Kun jij niet tellen? Het geeft aan dat een groot deel van de ongevaccineerden in het ziekenhuis ligt, en er, weliswaar, meer gevaccineerden liggen, maar dat dit slechts een veel kleiner deel van alle gevaccineerden is.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:07 schreef Za het volgende:
Het is misleidend want het geeft aan dat de helft van de gevaccineerden in het ziekenhuis liggen.
Klopt maar dan is er nog geen sprake van epidemische vormen. Ze gaan ook pas prikken in oktober.quote:
Het niveau hier, serieusquote:Op donderdag 18 november 2021 14:08 schreef aartstyle het volgende:
Blijkbaar begrijp jij zelfs die bolletjes niet. Zit je nog op de kinderopvang en mag je volgend jaar naar de kleuterschool?
Zou de prioriteit niet moeten liggen bij hen die ernstig ziek raken? Wat mij betreft zeker niet de groep tot zo'n 40 jaar. Die komen amper in het ziekenhuis op mensen met onderliggend lijden na misschien.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:11 schreef Gia het volgende:
Hoe zit het met gevaccineerde kinderen in andere landen? Is er nog niet voldoende bewijs dat het vaccin veilig is voor kinderen? Kunnen de kinderen, hier niet ook gevaccineerd worden? Te beginnen met degenen die naar de BSO of KDV gaan.
Volgens mij moet er een week zitten tussen de griepprik en de booster. Andersom, eerst de booster en dan de griepprik, zelfs 2 weken.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is te efficiënt, doe even normaal.
En waarschijnlijk ook niet zorgvuldig genoeg.
Ofzo.
Of je geeft toe dat je fout zat, zegt sorry omdat je zo reageerde en gaat weer gewoon door met je leven. Gewoon een optie ter overweging.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:14 schreef Za het volgende:
[..]
Het niveau hier, serieus
De overheid heeft gewoon gelijk met z'n handelen. Ik begrijp het nu.
Er is in principe genoeg data dat het veilig is, maar de EMA heeft een lang goedkeuringsproces waar, gezien het feit dat opbrengsten minder groot zijn dan voor volwassenen, minder vanaf geweken lijkt te worden.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:11 schreef Gia het volgende:
Hoe zit het met gevaccineerde kinderen in andere landen? Is er nog niet voldoende bewijs dat het vaccin veilig is voor kinderen? Kunnen de kinderen, hier niet ook gevaccineerd worden? Te beginnen met degenen die naar de BSO of KDV gaan.
Waarom eigenlijk? Is er een goede reden dat die twee prikken niet gewoon tegelijk gegeven kunnen worden?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij moet er een week zitten tussen de griepprik en de booster. Andersom, eerst de booster en dan de griepprik, zelfs 2 weken.
Kinderen besmetten opa's en oma's.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zou de prioriteit niet moeten liggen bij hen die ernstig ziek raken? Wat mij betreft zeker niet de groep tot zo'n 40 jaar. Die komen amper in het ziekenhuis op mensen met onderliggend lijden na misschien.
Er is vast wel iemand hier die dit weet. Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Is er een goede reden dat die twee prikken niet gewoon tegelijk gegeven kunnen worden?
Staat in de tweet.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn geluid staat uit. Wat zegtie?
Wat is humaan (seizoens) coronavirus, corona die er altijd al was of Covid-19?quote:Wat valt op in week 45:
De Peilstations rapporteerden 23 mensen met griepachtige klachten (IAZ) op de 100.000 inwoners. Er is sprake van een langzaam stijgende trend, passend bij de tijd van het jaar (figuur 1).
Er werden 9 monsters afgenomen bij patiënten met griepachtige klachten (IAZ) en er werden 13 monsters afgenomen bij patiënten met een andere acute luchtweginfectie (ARI).
In deze 22 monsters werd vijfmaal (23%) rhinovirus, eenmaal (5%) enterovirus, eenmaal (5%) humaan (seizoens) coronavirus en tweemaal (9%) humaan metapneumovirus gevonden.
Wat? De overheid geeft een optie om zelfs met een allergie een vaccin te nemen ...quote:Op donderdag 18 november 2021 14:16 schreef quirina het volgende:
https://twitter.com/The13thMay/status/1456198423917518855?s=20
Wow…. Echt…
En ook gevaccineerde kinderen kunnen dat doen. Het beste is gewoon als opa en oma bij een eventuele besmetting uit het ziekenhuis kunnen blijven.quote:
Daarom zijn alle basisscholen brandhaarden van besmetting.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:18 schreef quirina het volgende:
Kinderen hoeven geen prik. Ze hebben amper last van Corona. Ze verspreiden en hoesten het minder in het rond.
Dat als je allergisch bent je maar onder narcose moet vaccineren.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn geluid staat uit. Wat zegtie?
Corona die er altijd al was en een van de tig virussen is die voor verkoudheidsklachten kan zorgen inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:17 schreef Elan het volgende:
https://www.nivel.nl/nl/n(...)eningen-surveillance
Dit is wel interessant.
[..]
Wat is humaan (seizoens) coronavirus, corona die er altijd al was of Covid-19?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |