Wel een koopje tov de QR code van 300 euro.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tering hoe vaker ik het lees hoe meer ik het ga visualiseren en hoe misselijker ik me oprecht ga voelen
Zou wel mooi zijn als dit het plateau is. Gewoon 20k besmettingen = toename van wat we zien in de afgelopen dagen maar dat dat niet meer wordt.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:02 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS meldt dat er tot 11:30 vanochtend alweer 87.000 testafspraken zijn gemaaktman³
Gisteren 94.000 testen afgenomen = opnieuw 19-20k besmettingen.
En dat is ondanks de moeilijke bereikbaarheid. Wie weet hoeveel mensen geprobeerd hebben een afspraak te maken, maar het niet is gelukt.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:02 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS meldt dat er tot 11:30 vanochtend alweer 87.000 testafspraken zijn gemaaktman³
En als je niet ernstig ziek wordt, is het natuurlijk veiliger voor jouw toekomstige zelf en je omgeving dan jokken over vaccinatiestatus. Het is ook niet illegaal om ziek te worden, dus je wordt ook niet juridisch vervolgd.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wel een koopje tov de QR code van 300 euro.
Dit is niet het plateau, sterker nog, waarschijnlijk mis je al dagenlang heel veel besmettingen juist vanwege deze capaciteitsproblemen. En hoe langer het duurt voordat mensen erdoor komen om een afspraak te maken of hoe verder men moet reizen om te laten testen, hoe meer mensen af zullen haken en een dikke middelvinger zullen geven naar het hele testen. Een deel daarvan zal in zelfisolatie gaan, een deel gaat gewoon naar werk/de straat op.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als dit het plateau is. Gewoon 20k besmettingen = toename van wat we zien in de afgelopen dagen maar dat dat niet meer wordt.
Gelukkig kan de GGD niet opschalen.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:08 schreef phpmystyle het volgende:
We hebben in elk geval een plateau bereikt 20-22 k.
quote:Op donderdag 18 november 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is niet het plateau, sterker nog, waarschijnlijk mis je al dagenlang heel veel besmettingen juist vanwege deze capaciteitsproblemen. En hoe langer het duurt voordat mensen erdoor komen om een afspraak te maken of hoe verder men moet reizen om te laten testen, hoe meer mensen af zullen haken en een dikkel middelvinger zullen geven naar het hele testen. Een deel daarvan zal in zelfisolatie gaan, een deel gaat gewoon naar werk/de straat op.
Voor mij komt het als een scam over. Want in wat voor vloeistof bewaren ze het virus en zo zijn er nog andere dingen. Er zijn wel studies dat corona virussen 3 dagen in leven kunnen blijven buiten het lichaam maar dat waren altijd labo omstandigheden. Een onderzoek uit Duitsland uit het begin van de pandemie bleek eigenlijk dat het onder normale omstandigheden amper mogelijk was. Dus het zal inderdaad wel vage rommel zijn wat niks doet.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Misschien kan @:ipa84 of @:Momo hier meer over vertellen, maar dit werkt toch niet zo? Het virus overleeft daar toch niet?
Dit lijkt me van het niveau nigeriaanse prins die je 1 miljoen overmaakt als je hem 1000 euro stuurt.
Qua meldingen. Het virus zelf heeft natuurlijk geen boodschap aan capaciteitsproblemen bij de GGD.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:08 schreef phpmystyle het volgende:
We hebben in elk geval een plateau bereikt 20-22 k.
Ik waardeer je betrokkenheid bij onze snot snuivende medelanders.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Misschien kan @:ipa84 of @:Momo hier meer over vertellen, maar dit werkt toch niet zo? Het virus overleeft daar toch niet?
Dit lijkt me van het niveau nigeriaanse prins die je 1 miljoen overmaakt als je hem 1000 euro stuurt.
Code zwart is bijna niet meer te vermijden op dit moment. Ondertussen steggelen ze in de kamer lekker verder over 2G en andere onzin. En is Rutte van mening dat we misschien wel teveel gedaan hebben qua maatregelen.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is niet het plateau, sterker nog, waarschijnlijk mis je al dagenlang heel veel besmettingen juist vanwege deze capaciteitsproblemen. En hoe langer het duurt voordat mensen erdoor komen om een afspraak te maken of hoe verder men moet reizen om te laten testen, hoe meer mensen af zullen haken en een dikke middelvinger zullen geven naar het hele testen. Een deel daarvan zal in zelfisolatie gaan, een deel gaat gewoon naar werk/de straat op.
Was ook een grapje. Een deel is verbrogen. Maar komt ook omdat mensen minder klachten krijgen door vaccinatie of eerdere besmetting.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is niet het plateau, sterker nog, waarschijnlijk mis je al dagenlang heel veel besmettingen juist vanwege deze capaciteitsproblemen. En hoe langer het duurt voordat mensen erdoor komen om een afspraak te maken of hoe verder men moet reizen om te laten testen, hoe meer mensen af zullen haken en een dikke middelvinger zullen geven naar het hele testen. Een deel daarvan zal in zelfisolatie gaan, een deel gaat gewoon naar werk/de straat op.
Het is werkelijk een bizarre situatie. Nog nooit ging het virus zoveel rond als nu en was tegelijkertijd de bereidwilligheid om er iets aan te doen zo laag.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Code zwart is bijna niet meer te vermijden op dit moment. Ondertussen steggelen ze in de kamer lekker verder over 2G en andere onzin. En is Rutte van mening dat we misschien wel teveel gedaan hebben qua maatregelen.
wat een ongelofelijk kneuzen shitshow is het ook WEER he.....quote:Op donderdag 18 november 2021 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Code zwart is bijna niet meer te vermijden op dit moment. Ondertussen steggelen ze in de kamer lekker verder over 2G en andere onzin. En is Rutte van mening dat we misschien wel teveel gedaan hebben qua maatregelen.
Niet alleen in het beleid, ook onder de mensen zelf.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is werkelijk een bizarre situatie. Nog nooit ging het virus zoveel rond als nu en was tegelijkertijd de bereidwilligheid om er iets aan te doen zo laag.
Binnenkort weer een persco met extra maatregelen, daar kun je op wachten.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Code zwart? Mweh, we konden vorig jaar opschalen tot 2300 als het moest. Kwestie van bakens verzetten.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze dekken zichzelf ook in. Als je niet besmet bent, na gebruik, kun je tegen gereduceerd tarief een 2de of 3de kit bestellen.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:11 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Voor mij komt het als een scam over. Want in wat voor vloeistof bewaren ze het virus en zo zijn er nog andere dingen. Er zijn wel studies dat corona virussen 3 dagen in leven kunnen blijven buiten het lichaam maar dat waren altijd labo omstandigheden. Een onderzoek uit Duitsland uit het begin van de pandemie bleek eigenlijk dat het onder normale omstandigheden amper mogelijk was. Dus het zal inderdaad wel vage rommel zijn wat niks doet.
De juiste cocktail voor chaos.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is werkelijk een bizarre situatie. Nog nooit ging het virus zoveel rond als nu en was tegelijkertijd de bereidwilligheid om er iets aan te doen zo laag.
Nee, het mag ondertussen duidelijk zijn dat een vaccinatiegraad van 100% er niet voor zorgen dat er geen maatregelen nodig zijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat jij nou wil horen.
Linksom of rechtsom helpt vaccineren gewoon. Grootste kans om terug te keren naar voor februari 2020 is nog steeds door vaccinaties. Dat het helaas niet zo goed werkt als men had verwacht (mede dankzij Deltavariant) verandert daar helemaal niks aan.
Hoe hoger je vaccinatiegraad, hoe groter de kans dat je zonder enige vorm van maatregelen kan doorleven.
Hoe lager je vaccinatiegraad , hoe groter de kans dat wij voor een hele lange tijd met maatregelen komen te zitten.
Zo simpel is het gewoon.
Lezen is blijkbaar niet zo simpel in ieder geval.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:14 schreef CojonaHans het volgende:
[..]
Nee, het mag ondertussen duidelijk zijn dat een vaccinatiegraad van 100% er niet voor zorgen dat er geen maatregelen nodig zijn.
Zo simpel is het.
quote:Op donderdag 18 november 2021 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij begonnen ze een maandje of twee terug al met een derde prik voor de allerkwetsbaarsten zoals immuungecompromitteerden. Officieel heet dit geen booster meende ik.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:03 schreef Predator40 het volgende:
waar in het booster vaccinatie schema staan de kwetsbare 60 minners ?
zijn ze die nu alweer vergeten ? bij het vorige vaccinatie schema ook al
ik kan als mantelzorger wel een booster krijgen vanaf volgende maand
Dat blijkt wel ja.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lezen is blijkbaar niet zo simpel in ieder geval.
En hebben we nog steeds geen regering in een tijd van grote crisis.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hehe dat zegt al genoeg zal me niks verwonderen dat de diehard antivaxxer dat ook nog doet ook. Als je angst voor het vaccin groter is dan voor het virus zal je er wel alles aan doen om besmet te raken om aan 2G mee te doen.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze dekken zichzelf ook in. Als je niet besmet bent, na gebruik, kun je tegen gereduceerd tarief een 2de of 3de kit bestellen.
Defensie voorbereiden? Op wat?quote:Op donderdag 18 november 2021 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze tweet vat het aardig samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |