quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet jij een goede oplossing voor Rotterdam
Gewoon een nieuw topic openen. De mod is er toch morgen pas weerquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Zonder fok live topic is het saai, ons wordt ALLES afgepakt
Welk topicquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm doe dat topic weer even open.
[ afbeelding ]
NWS / Aboutaleb: Orgie van geweld en aanval op politie ‘schandalig’.....quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw topic openen. De mod is er toch morgen pas weer
Ik heb in Rotterdam ook geregeld de neiging om gericht te schieten, dus ik snap het wel.quote:
Ik heb ik Rotterdamquote:Op zaterdag 20 november 2021 07:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb ik Rotterdam ook geregeld de neiging om gericht te schieten, dus ik snap het wel.
Hahaha! Goeie!quote:Op zaterdag 20 november 2021 07:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ik Rotterdam![]()
Haha
@:GGMM
Kinderen naar de sport brengen en dan niet kijken langs de lijn.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Nog 1 dagje werken voor m'n ..geld. CORRED.
@:miss_sly @:momo @:capricia @:neef_wuppie
Lekker maat. Alleen samen krijgen we corona onder controle.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kinderen naar de sport brengen en dan niet kijken langs de lijn.
Alles voor de zorg.
Pff, ben blij dat het weekend is. Jammer dat dochter zo belachelijk vroeg moet voetballen, anders sliep ik nog.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Announce punthoofd morgen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik moet er op zaterdag nog vroeger uit dan doordeweeks.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Pff, ben blij dat het weekend is. Jammer dat dochter zo belachelijk vroeg moet voetballen, anders sliep ik nog.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik moet er op zaterdag nog vroeger uit dan doordeweeks.
Je krijgt er zoveel voor terug. Doe je je kinderen op rugby, krijg je 25 beuken op een dag.quote:
Worden ze hard van. Anders worden het maar van die watjes.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je krijgt er zoveel voor terug. Doe je je kinderen op rugby, krijg je 25 beuken op een dag.
Wel leuk, als ik het aan zie komen spring ik opzij en pleuren ze op hun bek. Lachen!
Vriendin van me is elftalleidster. Spelen vanochtend om 08:15 uur tegen Sparta Nijkerk. Drie kwartier rijden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik moet er op zaterdag nog vroeger uit dan doordeweeks.
Dat worden ze sowieso van rugby. Fantastische sport. Heerlijk hard op het veld, maar zoveel respect voor de tegenstander en de sport.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Worden ze hard van. Anders worden het maar van die watjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |