@onlogisch trok zelf zijn conclusies niet bij 10.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zijn er al 8. Hoeveel likes voor hij zijn ontslag indient?
quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dit een incident is, je bent al maanden ontzettend vervelend aanwezig in serieuze topics en geeft dat zelf ook gewoon toe vervolgens in de SC met een stom gifje dat je weer allemaal reacties hebt gehad op een domme post. Als Scrummie onzin uitkraamt kun je dat volgens mij prima weerleggen, als jij toch zo goed in de materie zit. Dat is een betere manier dan 'je quote scrummie' te typen, wellicht komen er zelfs goede discussies en inzichten van! Helaas ben je niet verder gekomen dan anderen dom noemen, smileys posten, nietszeggende one-liners en @:GGMM wijzen op spelfouten.
Overigens zit ik totaal niet te wachten op een ongeschikte slager die zijn eigen vlees keurt maar dit natuurlijk geheel terzijde.
Red_85 in COR / [COR-Feedback] Covid-19 #11 Feedback, klachten of complimentenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:14 schreef Caland het volgende:
Waar kan ik de post van @:gunner vinden? Ik wil ook een like uitdelen
Wij recyclen hier ook genoeg matige grappenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:oriente is altijd druk bezig met recyclen en hoe belangrijk dat wel niet is.
Ik kan deze post geen like geven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:oriente is altijd druk bezig met recyclen en hoe belangrijk dat wel niet is.
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege technische problemen of omdat je hem niet leuk vindt?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:45 schreef Oriente het volgende:
@:Coco 22:00 de nieuwe chevy meltdown ja of nee
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |