SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onze beroemde klassieker. Niet 1, maar 2 burgers van 100% rundvlees met verse sla, cheddar smeltkaas, verse uitjes en fijne slices van augurk. Met legendarische Big Mac saus op een 3-delig sesambroodje.quote:
ja je weet toch dat dat altijd gewoon bullshit isquote:Op donderdag 18 november 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze beroemde klassieker. Niet 1, maar 2 burgers van 100% rundvlees met verse sla, cheddar smeltkaas, verse uitjes en fijne slices van augurk. Met legendarische Big Mac saus op een 3-delig sesambroodje.
Vanaf nu zijn onze rundvleesburgers op een nieuwe manier gebakken, wat ze niet alleen warmer, maar ook juicier maakt. Daarnaast wordt deze geserveerd op een verbeterd broodje, wat wil je nog meer?
Het is dus niet beter
Doe ik gewoonquote:Op donderdag 18 november 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
dudor post nog door in andere topic
Wat is er anders dan? Ze blijven nu 200 jaar ‘vers’ in plaats van 100?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze beroemde klassieker. Niet 1, maar 2 burgers van 100% rundvlees met verse sla, cheddar smeltkaas, verse uitjes en fijne slices van augurk. Met legendarische Big Mac saus op een 3-delig sesambroodje.
Vanaf nu zijn onze rundvleesburgers op een nieuwe manier gebakken, wat ze niet alleen warmer, maar ook juicier maakt. Daarnaast wordt deze geserveerd op een verbeterd broodje, wat wil je nog meer?
Het is dus niet beter
Zo smaken ze wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er anders dan? Ze blijven nu 200 jaar ‘vers’ in plaats van 100?
Nice 😁quote:Op donderdag 18 november 2021 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Ama ik zapte net voorbij Below Deck
Die is smerigquote:
Ja johquote:
wat voor vlees zat er bij?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zuurkool vanavond was lekker. Gewoon een pingpingmaal van de Hema, maar goeie smaak
is zon maaltijd wel genoeg?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort beenham-achtig vlees
waar zou dat naar smaken?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.rampenrugzak.(...)odrantsoen-500-gram/
Misschien dit maar eens in mijn pakketje stoppen
nou ja jij bent 2 keer zo groot ookquote:Op donderdag 18 november 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor jou waarschijnlijk niet
Dat laat je kat zelfs staan.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Wil je nie wat luxers fles?
https://www.rampenrugzak.(...)es-15-jaar-houdbaar/
Neequote:
Maar je mag nu geen drinken meer halenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
PAUZEvoor de voorstelling
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja jij bent 2 keer zo groot ook
ja maar op zon maaltijd kan je toch niet vooruit?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar ik probeer niet zo veel te eten.
Je hoeft vanavond alleen nog maar te slapen.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op zon maaltijd kan je toch niet vooruit?
vreemd
Zo weinig was het niet hoor. Jij eet toch ook die lasagne van de Hema?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op zon maaltijd kan je toch niet vooruit?
vreemd
ja maar kan ik niet lang op vooruitquote:Op donderdag 18 november 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo weinig was het niet hoor. Jij eet toch ook die lasagne van de Hema?
Heb je die duikboot gisteren gezien?quote:
we mogen staks weer gerquote:Op donderdag 18 november 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft vanavond alleen nog maar te slapen.
stilstaserpentquote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kan ik niet lang op vooruit
Koop je dan twee bakjes?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kan ik niet lang op vooruit
Hmm nee moet weer iets veranderen maar doe ik maandag.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat sims huisje nou klaar
nee!quote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die duikboot gisteren gezien?
kaashuisquote:Op donderdag 18 november 2021 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm nee moet weer iets veranderen maar doe ik maandag.
Goede duikboot dus.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee!
Hij ligt dus schuin aan de overkant maar kan hem vanaf hier niet zien.
de zeeleeuw
Ik heb dan vaak iets naquote:Op donderdag 18 november 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat neit maar heb er meestal wel een stokbroodje bij ja
Hier ligt er ook al eentje in bed met kruikje. Altijd hetzelfde zodra het wat kouder is.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:22 schreef kwiwi het volgende:
Lig weer in bed met m'n beste vriend de warmwaterkruik
Meneer fruitquote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die duikboot gisteren gezien?
ZORRUGquote:Op donderdag 18 november 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja hij ligt er voor scholieren dacht ik om kennis te maken met de marine
Kom je wel van je zwembandjes afquote:Op donderdag 18 november 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
maar op werken gaat niet nee. verbrand ik zo
Je hebt je eigen kwiwi, wat een aanwinstquote:Op donderdag 18 november 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ligt er ook al eentje in bed met kruikje. Altijd hetzelfde zodra het wat kouder is.
Ik snap niet dat mensen het lekker vinden. Gewone mayo is lekkerderquote:Op donderdag 18 november 2021 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
smerig is een groot woord maar echt lekker ook niet
ik ben thuis pffft 😵🥴
ik heb gewoon een elektrische dekenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ligt er ook al eentje in bed met kruikje. Altijd hetzelfde zodra het wat kouder is.
dat sowieso hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 21:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen het lekker vinden. Gewone mayo is lekkerder
Onderkaak of bovenkaak?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
Heeft er iemand nog een kaak over toevallig?
gewoon zeggen dat je corona hebt.. schijnt te werkenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen ook nog werken toch?![]()
Heb al heel de dag het idee dat het vrijdag is
Wijze woordenquote:
Kan er 1 voor je bestellen?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
Onderquote:
@bitterbal nieuwe bestelling!quote:Op donderdag 18 november 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
Oh niet na al direct?quote:
Echt he. Ik zit in m'n T-shirt en heb het kapot warmquote:Op donderdag 18 november 2021 21:27 schreef mschol het volgende:
kruikjes, warmte dekens.. waar leven jullie, op de noordpool ofzo?
viesssssssssssssssdik dikquote:Op donderdag 18 november 2021 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he. Ik zit in m'n T-shirt en heb het kapot warm
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb toevallig net de laatste verkocht
Duhquote:Op donderdag 18 november 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
viesssssssssssssssdik dik
Nou gister leek het ontstoken tandvlees maar inmiddels zit het door de halve kaak heen, begint ook wat op te zwellen en de pijnstillers doen vrij weinig meerquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gister leek het ontstoken tandvlees maar inmiddels zit het door de halve kaak heen, begint ook wat op te zwellen en de pijnstillers doen vrij weinig meer
En een stuk brie.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* gooit geraspte kaas naar Etto.
O, dat hoor ik hier gelukkig nietquote:Op donderdag 18 november 2021 21:37 schreef Ama het volgende:
Bovenbuurvrouw heeft wasmachine aan, wat irritant nu.
*geeft buda een mayotubequote:Op donderdag 18 november 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* gooit geraspte kaas naar Etto.
heb je tandarts gesproken?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gister leek het ontstoken tandvlees maar inmiddels zit het door de halve kaak heen, begint ook wat op te zwellen en de pijnstillers doen vrij weinig meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt gek op mayo.#viesdik
liefst zelf gemaakte mayo maarquote:Op donderdag 18 november 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt gek op mayo.#viesdik
Dit soort berichten maken mij depressief.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
BB:
https://www.nu.nl/290131/(...)l#coral_talk_wrapper
Sneeuw
ik wil nietquote:Op donderdag 18 november 2021 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
BB:
https://www.nu.nl/290131/(...)l#coral_talk_wrapper
Sneeuw
die mogen best even afgebroken worden om als brandstof voor een haardvuurtje te dienenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Over drie maanden lopen de eerste takken weer uit.
Dat is meteen het enige positieve.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Over een maand is de kortste dag al en dan worden de dagen weer langer.
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Over een maand is de kortste dag al en dan worden de dagen weer langer.
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:53 schreef CherryLips het volgende:
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
nee dat kan niet. Het moet per doosje uit de diepvries komen. Dus aardbeien zijn diepvriesaardbeien. Zegmaar een soort naaktslakken met de smaak van aardbei. Bovendien heb ik die vandaag en gisteren al opquote:
Waarom zet je het er dan bij als optie.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat kan niet. Het moet per doosje uit de diepvries komen. Dus aardbeien zijn diepvriesaardbeien. Zegmaar een soort naaktslakken met de smaak van aardbei. Bovendien heb ik die vandaag en gisteren al op
Daar heb ik nu wel zin inquote:
Je bent wel een beetje lomp hèquote:Op donderdag 18 november 2021 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Gister iets op m'n pols laten vallen, aan de binnenkant. Ziet eruit alsof er een ader onderhuids is gesprongen.
Gisteravond m'n duim gestoten aan de punt van de koelkastdeur. Je ziet er niks van MAAR AU. recht op de knokkel.
Ja dat weet ik maar die dingen zitten toch niet als een blok aan elkaar vast? Je kan toch overal wat uitschudden en in een bakje doen?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat kan niet. Het moet per doosje uit de diepvries komen. Dus aardbeien zijn diepvriesaardbeien. Zegmaar een soort naaktslakken met de smaak van aardbei. Bovendien heb ik die vandaag en gisteren al op
vroeg onder de veren?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog maar even Masterchef kijken en dan naar bedje toe.
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je laatst ook al niet flink wat grijs haar?
je maakt hrt nooit laatquote:
ja heb mijn slaap nodigquote:Op donderdag 18 november 2021 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
je maakt hrt nooit laat
ik ga wel optijd bed in.
morgenochtend beetje ruimen en daarna werken, zaterdagochtend ikea
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint alvast [ afbeelding ]
Koentjuquote:
Dit kijk ik vaak maar dan over Tokyoquote:Op donderdag 18 november 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
kijk een youtube van een man die door bangkok loopt.
best rustgevend
oh dat ga ik dan ook een keer doen jaquote:Op donderdag 18 november 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kijk ik vaak maar dan over Tokyo
quote:
Beetje vrouwen met piemels spotten.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
best rustgevend
Nee die is dicht, morgen maar even de huisarts bellenquote:
Laatst ook zitten doen, zo'n enorme stad en ik herken bijna alles.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kijk ik vaak maar dan over Tokyo
Verrassendquote:Op donderdag 18 november 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst ook zitten doen, zo'n enorme stad en ik herken bijna alles.
Je bent echt een stadsmens hè?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
best rustgevend
Japan staat erg hoog op mijn wishlistquote:Op donderdag 18 november 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst ook zitten doen, zo'n enorme stad en ik herken bijna alles.
Ervaringsdeskundige ?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vrouwen met piemels spotten.
Wat verwens je ze dan ?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Japan staat erg hoog op mijn wishlist
rond het vriespunt ‘ snachts en volgende week sneeuwquote:
Zodra de boel weer opengaat wil ik terug, heb toch nog wat dingetjes gemist.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Japan staat erg hoog op mijn wishlist
hmm en zon noodtandarts?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is dicht, morgen maar even de huisarts bellen
oh nee vind bangkok veel te drukquote:Op donderdag 18 november 2021 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent echt een stadsmens hè?
Een drukke stad vind ik een dag leuk maar nooit rustgevend.
Dan moet ik naar Budatown ofzoquote:
Daar wordt het ook niet beter vanquote:
Die hele stad ruikt naar poep, oud zaad, scootertje en rotte vis, erg bijzonder luchtje daar of niet?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee vind bangkok veel te druk
hier wordt het ook kouder volgende weekquote:Op donderdag 18 november 2021 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
rond het vriespunt ‘ snachts en volgende week sneeuw
ranzig gewoon.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hele stad ruikt naar poep, oud zaad, scootertje en rotte vis, erg bijzonder luchtje daar of niet?
ik vond de drukte daar wel wat hebben destijdsquote:Op donderdag 18 november 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
kom meestal einde van de dag aan in bangkok en sochtends weer verder. lang genoeg. Tis echt fucking druk
Ja daar kom ik nu niet heel makkelijk, daarom maar gewoon eerst even de huisarts proberen, als die antibiotica kunnen voorschrijven dan kan ik maandag gewoon naar mijn eigen tandartsquote:
stuurt hij je niet ook naar de tandarts dan?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu niet heel makkelijk, daarom maar gewoon eerst even de huisarts proberen, als die antibiotica kunnen voorschrijven dan kan ik maandag gewoon naar mijn eigen tandarts
ja voor 1 dag misschienquote:Op donderdag 18 november 2021 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond de drukte daar wel wat hebben destijds
Of met dat bootje overvaren steeds, elke keer weer proberen lijken in het water te spottenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ranzig gewoon.
Savonds lopen de ratten over je voeten
Geweldige stadquote:Op donderdag 18 november 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee vind bangkok veel te druk
Dat weet ik niet, maar ben wel klaar nu met die pijnquote:Op donderdag 18 november 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stuurt hij je niet ook naar de tandarts dan?
oh dat heb ik nog niet gedaan.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of met dat bootje overvaren steeds, elke keer weer proberen lijken in het water te spotten
ja begrijp ik.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ben wel klaar nu met die pijn
Kun je me straks niet gewoon even knock-out slaan dat ik heel de nacht doorslaap?quote:
Pattaya, wat deed je daar?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:19 schreef Ama het volgende:
Ooit in een ver verleden ook in Bangkok geweest als tussenstop naar Pattaya. Weet niet veel meer van maar heb altijd onthouden dat het tering druk was en dat was 26 jaar geleden ofzo?
uhmquote:Op donderdag 18 november 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je me straks niet gewoon even knock-out slaan dat ik heel de nacht doorslaap?
Vakantie vieren met mijn ouders. Ik was heel jong dus foute opmerkingen mogen wegblijven. Ja het schijnt dat je daar meer kan dan feesten en ladyboys neuken.quote:
daarvoor moet je bij @EttovanBelgie zijnquote:Op donderdag 18 november 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je me straks niet gewoon even knock-out slaan dat ik heel de nacht doorslaap?
Die floating market heeft wel wat, ook al is het supertoeristisch en raak je doof van de V8 motor net achter je hoofd.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat heb ik nog niet gedaan.
ik ga meestal naar een shopping mall![]()
Laate keer dat k er was op de terugweg naar huis heb ik een appartement gehuurd in zon toren met mooi zwembad ergens op een etage. Heb ik de hele dag bijna alleen gezwommen en mij savonds vol gegeten met sushi
ja dat heb ik wel gedaanquote:Op donderdag 18 november 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die floating market heeft wel wat, ook al is het supertoeristisch en raak je doof van de V8 motor net achter je hoofd.
Ja zo ernstig is hetquote:Op donderdag 18 november 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet doen nu![]()
Stevig voorwerp zoeken?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kop eraf schroevenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
nooit meer. en een ping pong show ook
Ben je zeker ook geweest.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook niet echt een aanrader
nee dat had ik wel al begrepenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook niet echt een aanrader
Oh je vader was niet mee?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was 6 of 7 dus denk erom wat je zegt.
ik heb er ook gezeten in 2001 was het, als verlenging van een rondreis. Het was Bangkok of dat, of verder vliegen maar daar hadden we geen zin in.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Vakantie vieren met mijn ouders. Ik was heel jong dus foute opmerkingen mogen wegblijven. Ja het schijnt dat je daar meer kan dan feesten en ladyboys neuken.
Yups, tijdje lang wat minder berig geweest dan normaal, ook veel dikke blanke Duitsers gezien die een kindje aan het oplaaien waren, hups atoombom erop.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
nooit meer. en een ping pong show ook
Spoeddienst bellen?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is dicht, morgen maar even de huisarts bellen
Beter pc dan wc.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:27 schreef mschol het volgende:
zit in bed.. terwijl ik eigenlijk nog wat op pc wilde doen
klinkt tofquote:Op donderdag 18 november 2021 22:28 schreef Ama het volgende:
Zo zijn we in Mexico in een dorpje geweest waar je alleen met een vliegtuigje kon komen. Dat was echt super vet en op de terugweg zagen we allemaal dolfijnen uit de zee springen.
Doe eens een wiebeldansje?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:29 schreef Ama het volgende:
Klinkt bijna als een uitstraling verhaal maar het is wel zo.
Idemquote:Op donderdag 18 november 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben alleen in de VS en in Europa geweest
wat heb je nu?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Pfff moet een nieuwe auto uitzoeken maar deze is nog zo fijn.
Nou ja ook mooi toch, ik heb jaren gezocht naar de sfeer van Blade Runner, uiteindelijk wel gevonden, Tokyo heeft wat plekjes die er big time aan doet denken.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben alleen in de VS en in Europa geweest
Mexico is sowieso een geweldig land, als je de obvious zaken vermijdtquote:Op donderdag 18 november 2021 22:30 schreef Ama het volgende:
En een tour door de sloppenwijken van die stad in Mexico.Kon je zien hoe mensen thuis tequila aan het maken waren enz.
Cancun is gewoon echt kut als je geen wanhopige 17-jarige bent.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mexico is sowieso een geweldig land, als je de obvious zaken vermijdt
geef maar aan mijquote:Op donderdag 18 november 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijg deze maand ook nog 2 aanbrengbonussen en in december de winst bonus, allemaal kut voor de vermogensbelasting. En de bank geeft ook geen rente
Ja heb daar echt een top tijd gehad. Was ook mijn één na laatste vakantie.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mexico is sowieso een geweldig land, als je de obvious zaken vermijdt
Wat vervelend voor jequote:Op donderdag 18 november 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijg deze maand ook nog 2 aanbrengbonussen en in december de winst bonus, allemaal kut voor de vermogensbelasting. En de bank geeft ook geen rente
heel even geweest daar, wel ff leuk feestende Amerikaanse losgeslagen types bekijken, verder idd oninteressantquote:Op donderdag 18 november 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cancun is gewoon echt kut als je geen wanhopige 17-jarige bent.
therethere.gifquote:Op donderdag 18 november 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja het zit allemaal niet mee momenteel
Ik vind Europa geweldig op zich. Maar nu met corona ben ik wel bang dat lekker vrij reizen een dingetje gaat worden de komende jarenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ook mooi toch, ik heb jaren gezocht naar de sfeer van Blade Runner, uiteindelijk wel gevonden, Tokyo heeft wat plekjes die er big time aan doet denken.
Ik maar in 11 geloof ik, maar in het westen zijn ze wat groterquote:Op donderdag 18 november 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel veel van de VS gezien.![]()
Al ben ik in 12 staten geweest
sowieso lekker vrij leven zonder soresquote:Op donderdag 18 november 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Europa geweldig op zich. Maar nu met corona ben ik wel bang dat lekker vrij reizen een dingetje gaat worden de komende jaren
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:32 schreef mschol het volgende:
ik ben ooit in US en Ca geweest maae daar weet ik maar bar weinig nog van, wat vooral is blijven hangen is het beeld van 4 rescue wagens die met gillende sirenes aan kwamen rijden en vervolgens met mn ma aan boord met gillende sirenes weer weg gingen...
Ja, ik was dus in al die mini-staatjes in het oostenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maar in 11 geloof ik, maar in het westen zijn ze wat groter
wat was er gebeurd?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:32 schreef mschol het volgende:
ik ben ooit in US en Ca geweest maae daar weet ik maar bar weinig nog van, wat vooral is blijven hangen is het beeld van 4 rescue wagens die met gillende sirenes aan kwamen rijden en vervolgens met mn ma aan boord met gillende sirenes weer weg gingen...
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso lekker vrij leven zonder sores
Paar keer wel in Playa del Carmen geweest. weekje totaal niks doen in zo'n Riu Palace hotel, slenteren naar het strand in de ochtend, zuipen tot in de middag, slapen, hotelvretenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel even geweest daar, wel ff leuk feestende Amerikaanse losgeslagen types bekijken, verder idd oninteressant
Wil ik ook nog eens naartoe. Ik ben alleen in New York en de zuidelijke Staten geweest.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik was dus in al die mini-staatjes in het oosten
Duitsland heb ik veel van gezien als kind.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Wij gingen vroeger naar de Katjeskelder of Cadzand. Ook eens in Duitsland en België geweest.
Veel Duitsers ook van Europa.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsland heb ik veel van gezien als kind.
in Cancun ook nog eens bestolen, inbraak in hotelkamerquote:Op donderdag 18 november 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar keer wel in Playa del Carmen geweest. weekje totaal niks doen in zo'n Riu Palace hotel, slenteren naar het strand in de ochtend, zuipen tot in de middag, slapen, hotelvretenen dan op stap tussen het plebs bij de mindere hotels
Mijn opa veel van Duitsland in de oorlogquote:Op donderdag 18 november 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel Duitsers ook van Europa.
De mijne ook. Dat ie terug is gekomen is wel een wonder geloof ik.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn opa veel van Duitsland in de oorlog
werd die tewerk gesteld ofzo?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mijne ook. Dat ie terug is gekomen is wel een wonder geloof ik.
Je zal wel te hard gereden hebben.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
ik ben gelukkig nog nooit bestolen op vakantie
alhoewel is in mozambique mij geld afhandig gemaakt door de corrupte verkeerspolitie![]()
Ook lekker, Cozumel is wel zonde, toch maar gaan duiken daar maar daar is echt totaal niets van over, van het mooiste plekje ter wereld naar een grote woestenij.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Cancun ook nog eens bestolen, inbraak in hotelkamer
Ja. M'n andere opa ook maar die is ondergedoken.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werd die tewerk gesteld ofzo?
dat je daar gelijk van uit gaatquote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zal wel te hard gereden hebben.
moedigquote:Op donderdag 18 november 2021 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. M'n andere opa ook maar die is ondergedoken.
Rij daar dan nietquote:Op donderdag 18 november 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je daar gelijk van uit gaat![]()
die staan daar gewoon op 1 plek in de stad. is bekend dat ze daar zijn en dat doen
Toeristensmoesjesquote:Op donderdag 18 november 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je daar gelijk van uit gaat![]()
die staan daar gewoon op 1 plek in de stad. is bekend dat ze daar zijn en dat doen
Misschien wel samen met mijn opa in het kamp gewerkt.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn opa is daar nog ergens compost, iets voorbij Dresden.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm that sucks inderdaad, enig beheer is ze dus vreemd daarquote:Op donderdag 18 november 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook lekker, Cozumel is wel zonde, toch maar gaan duiken daar maar daar is echt totaal niets van over, van het mooiste plekje ter wereld naar een grote woestenij.
we waren aangekomen, ma voelde zich niet lekker en bij eerste campground zat ze, wat ik later hoorde, bijna KO bij de wc..quote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
we waren aangekomen, ma voelde zich niet lekker en bij eerste campground zat ze, wat ik later hoorde, bijna KO bij de wc..
911 gebeld en bleek dus dat ze herseninfarct/bloeding had opgelopen na de vlucht.
ze heeft het uiteindelijk overleeft hoor maar dat beeld is nooit echt weggegaan..
en dat. terwijl ik met tante nog een hoop heb gezien daar, zijn naar banff en jasper geweest, en lake louise maar kan mij er nauwelijks beelden van naar voren halen
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
we waren aangekomen, ma voelde zich niet lekker en bij eerste campground zat ze, wat ik later hoorde, bijna KO bij de wc..
911 gebeld en bleek dus dat ze herseninfarct/bloeding had opgelopen na de vlucht.
ze heeft het uiteindelijk overleeft hoor maar dat beeld is nooit echt weggegaan..
en dat. terwijl ik met tante nog een hoop heb gezien daar, zijn naar banff en jasper geweest, en lake louise maar kan mij er nauwelijks beelden van naar voren halen
Jezus.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja, mijn opa zat in Berlijn. Heeft heel wat ellende gezien daar. Maar toch nooit een hekel gekregen aan Duitsland.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mijne ook. Dat ie terug is gekomen is wel een wonder geloof ik.
Jacques-Yves Cousteau heeft iets teveel zijn best gedaan om de schoonheid ervan te laten zien aan de wereld.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm that sucks inderdaad, enig beheer is ze dus vreemd daar
Die van mij wel. Heeft dat ook mooi doorgegeven aan z'n kinderen, al is het nu meer een soort grapje.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mijn opa zat in Berlijn. Heeft heel wat ellende gezien daar. Maar toch nooit een hekel gekregen aan Duitsland.
Jeetje, wat heftigquote:Op donderdag 18 november 2021 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
Toen mijn vader net in nederland woonde had hij nog duits kentekenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mijn opa zat in Berlijn. Heeft heel wat ellende gezien daar. Maar toch nooit een hekel gekregen aan Duitsland.
Mijn opa kocht in de jaren zestig een kevertje en ging met oma op vakantie in Duitslandquote:Op donderdag 18 november 2021 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij wel. Heeft dat ook mooi doorgegeven aan z'n kinderen, al is het nu meer een soort grapje.
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen mijn vader net in nederland woonde had hij nog duits kenteken
als hij dan door de schilderswijk reed om naar de stad te gaan werd zijn auto vaak bekogeld met stenen
O nee, nooitquote:Op donderdag 18 november 2021 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn opa kocht in de jaren zestig een kevertje en ging met oma op vakantie in Duitsland
Kleine bitterbal stenen teruggooien zeker?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als hij dan door de schilderswijk reed om naar de stad te gaan werd zijn auto vaak bekogeld met stenen
mja ik kreeg het als klein scholletje niet helemaal meequote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
pff zal je wel geschrokken zijn ja
Geen idee of ik daar bij was eigenlijk maar zou anders zo in de auto hebben gezetenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine bitterbal stenen teruggooien zeker?
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |