Ik ga weer googlen, misschien kan hij er wel bij in de OPquote:Op donderdag 18 november 2021 21:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik vind Willem Defoe ook een errug knappe man...
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
Jullie zitten ons gewoon in de maling te nemenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja...iedereen heeft wel lelijke foto'squote:
Ja Nicolas Cage heeft zeker wel watquote:Op donderdag 18 november 2021 21:05 schreef mazaru het volgende:
Dat heb ik met hem. Hij is niet knap, maar ik vind hem razend aantrekkelijk![]()
[ afbeelding ]
Ik voel me een stuk knapper plots vandaagquote:Op donderdag 18 november 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
mijn hemel
verzamelen we lelijke mannen hier?
*wijst naar ttquote:Op donderdag 18 november 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
mijn hemel
verzamelen we lelijke mannen hier?
Ik kots mijn Baileys eruitquote:
Die vind ik weerquote:Op donderdag 18 november 2021 21:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
quote:
Ja was bezig met een zei mijn dochter mam die is ook leuk dus ook gaan kijken. Maar nu kijk ik eerst nieuw seizoen van Chesa. Van de week nieuw sezoen van Dynastie gekeken.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk jij meerdere series tegelijk?
vond die blonde lekkerderquote:Op donderdag 18 november 2021 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Maar gelukkig is er altijd nog Patrick Dempsey![]()
[ afbeelding ]
gatver de gatverquote:Op donderdag 18 november 2021 21:05 schreef mazaru het volgende:
Dat heb ik met hem. Hij is niet knap, maar ik vind hem razend aantrekkelijk![]()
[ afbeelding ]
Ook te skeer om een scheerapparaat te kopen. Wat is dat toch tegenwoordigquote:Op donderdag 18 november 2021 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Doet het ook niet dat plaatjequote:Op donderdag 18 november 2021 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Jij begonquote:Op donderdag 18 november 2021 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
gatver de gatver
Wat is er met jullie?
Wansmaak
Klein vachtje is ook weer voor jullie "in" hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook te skeer om een scheerapparaat te kopen. Wat is dat toch tegenwoordig![]()
Ongeschoren vrouwen is een schande...maar die kerels
Ik "val" op charismatische/geleefde koppen, ben niet zo van het mooiboy materiaal over het algemeen, Johnny Depp of Leonardo di Caprio vind ik weer mehquote:
Ik voeg Chesapeak toe aan mijn lijstje voor als ik weer op zoek benquote:Op donderdag 18 november 2021 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was bezig met een zei mijn dochter mam die is ook leuk dus ook gaan kijken. Maar nu kijk ik eerst nieuw seizoen van Chesa. Van de week nieuw sezoen van Dynastie gekeken.
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
kleine vachtjesquote:Op donderdag 18 november 2021 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klein vachtje is ook weer voor jullie "in" hoor
Ja als je verder kijkt dan fotootje wat goa had gevonden...quote:
Nou wat jij naar voren pleurt trekt ook niet echt volle zalen...quote:Op donderdag 18 november 2021 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
gatver de gatver
Wat is er met jullie?
Wansmaak
Zoiets?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het begon zo mooi, en nee ik begon niet. Fozzie begon met deze smiliequote:
Hij kan daar niets aan doenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 18 november 2021 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klein vachtje is ook weer voor jullie "in" hoor
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mijn dreadlocks mogen weer
Ik kletter volgende week lekker door de kroeg
Ik begon met de serie die op nr 1 stond vorig jaar en 2 acteurs die volle zalen trokkenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou wat jij naar voren pleurt trekt ook niet echt volle zalen...
Jij rukt weer heel wat anders uit de kast... Euhh, nee, vind ik ook niets. Ook niet als statement.quote:
Ja , en ik ben nog steeds van mening dat Willem Dafoe ookquote:Op donderdag 18 november 2021 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Het begon zo mooi, en nee ik begon niet. Fozzie begon met deze smilie
JIj had het over ongeschoren vrouwenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij rukt weer heel wat anders uit de kast... Euhh, nee, vind ik ook niets. Ook niet als statement.
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan deze toch iets meer
[ afbeelding ]
Verschil in smaak, maar die Henry Cavill is wel nogal een mooiboy dan. Nogal gladgeschoren meestalquote:Op donderdag 18 november 2021 21:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik "val" op charismatische/geleefde koppen, ben niet zo van het mooiboy materiaal over het algemeen, Johnny Depp of Leonardo di Caprio vind ik weer meh
Jezus, vijl in je eigen oogquote:Op donderdag 18 november 2021 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan deze toch iets meer
[ afbeelding ]
Daarom vind ik 'm in the Witcher interessant, daar is het niet een standaard mooiboyquote:Op donderdag 18 november 2021 21:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Verschil in smaak, maar die Henry Cavill is wel nogal een mooiboy dan. Nogal gladgeschoren meestal
Voor mij is dit een vent met een jurk.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj had het over ongeschoren vrouwen
Al is het wel de vraag of je dit als vrouw moet zien.
Ja dan zie je het gelukkig niet meerquote:Op donderdag 18 november 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , en ik ben nog steeds van mening dat Willem Dafoe ookis tussen de lakens
Zou maar saai worden andersquote:Op donderdag 18 november 2021 21:16 schreef D. het volgende:
Toch wel fijn dat niet iedereen dezelfde smaak heeft
Dat lijkt me bij dit voorbeeld alleen maar een voordeelquote:Op donderdag 18 november 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zie ik er niet veel meer van
Inderdaad,anders liepen al die vrouwen achter jou aan....quote:Op donderdag 18 november 2021 21:16 schreef D. het volgende:
Pruik en lelijke contactlenzenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daarom vind ik 'm in the Witcher interessant, daar is het niet een standaard mooiboy
Of allemaal nietquote:Op donderdag 18 november 2021 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad,anders liepen al die vrouwen achter jou aan....
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad,anders liepen dansten al die vrouwen achter jou aan....
Nu rennen ze doelloos alle kanten opquote:Op donderdag 18 november 2021 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad,anders liepen al die vrouwen achter jou aan....
Oh het licht hoeft echt niet uit hoor, hij heeft gewoon een rauwe seksuele uitstraling imoquote:Op donderdag 18 november 2021 21:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dan zie je het gelukkig niet meer
En ze lachen me uit omdat ik een andere smaak heb en Kristofer mooi vindquote:Op donderdag 18 november 2021 21:16 schreef D. het volgende:
ieuwquote:Op donderdag 18 november 2021 21:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh het licht hoeft echt niet uit hoor, hij heeft gewoon een rauwe seksuele uitstraling imo
Het heeft wel geholpenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu rennen ze doelloos alle kanten op
Dat had meer met de kwaliteit van de andere smaak te makenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
En ze lachen me uit omdat ik een andere smaak heb en Kristofer mooi vind
quote:
Kun je er gewoon random één neerknuppelen en mee haar je grot slepen.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier in de wijk loopt nog van alles doelloos te darrenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Kun je er gewoon random één neerknuppelen en mee haar je grot slepen.
Oh nee,dat was vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |