SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Amper. Heb er in totaal een stuk of 4 gedaan denk ik?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe vaak doe jij een zwangerschapstest?
Bij mij welquote:
Kut ik doe iets fout.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet alles snel. Als je binnen een jaar niet samenwoont doe je iets fout
je vriend gaat trouwen maar heeft jou nog niet gevraagdquote:Op donderdag 18 november 2021 13:17 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heb ik over een tijdje een bruiloft van 2 mensen die ik ken. Wel beetje awkward want zijn vorige relatie van 9 jaar ofzo is toen kapot gegaan door mij.
Ik denk niet dat mijn vriend ooit gaat trouwen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je vriend gaat trouwen maar heeft jou nog niet gevraagd?
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:17 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heb ik over een tijdje een bruiloft van 2 mensen die ik ken. Wel beetje awkward want zijn vorige relatie van 9 jaar ofzo is toen kapot gegaan door mij.
Oh, daar heb ik 4 jaar over gedaan ofzo.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet alles snel. Als je binnen een jaar niet samenwoont doe je iets fout
Hangt een beetje af hoe oud mensen zijn, maar 3 maanden is recept voor chaos en stormquote:Op donderdag 18 november 2021 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meisje waar hij nu mee heeft heeft hij iets mee omdat hij mij niet kon krijgen. Hij vind haar ook wel echt leuk hoor maar ja ik was eerste keus.quote:
trouwen met je 2e keus en tijdens bruiloft verlekkeren aan de 1equote:Op donderdag 18 november 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Meisje waar hij nu mee heeft heeft hij iets mee omdat hij mij niet kon krijgen. Hij vind haar ook wel echt leuk hoor maar ja ik was eerste keus.
Misschien zegt-ie straks geen ja, maar barst hij in huilen uit op het moment supreme en zegt-ie dat-ie alleen jou wil.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Meisje waar hij nu mee heeft heeft hij iets mee omdat hij mij niet kon krijgen. Hij vind haar ook wel echt leuk hoor maar ja ik was eerste keus.
de wattesquote:Op donderdag 18 november 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb uitslag van m'n pleisterplek
Dit willen jullie allemaal weten hč ?
Uiteraard.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Na ik denk dat hij er na al die jaren wel overheen is. Hoop ik maar voor hem.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zegt-ie straks geen ja, maar barst hij in huilen uit op het moment supreme en zegt-ie dat-ie alleen jou wil.
Leuk verhaal om te vertellen op de bruiloft.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik mij beter maar stil kan houden op die bruiloft.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk verhaal om te vertellen op de bruiloft.Bij voorkeur tegen haar ouders
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom de pleister?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een soort huiduitslag op de plek waar ik een pleister hadquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Daily dosis wappiegein: https://www.thebestsocial.media/nl/twitter-willem-bluetooth
Vlak voor het jawoord in zijn oor fluisteren dat je misschien toch wel interesse hebt.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik mij beter maar stil kan houden op die bruiloft.
Mwah, uitgenodigd zijn is geen verplichting om te gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik mij beter maar stil kan houden op die bruiloft.
Ik heb een vriend waar ik gelukkig mee ben.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vlak voor het jawoord in zijn oor fluisteren dat je misschien toch wel interesse hebt.
Na ik heb al ja gezegd en ik denk dat veel vrienden gaan. Of niet? Dan is het wel erg ongemakkelijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, uitgenodigd zijn is geen verplichting om te gaan natuurlijk.
aan het einde van het feest als liedje brengenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou even polsen bij vrienden die je daar verwacht.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik heb al ja gezegd en ik denk dat veel vrienden gaan. Of niet? Dan is het wel erg ongemakkelijk.
Je kunt hem toch als reserve houden?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een vriend waar ik gelukkig mee ben.Doe normaal.
Dat denk ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt een beetje af hoe oud mensen zijn, maar 3 maanden is recept voor chaos en storm
Ja, je moet vijf minuten later ook zeggen dat je een kop thee bedoeldequote:Op donderdag 18 november 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een vriend waar ik gelukkig mee ben.Doe normaal.
Het is de leeftijd, vrees ik. Ergens ook wel logisch, want op bijna 35 gaat het wel hard met je vruchtbare jaren.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel hoor.
Maar het lijkt wel alsof iedereen binnen een jaar gaat samenwonen/trouwen/kinderen....
Kijk tegen die tijd wel of ik nog vrienden ben met ze.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou even polsen bij vrienden die je daar verwacht.
Ik vind hem helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt hem toch als reserve houden?
Nou laat die vruchtbare jaren dan maar snel afgelopen zijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de leeftijd, vrees ik. Ergens ook wel logisch, want op bijna 35 gaat het wel hard met je vruchtbare jaren.
Dat doet er toch helemaal niet toequote:
Moest bloed laten prikkenquote:
Blij dat mijn date geen kids wilquote:Op donderdag 18 november 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de leeftijd, vrees ik. Ergens ook wel logisch, want op bijna 35 gaat het wel hard met je vruchtbare jaren.
Ja idd, herkenbaarquote:Op donderdag 18 november 2021 13:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel hoor.
Maar het lijkt wel alsof iedereen binnen een jaar gaat samenwonen/trouwen/kinderen....
Je weet nu in elk geval dat de uitslag vandaag isquote:Op donderdag 18 november 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest bloed laten prikken
Voor de tweede keer, want de eerste keer hadden ze een verkeerd formulier gebruikt![]()
Bel ik op.. moet dit nuchter ?
"Weet ik niet"
Oke, dan weet ik het ook niet
Kom ik aan bij het bloedprikken.
Prikmens in paniek omdat ze geen formulier heeft
Leidinggevende van prikmens weet het ook niet .. en ze bellen een hulplijn![]()
Dus ik vraag: wanneer is de uitslag
"Weet ik niet"
Joejoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |