Zet mij maar in de bak.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dan kies je er nu dus voor om vanwege morele redenen niet te vaccineren, want het uiteindelijke effect zal gewoon zijn dat je gevaccineerd word. Al dan niet gedwongen.
Het probleem wordt steeds groter, steeds minder mensen in de zorg. Zeker als unvaxxed mensen in de zorg straks worden ontslagen. En de vaccins werken ook niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het hele probleem allang weg. Of niet, maar dan werkt vaccinatie niet.
We zullen het gaan zien. Ik denk dat jij met je vaccinatie in maart wel veilig zit, maar ik ben er niet zeker van dat we volgend jaar rond deze tijd weer volledig in de corona ellende zitten en we dan wederom weer een aantal stappen verder gaan voor ongevaccineerden.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het hele probleem allang weg. Of niet, maar dan werkt vaccinatie niet.
Jij zit wel veilig met je maart vaccinatie. Zo snel zal het echt niet gaan. Hoop ik.quote:
Ben niet iemand die geweld predikt . Maar mocht er een backlash komen met hele vervelende gevolgen. , dan zal ik de ouders tot de dood aan toe verdedigenquote:Op donderdag 18 november 2021 17:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Deze mensen vinden zichzelf serieus dus geen gevaar voor de samenleving met hun extremistische gedachtes?
Ik snap alsnog niet goed waar het dan wel verplicht zou worden. Je kunt toch vrijwel overal afstand houden? Behalve misschien bij de contactberoepen?quote:
Maar logisch, ik had het ook geadviseerd, tenminste, de horeca gelegenheden dicht methode. Of 1G als je denkt dat dat werkt.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
Heb je al die tijd keurig aan de regels gehouden , een qr code gehaald, meedere jabs . Mag je alsnog de de lockdown in samen met de rest van de ongevaccineerden![]()
[ twitter ]
ik vraag me echt al een poosje af waar we naar toe gaanquote:Op donderdag 18 november 2021 18:39 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben meer nsb'ers nodig , wie helpt de overheid een handje mee ?
[ twitter ]
quote:Exponentiële groei besmettingscijfers houdt aan: 23.680 nieuwe meldingen
Er komt vooralsnog geen einde aan de snelle groei van de Nederlandse besmettingscijfers. Voor de vierde dag op rij wordt er een recordaantal besmettingen gemeld: 23.680. Dit is inclusief een onbekende hoeveelheid nameldingen na een eerdere storing. Gisteren werden er 20.793 positieve tests gerapporteerd.
https://www.volkskrant.nl(...)nbare-zorg~b67e4344/
Hij vind cheeseburgers en gebakjes ook heel lekker.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tweelingbroer van Bruls? Heeft hij zelf zijn achternaam gekozen?
Makkelijk te vinden in NL. Doe een rondje twitter/nu.nl/FOK/COR en je hebt binnen no time tientallen NSBers gevondenquote:Op donderdag 18 november 2021 18:39 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben meer nsb'ers nodig , wie helpt de overheid een handje mee ?
[ twitter ]
23,000 'besmettingen' my arse.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al het vaccin zo goed werkt
waarom hebben we dan nu bijna 23000 besmettingen vandaag
waarom lopen de ziekenhuizen vol
en is het een kwestie van tijd dat we bij code zwart komen
hoeveel testen staan daar tegenover?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
23,000 'besmettingen' my arse.
Gebaseerd op wat dan? Flut testjes?
Ik geloof er echt geen ene reet van de cijfers.
It's a big fat fckin scam.imo.
Geen idee.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel testen staan daar tegenover?
Lijkt wel een opgezet plan. Anders laat je het nooit zover komen.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Het probleem wordt steeds groter, steeds minder mensen in de zorg. Zeker als unvaxxed mensen in de zorg straks worden ontslagen. En de vaccins werken ook niet.
ik dacht echt van de weekquote:
De bron was zo slecht, dat ik hoopte dat het fake was.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht echt van de week
iemand maakt een hele slechte grap toen het hier werd geplaatst
maar het is gewoon fucking echt waar!!!
hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze dit voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:57 schreef _I het volgende:
[..]
De bron was zo slecht, dat ik hoopte dat het fake was.
De goedkeuring was er in 180 dagen door, en nu 55 jaar er over doen om elke week 600 pagina’s vrij te geven (omennabij)
Maar hoe ziek is dat! Veilig en effectief. Kijk maar in 2076!
Inb4: Omega variant. Zeer besmettelijk en richt zich op mensen onder de 60.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:48 schreef KNAK het volgende:
Die 25k is voor het klootjesvolk, om ze in een angst-wurggreep te hebben en houden om vervolgens de nodige maatregelen weer te rechtvaardigen. Dat gesynct met een hoop andere (Europese) landen die ook ineens met allerlei alarmbellen en kleurcodes rondstrooien. Je kan uiteraard niet het ene land vrij hebben en het andere land geheel op slot, want dan krijg je scheve gezichten
Heerlijke fuckup waar we nog flink van gaan lijden, dit
ik las vandaag een stuk over de Delta variantquote:Op donderdag 18 november 2021 19:59 schreef _I het volgende:
[..]
Inb4: Omega variant. Zeer besmettelijk en richt zich op mensen onder de 60.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |