De politie doet in Oostenrijk nu ook al willekeurige controles op straat en in winkels enzo. Als je geen groen vinkje kan tonen, heb je een probleem.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:38 schreef Simmertje het volgende:
Toch vraag ik mij af hoe zo'n vaccinatieplicht in de praktijk gaat werken. Worden mensen uit hun huis gehaald en onder dwang geprikt?
Klinkt als een leuke samenleving.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
De politie doet in Oostenrijk nu ook al willekeurige controles op straat en in winkels enzo. Als je geen groen vinkje kan tonen, heb je een probleem.
Je kan iemand natuurlijk een boete geven of in de cel gooien, maar daardoor wordt die persoon nog altijd niet gevaccineerd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
De politie doet in Oostenrijk nu ook al willekeurige controles op straat en in winkels enzo. Als je geen groen vinkje kan tonen, heb je een probleem.
Ik denk het wel ja.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan dit een sneeuwbaleffect veroorzaken? Een schaap over de dam..
Nacht van de lange naalden?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:38 schreef Confetti het volgende:
'Legally required'. En als je weigert komt de politie 's nachts je deur intrappen om je gedwongen te vaccineren?
De overheid heeft wel wat meer machtsmiddelen dan je deur intrappen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:38 schreef Confetti het volgende:
'Legally required'. En als je weigert komt de politie 's nachts je deur intrappen om je gedwongen te vaccineren?
even de druk opbouwen om zo draconische maatregelen af te kondigen (zie: Oostenrijk) ?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:36 schreef chratnox het volgende:
Ik snap niet dat van Dissel kan zeggen dat de ziekenhuizen het aan kan, terwijl de ziekenhuizen aangeven het niet aan te kunnen.
Gidsland Oostenrijk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:27 schreef TheRabbitEars het volgende:
[ twitter ]
+ lockdown voor iedereen (tot zover de lockdown voor ongevaccineerden voor maar liefst 2 dagen)
in australie grepen je ze ook met acht man vast om je kap op te doenquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zal heus niet, maar weigering tot openbare zaken zal zeker een gevolg zijn.
Nee, maar dat is hoe die dingen werken. Als je iets doet wat niet mag, dan staat daar een sanctie tegenover. Als je een toekomstige sanctie wil voorkomen, moet je zelf zorgen dat je je aan de regels houdt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:41 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je kan iemand natuurlijk een boete geven of in de cel gooien, maar daardoor wordt die persoon nog altijd niet gevaccineerd.
Je zou het bijna denken he.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:42 schreef zoost het volgende:
[..]
even de druk opbouwen om zo draconische maatregelen af te kondigen (zie: Oostenrijk) ?
10.000 Euro boete per individu (o.i.d.), eens kijken wie er dan nog een beroep doet op lichamelijke integriteit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:38 schreef Confetti het volgende:
Nja, in de regio's in zuid limburg waar de vaccinatiegraad rond de 60%-65% ligt is het aantal besmettingen ook torenhoog. Maar natuurlijk andere regels voor opname etc...quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En hier rond de 72%. Dat ligt niet zover uit elkaar. Niet genoeg om de verdubbeling te verklaren lijkt me.
En dan wordt er niet betaald omdat ze het geld niet hebben. En dan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:43 schreef zoost het volgende:
[..]
10.000 Euro boete per individu (o.i.d.), eens kijken wie er dan nog een beroep doet op lichamelijke integriteit.
Ik wordt echt heel depressief in wat voor wereld we terechtkomen.
dat is van het lange zitten, ga eens buiten wandelen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:43 schreef Sfancta het volgende:
Begin steeds meer last te krijgen mensen, aan mijn tenenstand diepvries en het gevoel alsof ze er niet meer aanzitten.
Hoezo, die vaccins werken?
Ik zit nog niet lang, net flink met de hond geweest.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is van het lange zitten, ga eens buiten wandelen?
Dan worden je bezittingen geconfisqueerd en word je naar een heropvoedingskamp in Groningen gestuurd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan wordt er niet betaald omdat ze het geld niet hebben. En dan?
Volgens mij is de boete in Oostenrijk iets van 1500 euro voor ongevaccineerden die zich toch in het openbare leven begeven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:43 schreef zoost het volgende:
[..]
10.000 Euro boete per individu (o.i.d.)
Waarschijnlijk wel zijn leven gered gezien zijn postuur.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in australie grepen je ze ook met acht man vast om je kap op te doen
[ afbeelding ]
Ter Apel zat al vol toch?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan worden je bezittingen geconfisqueerd en word je naar een heropvoedingskamp in Groningen gestuurd.
Het is ook wel ongekend wat er gebeurt hoor, niet te geloven hoe snel dit allemaal gaat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:43 schreef zoost het volgende:
[..]
10.000 Euro boete per individu (o.i.d.), eens kijken wie er dan nog een beroep doet op lichamelijke integriteit.
Ik wordt echt heel depressief in wat voor wereld we terechtkomen.
zijn maat hadden ze nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat Kevin van The Office?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |