Klopt, hij gelooft zelf ook heilig dat die drankjes werken. Die kerel is compleet geschift.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:34 schreef JanGroen het volgende:
Eigenlijk kun je niet eens boos worden op deze kwakzalver, want die man is psychisch niet in orde. Hij heeft geen idee wat hij zegt, doet en ook aanricht met zijn handelen. Zo iemand hoort in een begeleid wonen instelling thuis.
Ik heb een tijdje begeleidt gewoond, maar dergelijke types kwam ik daar niet tegen hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:34 schreef JanGroen het volgende:
Eigenlijk kun je niet eens boos worden op deze kwakzalver, want die man is psychisch niet in orde. Hij heeft geen idee wat hij zegt, doet en ook aanricht met zijn handelen. Zo iemand hoort in een begeleid wonen instelling thuis.
Inderdaad, ben ook niet helemaal overtuigd. Alberto vond de ontmaskering en zijn stemverandering belangrijker had ik het idee. Hij gaat dan heel speciaal doen alsof de ontmaskering iets groots teweeg gaat brengen, maar de beste man verroerde geen vin, lol! Nee Albertos, geen indruk gemaakt.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:46 schreef Challi het volgende:
Ik ben niet overtuigd door Stegeman. Er zijn mensen die niet zijn geholpen, maar er zijn ook velen die wél zijn geholpen door een pandit. De man wordt wel heel makkelijk weggezet als oplichter. Opvallend is ook dat de pandit niet is gevlucht voor de camera maar staat achter zijn handelen.
Jaquote:Op donderdag 25 november 2021 21:33 schreef matthijst het volgende:
Gvd wat een lelijke motherfucker.
Zei dat meisje nou dat ze sex met 'm had gehad?
Psies, volpompen met loodquote:Op donderdag 25 november 2021 21:34 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon doodschieten, maar dat zit niet in Jacques arsenaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |