Ze zaten altijd al bij Videoland. Wat je ziet op tv staat er al een tijdje op. Wacht even een jaartje en je kan er ook naar kijkenquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:13 schreef StevenHyde het volgende:
Voorheen was het toch gewoon op rtl of sbs. Jammer dat dit dan ook bij een streamingdienst zit nu. Keken er graag naar
Ah okay mooiquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze zaten altijd al bij Videoland. Wat je ziet op tv staat er al een tijdje op. Wacht even een jaartje en je kan er ook naar kijken
Ik vind Gert en Viktor echt heel grappig. Droge humor.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Heb dit nog nooit gekeken. Zal eens zien of het wat is.
Ik moet er nog achter komen wie wie is, dochter zoon, schoondochter en schoonzoon of watquote:Op woensdag 10 september 2025 16:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind Gert en Viktor echt heel grappig. Droge humor.
Uitgelezen kans om haar kleding te promoten. Ik snap het wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:03 schreef roos94 het volgende:
Het wordt wel een beetje de grote Ellen-show
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:03 schreef roos94 het volgende:
Het wordt wel een beetje de grote Ellen-show
Tip: ga eerst de vorige seizoenen terugkijken.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Heb dit nog nooit gekeken. Zal eens zien of het wat is.
Lief ook hoe ze met haar honden om gaat. Zijn echt haar kindjes. Ik geloof ook niet dat ze zelf kinderen heeft?quote:
Zover ik weet heeft ze geen kinderen nee. Maar wel een heel lief hondenhartquote:Op woensdag 17 september 2025 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lief ook hoe ze met haar honden om gaat. Zijn echt haar kindjes. Ik geloof ook niet dat ze zelf kinderen heeft?
Een mens wil altijd meerquote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blijkbaar verkopen ze bij de AH Verhulstjes rosé
[ afbeelding ]
Hebben deze mensen nog geen geld genoeg?
Ik denk dat deze mensen wel aardig gewend zijn aan de camera eigenlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:55 schreef spapaars het volgende:
Ik vind wel dat ze wel heel erg bewust zijn van de aanwezige camera mensen, zie weinig spontaniteit.
Na 1 aflevering gestopt met kijken.
Goh, dat had je niet op voorhand kunnen bedenken?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:55 schreef spapaars het volgende:
Ik vind wel dat ze wel heel erg bewust zijn van de aanwezige camera mensen, zie weinig spontaniteit.
Na 1 aflevering gestopt met kijken.
Je moet alles een kans geven.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Goh, dat had je niet op voorhand kunnen bedenken?
Oh goeie.. ik dacht dat ze waren uitgenodigd. 🤔 Maar Gert heeft ook genoeg geld voor een eigen jacht dus zou me niet verbazen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:11 schreef Elan het volgende:
Feest voor Martine was geniaal
Is dat jacht nou van Gert zelf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |