abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 november 2021 @ 19:10:53 #1
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202221884
In de zorg :Y .

Of uit de zorg. Mag ook.

Of schelden op de zorg. Bezorgd zijn over de zorg. Balen van gebrek aan zorg.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_202222019
Klanten ronselen :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202222161
Vet handig juist.
Vrinden maken met de bejaarden is slapend rijk worden in jouw beroep.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 17 november 2021 @ 19:35:04 #4
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_202222288
Haha go girl, ik vind het wel een mooie manier van netwerken!
c_/
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202224264
De ouderenzorg als schaduwcarrière voor het ronselen van klanten, daar zie ik wel een televisieserie in à la Six Feet Under. Wie casten we als BE?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202224320
Maar niet meteen zeggen wat voor werk je doet want dan vertrouwen ze je niet. Zuster van de dood als filmnaam?
pi_202224479
Nu ik er zo over nadenk zou het een spin-off kunnen zijn van Het Geheime Dagboek van Hendrik Groen, gesitueerd in hetzelfde verzorgingstehuis. Géén Thekla Reuten, Angela Schijf, zusjes Van Houten, Halina Reijn of Jennifer Hoffman in de hoofdrol aub.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202224701
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
De ouderenzorg als schaduwcarrière voor het ronselen van klanten, daar zie ik wel een televisieserie in à la Six Feet Under. Wie casten we als BE?
Ik dacht eerst aan Maike Meijer, maar eigenlijk zou Margôt Ros nog beter zijn.
Ze zijn alleen allebei een beetje te oud om BE te spelen, maar prima geschikt voor de rol verder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202225091
Doen jullie basisscholen in deze tijd aan uitstapjes? #askingforafriend 8-)
pi_202225466
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:47 schreef Hupje het volgende:
Mijn dochters hebben vrijdag een uitstapje naar de markt, met ouders erbij. En hadden tijdens de kinderboekenweek een uitstapje naar de bieb en de dag erna een sportdag in een grote sporthal met tig ouders. Maar dat was vlak voor het weer écht de foute kant op ging.

Succes met de intocht. Zolang de sint niet in quarantaine hoeft komt het vast goed. Kunnen ze ook niet helpen bij de digitale voorbereiding? Wel jammer, maar ik denk altijd maar zo: komende zondag is het allemaal achter de rug! En in welke vorm dan ook, was het vast op zijn eigen manier wel geslaagd.
  woensdag 17 november 2021 @ 23:32:12 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202225525
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Nu ik er zo over nadenk zou het een spin-off kunnen zijn van Het Geheime Dagboek van Hendrik Groen, gesitueerd in hetzelfde verzorgingstehuis. Géén Thekla Reuten, Angela Schijf, zusjes Van Houten, Halina Reijn of Jennifer Hoffman in de hoofdrol aub.
Ik ben eerder bang voor een soort Lucia de B-effect. :X
pi_202225570
quote:
Een paar weken geleden gingen ze met de hele school (32 kinderen) naar een boerderij. En de week erna met groep 5 (3 kinderen) naar de bieb. Geen idee wat er binnenkort op stapel staat.
pi_202226250
Dinsdag met de jongste groepen naar een Sinterklaasvoorstelling in het theater O+ Ouders die rijden mogen met QR-code zelfs mee om de voorstelling te zien.
pi_202226285
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:30 schreef Amsel het volgende:
Dinsdag met de jongste groepen naar een Sinterklaasvoorstelling in het theater O+ Ouders die rijden mogen met QR-code zelfs mee om de voorstelling te zien.
Leuk! O+ Wij hadden ook zoiets voor volgende week op de planning, maar 500 on- en 50 ge-vaccineerde kinderen/ouders vonden ze toch geen goed plan..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202226304
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:41 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Leuk! O+ Wij hadden ook zoiets voor volgende week op de planning, maar 500 on- en 50 ge-vaccineerde kinderen/ouders vonden ze toch geen goed plan..
Ik vind het echt super dat het gewoon door lijkt te gaan. Tot nu toe lijkt het op onze school verder ook goed te gaan qua besmettingen, geen klassen naar huis enzo (afkloppen!!). Dus misschien zijn we met z'n allen heel naïef, maar ik ben blij dat leuke dingen voor de kinderen gewoon door kunnen gaan.
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 november 2021 @ 08:03:08 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202226370
quote:
Geen basisschool hier, maar het zelfstandig museumbezoek (ze mochten zelf kiezen of ze naar een specifiek museum in Amsterdam/Den Bosch/Groningen gingen) deze week, werd gecanceld door school.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_202226455
Groep 8 gaat nog wel de schoolbezoeken voor het VO af. Dat is een groepje van 40 met 4 ouders en een leerkracht..
Andere uitjes waren er niet gepland nu.

Oudste op middelbare had gisteren een dag met kunsten. Dat was op fietsafstand en ter plekke mondkapjes op. Dan heb je 80 pubers bij elkaar.
pi_202226650
Onze school doet sowieso weinig uitstapjes, behalve af en toe wandelen naar het park... schoolreisje doen ze 1x per jaar in mei/juni. Maar leuke dingen voor ouders, zoals de adventmarkt en de gezamelijke sinterklaas-knutselavond, zijn wel afgelast.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_202226719
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:47 schreef Amsel het volgende:

[..]
Ik vind het echt super dat het gewoon door lijkt te gaan. Tot nu toe lijkt het op onze school verder ook goed te gaan qua besmettingen, geen klassen naar huis enzo (afkloppen!!). Dus misschien zijn we met z'n allen heel naïef, maar ik ben blij dat leuke dingen voor de kinderen gewoon door kunnen gaan.
Houden zo! Hier ook weinig besmettingen, we hebben nog geen klas thuisgehad. *Klopt mee* ;)
Dit gaat echter om meerdere scholen en begeleiders, die willen ze niet allemaal mixen. Jammer, maar helaas.
pi_202226780
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:01 schreef Declan-Harp het volgende:
Houden zo! Hier ook weinig besmettingen, we hebben nog geen klas thuisgehad. *Klopt mee*
Dit gaat echter om meerdere scholen en begeleiders, die willen ze niet allemaal mixen. Jammer, maar helaas.
Die VO-proefdagen zijn ook gemengd. En op onze school zijn af en toe wel besmettingen onder de kinderen. Maar die gaan gewoon door nog. Dan zijn ze bij jullie een stuk voorzichtiger..
pi_202226849
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:09 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Die VO-proefdagen zijn ook gemengd. En op onze school zijn af en toe wel besmettingen onder de kinderen. Maar die gaan gewoon door nog. Dan zijn ze bij jullie een stuk voorzichtiger..
Ik vind het stiekem ook wel prima, we vieren die dag kind z'n 9e verjaardag (en zo blijft alle aandacht bij hem :+ )
  donderdag 18 november 2021 @ 10:05:54 #22
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202227265
Hier hebben ze vorige week een sportdag gehad en zijn ze gisteren nog naar een voorstelling geweest. In het kader van IPC doen ze altijd wel veel uitstapjes in de regio. Vorig jaar ging dat niet, ook minder ouderbijdrage betaald daarom. Dit schooljaar proberen ze het dus wel plaats te laten vinden allemaal.

O. zit op tekenles en daarmee zijn ze vorige week ook naar een museum geweest.

Ook de externe plusklas waar er gemengd wordt met leerlingen van andere scholen loopt gewoon.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_202227306
Hier zitten 2 klassen thuis. Lkr ook positief zolang hij thuis zit is de klas van sac ook thuis.

Vandaag ben ik op het werk en is sac thuis mijn man werkt thuis erg prettig vind ik het allemaal niet.
pi_202227352
Morgen is Bas ook thuis want er is nog een leidster van de psz ziek. Dus nu hebben ze niet meer genoeg personeel om de groepen te laten draaien, helaas.
pi_202227392
Op school van B en op de school van verloofde is alles geannuleerd wat groepen mixt. Ik vind dat wel fijn, de besmettingen bij kinderen lopen enorm op nu.
Ik zag al een bericht voorbijkomen dat wellicht de Kerstvakantie verlengd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')