SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Amper. Heb er in totaal een stuk of 4 gedaan denk ik?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe vaak doe jij een zwangerschapstest?
Bij mij welquote:
Kut ik doe iets fout.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet alles snel. Als je binnen een jaar niet samenwoont doe je iets fout
je vriend gaat trouwen maar heeft jou nog niet gevraagdquote:Op donderdag 18 november 2021 13:17 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heb ik over een tijdje een bruiloft van 2 mensen die ik ken. Wel beetje awkward want zijn vorige relatie van 9 jaar ofzo is toen kapot gegaan door mij.
Ik denk niet dat mijn vriend ooit gaat trouwen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je vriend gaat trouwen maar heeft jou nog niet gevraagd?
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:17 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heb ik over een tijdje een bruiloft van 2 mensen die ik ken. Wel beetje awkward want zijn vorige relatie van 9 jaar ofzo is toen kapot gegaan door mij.
Oh, daar heb ik 4 jaar over gedaan ofzo.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet alles snel. Als je binnen een jaar niet samenwoont doe je iets fout
Hangt een beetje af hoe oud mensen zijn, maar 3 maanden is recept voor chaos en stormquote:Op donderdag 18 november 2021 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meisje waar hij nu mee heeft heeft hij iets mee omdat hij mij niet kon krijgen. Hij vind haar ook wel echt leuk hoor maar ja ik was eerste keus.quote:
trouwen met je 2e keus en tijdens bruiloft verlekkeren aan de 1equote:Op donderdag 18 november 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Meisje waar hij nu mee heeft heeft hij iets mee omdat hij mij niet kon krijgen. Hij vind haar ook wel echt leuk hoor maar ja ik was eerste keus.
Misschien zegt-ie straks geen ja, maar barst hij in huilen uit op het moment supreme en zegt-ie dat-ie alleen jou wil.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Meisje waar hij nu mee heeft heeft hij iets mee omdat hij mij niet kon krijgen. Hij vind haar ook wel echt leuk hoor maar ja ik was eerste keus.
de wattesquote:Op donderdag 18 november 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb uitslag van m'n pleisterplek
Dit willen jullie allemaal weten hč ?
Uiteraard.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Na ik denk dat hij er na al die jaren wel overheen is. Hoop ik maar voor hem.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zegt-ie straks geen ja, maar barst hij in huilen uit op het moment supreme en zegt-ie dat-ie alleen jou wil.
Leuk verhaal om te vertellen op de bruiloft.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik mij beter maar stil kan houden op die bruiloft.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk verhaal om te vertellen op de bruiloft.Bij voorkeur tegen haar ouders
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom de pleister?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een soort huiduitslag op de plek waar ik een pleister hadquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Daily dosis wappiegein: https://www.thebestsocial.media/nl/twitter-willem-bluetooth
Vlak voor het jawoord in zijn oor fluisteren dat je misschien toch wel interesse hebt.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik mij beter maar stil kan houden op die bruiloft.
Mwah, uitgenodigd zijn is geen verplichting om te gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik mij beter maar stil kan houden op die bruiloft.
Ik heb een vriend waar ik gelukkig mee ben.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vlak voor het jawoord in zijn oor fluisteren dat je misschien toch wel interesse hebt.
Na ik heb al ja gezegd en ik denk dat veel vrienden gaan. Of niet? Dan is het wel erg ongemakkelijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, uitgenodigd zijn is geen verplichting om te gaan natuurlijk.
aan het einde van het feest als liedje brengenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou even polsen bij vrienden die je daar verwacht.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik heb al ja gezegd en ik denk dat veel vrienden gaan. Of niet? Dan is het wel erg ongemakkelijk.
Je kunt hem toch als reserve houden?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een vriend waar ik gelukkig mee ben.Doe normaal.
Dat denk ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt een beetje af hoe oud mensen zijn, maar 3 maanden is recept voor chaos en storm
Ja, je moet vijf minuten later ook zeggen dat je een kop thee bedoeldequote:Op donderdag 18 november 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een vriend waar ik gelukkig mee ben.Doe normaal.
Het is de leeftijd, vrees ik. Ergens ook wel logisch, want op bijna 35 gaat het wel hard met je vruchtbare jaren.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel hoor.
Maar het lijkt wel alsof iedereen binnen een jaar gaat samenwonen/trouwen/kinderen....
Kijk tegen die tijd wel of ik nog vrienden ben met ze.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou even polsen bij vrienden die je daar verwacht.
Ik vind hem helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt hem toch als reserve houden?
Nou laat die vruchtbare jaren dan maar snel afgelopen zijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de leeftijd, vrees ik. Ergens ook wel logisch, want op bijna 35 gaat het wel hard met je vruchtbare jaren.
Dat doet er toch helemaal niet toequote:
Moest bloed laten prikkenquote:
Blij dat mijn date geen kids wilquote:Op donderdag 18 november 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de leeftijd, vrees ik. Ergens ook wel logisch, want op bijna 35 gaat het wel hard met je vruchtbare jaren.
Ja idd, herkenbaarquote:Op donderdag 18 november 2021 13:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel hoor.
Maar het lijkt wel alsof iedereen binnen een jaar gaat samenwonen/trouwen/kinderen....
Je weet nu in elk geval dat de uitslag vandaag isquote:Op donderdag 18 november 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest bloed laten prikken
Voor de tweede keer, want de eerste keer hadden ze een verkeerd formulier gebruikt![]()
Bel ik op.. moet dit nuchter ?
"Weet ik niet"
Oke, dan weet ik het ook niet
Kom ik aan bij het bloedprikken.
Prikmens in paniek omdat ze geen formulier heeft
Leidinggevende van prikmens weet het ook niet .. en ze bellen een hulplijn![]()
Dus ik vraag: wanneer is de uitslag
"Weet ik niet"
Joejoe
Weet je sowieso wel of je last hebt van die pirk?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest bloed laten prikken
Voor de tweede keer, want de eerste keer hadden ze een verkeerd formulier gebruikt![]()
Bel ik op.. moet dit nuchter ?
"Weet ik niet"
Oke, dan weet ik het ook niet
Kom ik aan bij het bloedprikken.
Prikmens in paniek omdat ze geen formulier heeft
Leidinggevende van prikmens weet het ook niet .. en ze bellen een hulplijn![]()
Dus ik vraag: wanneer is de uitslag
"Weet ik niet"
Joejoe
Ja, same, maar ik kán me zo voorstellen dat het meespeelt voor een hoop.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou laat die vruchtbare jaren dan maar snel afgelopen zijn.
[..]
Dat doet er toch helemaal niet toe
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:27 schreef Ama het volgende:
Wil daar niet eens aandenken, ben gelukkig.
Padamtsssssssquote:Op donderdag 18 november 2021 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet nu in elk geval dat de uitslag vandaag is
Nee, alleen last van huiduitslagquote:Op donderdag 18 november 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je sowieso wel of je last hebt van die pirk?
Wacht maar tot de eierstokjes gaan rammelen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat mijn date geen kids wil
positief of negatief?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat mijn date geen kids wil
Ik zou m'n adem niet inhouden.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eierstokjes gaan rammelen.
Ja weet ik nog nooit niet en heel de wereld weet dat niet kennelijkquote:
Je kunt er ook een paar laten invriezen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou m'n adem niet inhouden.
Het is wel lekker wokequote:
computer says yes!quote:
Of je accepteert gewoon dat er vrouwen zijn die geen kinderwens hebben?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt er ook een paar laten invriezen.
Voor de zekerheid
Gewoon een paar kleine Oemfoefoe's bestellen, die kun je nog altijd van diefstal beschuldigen dan mag je ze zonder bonnetje terugbrengen naar Oemfoefoelandquote:Op donderdag 18 november 2021 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt er ook een paar laten invriezen.
Voor de zekerheid
quote:Afgaande op de Atlas van Gemeenten die woensdag is uitgekomen, blijft Emmen net als vorig jaar de minst aantrekkelijke, grote Nederlandse gemeente om in te wonen.
AMENquote:Op donderdag 18 november 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of je accepteert gewoon dat er vrouwen zijn die geen kinderwens hebben?
Stom gedram.
quote:Emmen is onder meer slecht bereikbaar, heeft een beperkt cultureel aanbod, een laag percentage koopwoningen, is culinair een woestijn, ontbeert een universiteit en telt weinig vooroorlogse bebouwing.
Ik mag hier eigenlijk niet om lachenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een paar kleine Oemfoefoe's bestellen, die kun je nog altijd van diefstal beschuldigen dan mag je ze zonder bonnetje terugbrengen naar Oemfoefoeland
Nee dat kan echt nietquote:Op donderdag 18 november 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of je accepteert gewoon dat er vrouwen zijn die geen kinderwens hebben?
Stom gedram.
Ik ga meteen naar Emmen verhuizenquote:
Ik mag dit eigenlijk niet schrijvenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag hier eigenlijk niet om lachen
Slecht bereikbaar vind ik zelf wel onzin trouwens. Vanuit Zwolle gaat er een trein en vanuit Groningen 4x per uur een bus.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga meteen naar Emmen verhuizen
Echt nietquote:Op donderdag 18 november 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Als een vrouw haar ongeboren kinderen eenmaal ziet teruglachen in de ogen van degene waar ze echt brakend verliefd op is dan komt er echt wel natte stoom uit het kippenhok![]()
#USWijsheden.
Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Als een vrouw haar ongeboren kinderen eenmaal ziet teruglachen in de ogen van degene waar ze echt brakend verliefd op is dan komt er echt wel natte stoom uit het kippenhok![]()
#USWijsheden.
niks mis met geen vooroorlogse bebouwing hebben. Ziet er leuk uit maar daar houdt het ook ongeveer weer mee opquote:
quote:Sociaaleconomisch zijn Amersfoort, Amstelveen en Utrecht koploper. Vergeleken met tien jaar geleden doet Oss het verrassenderwijs het best, gevolgd door Eindhoven en Amsterdam. Ook op dit terrein bezet Emmen de laatste plek. Dat is vooral te wijten aan de hoge percentages laagopgeleiden, arbeidsongeschikten, werklozen en de lage arbeidsparticipatie van vrouwen.
Utrechtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:43 schreef Ama het volgende:
Ik zag dit bij de Jumbo liggen, snackkast raakt steeds voller zo.Ja, ik heb slagroomtruffels gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.belachelijk lekker
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Poeh dat is ook lekkerquote:Op donderdag 18 november 2021 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb slagroomtruffels gekochtbelachelijk lekker
Voldoen jullie wel aan het ventilatieprotocol zo?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand stinkt hier naar zweet en ze hebben de ramen dicht gedaan, want ze hebben het koud ...
Ik moet nog eens naar Hoog Catherijnequote:
Twee dagen oud mannenzweet vinden vrouwen het lekkerste luchtje ter wereld, daar kan zelfs geen rib-eye, rode roos of harig beestje met lieve kraaloogjes tegenop, dat is de natuur.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand stinkt hier naar zweet en ze hebben de ramen dicht gedaan, want ze hebben het koud ...
OEH, goeie 4EBE!quote:Op donderdag 18 november 2021 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Voldoen jullie wel aan het ventilatieprotocol zo?
Dat zeggen ze alleen maar omdat ze je fragiele geest niet willen breken.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee dagen oud mannenzweet vinden vrouwen het lekkerste luchtje ter wereld, daar kan zelfs geen rib-eye, rode roos of harig beestje met lieve kraaloogjes tegenop, dat is de natuur.
het is 12 graden vandaag ofzo? de zon schijnt. al dat soort dingenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou nee dus .. want koukleumen hierquote:Op donderdag 18 november 2021 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Voldoen jullie wel aan het ventilatieprotocol zo?
dan herken je het niet meer terug.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog eens naar Hoog Catherijne
100 jaar geleden dat ik daar was
Mensen die extreem stinken zullen dat soort dingen wel roepen ja.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen maar omdat ze je fragiele geest niet willen breken.
Ik krijg hoofdpijn van mannenzweetquote:Op donderdag 18 november 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee dagen oud mannenzweet vinden vrouwen het lekkerste luchtje ter wereld, daar kan zelfs geen rib-eye, rode roos of harig beestje met lieve kraaloogjes tegenop, dat is de natuur.
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een ijzersterke geest, stabiel, slim, sociaal, warm, scherp, normaal en flexibelquote:Op donderdag 18 november 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen maar omdat ze je fragiele geest niet willen breken.
zeggen dat je naar huis gaat want je vindt het niet veilig om in die situatie te werkenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nee dus .. want koukleumen hier
Ramen stonden open, maar die gingen met 3 nanoseconden dicht
En blijkbaar stink je dus.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een ijzersterke geest, stabiel, slim, sociaal, warm, scherp, normaal en flexibel
dat is laatquote:Op donderdag 18 november 2021 13:47 schreef Ama het volgende:
Omg jongens ik zag dat de oliebollenkraam in Emmen er weer staat.![]()
Ik raak mijn oriëntatie kwijt, de oude situatie was veel overzichtelijkerquote:Op donderdag 18 november 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan herken je het niet meer terug.
Geef nou maar gewoon toe dat je stinkt.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een ijzersterke geest, stabiel, slim, sociaal, warm, scherp, normaal en flexibel
Vrouwenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is 12 graden vandaag ofzo? de zon schijnt. al dat soort dingen
Waarschijnlijk is die kraam ook laatste in de nationale oliebollentest.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:47 schreef Ama het volgende:
Omg jongens ik zag dat de oliebollenkraam in Emmen er weer staat.![]()
Ik ben niet aan het werkquote:Op donderdag 18 november 2021 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
zeggen dat je naar huis gaat want je vindt het niet veilig om in die situatie te werken
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die kraam ook laatste in de nationale oliebollentest.
Hhmmmm, noteert.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van mannenzweet
als je er 2 keer doorheen bent gelopen weet je ook weer waar alles zitquote:Op donderdag 18 november 2021 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik raak mijn oriëntatie kwijt, de oude situatie was veel overzichtelijker
altijd hetzelfde met die koukleumwijvenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het werk
Olietokkiebollen, nu gemaakt van dooie gemalen rat want de bloem is zo duuuhuur.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Klink alsof kassawerk je ook wel zou liggen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:52 schreef kwiwi het volgende:
Beetje hele middag mooie slides met grafieken en tabellen knutselen, vind dat echt super ontspannend
Vooral als die mannen van Turkse komaf zijn en volop knoflook eetquote:
Zuchtttttquote:Op donderdag 18 november 2021 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je er 2 keer doorheen bent gelopen weet je ook weer waar alles zit
[..]
altijd hetzelfde met die koukleumwijven
Dit klinkt al aardig Turksquote:Op donderdag 18 november 2021 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral als die mannen van Turkse komaf zijn en volop knoflook eet
Ben jij daar goed in? Ik kan het redelijk. Stoor me altijd aan mensen die slides voljassen met tekstquote:Op donderdag 18 november 2021 13:52 schreef kwiwi het volgende:
Beetje hele middag mooie slides met grafieken en tabellen knutselen, vind dat echt super ontspannend
Trainingquote:
Dat is ook niet echt de bedoeling van een powerpointquote:Op donderdag 18 november 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij daar goed in? Ik kan het redelijk. Stoor me altijd aan mensen die slides voljassen met tekst
Gaat sowieso vandaag niet echt lekkerquote:
Gewoon hele pagina tekst met lettergrootte 10 en dan voorlezen tijdens de presentatie.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij daar goed in? Ik kan het redelijk. Stoor me altijd aan mensen die slides voljassen met tekst
zeg het ze!quote:Op donderdag 18 november 2021 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zuchttttt
Harder werken.. wil ik dan zeggen
Sowquote:Op donderdag 18 november 2021 13:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeg toch dat ik niet heb gekocht.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
En o wee als je van je blaadje opkijkt!quote:Op donderdag 18 november 2021 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon hele pagina tekst met lettergrootte 10 en dan voorlezen tijdens de presentatie.
gisteren m'n vr nog op m'n hoofd gehad. was wel weer even wennen. denk al een jaar niet gedaanquote:
quote:
Was het wel goede pr0n?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
gisteren m'n vr nog op m'n hoofd gehad. was wel weer even wennen. denk al een jaar niet gedaan
Liefst ook mompelen!quote:Op donderdag 18 november 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En o wee als je van je blaadje opkijkt!
oh, mag ik je wat data sturen om mooie staafdiagrammen van te makenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:52 schreef kwiwi het volgende:
klaar met werken?quote:
Er is een fout opgetreden...quote:Op donderdag 18 november 2021 14:08 schreef Karzai het volgende:
Toch nog wel prijzig een huis in Emmen
https://www.jaap.nl/koopwoningen/drenthe/zuidoost-drenthe/emmen
Zou ik best een dagje willen doen, vind de zelfscankassa ook leukquote:Op donderdag 18 november 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klink alsof kassawerk je ook wel zou liggen.
prima tijdenquote:Op donderdag 18 november 2021 14:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik werk maar van 9 tot 13.30
Ja, want ik heb ook een hekel aan veel tekst, dus probeer het altijd met een zo duidelijk mogelijke grafiek of tabel te doen zodat je de data in een oogopslag begrijpt (of zou moeten begrijpen als ik het goed heb gedaanquote:Op donderdag 18 november 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2021 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, want ik heb ook een hekel aan veel tekst, dus probeer het altijd met een zo duidelijk mogelijke grafiek of tabel te doen zodat je de data in een oogopslag begrijpt (of zou moeten begrijpen als ik het goed heb gedaan).
Leg dat mijn collega’s maar uitquote:Op donderdag 18 november 2021 13:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt de bedoeling van een powerpoint
Dat is zo'n beetje de nr. 1 basisregel voor een pppquote:Op donderdag 18 november 2021 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leg dat mijn collega’s maar uit
Inderdaad. Ik had ook collega's die van een powerpoint een boek wisten te makenquote:Op donderdag 18 november 2021 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leg dat mijn collega’s maar uit
Werk je op een zolder dan??quote:Op donderdag 18 november 2021 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand heeft het raam ineens volop open gezet![]()
Misschien zijn hier ook wel fokkers in deze ruimteen lezen ze mee in deze sc
Neequote:Op donderdag 18 november 2021 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de nr. 1 basisregel voor een ppp![]()
Zijn jouw collega's 50+ ?
Ik heb altijd het idee dat dat mensen zijn die niet goed weten wat ze doen, of hoe ze uit moeten leggen wat ze presenteren. Anders kun je echt wel zelf met een verhaal rondom een plaatje met een paar steekwoorden komen.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeDertigers. En dan tijdens een meeting woord voor woord die slide doornemen
* dud0r zwaait hard vanaf de andere kant van de ruimtequote:Op donderdag 18 november 2021 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand heeft het raam ineens volop open gezet![]()
Misschien zijn hier ook wel fokkers in deze ruimteen lezen ze mee in deze sc
Nee een trainingslocatiequote:Op donderdag 18 november 2021 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Werk je op een zolder dan??
quote:Op donderdag 18 november 2021 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeDertigers. En dan tijdens een meeting woord voor woord die slide doornemen
ik weet niet of ik dit leuk moet vinden of dat ik me er over moet verbazen dat je de melk niet gewoon in een pannetje opwarmtquote:Op donderdag 18 november 2021 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe magnetron is binnen, en hij werkt! Warme chocomel
Ja precies, sowieso hou ik dingen gewoon kort en krachtig. Zo zinloos om mensen te vervelen met oeverloos geouwehoerquote:Op donderdag 18 november 2021 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat dat mensen zijn die niet goed weten wat ze doen, of hoe ze uit moeten leggen wat ze presenteren. Anders kun je echt wel zelf met een verhaal rondom een plaatje met een paar steekwoorden komen.
Volgens mij zijn wij echt hetzelfdequote:Op donderdag 18 november 2021 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies, sowieso hou ik dingen gewoon kort en krachtig. Zo zinloos om mensen te vervelen met oeverloos geouwehoer
er achteraan!quote:Op donderdag 18 november 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
Hmm er is hier vanalles aan de hand, veel politie en ambulances die voorbij racen.
Jij was ziek Gerdaquote:Op donderdag 18 november 2021 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe magnetron is binnen, en hij werkt! Warme chocomel
"hoe was je vakantie?"quote:Op donderdag 18 november 2021 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij echt hetzelfdeAls mensen vragen op het werk "hoe was je vakantie?", zeg ik ook alleen maar "goed". En anderen komen met een verhaal van een half uur plus foto's
Echt bizarquote:Op donderdag 18 november 2021 14:33 schreef dud0r het volgende:
Iemand hier nog interesse om corona te bestellen? Want dat kan tegenwoordig.
Krijg je een buisje met besmette vloeistof die je moet drinken.
Dat deed ik vroeger altijd, snel op m'n fiets er achteraan racen. Totdat ik eens in Leeuwarden in de menigte naar een brand stond te kijken, de hulpdiensten er daardoor niet snel door konden, en een jongen levend verbrand isquote:
Dat lijkt meer op een bunker!quote:Op donderdag 18 november 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
Ik ben een tiny house aan het maken.
[ afbeelding ]
Ja maar dan heb je wel een jaar lang een QR code!quote:Op donderdag 18 november 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt bizar
Kan heel fout uitpakken
quote:Op donderdag 18 november 2021 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan de postbode m'n magnetron nog wel brengen
ja dat is wel heel erg jaquote:Op donderdag 18 november 2021 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd, snel op m'n fiets er achteraan racen. Totdat ik eens in Leeuwarden in de menigte naar een brand stond te kijken, de hulpdiensten er daardoor niet snel door konden, en een jongen levend verbrand isNu doe ik geen ramptoerist dingen meer
er mogen nog wel wat ramen inquote:Op donderdag 18 november 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
Ik ben een tiny house aan het maken.
[ afbeelding ]
En kans op langdurige longschadequote:Op donderdag 18 november 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je wel een jaar lang een QR code!
quote:Op donderdag 18 november 2021 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd, snel op m'n fiets er achteraan racen. Totdat ik eens in Leeuwarden in de menigte naar een brand stond te kijken, de hulpdiensten er daardoor niet snel door konden, en een jongen levend verbrand isNu doe ik geen ramptoerist dingen meer
vergeet de hersen en hartschade nietquote:Op donderdag 18 november 2021 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En kans op langdurige longschade
Allemaal wannabee zigeunersquote:Op donderdag 18 november 2021 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
Ik snap helemaal niks van die tiny house trend.. Het is gewoon een opgewaardeerde caravan
Iemand die dit overweegt heeft al hersenschadequote:Op donderdag 18 november 2021 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
vergeet de hersen en hartschade niet
Toen ik ging verhuizen, zette ik alles wat ik niet meenam, op mp en dat scheelde weer een mini hernia (3 etages naar beneden)quote:Op donderdag 18 november 2021 14:40 schreef Flory het volgende:
Net ons oude tapijt gratis af te halen gezet en 10 mins later kwam er al iemand om![]()
#datruimtlekkerop
quote:Op donderdag 18 november 2021 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij echt hetzelfdeAls mensen vragen op het werk "hoe was je vakantie?", zeg ik ook alleen maar "goed". En anderen komen met een verhaal van een half uur plus foto's
ijkbaar altijd nog wat bijquote:Op donderdag 18 november 2021 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand die dit overweegt heeft al hersenschade
had toch tijdens het eten gekundquote:Op donderdag 18 november 2021 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ooit eens bij een collega thuis geweest. Afhaalchinees heeft een uur op tafel staan dampen omdat hij eerst drie fotoalbums over zijn reis naar Nepal moest laten zien
quote:
In dit geval helpt het met het sneller je Simskillz ontwikkelen.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
Ik snap helemaal niks van die tiny house trend.. Het is gewoon een opgewaardeerde caravan
Met pindasaus was toch alles lekker?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je pindasaus op de foto’s
lekker de foto's aflikkenquote:Op donderdag 18 november 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je pindasaus op de foto’s
Wat is het probleem? De houten huisjes zijn te christelijk en de moslimgemeenschap voelt zich buitenspel gezet of wat?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Hier is een mega discussie aan de gang over kerststalletjes.
Stad Brugge heeft de houten huisjes op de kerstmarkt vervangen door zwarte die op containers lijken.
Werkelijk een dagtaak om alle commentaar te lezen overal omg![]()
Foto’s van Nepalese yaks gaan er niet beter van smaken.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met pindasaus was toch alles lekker?
Ook niet slechter, I guess.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Foto’s van Nepalese yaks gaan er niet beter van smaken.
Kasplantjesquote:Op donderdag 18 november 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
er kan bl
[..]
ijkbaar altijd nog wat bij
Mensen kunnen niet tegen verandering. Eerst klagen dat het altijd hetzelfde is elk jaar.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is het probleem? De houten huisjes zijn te christelijk en de moslimgemeenschap voelt zich buitenspel gezet of wat?
Klote mensen. Allemaal naar Facebook sturen.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet tegen verandering. Eerst klagen dat het altijd hetzelfde is elk jaar.
Nu dus alles vernieuwd en vinden ze het containers en weggegooid geld en boos omdat die oude hutjes weg
zijn, anyway enorm drama
als ze dat maar buiten het ziekenhuis doenquote:
Daar maken ze mekaar zowat af jaquote:Op donderdag 18 november 2021 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klote mensen. Allemaal naar Facebook sturen.
Ik ga straks het hele weekend weer een kasplantje imiterenquote:
Nawerking van de corona nog?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga straks het hele weekend weer een kasplantje imiteren
nee, gewoon lekkerquote:
Ook een optiequote:
Klinkt goed, beetje zon, beetje rusten, beetje etenquote:Op donderdag 18 november 2021 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga straks het hele weekend weer een kasplantje imiteren
Prima plan wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed, beetje zon, beetje rusten, beetje eten
Ik denk eerder dat het veel eten gaat wordenquote:Op donderdag 18 november 2021 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik zie geen zon in het weerbericht voor dit weekendquote:Op donderdag 18 november 2021 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
op dit moment is er zon genoeg.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie geen zon in het weerbericht voor dit weekend
oh ja, leuke dingen doen met de kleinequote:Op donderdag 18 november 2021 15:08 schreef dud0r het volgende:
Ik moet nog bedenken wat ik dit weekend ga doen. Even kijken of er zaterdag nog wat leuks te doen is met de kleine.
het is nog geen weekend.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op dit moment is er zon genoeg.
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, leuke dingen doen met de kleine
Masturberen bedoel je toch?
Hoax.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op dit moment is er zon genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:16 schreef Ama het volgende:
Voor nu.Er ligt iemand in bed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Jij bent het zonnetje in huis toch ?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie geen zon in het weerbericht voor dit weekend
Koekkoekquote:
Zolang de meeste besmettingen thuis en op scholen zijn doen die maatregelen geen fuckquote:Op donderdag 18 november 2021 15:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het OMT bekijken of mensen nog na 20.00 uur in de horeca mogen blijven!
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:16 schreef Ama het volgende:
Voor nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool gedaan
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Op naar de 25kquote:
ook niet altijdquote:Op donderdag 18 november 2021 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent het zonnetje in huis toch ?
ik zou maart 2022 maar aan houdenquote:Op donderdag 18 november 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koekkoek
Nou, sowieso tot het einde van het jaar thuiswerken
Ik denk dat horeca ook wel een grote rol speelt, vooral cafe's etc.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang de meeste besmettingen thuis en op scholen zijn doen die maatregelen geen fuck
Ja kroegen en clubs enzo, waarbij mensen elkaar in het gezicht schreeuwen om boven de muziek uit te komen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat horeca ook wel een grote rol speelt, vooral cafe's etc.
Dus gewoon de muziek lager zetten en de crisis is opgelostquote:Op donderdag 18 november 2021 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kroegen en clubs enzo, waarbij mensen elkaar in het gezicht schreeuwen om boven de muziek uit te komen.
Dovendiscoquote:Op donderdag 18 november 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus gewoon de muziek lager zetten en de crisis is opgelost
Yups. Eén besmet iemand kan daar tientallen mensen besmetten.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kroegen en clubs enzo, waarbij mensen elkaar in het gezicht schreeuwen om boven de muziek uit te komen.
Wil ik ook nog zien. Trailer zag er leuk uitquote:Op donderdag 18 november 2021 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Met andere woorden, de nieuwe Ghostbusters is best leuk![]()
![]()
Twee jaar op gewachtquote:Op donderdag 18 november 2021 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil ik ook nog zien. Trailer zag er leuk uit
ik wist tot ik dune ging zien niet eens dat er een nieuwe kwam.quote:
Die ziet er ook al 20 jaar hetzelfde uitquote:
Dat is het al bijna manquote:Op donderdag 18 november 2021 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou maart 2022 maar aan houden
Die wil ik ook nog zien.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk blijft de boel nog lang genoeg open voor Spider-Man.
Gaat dit over een cavia?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn prinsesje is helemaal gezond![]()
Nee over Julia-Chantellequote:
Heb je een zorgverzekering voor je prinsesje? Ik ben zelf ook aan het zoeken.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn prinsesje is helemaal gezond![]()
Nee, volgens mij is dat ook helemaal niet zo voordelig.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een zorgverzekering voor je prinsesje? Ik ben zelf ook aan het zoeken.
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders gaan morgen uit eten met een groepje kennissen en m'n moeder wil niet gaan maar wil ook niet afzeggen uit schaamte ofzo, en dan gaan we volgende week een midweekje naar Zeeland en kunnen we meteen met de hele family in quarantaine op een vakantiepark.
En als ik dan voorstel of iedereen dan even een sneltest wil doen vandaag en morgen, nee dat is raarrrr.
gezellig iedereen aan de corona!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders gaan morgen uit eten met een groepje kennissen en m'n moeder wil niet gaan maar wil ook niet afzeggen uit schaamte ofzo, en dan gaan we volgende week een midweekje naar Zeeland en kunnen we meteen met de hele family in quarantaine op een vakantiepark.
En als ik dan voorstel of iedereen dan even een sneltest wil doen vandaag en morgen, nee dat is raarrrr.
Liever positief verrast dan positief getestquote:Op donderdag 18 november 2021 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik ben tot nu toe positief verrast. Ik had serieus een positieve test verwacht inmiddels, maar de milde klachten die ik heb (beetje last van m'n keel en wat gesnotter) is gewoon een ordinair koutje.
Mijn ouders hebben hun etentje wat ik gisteren aanhaalde, toch maar gecanceldquote:Op donderdag 18 november 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Mijn vader doet dat echt niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hun etentje wat ik gisteren aanhaalde, toch maar gecanceld
Beetje raar en jammer, maar goed. We zien het welquote:
Ja, en aangezien ik hier tussenstond:quote:Op donderdag 18 november 2021 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Liever positief verrast dan positief getest
Is het al etenstijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hoezo raar? Is toch begrijpelijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje raar en jammer, maar goed. We zien het welBedankt voor de update iig
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en aangezien ik hier tussenstond:even kijken waar je staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Ik kan mezelf al niet terugvinden en ik weet waar ik ongeveer stond.quote:
h het is droge worst, het is nou niet dat het gaat rotten van een dag in een sorteercentrumquote:
Ach hij geeft het tenminste netjes aan.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja doen ze met planten volgens mij ook liever niet.
challenge accepted!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan mezelf al niet terugvinden en ik weet waar ik ongeveer stond.
Na nee maar hij wil gewoon dat mensen het zo vers mogelijk krijgen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:54 schreef dud0r het volgende:
ac
[..]
h het is droge worst, het is nou niet dat het gaat rotten van een dag in een sorteercentrum
Je kunt prima vrijdag verzenden, dan is het er zaterdag. En anders maar niet, die rotzooi blijft lang zat goed.quote:
is ook wat voor te zeggenquote:Op donderdag 18 november 2021 15:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Na nee maar hij wil gewoon dat mensen het zo vers mogelijk krijgen.
Volgens mij maak jij je vooral druk nu.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus hij houdt er een aantal het hele weekend achter omdat hij wil dat mensen het zo vers mogelijk krijgenEn ik mag dat niet raar vinden
![]()
Dat is toch wel bijzonder![]()
Maar nogmaal, ik vind het allemaal prima hoorWe zien het wel
![]()
Trek het je niet zo aan allemaal
Ehm, "thuis" heeft 'ie controle over hoe het bewaard wordt he.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus hij houdt er een aantal het hele weekend achter omdat hij wil dat mensen het zo vers mogelijk krijgenEn ik mag dat niet raar vinden
![]()
Dat is toch wel bijzonder![]()
Maar nogmaal, ik vind het allemaal prima hoorWe zien het wel
![]()
Trek het je niet zo aan allemaal
Echt?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:58 schreef Karzai het volgende:
Beste ontvanger,
We bezorgen binnenkort een pakket bij je.
Verwacht bezorgmoment:
Morgen 19 november
08.00 - 18.00 uur
Bezorgadres:
Afzender:
Worstworstworst.nl
Ja precies, die krijg ik ook netquote:Op donderdag 18 november 2021 15:58 schreef Karzai het volgende:
Beste ontvanger,
We bezorgen binnenkort een pakket bij je.
Verwacht bezorgmoment:
Morgen 19 november
08.00 - 18.00 uur
Bezorgadres:
Afzender:
Worstworstworst.nl
Mooie timing wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
kreeg 5 minuten geleden een mailtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |