Die plotselinge populariteit van oranje in de jaren '90 was ik alweer vergeten. Maar bij ons had ook opeens de halve klas een oranje trui, waaronder ik natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2021 10:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zodra ik enigszins een idee van mode kreeg kwamen er in eerste instantie ook best twijfelachtige dingen de kast in. Want dat zag er in de Fancy of Yes leuk uit, en bij sommige leeftijdgenoten ook. Ergens in de eerste jaren (halverwege de 90's) waren hele felle, harde kleuren in, waaronder heel veel oranje.
Dat ik (typisch noord-Europees rozig) in zulke kleuren zowat terminaal lijk en dat beter aan anderen over kon laten, daar moest ik nog achter komen.
M'n winterjas was limegroen met een knalgele binnenkant en muts. Ook geen verstandige keuze. Maar hij zag er zo leuk uit.
Oh nee, ik heb het juist omgekeerd. Vind die heupbroeken zo irritant, zakken altijd af, en ik heb korte beentjes van mezelf, dan ziet het er al helemaal niet uit. Ik wilde dat juist hier gaan opnoemen als iets dat nooit meer terug hoeft te komen van mijquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Skinny's bij mannen 😍.
Ben zelf ontzettend blij dat de heup broeken weer terug komen (voor vrouwen voor de duidelijkheid). Ik vind die hoge broeken echt 10x niks.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:40 schreef Eightyone het volgende:
Toch vind ik een dierenprint hier en daar wat hebben, maar het ligt aan de combinatie (niet teveel huid, deels wijdvallend én niet van top tot teen in dierenprint scheelt al snel) en het hoofd dat erboven zit.
Het helpt ook weleens als het niet de standaard bruinige kleuren heeft. Dat het meer een soort grafische print wordt, eerder speels dan ordinair.
Of armwarmers…quote:Op woensdag 1 december 2021 16:36 schreef TaMieke het volgende:
Beenwarmers. In de jaren '90 waren die hip maar kan me herinneren dat er meiden op begin 2000 er ook mee liepen.
Ik zocht daar een naam voor, maar kan ze niet vinden.quote:Van die truitjes die heel klein leken maar die je helemaal kon uitrekken. In de meest gekke en drukke printjes.
Helaas, ze verschijnen alweer op Instagram. Dat de reet er zowat bovenuit komt.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb het juist omgekeerd. Vind die heupbroeken zo irritant, zakken altijd af, en ik heb korte beentjes van mezelf, dan ziet het er al helemaal niet uit. Ik wilde dat juist hier gaan opnoemen als iets dat nooit meer terug hoeft te komen van mij![]()
Marlies Dekkers?quote:Op woensdag 1 december 2021 19:41 schreef Raw85 het volgende:
Geen idee hoe ze precies heten maar van die bh’s waarbij er nog één zo’n totaal onnodig bandje uitsteekt die zichtbaar is boven de rest van je kleren zeg maar. Voor m’n gevoel een beetje Oh Oh-Cherso tijd stylo. Zie het ook eigenlijk nooit meer gelukkig. Iemand een idee hoe dit heet?
Haha ja weet niet of ze allemaal van Marlies Dekkers waren maar is inderdaad wel wat ik ongeveer bedoel. Blij dat die hype een jaar of 10 geleden is geëindigd en niet de standaard is gewordenquote:
Zeg dan gewoon dat je geen lelijkerds wil zien. Chicks met een heerlijke kont mogen anytime een legging als broek dragen, ongeacht de kleur.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:05 schreef Declan-Harp het volgende:
[ afbeelding ]
Witte leggings. Leggings gedragen als broek.
Mijn moeder en oma zijn nog steeds helemaal fan. Ik kreeg er laatst ook 1, heb nog vriendelijk bedankt maar kwam er echt niet onderuit. Nu ligt dat ding achter in de kast.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja vreselijk, de rolladetouwtjes. Mijn vroegere huisarts droeg dat, ik vond het niet zo professioneel ogen
Was dat een mode trendquote:Op donderdag 2 december 2021 18:08 schreef Horzula het volgende:
Gabbers met E-N-O-R-M-E pupillen. Er was eens een Volkskrant foto van een gabber met een geweldige kater, handen over het kale hoofd (wat toen nog heel schokkerend werd gevonden omdat daarvoor alleen skinhead-neonazi's (en een paar homo's) dat hadden). Die heeft nog bij ons in het studentenhuis op de muur gehangen.
Zo kaakschaatsend en gedilateerd zie je ze nu niet meer.
Haha dit is, ook nu, echt nog steeds prima. Niet het allermooiste ooit maar het is echt niet te vergelijken met de bandjes op de foto van Marlies Dekkers hierboven. Dit is nog enigszins subtiel.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:41 schreef yinu het volgende:
Oh ja Marlies Dekkers. Heb ik zelf ook veel gedragen, maar niet met die hele vele touwtjes. Maar het basismodel, deze, had ik in veel kleuren.
[ afbeelding ]
Het was een model dat voor mij heel goed paste en comfortabel zat. En als je geen enóm decolleté hebt zie je die touwtjes verder ook niet... Zou het bij een huisarts ook wel wat vreemd vinden.
Ik niet. Ik heb heel slap haar en hoe vaak ik het ook geprobeerd heb met toupeerkam en haarlak, hij was al ingestort voor ik de trap af was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |