De opa's van de Oostenrijkers weten vast nog wel wat oplossingen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan wordt er niet betaald omdat ze het geld niet hebben. En dan?
Hij lijkt een beetje op Kevin van The Office.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in australie grepen je ze ook met acht man vast om je kap op te doen
[ afbeelding ]
Helaas wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Daar stond gister een hele reportage van in de VK, dat een probleem hebt klopt niet echt zeker niet op straat. Je kan namelijk de escape gebruiken dat je voor je 'geestelijke gezondheid' een ommetje maakt. De agenten die ze volgden gaven ook zelf toe dat ze niet echt handhaafden en dat er ook veel te weinig capaciteit voor was.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
De politie doet in Oostenrijk nu ook al willekeurige controles op straat en in winkels enzo. Als je geen groen vinkje kan tonen, heb je een probleem.
Dat de soep niet zo heet gegeten wordt, verbaast me ook niet echt eigenlijk. Overigens heeft deze situatie in Oostenrijk sowieso maar een paar dagen geduurd, want nu is er een lockdown voor iedereen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar stond gister een hele reportage van in de VK, dat een probleem hebt klopt niet echt zeker niet op straat. Je kan namelijk de escape gebruiken dat je voor je 'geestelijke gezondheid' een ommetje maakt. De agenten die ze volgden gaven ook zelf toe dat ze niet echt handhaafden en dat er ook veel te weinig capaciteit voor was.
Die krijgen jouw huis. Als ongehoorzame burger donder je weer omlaag van de ladder.quote:
https://www.volkskrant.nl(...)se-politie~b5b3ab5a/quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat de soep niet zo heet gegeten wordt, verbaast me ook niet echt eigenlijk. Overigens heeft deze situatie in Oostenrijk sowieso maar een paar dagen geduurd, want nu is er een lockdown voor iedereen.
Ik weet het niet hoor, het is gewoon een vraag van mij aan jordii.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat wil niemand, dus wil je dat ook niet als zodanig doen voorkomen?
dat kan je sowieso niet meer stellen maar ik vind dat wel eerlijker overkomen dan 2G want dat is toch een verkapte vaccinatiedwangquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:47 schreef maan_man het volgende:
Met een vaccinatieplicht neem je, naast de morele bezwaren, ook een ongekend groot politiek risico. Wat ga je zeggen als dat de pandemie niet beteugelt.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in australie grepen je ze ook met acht man vast om je kap op te doen
[ afbeelding ]
Nogal een sturende vraag, kap daar gewoon mee aub.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, het is gewoon een vraag van mij aan jordii.
Je weet dat hij dat ook niet wil, dus die vraag komt niet zo over. Als het oprecht een vraag is, uit belangstelling zeg maar, zou je hem iets anders kunnen inkleden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, het is gewoon een vraag van mij aan jordii.
Ik krijg het idee dat de regering in Oostenrijk vooral de strategie heeft om met veel bombarie ongevaccineerden ertoe aan te zetten zich alsnog te laten inenten. De "lockdown voor ongevaccineerden" werd daar maanden geleden al aangekondigd. Nu idem dito met de vaccinatieplicht. Het nieuws dat zoiets eraan komt is waarschijnlijk belangrijker dan wanneer het feitelijk zo is, in de ogen van de bestuurders.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)se-politie~b5b3ab5a/
Om nog even volledig te zijn, dit is de bron.
Gewoon ontslagen toch? Op dit moment wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven aan paniekvoetbal ipv een uitgestippeld plan naar een dystopische samenleving zonder vrijheid.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:47 schreef zoost het volgende:
Wanneer stapte staatssecretaris Mona ook al weer op vanwege 2G? de draaiboeken liggen al heel lang vast.
Nogal een verschil..quote:De vaccinatiegraad in Oostenrijk is laag: 74 procent van de inwoners van 12 jaar en ouder is volledig gevaccineerd. In Nederland is dat 83 procent.
Die lockdown voor ongevaccineerden die 3 dagen heeft geduurdquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat de regering in Oostenrijk vooral de strategie heeft om met veel bombarie ongevaccineerden ertoe aan te zetten zich alsnog te laten inenten. De "lockdown voor ongevaccineerden" werd daar maanden geleden al aangekondigd. Nu idem dito met de vaccinatieplicht. Het nieuws dat zoiets eraan komt is waarschijnlijk belangrijker dan wanneer het feitelijk zo is, in de ogen van de bestuurders.
Dat wordt het ook niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:47 schreef maan_man het volgende:
Met een vaccinatieplicht neem je, naast de morele bezwaren, ook een ongekend groot politiek risico. Wat ga je zeggen als dat de pandemie niet beteugelt.
De mensen is iets anders wijsgemaakt afgelopen april:quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:19 schreef Momo het volgende:
Hij zegt toch niks raars? Vaccins voorkomt geen besmetting en dus ook niet dat je andere mensen besmet.
Klopt, maar zo wordt het in Oostenrijk wel verkocht.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wordt het ook niet.
Vaccin is gebracht als 'de weg naar de vrijheid' en 'vaccinatie is vrijheid' maar kijk eens waar we nu staan met een vaccinatiegraad van 85% en volgens Sanquin aangetroffen antistoffen in bijna 100% van hun samples.
De situatie wordt bijna nog urgenter dan vorig jaar..
Dit is toch van voor de Delta-variant?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:57 schreef Za het volgende:
[..]
De mensen is iets anders wijsgemaakt afgelopen april:
[ twitter ]
Jij zegt eigenlijk dat iedereen die "medisch expert" dit al sinds begin uitrol vaccin weten en in het complot zitten?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:57 schreef Za het volgende:
[..]
De mensen is iets anders wijsgemaakt afgelopen april:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |