quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Motie afgewezenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kort pittig. @:de_boswachter vindt dit geil.
Nee.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Komt er een keer iets met een beetje klasse uit Tilburg?
BLACKEDquote:Op donderdag 18 november 2021 20:02 schreef DKUp het volgende:
Lekker je in Afrika laten neuken en dan op social media met kleine stervende kindjes op de foto gaan
Welke body?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:03 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Super sexy, coca cola slowmotion alles over zijn body.
Als je niet kijkt weet je ook niet indien ze er wel zijn!quote:Op donderdag 18 november 2021 20:03 schreef Caland het volgende:
Hij ziet steeds dingen in zijn ooghoek die er niet zijn
Dit is wel echt zo.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:02 schreef DKUp het volgende:
Lekker je in Afrika laten neuken en dan op social media met kleine stervende kindjes op de foto gaan
Ze was een hiv-loze man voordat ze erheen ging?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:04 schreef Joop_W het volgende:
Dat Afrikaverhaal klonk nogal vaag, iets met gender en hiv en aids.
Kan ik bevestigen, vriendin gehad die kwam me toch met verhalen joh.quote:
Jonge ik ben toch een sarcastische badboyquote:Op donderdag 18 november 2021 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welke body?
Sprietje dat het is, zit in de planning.
Toch weer wat geleerd.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan ik bevestigen, vriendin gehad die kwam me toch met verhalen joh.
Het cliché is echt.
Ow sorryquote:Op donderdag 18 november 2021 20:06 schreef Rickocum het volgende:
HAHAHHAHAHA IN DAT ZOUT JA
[..]
Jonge ik ben toch een sarcastische badboy
Plottwistquote:Op donderdag 18 november 2021 20:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze was een hiv-loze man voordat ze erheen ging?
Ik weet niet hoe lang ze er is geweest, maar moet je anders verplicht een jaar droog staan?quote:
Hij zal de regie en scriptschrijvers wel hatenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
Sergio weer met een dooddoener:')
Blijkbaarquote:Op donderdag 18 november 2021 20:08 schreef tja77 het volgende:
Want ik eet veganistisch….
Lange stilte, wachtte ze op een staande ovatie…???
IK BEN OOK PESICTARIER GEWEEST HOOR!!!quote:Op donderdag 18 november 2021 20:08 schreef tja77 het volgende:
Want ik eet veganistisch….
Lange stilte, wachtte ze op een staande ovatie…???
Je houdt je benen maar gewoon eens dicht.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ze er is geweest, maar moet je anders verplicht een jaar droog staan?
Of ze is studente van buiten.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:08 schreef alpeko het volgende:
@:Lenny_leonard denk niet dat ze uit Broekhoven komt? In welke wijk praten ze zo?
Nee, Broekhoven lijkt me niet. Dat is veel Tilburgser. Waarschijnlijk een nietszeggende wijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:08 schreef alpeko het volgende:
@:Lenny_leonard denk niet dat ze uit Broekhoven komt? In welke wijk praten ze zo?
Hij is klaar met maagd zijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Deze Aziaat met rollende r zoekt echt iets meer klasse dan dit goedkope ding uit Tilburg
Of hij is wanhopig
Keer raken en door.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Deze Aziaat met rollende r zoekt echt iets meer klasse dan dit goedkope ding uit Tilburg
Of hij is wanhopig
dat is voor 150 euro geregeld natuurlijkquote:
Neh die kan wel meisjes krijgenquote:
Pindakaas en een hulphont, daar kan geen gay tegenop likken.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
Hugo blijft liever rukken in z'n rolstoel
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pindakaas en een hulphont, daar kan geen gay tegenop likken.
Warm bad hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, pijltjes gooien is niks voor mij
Ciaoquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pindakaas en een hulphont, daar kan geen gay tegenop likken.
Ik ga kiezen uit Cuttlefish van de Kromme Haring, Kveik van Witte Anker of Second Date van Rock City. Drink lokaalquote:
quote:
Havermout en yoghurt.quote:
Ook goed. Zelfs met je sarcasmquote:
Is het wat?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
@:Rickocum @:One_of_the_few @:Caland @:KennyPowers @:Lenny_Leonard missen de vrijdagavond meeting
Hou toch op zeg.quote:
We zijn net begonnen!quote:
Tegelzetter.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Hij heeft de uitstraling van een biker annex hooligan.
Beetje. Ik vind hem te vriendelijkquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Hij heeft de uitstraling van een biker annex hooligan.
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:38 schreef Poefbank het volgende:
“Alsof je een kutje zit te vreten” dat weten ze toch wel
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Wat zit die kerel met zijn stierennek aan een of ander wijvendrankje?
Ik schakel NU in.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
@:Rickocum @:One_of_the_few @:Caland @:KennyPowers @:Lenny_Leonard missen de vrijdagavond meeting
Ja, dat is de mediatraining.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje. Ik vind hem te vriendelijk
Mosselen zijn lekkerder dan oestersquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:39 schreef Fosive het volgende:
In eerdere seizoen kreeg je volgens mij meerdere mosselen
Voel je toch niks van? Gratis volle dijen erbij. Hoppakeequote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:41 schreef DKUp het volgende:
Lekker latten rondsletten zoals Marco Borsato en Leontine
Dacht eerst het is door een ongeluk dat er daar geen haar meer groeit, maar beide kanten dus het is bewust zo geschoren...quote:
De wenkbrauwen special dit okéquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is er met die wenkbrauwen. 4 stuks
Je kunt onmogelijk teveel wenkbrauwen hebben zal ze denken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is er met die wenkbrauwen. 4 stuks
Dan gaan we wel voor een oester inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
Snor die over de lip hangt
[ afbeelding ]
Een middelmatige Maan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Op wie lijkt deze bril nou? Welke zangeres?
Je eigen leeftijd delen door 2, en daar 2 bij optellenquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo kan onder de 20 niet? @:ggmm
Nana Mouskouriquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Nana Mouskouriquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Klopt preciesquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je eigen leeftijd delen door 2, en daar 2 bij optellen
Dat is het minimum.
En ook aan beide kantenquote:
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:49 schreef DKUp het volgende:
Mainstream dingen leuk vinden en uitgebreid aanhalen als fantastisch
Aafke Romijnquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |