SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik denk dat het de schuld is van de Godmother.quote:
U zocht op…..quote:Op woensdag 17 november 2021 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat het de schuld is van de Godmother.
quote:Op woensdag 17 november 2021 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat het de schuld is van de Godmother.
ben je van het padje afquote:
Dat heb ik dan weer nooit gezien.quote:
Hamelen wel?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit gezien.
Ja, ooit eens een stukje een herhaling.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hamelen wel?
Dezelfde cast zo'n beetje...
Dat krijg je met de jarenquote:Op woensdag 17 november 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Mieke zie ik regelmatig in de Appie.
Heeft een iets oudere kop gekregen...
Ze lijkt nu op een toiletjuffrouwquote:Op woensdag 17 november 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Dat zal best ja. En vast wat last van de zwaartekrachtquote:Op woensdag 17 november 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Voorheen bond ze ook alles op...quote:Op woensdag 17 november 2021 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zal best ja. En vast wat last van de zwaartekracht
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En het wordt binnenkort nog drukker.
Mijn ene collega bakt er niets van en heeft volgende week een laatste gesprek.
Als 'ie wil kan 'ie misschien lijn 10 nog halen dan...quote:Op woensdag 17 november 2021 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En het wordt binnenkort nog drukker.
Mijn ene collega bakt er niets van en heeft volgende week een laatste gesprek.
Ik zal het hem zeggen.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie wil kan 'ie misschien lijn 10 nog halen dan...
Komt wel een nieuwe voor, maar dat is waarschijnlijk pas per 1 januari.quote:
Iemand op sleeptouw nemen, die niet meewerkt is vaak vermoeiender...quote:Op woensdag 17 november 2021 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt wel een nieuwe voor, maar dat is waarschijnlijk pas per 1 januari.
Tot die tijd red ik het wel alleen.
Precies daarom.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand op sleeptouw nemen, die niet meewerkt is vaak vermoeiender...
Niet te overmoedig worden he.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt wel een nieuwe voor, maar dat is waarschijnlijk pas per 1 januari.
Tot die tijd red ik het wel alleen.
Nee, dat weet ik. Ik kijk goed naar mezelf.quote:
gewoon blijven hopenquote:Op woensdag 17 november 2021 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Precies daarom.
De nieuwe inwerken zal ook wel vlot gaan, verwacht ik.
Have fun!quote:Op woensdag 17 november 2021 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft darts aangezet, dus![]()
Waren leuke muziekjes
Als jij het al moeilijk vind.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of iemand de band hierna herkent, v.w.b. de titel heb ik weinig hoop...
Peter Koelewijn?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien herken je het aan de stijl of de stem...
Het ken ik wel. Maar dit nummer inderdaad niet.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hullie van 'Ik Heb Geen Zin Om Op Te Staan'...
[ afbeelding ]
Jij zat natuurlijk ook niet in die scene die, onder invloed van drugs, drank en andere geneugten, naar dat soort muziek luisterde...quote:
Nee, dat sowieso niet.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zat natuurlijk ook niet in die scene die, onder invloed van drugs, drank en andere geneugten, naar dat soort muziek luisterde...
Ik denk dat je zomaar gelijk hebtquote:Op woensdag 17 november 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zat natuurlijk ook niet in die scene die, onder invloed van drugs, drank en andere geneugten, naar dat soort muziek luisterde...
Fijne avond.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:46 schreef livelink het volgende:
Ik haak weer af. Een vriendin wil me even spreken.
Adios!quote:Op woensdag 17 november 2021 20:46 schreef livelink het volgende:
Ik haak weer af. Een vriendin wil me even spreken.
Ik draai tot ongeveer 21.00 uur, dus straks is het hier waarschijnlijk stil...quote:Op woensdag 17 november 2021 20:47 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Misschien tot later
Dat blijf ik nog even afluisteren dan.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai tot ongeveer 21.00 uur, dus straks is het hier waarschijnlijk stil...
heb jij gisteren het voetbal nog afgekeken ?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat blijf ik nog even afluisteren dan.
Ik heb gisteren helemaal geen voetballen gekeken.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij gisteren het voetbal nog afgekeken ?
Ik heb 5 minuten gekeken en ben om 21.15 uur een aflevering van Vera vanaf bed gaan kijken...quote:Op woensdag 17 november 2021 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij gisteren het voetbal nog afgekeken ?
nee hoor, zo boeiend vond ik het nu ook weer nietquote:Op woensdag 17 november 2021 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb gisteren helemaal geen voetballen gekeken.
Toen ik vanmorgen de samenvatting keek, was ik blij dat ik niet gekeken had.![]()
Jij wel heel de wedstrijd gezien?
en toen in slaap gevallenquote:Op woensdag 17 november 2021 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 5 minuten gekeken en ben om 21.15 uur een aflevering van Vera vanaf bed gaan kijken...
Huub heeft een bijzonder heerlijke stemquote:
Morgen naar de kringloop dan slaag je vastquote:
Ik heb diverse afleveringen al eerder gezien.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
He Mad, jij kijkt ook Vera...fantastische serie
Wij kijken meestal live en soms via kijk, we moeten morgen die van afgelopen vrijdag nog kijken, want ze staan maar een week in die appquote:Op woensdag 17 november 2021 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb diverse afleveringen al eerder gezien.
De laatste tijd heb ik ze allemaal opgenomen en af en toe kijk ik er eentje.
Heerlijk als ontspanning voor het slapen gaan, vanaf bed kijken…
Het voordeel van opnemen en later kijken is dat ik de reclames kan skippen.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij kijken meestal live en soms via kijk, we moeten morgen die van afgelopen vrijdag nog kijken, want ze staan maar een week in die app
Via kijk is het altijd afwachten, soms met en soms zonder reclame (en pas een keer zonder ondertiteling)quote:Op woensdag 17 november 2021 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel van opnemen en later kijken is dat ik de reclames kan skippen.
Ik heb een hekel aan die hinderlijke onderbrekingen…
Ik ben tevreden met Ziggo en hun Go app.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Via kijk is het altijd afwachten, soms met en soms zonder reclame (en pas een keer zonder ondertiteling)
Dat is wel apart.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:11 schreef livelink het volgende:
Hier hou ik van qua hanglamp
[ afbeelding ]
en als hij uit is ziet het er zo uit
[ afbeelding ]
Ik wil kleur!
Ja, zal ook wel niet gebeuren. Maar als ik alleen zou wonen, zou ik het wel weten.quote:
Je man vind dat maar niets?quote:Op donderdag 18 november 2021 06:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zal ook wel niet gebeuren. Maar als ik alleen zou wonen, zou ik het wel weten.
Als ik er op zou staan, zou mijn man het prima vinden. Maar ik weet dat hij het niet echt mooi vindt, dus dat zullen we maar niet doen.quote:Op donderdag 18 november 2021 06:40 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen livelink
[..]
Je man vind dat maar niets?
Ik moet zeggen dat ik hem minder erg vind, als deze aanstaat. Uit vind ik het een gevaarte met erg bonte kleuren.
Wat ben je toegeeflijk. Soms moet je er gewoon voor gaan.quote:Op donderdag 18 november 2021 07:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik er op zou staan, zou mijn man het prima vinden. Maar ik weet dat hij het niet echt mooi vindt, dus dat zullen we maar niet doen.
Ik zou het in de huiskamer willen hebben, eigenlijk. Alle kleur is uit mijn huis verdwenenquote:Op donderdag 18 november 2021 07:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ben je toegeeflijk. Soms moet je er gewoon voor gaan.
Zoiets moet je natuurlijk niet op het toilet hangen, maar misschien in de kamer waar je voor je werk zit?
Maakt het thuis werken misschien ook draaglijker.
Lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 18 november 2021 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het in de huiskamer willen hebben, eigenlijk. Alle kleur is uit mijn huis verdwenen![]()
Ik heb mijn dochter en man een paar jaar geleden de vrije hand gegeven in het restylen van het huis. Zij zijn eindeloos naar meubelboulevards en ikea geweest en beetje bij beetje ging alle kleur in de ban.
Waardoor ik ook doorhad dat mijn man dus niet echt gelukkig was met mijn kleurrijke wensen uit het verleden.
En nu mijn dochter het huis uit is, wil ik de kleur eigenlijk heroveren. Wat niet helpt is dat zij in haar eigen kamer nu wel kleur heeft. Ze is zelf ook uit haar grijs/wit/zwart-fase.
Maar misschien moet ik inderdaad wel eerst een eigen kamer zien te krijgen. We moeten gewoon eens goed nadenken wat we willen met het huis.
Oh, die is wel erg leuk.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:11 schreef livelink het volgende:
Hier hou ik van qua hanglamp
[ afbeelding ]
en als hij uit is ziet het er zo uit
[ afbeelding ]
Ik wil kleur!
Gewoon langzaam aan steeds wat meer kleur terug brengen. Jij moet er ten slotte ook wonen.quote:Op donderdag 18 november 2021 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het in de huiskamer willen hebben, eigenlijk. Alle kleur is uit mijn huis verdwenen![]()
Ik heb mijn dochter en man een paar jaar geleden de vrije hand gegeven in het restylen van het huis. Zij zijn eindeloos naar meubelboulevards en ikea geweest en beetje bij beetje ging alle kleur in de ban.
Waardoor ik ook doorhad dat mijn man dus niet echt gelukkig was met mijn kleurrijke wensen uit het verleden.
En nu mijn dochter het huis uit is, wil ik de kleur eigenlijk heroveren. Wat niet helpt is dat zij in haar eigen kamer nu wel kleur heeft. Ze is zelf ook uit haar grijs/wit/zwart-fase.
Maar misschien moet ik inderdaad wel eerst een eigen kamer zien te krijgen. We moeten gewoon eens goed nadenken wat we willen met het huis.
Ik ben ooit van donkerblauw velours gordijnen overgegaan naar kleurrijke gordijnenquote:Op donderdag 18 november 2021 08:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon langzaam aan steeds wat meer kleur terug brengen. Jij moet er ten slotte ook wonen.
Oh maar donkerblauw velours is wel mooi.quote:Op donderdag 18 november 2021 08:44 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
Ik ben ooit van donkerblauw velours gordijnen overgegaan naar kleurrijke gordijnen
Vroeger hadden we in de achterkamer een boekenkast van Lundia staan, vol met boeken. Dat was op zich al druk genoeg.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh maar donkerblauw velours is wel mooi.
Ik zou gek worden in een kleurloos huis, hier komt er ook echt geen grijs in. De aflevering waar die lamp in zat daarvan wilde de man kleur en de vrouw niet, dus het zag er niet uit, want hij mocht niet los gaan en als hij dan iets had bedacht dan paste het nergens bij. Fietje heeft het zo mooi sfeervol gemaakt https://www.vtwonen.nl/tv(...)aat-en-informatie-2/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Niet tegelijk hoop ik.quote:
Spring is in the airquote:Op donderdag 18 november 2021 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet tegelijk hoop ik.
Want dan kun je wel eens hard vallen.
Welkom just me.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:07 schreef just me het volgende:
ik kreeg geen melding
maar ik ben er
![]()
Morgen dan maar doenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom just me.
Ik ook pas heel laat.
App opnieuw installeren helpt meestal wel.
Ik heb mijn eigen geldquote:
Ik doneer al aan R49quote:
maar ik krijg er ook wat voor terugquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
maar ik krijg er ook wat voor terug
Ik krijg er wel bultjes van…quote:Op donderdag 18 november 2021 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft ze het koud?
[ afbeelding ]
Wat leuk dat je er kippenvel van krijgt.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik krijg er wel bultjes van…
Van Adele inmiddels ook, hoewel dit naruurlijk prachtig blijft
Zo zou ik de bultjes niet helemaal omschrijvenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er kippenvel van krijgt.
oké ik laat je je eigen gang wel gaanquote:
Ik heb het altijd zo gedaan…quote:Op donderdag 18 november 2021 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
oké ik laat je je eigen gang wel gaan
De broer van Ddm? Heet die Louis?quote:
politiek correct antwoordquote:
Ken het deuntje en daar houdt het mee op…quote:Op donderdag 18 november 2021 19:29 schreef Melting het volgende:
Deze is jullie niet bekend?
Uit 2014.
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken het deuntje en daar houdt het mee op…
Ja, dat.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken het deuntje en daar houdt het mee op…
Ruzie gemaakt?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet altijd mijn sterkste kant, bleek ook vandaag weer…
Nee, dan vind ik jouw lamp ook mooier.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:31 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter keurde mijn gekleurde lamp keihard af en vond ook jullie lamp niet mooi, DDM. Daar was ik verbaasd over, want dat leek me nou wel echt iets waar zij voor zou vallen.
Zij kwam als alternatief met deze
https://www.ikea.com/nl/n(...)andgemaakt-70311697/
Maar die vind ik dan weer niet mooi.
Die vind ik zo euh niksig, voor in zo’n niksig interieur met van die natureltintenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:31 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter keurde mijn gekleurde lamp keihard af en vond ook jullie lamp niet mooi, DDM. Daar was ik verbaasd over, want dat leek me nou wel echt iets waar zij voor zou vallen.
Ik vind het net een omgekeerde hoedquote:Op donderdag 18 november 2021 19:31 schreef livelink het volgende:
Ja, vind ik ook. Nu gaat ze naar iets uitgesprokeners zoeken voor me.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die vind ik zo euh niksig, voor in zo’n niksig interieur met van die natureltinten
Nee, dat niet echt.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet echt.
Maar iemand had ergens geen tijd voor gehad, want hij had het druk. Het had vorige week geleverd moeten worden.
Daarop heb ik hem geantwoord dat ik mijn reactie daarop, die er volgende week moet zijn, ook 3 weken vooruit zou schuiven.
En dat in een groepscall met zo'n 20 aanwezigen…
dat zal opgelucht hebbenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet echt.
Maar iemand had ergens geen tijd voor gehad, want hij had het druk. Het had vorige week geleverd moeten worden.
Daarop heb ik hem geantwoord dat ik mijn reactie daarop, die er volgende week moet zijn, ook 3 weken vooruit zou schuiven.
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet echt.
Niet echt, want ik heb liever dat 'ie wel op tijd levert en ik mijn planning niet steeds bij hoef te werken…quote:
hij zal je nu duidelijk gehoord hebben en dan maar hopen dat hij het snapt!quote:Op donderdag 18 november 2021 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt, want ik heb liever dat 'ie wel op tijd levert en ik mijn planning niet steeds bij hoef te werken…
Bijna. Gary zingt wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:38 schreef livelink het volgende:
Gary Numan - Are friends electric?
Dat zeker, maar ik vrees dat het hem niet veel uitmaakt.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
hij zal je nu duidelijk gehoord hebben en dan maar hopen dat hij het snapt!
Overigens nooit geweten dat het niet op zijn naam stond.quote:
Tubeway Army was de band waar hij mee begon, maar Gary was de enige die echt in de schijnwerpers stond. Hij heeft de song ook gecomponeerd/geschreven.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Overigens nooit geweten dat het niet op zijn naam stond.
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:45 schreef livelink het volgende:
Zal ik dan maar?
La Paloma Blanca - George Baker Selection
Komt waarschijnlijk omdat de titel niet klopt.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:46 schreef livelink het volgende:
![]()
The arms of Jenny - maar ik kom niet op hun naam
Ik lig liever in iemands armen dan in iemands ogenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat de titel niet klopt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat de titel niet klopt.
[ afbeelding ]
voordeel is dat je dan ook niet kunt verdrinken in die ogenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lig liever in iemands armen dan in iemands ogen
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lig liever in iemands armen dan in iemands ogen
dat is een kooppie of is het niets ?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:49 schreef Melting het volgende:
Wordt hier in het dorp trouwens een woning aangeboden voor tijdelijke bewoning voor ¤ 240,- per maand p.p. inclusief gas/water/licht.
4 slaapkamers, keuken, meerdere toiletten en douches en binnentuin.
Het is een oude fraters-woning.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
dat is een kooppie of is het niets ?
geen addertjes onder het gras ?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is een oude fraters-woning.
Maar als je maar tijdelijk iets zoekt, kun je niet goedkoper wonen, denk ik.
Dat staat er niet bij.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
geen addertjes onder het gras ?
Wel kinderen in de kelder…quote:Op donderdag 18 november 2021 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
geen addertjes onder het gras ?
Nee, geen gezin met kinderen welkom.quote:
of een non op zolderquote:
quote:
Hij coacht ook een voetbal elftal?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Phil is tegenwoordig een soort van Louis van Gaal…
[ [url=https://mediaproxy.salon.com/width/1200/https://media.salon.com/2(...)03211.jpg]afbeelding[/url] ]
Ouderdom is onontkoombaarquote:Op donderdag 18 november 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[ [url=https://mediaproxy.salon.com/width/1200/https://media.salon.com/2(...)03211.jpg]afbeelding[/url] ]
En net zoveel verstand van voetbal ook?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Nou, eigenlijk niet.quote:
Ja, dat begrijp ik ook niet. Dure scheiding of zo?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is waar, maar om dan nog onder die omstandigheden een tour te gaan doen…
Die geruchten gaan wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet. Dure scheiding of zo?
En dan nodig je diegene uit voor een verjongingskuur onder de zonnedouche?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet.
Als iemand tegen me zegt.... ik zou wel altijd jong willen blijven zeg ik altijd: ik kan niet zorgen dat je altijd jong blijft, maar ik kan wel zorgen dat je niet oud wordt.
Nee, want ik kan niet zorgen dat ze jonger worden.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan nodig je diegene uit voor een verjongingskuur onder de zonnedouche?
Suicide Is Painless - Mash tunequote:Op donderdag 18 november 2021 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet.
Als iemand tegen me zegt.... ik zou wel altijd jong willen blijven zeg ik altijd: ik kan niet zorgen dat je altijd jong blijft, maar ik kan wel zorgen dat je niet oud wordt.
Ja, maar zo wil ik jou niet kennen. En een verjongingskuur is niet dat je jonger wordt, maar je wel jonger voelt.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet zorgen dat ze jonger worden.
Wel dat ze niet ouder worden.
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar zo wil ik jou niet kennen.
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Is die frater wiens huis te koop staat?
Hij heeft spijt want hij is zijn huis nu kwijt.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Is die frater wiens huis te koop staat?
Ik wil wel mee doen, maar ik kan dat niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
Ik stel voor om in collectieve winterslaap te gaan trouwens. We slapen ons gewoon uit de pandemie.
dan ga je kerstmis missenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
Ik stel voor om in collectieve winterslaap te gaan trouwens. We slapen ons gewoon uit de pandemie.
Tuurlijk wel. Gewoon vanavond om 21.00 naar bed gaan en er in maart weer uit komenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wil wel mee doen, maar ik kan dat niet.
Dat verplaatsen we naar de zomer. Al het leuke verplaatsen we naar de zomer.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat verplaatsen we naar de zomer. Al het leuke verplaatsen we naar de zomer.
Maar welke takken hoorden we net dan?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:10 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens niet te verwarren met:
[ afbeelding ]
2 totaal verschillende bands.
Deze laatste bestond uit Henk en Cees Tak. Later kwamen hier nog Kees en Fons Tak (geen familie) bij.
Geen takken. Dat waren Henny Weymans, Koos van de Kimmenade, Harry van Lierop en Wim Verberne.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar welke takken hoorden we net dan?
In alle gevallen een takkenband…quote:Op donderdag 18 november 2021 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen takken. Dat waren Henny Weymans, Koos van de Kimmenade, Harry van Lierop en Wim Verberne.
Die laatste ook bekend van “onze poes en buurmans kater”quote:Op donderdag 18 november 2021 20:10 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens niet te verwarren met:
[ afbeelding ]
2 totaal verschillende bands.
Deze laatste bestond uit Henk en Cees Tak. Later kwamen hier nog Kees en Fons Tak (geen familie) bij.
En nee, dit is geen verzoek! Dat vergat je er nog bij te zeggen.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die laatste ook bekend van “onze poes en buurmans kater”
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
En nee, dit is geen verzoek! Dat vergat je er nog bij te zeggen.
Zijn we tochquote:Op donderdag 18 november 2021 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Robert Palmer - Can We Still Be Friends
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Robert Palmer - Can We Still Be Friends
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik wist dat ik hier een ander antwoord dan een single hoesje op zou krijgen…
Je checkte of we nog scherp warenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik wist dat ik hier een ander antwoord dan een single hoesje op zou krijgen…
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Rozella - Everybody's Free To Feel Good
Ik duidelijk niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
Je checkte of we nog scherp waren
Geeft niets hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |