Precies, 5x per dag kleine maaltijd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, hij eet op andere tijdstippen z'n bulk.
Bij ons op de pingpong mag je in de avond wel in de zaal zuipen maar niet in de kantine.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister na de training zaten de teams bij ons in de kleedkamers te zuipen ipv de kantine.
Ja wij mogen ook vanuit de kantine kijken en daar mag in principe ook iedereen komen te zuipen. Gister bij een dameswedstrijd waren er 'gewoon' mensen te kijken overigens, is toch niets aan te doen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij ons op de pingpong mag je in de avond wel in de zaal zuipen maar niet in de kantine.
Toeschouwers bij wedstrijden zijn trouwens welkom zolang ze maar vanaf de kantine kijken en niet in de zaal zitten.
Het is allemaal vrij onnavolgbaar.
Dat ga je nu krijgen, spelen met regeltjes. Ach ja. Ben al blij dat ik gewoon door kan spelen. Ik speel zelf wel bij één van de grotere verenigingen dus die nemen het nog wel nauw. Bij de dorpsclubs hebben ze er al helemaal schijt aan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja wij mogen ook vanuit de kantine kijken en daar mag in principe ook iedereen komen te zuipen. Gister bij een dameswedstrijd waren er 'gewoon' mensen te kijken overigens, is toch niets aan te doen.
Arno draait zich nu om in zijn graf.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk hoe jij hier bijzonder gebruikt als eufemisme voor homoseksualiteit.
Ach ja is bij ons ook gewoon geen doen. Open velden waar je zo vanaf de openbare weg kunt kijken, sluit dat maar af.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ga je nu krijgen, spelen met regeltjes. Ach ja. Ben al blij dat ik gewoon door kan spelen. Ik speel zelf wel bij één van de grotere verenigingen dus die nemen het nog wel nauw. Bij de dorpsclubs hebben ze er al helemaal schijt aan.
Ik vind pingpong eigenlijk een helemaal niet zo gaye sportquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk hoe jij hier bijzonder gebruikt als eufemisme voor homoseksualiteit.
Je kunt niet alles hebben helaas.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Arno draait zich nu om in zijn graf.
Nou ja, als hij dood zou zijn dan.
Ik wel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind pingpong eigenlijk een helemaal niet zo gaye sport
Ik begin te twijfelen. Gister al met die homo erotische elektronische deuntjes. Nu dit....quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind pingpong eigenlijk een helemaal niet zo gaye sport
Hmm. Nee, echt oneens. Is ook niet echt een sport waar gays op af komen. Tenminste, bij de mannen, wel redelijk wat vrouwen.quote:
O een beetje bi ontken ik nie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen. Gister al met die homo erotische elektronische deuntjes. Nu dit....
Goh ja ik had wel echt een andere mening verwacht van iemand die de 'sport' zelf doet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm. Nee, echt oneens. Is ook niet echt een sport waar gays op af komen. Tenminste, bij de mannen, wel redelijk wat vrouwen.
[..]
O een beetje bi ontken ik nie.
Typisch een spelletje wat je gaat doen als je niet getalenteerd bent in een echte sport en vaak gepest bent.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
Iets waar alleen spleetogen goed in zijn kan je onmogelijk een sport noemen
Om heel eerlijk te zijn sta ik zeer neutraal in deze kwestie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh ja ik had wel echt een andere mening verwacht van iemand die de sport zelf doet.
Leuk dat er ook voor mensen met een mindere motoriek vermaak is inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn sta ik zeer neutraal in deze kwestie.
Niks mis met een gaye sport doen.
Daar heb je er best wel veel van rondlopen inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Typisch een spelletje wat je gaat doen als je niet getalenteerd bent in een echte sport en vaak gepest bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |