Dús zal het in andere branches ook zo gaan.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup. En we hebben gezien hoe goed het daar werd nageleefd.
Recht op huisvesting toch.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik ben meer verbaasd dat blijkbaar een makelaarskantoor tot de essentiële winkel behoord.
Dat soort vage uitzonderingen blijven voor mij ook altijd een bron van vermaakquote:Op donderdag 18 november 2021 16:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik ben meer verbaasd dat blijkbaar een makelaarskantoor tot de essentiële winkel behoord.
Gelukkig zitten wij niet midden in een pandemie, dus waarom alle haast inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2021 16:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja hoor, Kamerleden hebben pas anderhalf jaar de mogelijkheid gehad zich te verdiepen in de materie?
Ik zou dat niet te hard roepen tenzij je een scheldkannonade wilt ontvangenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Met 403 mensen op de IC benaderen we nog lang niet onze maximale capaciteit toch?
Het verschil is dat hij aangeeft dat hij (met de instroom die er is en de uitleg die ik net ook gaf) geen scenario ziet waarin dit nog goed zal gaan.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:42 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen die twee dingen? En verder ben ik het niet oneens met zijn persoonlijke situatie, want dat kan niet. Maar die doortrekken naar de algemene situatie vind ik dus niet terecht.
Dit.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Typisch weer dit
Waarom nou weer die 1.5m uitzondering. Alsof je dat kan waarborgen.
Ben niet voor CTB in winkels hoor, maar als je het doet doe het dan gewoon volledig.Dit is weer zo typisch dom gepolder. De Action zegt dan straks "ja ja, we houden 1.5m afstand dus CTB niet nodig" en dan vallen de tokkies weer over elkaar om goedkoop een 5-pack snickers en wc-papier in te slaan.
Wel dus.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Met 403 mensen op de IC benaderen we nog lang niet onze maximale capaciteit toch?
Bezichtigen via Zoomquote:Op donderdag 18 november 2021 16:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alsof een makelaar niet via Zoom kan overleggen.
Dat is gebaseerd op de besmettingen van twee - drie weken geleden. Die gaat flink groeien de komende weken en er lijkt nog steeds geen plateau in zicht wat betreft de besmettingen. We zijn de Titanic die op een ijsberg af koerst en de bemanning is druk met andere dingen.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Misschien als je iets moet tekenen of zo, huurcontract bijvoorbeeld. En woningen bezichtigen op afstand is ook wel lastig.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alsof een makelaar niet via Zoom kan overleggen.
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is gebaseerd op de besmettingen van twee - drie weken geleden. Die gaat flink groeien de komende weken en er lijkt nog steeds geen plateau in zicht wat betreft de besmettingen. We zijn de Titanic die op een ijsberg af koerst en de bemanning is druk met andere dingen.
Volgens de cijfers van LCPS is de max capaciteit 1069 en zijn er nog 157 bedden "beschikbaar".quote:Op donderdag 18 november 2021 16:44 schreef Heph844 het volgende:
Waarom zou het in andere ziekenhuizen anders zijn?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:42 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
En verder ben ik het niet oneens met zijn persoonlijke situatie, want dat kan niet. Maar die doortrekken naar de algemene situatie vind ik dus niet terecht.
Correlatie of causatie met het eten van sardientjes?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[ twitter ]
Er was eens één dapper gallisch dorp sardinisch eiland dat dapper weerstand bood tegen de romeinen het virus
Ik vind het precies andersom, we hebben allemaal toegang tot cijfers. En we weten ook dat verschillende ziekenhuizen er anders voorstaan. Het is interessant om rechstreekse getuigenis te krijgen en die persoon een hart onder de riem te steken. Maar nogmaals, de situatie als geheel is daarmee niet samen te vatten. Die persoon denkt schijnbaar van welquote:Op donderdag 18 november 2021 16:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het verschil is dat hij aangeeft dat hij (met de instroom die er is en de uitleg die ik net ook gaf) geen scenario ziet waarin dit nog goed zal gaan.
Uiteraard is die situatie niet illustratief voor alle ziekenhuizen, maar gelet op de berichten die vanuit ziekenhuizen komen is het ook geen stretch om aan te nemen dat de situatie daar vergelijkbaar is.
Ik vind dat je een beetje zoekt naar spijkers op laag water op 't moment.
Causaliteit. Dat kan niet anders.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Correlatie of causatie met het eten van sardientjes?
Wacht maar tot 1 schreeuwerige mondkapjesweigerende Nederlander bedenkt er op vakantie te willen.. let the infections begin.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[ twitter ]
Er was eens één dapper gallisch dorp sardinisch eiland dat dapper weerstand bood tegen de romeinen het virus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |