abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2021 @ 22:03:38 #276
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202237399
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Hier mee eens overigens hoor, maar dat gedoe over dat scholen heilig zijn...
Er zijn nog wel wat andere 'heilige huizen' die we eerst nog kunnen sluiten.
pi_202237405
quote:

[..]
Hier mee eens overigens hoor, maar dat gedoe over dat scholen heilig zijn...
Nee dat zijn alleen de kerken en moskeeën.
pi_202237415
Jullie zijn scherp, keurig ^O^.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202237424
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Patricia Bruijning zat er en zij was van mening dat er eerst nog andere maatregelen voor volwassenen moeten worden ingesteld voor er aan het sluiten van scholen wordt gedacht.
Mijn persoonlijke mening: als je de R flink wil drukken met open scholen, kun je de hele maatschappij in lockdown gooien om alleen het effect van de open scholen qua besmettingen goed te maken.

Het is een beleidskeuze.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202237461
quote:

[..]
Nou het is niet dat er geen besmettingen plaatsvinden op scholen he?
Daar twijfel ik ook niet aan.
Maar ik erger me kapot aan het feit dat het maar zo achteloos als lapmiddel wordt geopperd door een groep mensen die er zelf geen last van hebben terwijl onderwijs het belangrijkste is wat we onze jeugd kunnen meegeven.

Daarnaast wil ik niet dat mijn kinderen de dupe worden van een groep mensen die te lam en te beroerd zijn om te vaccineren, gezond te leven en/of zich willen afzonderen.
Of omdat nota bene de leiders van ons land er een teringbende van maken.
pi_202237472
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:00 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Zeker met dezelfde experts die aan het thuiswerken zijn in de studio.

Er is echt een grens en met schoolsluitingen ga je daar ver overheen.
Laat ze eerst maar eens goed en cijfermatig onderbouwen waarom ze dat nodig achten. Losse flodders rondstrooien kan iedereen.
I'll give you something to do
  donderdag 18 november 2021 @ 22:09:21 #282
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_202237483
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is niet gezegd dat we er dan voorgoed vanaf zijn.
Zijn we ook niet. Het gaat ook nooit meer weg. Gewoon accepteren en weer normaal doen met zn allen en accepteren dat er nu eenmaal mensen doodgaan. Simpel.
Gevaccineerd.
pi_202237485
En dan helemaal aan die zogenaamde experts die van alles prediken maar vervolgens zelf iets anders doen.

Of die tweede kamer weer, die na een dringende oproep om thuis te werken anno 2021 ook nog gezellig in den haag rondhangen.

Of het feit dat we wekenlang de biblebelt bovenaan de besmettingen lijst hebben staan en daar geen k*t tegen doen maar wel kinderen ontzien van goed onderwijs
pi_202237498
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:09 schreef Ghost_Buster het volgende:

[..]
Zijn we ook niet. Het gaat ook nooit meer weg. Gewoon accepteren en weer normaal doen met zn allen en accepteren dat er nu eenmaal mensen doodgaan. Simpel.
Wel lullig voor de mensen die voor een hartoperatie of door een auto ongeluk een IC bed nodig hebben. Of pleit je hier nu om geen COVID patiënten meer op te nemen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202237508
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Patricia Bruijning zat er en zij was van mening dat er eerst nog andere maatregelen voor volwassenen moeten worden ingesteld voor er aan het sluiten van scholen wordt gedacht.
Ze dacht ook dat het huidige maatregelen pakket wel effect zou hebben op korte termijn..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 18 november 2021 @ 22:11:35 #286
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202237511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:09 schreef Kickinalfa het volgende:
En dan helemaal aan die zogenaamde experts die van alles prediken maar vervolgens zelf iets anders doen.

Of die tweede kamer weer, die na een dringende oproep om thuis te werken anno 2021 ook nog gezellig in den haag rondhangen.
Rules for thee, not for me.

Geen wonder dat de gewone man ook overal de grenzen van de regeltjes opzoekt en daar soms overheen gaat.
  donderdag 18 november 2021 @ 22:12:02 #287
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_202237522
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:21 schreef Spablauw214 het volgende:
We zitten met een probleem dat de facto niet op te lossen is. De zorg kan de toestroom niet aan. Daarom moeten er maatregelen komen, al dan niet in de vorm van lockdowns. Die zijn voor een dusdanig lange periode nodig, dat de samenleving het niet trekt. Dus we moeten ergens keuzes maken. Waar je ook voor kiest, de te betalen prijs zal hoe dan ook torenhoog zijn.

Dat is de simpele conclusie.
Van deze conclusies word ik heel verdrietig. Het 'nog even volhouden' gaat wat mij betreft echt niet meer op.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_202237526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:07 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Maar ik erger me kapot aan het feit dat het maar zo achteloos als lapmiddel wordt geopperd door een groep mensen die er zelf geen last van hebben terwijl onderwijs het belangrijkste is wat we onze jeugd kunnen meegeven.

Daarnaast wil ik niet dat mijn kinderen de dupe worden van een groep mensen die te lam en te beroerd zijn om te vaccineren, gezond te leven en/of zich willen afzonderen.
Dit ja, mijn jongste van 5 zit sinds dinsdag verdrietig thuis omdat hij school mist. Deze is dicht in verband met een rits besmettingen.

Hij is in de leeftijd dat hij sociale interactie nodig heeft, aansluiting moet vinden bij leeftijdsgenootjes en vriendjes moet maken. Nu zit hij 's ochtends achter Teams te snotteren met andere kinderen dat ze elkaar zo missen.
  donderdag 18 november 2021 @ 22:14:27 #289
472044 Ghost_Buster
pi_202237552
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:34 schreef Predator40 het volgende:

[..]
of er geen maatregelen met sinterklaas en kerst komen............ _O- _O- _O-
Yep, de boel gaat gewoon weer op slot tot maart voor de zoveelste keer op rij, let maar op.
Maar verder ziet niemand dat dit seizoensgebonden is, he.. nee, echt niet. 8)7
corona is gewoon de nieuwe griepgolf. Duurt alleen HEEEEL lang voordat de regering dit wil toegeven. Gaat nog een paar jaar duren vrees ik.
Gevaccineerd.
pi_202237559
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:12 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Dit ja, mijn jongste van 5 zit sinds dinsdag verdrietig thuis omdat hij school mist. Deze is dicht in verband met een rits besmettingen.

Hij is in de leeftijd dat hij sociale interactie nodig heeft, aansluiting moet vinden bij leeftijdsgenootjes en vriendjes moet maken. Nu zit hij 's ochtends achter Teams te snotteren met andere kinderen dat ze elkaar zo missen.
Hij speelt niet bij vriendjes? :o
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 18 november 2021 @ 22:15:10 #291
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_202237564
Eerst CO2 meters in scholen hangen + ventileren en meer pauze houden om te ontluchten voordat je over gaat op scholen sluiten. Maar is wss te makkelijk gedacht.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_202237572
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:12 schreef popje het volgende:

[..]
Van deze conclusies word ik heel verdrietig. Het 'nog even volhouden' gaat wat mij betreft echt niet meer op.
Hetgeen wat achter de deur (waar 'ze' ons het liefst hebben) gebeurt is helaas een ondergeschikt kindje. Daarvan krijgt de maatschappij nog een klap. Een hele harde.

Kijk alleen al naar de druk op de GGZ of wat er op de voetbaltribunes gebeurt. Dat heeft een podium gekregen, maar er gebeurt nog zoooooveel meer wat niet zou moeten gebeuren.

Laten we dat niet vergeten...
pi_202237579
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:07 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Goeddeels mee eens maar het is gewoon een te overwegen maatregel, hoe spijtig ook allemaal.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 18 november 2021 @ 22:15:52 #294
472044 Ghost_Buster
pi_202237580
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:15 schreef gniffie het volgende:
Eerst CO2 meters in scholen hangen + ventileren en meer pauze houden om te ontluchten voordat je over gaat op scholen sluiten. Maar is wss te makkelijk gedacht.
Zelf nadenken??? hoe durf je! :+
Gevaccineerd.
  donderdag 18 november 2021 @ 22:16:26 #295
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202237590
Ernst Kuipers bij Jinek. Code zwart!1!!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 18 november 2021 @ 22:16:39 #296
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_202237594
Ernst Kuipers zit weer eens bij Jinek uit te leggen wat code zwart betekent. Je verwacht het niet.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_202237602
Ach gossie, dat gejank om kinderen steeds. Die kunnen echt nog wel even thuisonderwijs krijgen. Moet je kijken waar de besmettingen vandaan komen. Maar nee, dat grijpt in op het leven van papie en mamie. Het is puur egoïsme van mensen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 18 november 2021 @ 22:17:04 #298
472044 Ghost_Buster
pi_202237603
quote:
15s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:15 schreef Benny het volgende:

[..]
Hetgeen wat achter de deur (waar 'ze' ons het liefst hebben) gebeurt is helaas een ondergeschikt kindje. Daarvan krijgt de maatschappij nog een klap. Een hele harde.

Kijk alleen al naar de druk op de GGZ of wat er op de voetbaltribunes gebeurt. Dat heeft een podium gekregen, maar er gebeurt nog zoooooveel meer wat niet zou moeten gebeuren.

Laten we dat niet vergeten...
Ach, die geboortegolf onlangs vond ik wel erg grappig. ^O^
Gevaccineerd.
  donderdag 18 november 2021 @ 22:17:26 #299
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_202237609
Diverse collega's van me in quarantaine thuis vanwege gevallen van Covid-19 in hun gezinnen, en sommige kennissen eveneens. Komt wel dichtbij nu ...
pi_202237610
QRode Zwart _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')