kans om een hoop geld te verdienen met een beetje slap lullen.
En vooral een leuk spelletjequote:Op vrijdag 19 november 2021 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is dan ook geen aanklacht maar een ode.
Kom op. Doel Paul Lim mee? Dan toch dat verhaal van die 9darter hoe kansloos hij ook is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
Vorig jaar was al na paar dagen duidelijk dat we de kaart niet gingen volmaken omdat speler X al snel uitgeschakeld was. Ik geloof iets met Kras. Dus niet te persoonlijk maken vwb spelers….
Lewis. (en ASP). Zie OP.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
Vorig jaar was al na paar dagen duidelijk dat we de kaart niet gingen volmaken omdat speler X al snel uitgeschakeld was. Ik geloof iets met Kras. Dus niet te persoonlijk maken vwb spelers….
Die doet mee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op. Doel Paul Lim mee? Dan toch dat verhaal van die 9darter hoe kansloos hij ook is.
Paul Lim is prima want die kun je direct afvinken. Maar voor de rest zijn het vaak verhalen die men niet direct in eerste wedstrijd gaat vertellen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lewis. (en ASP). Zie OP.
Maar ik vind persoonlijk wel dat er iets met spelers in moet.
Misschien is het een idee om een apart kaartje te maken voor speler-specifieke uitspraken? Kan @JR-Style zich extra uitleven op de spelers die er in voorkomen en kan die naast de 'normale' kaart gebruikt worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lewis. (en ASP). Zie OP.
Maar ik vind persoonlijk wel dat er iets met spelers in moet.
Overslaande stem van Marcelquote:Op maandag 29 november 2021 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja voor de mensen die nog bingo suggesties hebben ; we sluiten binnenkort.
Opmerkingen maken over afvalpogingen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 06:32 schreef de_boswachter het volgende:
Opmerkingen maken over iemands (te dikke) fysiek
Ik denk dat die er niet meer komt, normaal wordt voor en tijdens de loting al benoemd dat die eraan komt.quote:
Bonuspunt voor een gegrilde aubergine.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:53 schreef AllesKaputt het volgende:
Instagramkiekjes van spelers die gezellig met elkaar op de hotelkamer zitten te schransen.
@JR-Style-93, als het goed is.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand bezig met de Bingo kaart?
Het is geen verplichtingquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En, is het goed?De tijd begint nu toch wel te dringen...
@:jr-style-93
@Mani89 kan vast een mooie tekent voor ons makenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja, anders had ik het liever even eerder geweten want dan moet ik zelf aan de slag.
Ik ben er in ieder geval niet zo handig mee.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:Mani89 kan vast een mooie tekent voor ons maken
Wat kan ik?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:Mani89 kan vast een mooie tekent voor ons maken
Dat kan ik helemaal niet. Dat is een hele foute aanname van jou Bob.quote:
Is dit ironisch of letterlijk? Ik wilde je niet passerenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval niet zo handig mee.
Ik heb gewoon vertrouwen in jouw capaciteitenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet. Dat is een hele foute aanname van jou Bob.
Nee joh ik kan dat niet, daarom heb ik JR ook gevraagd. (en omdat die van vorig jaar natuurlijk prachtig was)quote:Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dit ironisch of letterlijk? Ik wilde je niet passeren
Die heb ik helemaal niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vertrouwen in jouw capaciteiten
Doe jij dat maar Mani dat kan jij welquote:Op woensdag 15 december 2021 19:38 schreef Mani89 het volgende:
We kunnen toch gewoon die van vorig jaar. Og een keer doen lol.
'In 15 pijlen uit' staat er twee keer op, kan een van die twee nog vervangen worden door wat anders?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan de sympathieke @:gurneyisbestoke
@GurneyIsBestOke ?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
'In 15 pijlen uit' staat er twee keer op, kan een van die twee nog vervangen worden door wat anders?
Daar had ‘maggewoonniegebeurenklaar’ moeten staan.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
'In 15 pijlen uit' staat er twee keer op, kan een van die twee nog vervangen worden door wat anders?
Top, dank jequote:Op woensdag 15 december 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar had ‘maggewoonniegebeurenklaar’ moeten staan.
Die staat er bij de volgende update
Geen Piederait (Van der Voort) van @wimderon ? Dan hadden we al na 5 minuten bingoquote:Op woensdag 15 december 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan de sympathieke @:gurneyisbestoke
https://www.dumpert.nl/item/6536934_c61ae7efquote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Geen Piederait (Van der Voort) van @:wimderon ? Dan hadden we al na 5 minuten bingo
Te laat naar de zaal na reclame.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Big Fish
Setsysteem bewieroken
Een glimp van de oude Lewis
Correct.quote:Op zondag 19 december 2021 13:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Volgens mij zijn deze ook al langs geweest, maar nog niet afgekruist met de laatste update
De Sossa (hier ben ik 100% zeker van)
De winnaars zijn moeilijk te voorspellen
Op de vloer is het een goede speler
Nee die staat er niet op volgens mijquote:
Als Nederlandse avond ook telt, dan is ie geweestquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:SlechteWoordgrappen Hollandse avond was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |