Ah oke.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja maar dat wist hij niet!!1! Hij was hard aan het werk
Waarschijnlijk heeft hij sex met die hondenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ah oke.
Maar wat moet je met twee honden thuis als je werkt?![]()
Zie hem aankomen, met de heren van het kadaster die netjes aangeven waar de grens loopt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:30 schreef Snowsquall het volgende:
Nou wat een oplossingNou Poetin nog
En dan ook nog eens rottweilers die veel ruimte en beweging nodig hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Maar wat moet je met twee honden thuis als je werkt?![]()
Honden in een flat is sowieso geen succesquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
En dan ook nog eens rottweilers die veel ruimte en beweging nodig hebben
Precies, en dit soort honden al helemaal niet. Kippen en hanen ook niet trouwensquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Honden in een flat is sowieso geen succes
Als ik zou mogen kiezen had ik toch liever Fadime als buur dan die Marcel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:07 schreef StephanL het volgende:
Precies het soort baas wat je verwacht bij zulke honden. Asociaal en snel opgefokt.
Dat wel, inderdaad. Maar wie gaat nou met 10 kippen over straat lopen? Da's ook vragen om moeilijkheden. Als er een kip naar zo'n hond toe gaat, is ie goed voor de soep. Want Fadime mag niet binnen 50 meter van Marcel komen, en omgekeerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen had ik toch liever Fadime als buur dan die Marcel.
Dat vond ik juist wel geestig, dat wandelen. Hou je moordhonden gewoon aan de lijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat wel, inderdaad. Maar wie gaat nou met 10 kippen over straat lopen? Da's ook vragen om moeilijkheden. Als er een kip naar zo'n hond toe gaat, is ie goed voor de soep. Want Fadime mag niet binnen 50 meter van Marcel komen, en omgekeerd.
Uiteraard, maar wat als de kippetjes dan naar die Rotthonden gaan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel geestig, dat wandelen. Hou je moordhonden gewoon aan de lijn.
Ik geef meteen toe dat er een hoog risico aan zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wat als de kippetjes dan naar die Rotthonden gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |