Boh...quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco @:ggmm @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:tarado @:yvonne @:jojoortje @:buitendam @:lange_lans @:madame_paon
Wat lekker.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco @:ggmm @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:tarado @:yvonne @:jojoortje @:buitendam @:lange_lans @:madame_paon
Bohhquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zal wel kapot zijn na zo'n lange harde dag werk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:51 schreef Coco het volgende:
Tering plosteling verzuim van mensen.
Ben al de hele ochtend planning rond proberen te krijgen.
@Orientequote:Op vrijdag 19 november 2021 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zal wel kapot zijn na zo'n lange harde dag werk.
Dan heb je in de avond geen fut meer om spelletjes te spelen denk ik
We gaan op tijd naar bed ja.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zal wel kapot zijn na zo'n lange harde dag werk.
Dan heb je in de avond geen fut meer om spelletjes te spelen denk ik
Je wordt beflikkerd maat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Er is hier net besloten dat ik morgen moet werken. Wanbeleid
Puur bedrog
Gewoon werken voor je kankergeld tochquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Puur bedrog
Heb je zijn avondhap(je) weleens voorbij zien komen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tien snoepjes, dan heb je je goed ingehouden bij het scheppen.
Beetje respect voor Lenny he. Dankzij zijn harde werken kunnen we in ieder geval nog sporten en tot 8 in de kroeg zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je kankergeld toch
Je zorgt maar dat die zorg draaiende blijft
Ja, hij eet op andere tijdstippen z'n bulk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je zijn avondhap(je) weleens voorbij zien komen?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Puur bedrog
Gister na de training zaten de teams bij ons in de kleedkamers te zuipen ipv de kantine.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje respect voor Lenny he. Dankzij zijn harde werken kunnen we in ieder geval nog sporten en tot 8 in de kroeg zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |